FórumKasinaRooster Bet Casino - všeobecná diskuze

Rooster Bet Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od atti38
|
3738 zobrazení 55 odpovědí |
|
1 23
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Rooster Bet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

jedno z nejhorších kasin, jaké jsem kdy hrál, nevybírají, nehrají zde

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Amatéři.

Vložil jsem jednou a dnes, o týden později, mi přišel e-mail o bonusu 50 EUR bez vkladu na můj účet. Přihlásil jsem se a aktivoval, a přestože jsem si myslel, že je to překvapivě štědré jen na jeden vklad, peníze tam byly.

Pomyslel jsem si "super, teď se mám na co těšit, až se vrátím domů".

Když jsem se znovu přihlásil, bonus byl pryč. Místo toho jsem měl k dispozici 50 FS na 0,1. Naprostý rozdíl.

Jsem si vědom, že se vyskytují chyby. Nedošlo však k žádnému upozornění na to, že došlo k chybě. To je to nejmenší, co bych očekával.

Rooster se také rozhodl pro suboptimální RTP verze svých slotů.

Nevidím důvod, proč tam znovu hrát.

Pozdravy,

Marius Hanssen

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
SCATT3R
před 9 měsíci

Ahoj. Děkuji moc za sdílení vašich zkušeností. Je to „čerstvé" kasino a obvykle mají nová kasina co zlepšovat.

Mohu se zeptat, zda vám někdo z kasina vysvětlil, co se vlastně mohlo stát?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Existuje někdo, kdo úspěšně obdržel prostředky od rooster.bet a jak dlouho trvá schválení výběru? Nejlépe Interac etransfer?

Automaticky přeloženo:
daksheshpatel6
před 8 měsíci

Ahoj. Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Viděl jsem vaši stížnost , kde náš tým ve skutečnosti čeká, než uplyne 14denní časový rámec, abychom vám pomohli s tímto problémem. Máte už nějaké aktualizace od podpory? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj dobré odpoledne,


ano jsem, kasino vyplatilo po 48 hodinách


Automaticky přeloženo:
Freud
před 8 měsíci

Přeji ti dobré ráno. Je opravdu hezké, že vám kasino zaplatilo tak rychle, to je jisté. Mohu se však zeptat, na jakou otázku zde vlastně odpovídáte? 🤔 Trochu jsi mě zmátl.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Co se děje s kasinem dama, můj kolega vyhrál 5 tisíc usd neplatí, neodpovídají na e-maily, jak může jít společnost o tolik dolů

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před 7 měsíci

Mohu se prosím zeptat, které kasino konkrétně máte na mysli? Jak dlouho čeká na výběr?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Právě jsem měl docela frustrující zkušenost s rooster.bet. Vložil jsem 1 000 vklad se 100% bonusem „High Roller". Tento bonus není definován v jejich smluvních podmínkách a propagační e-mail, který zasílají, nezmiňuje žádnou výhru, pouze to, že maximální bonus, který může hráč získat, je 5 000 eur a má 50násobné přehrání. Takže se mi podařilo dokončit playthrough s přibližně 11,7k v zůstatku. Jakmile byla dokončena poslední sázka sázení, můj zůstatek klesl na 8,3 tisíc. Podpora říká, že high roller bonus má wincap. Nikde to však není zmíněno ani ve smluvních podmínkách, ani v propagačním e-mailu. Snažím se přimět svého VIP hostitele, aby to vyřešil, ale zatím se mi nic neozvalo.

Automaticky přeloženo:
scottM
před 7 měsíci

Dobrý den, děkuji za popis vaší zkušenosti.

Co se týče samotného bonusu, byl to první, který jste v kasinu dostali, nebo jste už nějaké měli? Když říkáte, že to nemělo maximální limit, napsali jste také na podporu, proč byly vaše peníze vybrány? Nezkoušeli jste se také předem zeptat podpory na bonus, jestli má nějaký maximální výběr?

Také jsem si všiml, že jste zahájili reklamaci , tak jsem zvědav, jak se to vyřeší.

Pokud máte nějakou aktualizaci, určitě mi dejte vědět

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Bonus jsem převedl na reálný zůstatek, ale nic, neakceptují dokumenty (jasně čitelná fotografie), odmítají vaše výběry, požadují po vás dokumenty, jako jsou účty, aby potvrdili vaši adresu, ale proč? je to velký podvod...

Automaticky přeloženo:
valegalaxy9856
před 6 měsíci

Téměř všechna kasina prosazují KYC a to zahrnuje znalost a ověření vaší adresy, k jejímu ověření je vyžadován účet. Taky nenávidím KYC, ale není jiná možnost než spolupracovat s kasiny, když vyžadují ověření, pokud chcete, aby byly vaše peníze vyplaceny, to se obvykle provádí pouze jednou a pak můžete hrát a vybírat normálně (alespoň v kasinech to není podvod)

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 6 měsíci

Ok, kromě toho už nemám přístup na stránku, jak hlásili ostatní uživatelé po výhře

Automaticky přeloženo:
valegalaxy9856
před 6 měsíci

Chceš říct, že se nemůžeš přihlásit? V takovém případě požádejte o podporu, protože by to mohlo znamenat, že váš účet byl zablokován

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Bonus jsem převedl na reálný zůstatek, ale nic, neakceptují dokumenty (jasně čitelná fotografie), odmítají vaše výběry, požadují po vás dokumenty, jako jsou účty, aby potvrdili vaši adresu, ale proč? je to velký podvod...

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, SunsetGaze to vysvětlil dobře a vlastně k tomu není moc co dodat. KYC je pro kasino stejně důležité jako pro hráče, a pokud neprojdete tímto procesem úspěšně, pravděpodobně nebudete moci provést výběr.

Ale co přesně je problém, když dokumenty nejsou akceptovány? Nejsou jasně viditelné, když jste napsali to, co jste napsali v uzávěrkách? Kasino požaduje platné dokumenty, takže bych určitě spolupracoval, pokud chcete přejít k výběru.

Pokud problémy přetrvávají a nemůžete ověřit a nevíte, co dělat, dejte mi vědět a pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ok, kromě toho už nemám přístup na stránku, jak hlásili ostatní uživatelé po výhře

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pokud jde o tento problém, napsali jste e-mail kasinu nebo je kontaktovali ohledně toho, co se stalo a proč nemáte přístup na stránku? Trvá to stále nebo to bylo jen chvilkové škytání? 😕

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jednoduše vám sdělí, že požadovaný výběr byl zrušen, nereagují na e-maily ani na interní e-mail webu. Říkají, že můj elektronický občanský průkaz není vhodný... Recenze na trustpilot jsem četl příliš pozdě - mnoho, negramatických, jediné pozitivní, jsem přesvědčen, že je píší samy - které je definují jako hrozné. Podvod je vždy za rohem, na Curacau...

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Pravda, stránka se dva nebo tři dny neotevřela...

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky