Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaRollXO Casino - všeobecná diskuze

RollXO Casino - všeobecná diskuze

 od Romi
|
1 395 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s RollXO Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

ahoj světe , dělám OG více než 10 let a nikdy jsem se nesetkal s tak tísnivým , podvodným a podvodným kasinem , a jeho obchodní prozíravost není nic menšího než šokující

Automaticky přeloženo:

NĚKDO SI TO PRO MNĚ OVĚŘIL, VYHRAL JSEM 4 500 $ NZD Z JACKPOTU A OKAMŽITĚ PO (3 VTEŘINÁCH) PAK ŘEKLO, ŽE JSEM VYHRAL 1 231 NZD. JE TO NORMÁLNÍ>?

Automaticky přeloženo:
Hapuka

Dobrý den.

Určitě k tomu budeme potřebovat nějaké další informace, můžete se s námi o ně podělit?

Bohužel to nedokážu přesně pochopit.

Také ve vaší stížnosti bude náš tým potřebovat další informace týkající se problému, se kterým jste se setkali, abychom vám jej mohli pomoci vyřešit.

Budeme čekat na vaše odpovědi.

Automaticky přeloženo:
Hapuka

Ahoj Danieli,

Jsi ještě tady?

Automaticky přeloženo:

Mohu zaznamenat hlasovou poznámku následovanou obrázky nebo snímky obrazovky zkušenosti ROLLXO s výhrou jackpotu BGAmimg, kterou jsem získal, a 2 částkami následně zveřejněnými po výhře jackpotu.


Automaticky přeloženo:
Hapuka

Foto 1 file

Toto je celá obrazovka mincí nebo míčků na slotu bGaming na ROLLXO. To se rovná a platí za počet získaných míčků nebo mincí a jakmile jsou všechny sloty zaplněny. Jackpot je odměněn. To dohromady činilo 4500 $ NZD. Ukážu to na další fotografii #2

Automaticky přeloženo:

file fotka #2

Toto je výplata za jackpot, který jsem vyhrál. Podle splatné a celkové přijaté sázky a počtu obsazených slotů se rovná $ 4500 NZD, jak je uvedeno výše.

Automaticky přeloženo:

file fotka #3

Toto se zobrazilo jen několik sekund poté, co byla zobrazena a oprávněně výhra jackpotu ve výši 4500 $ NZD, částka 1224 NZD byla zobrazena a připsána pouze nějakých 10-15 sekund po zobrazení výhry 4500 $ NZD za vyplnění všech sloupců ve funkci ROZTOČENÍ

Automaticky přeloženo:

Byl jsem těsně před hraním FORTUNA Trueways a získal jsem funkci COIN respin. Dostal jsem 27 buněk nebo 27 mincí. Zaplnilo to obrazovku. Což se rovná jackpotu.

Podle výplaty a informací o hře se 27 buněk rovná 250násobku celkové sázky, která byla 18 NZD. Jackpot na konci této funkce uvedl, že jsem vyhrál $ 4500 NZD. Zaplatilo pouze 1224 NZD

Neexistuje žádný důvod nebo cokoliv, co by uvádělo, že jsem neměl nárok na $ 4500 NZD, a tak je zde nedostatek 3276 $ NEzaplaceno. Bylo zaplaceno pouze 1224 $. Prosím o nápravu a vyřešení, není to přijatelné. Ztratil jsem dost kvůli vrácení bonusových peněz od vás . prosím vyřiďte to co nejdříve . viz příloha .

Fotografie 1 je jackpot 4 500 $ nzd vyhraný z 27 buněk nebo 27 míčků, což je 250 x TB @ 18 NZD za zatočení = 4 500 $

Fotografie 2 je důkazem vsazené částky 18 $ nzd na zatočení a že byla zaplněna celá obrazovka a obdržen jackpot.

Fotografie 3 je zpráva a částka zaplacená po zprávě o jackpotu 1224 $. 00

Při 350x TB to nedává smysl


Zaplaťte prosím rozdíl, jak jsem to četl, neexistuje žádné ospravedlnění a jako informace o hře a splatné jsem měl obdržet celých 4 500 $, ne schodek 3 276 $.

Automaticky přeloženo:

V příloze jsou podrobnosti o splatném .název hry hrané na ROLLXO .a níže jsou snímky DEMO hry s touto funkcí a jak to funguje.

file

Název hry je Fortuna


Automaticky přeloženo:

file toto je platba za funkci, ve které jsem vyhrál jackpot

4500 $ NZD


Automaticky přeloženo:

Podívejte se prosím na tabulku zde . 27 buněk vyplněných prvkem . Při celkovém zaplnění buněk 27/27 ke spuštění jackpotu. 27 buněk se rovná 250xbet (celková sázka byla 18 NZD na zatočení) file

Automaticky přeloženo:

Takže 27/27 buněk bylo naplněno a jackpot spuštěn. Podle výplatní tabulky se to rovná 250 x celková sázka (18 nzd $)

Rovná výhra 4500 $. file

Automaticky přeloženo:
Hapuka

Dobrý den.

Nejsem si jistý, co byste od Daniela chtěli, protože jste se ptal, zda je stále tady, ale zkuste prosím nejprve zůstat u své stížnosti.

Zveřejnění všech informací na tomto fóru moc nepomůže, kromě informování nás a ostatních uživatelů o vašich zkušenostech.

Je však velmi důležité, abyste co nejdříve odpověděli svému řešiteli stížností, aby se vyšetřování záležitosti dalo do pohybu.

Udělejte to prosím co nejdříve, jednoduše pomocí tohoto odkazu , než bude váš případ zamítnut.

Automaticky přeloženo:

Ahoj. Před chvílí jsem začal hrát v Rollxo. Ověření bylo rychlé a párkrát se mi podařilo vybrat peníze a výběry byly vždy rychlé. 8. dubna jsem znovu vložil spoustu peněz přes Skrill a prohrál. 9. dubna již nebylo možné vkládat přes Skrill, a tak jsem přešel na kreditní kartu. Po pár vkladech už to také nešlo, takže jsem musel použít Google Pay. Platba proběhla přes poskytovatele třetí strany a musel jsem platbu autorizovat ve své bankovní aplikaci. Bylo to 2 x 50 EUR. Oba vklady se na Rollxo objevují jako schválené a peníze byly odepsány z mého účtu pomocí podivné zkratky. Vyhrál jsem 1 140 € a chtěl jsem vybrat, ale najednou už výběr není možný. Kasino chce potvrzení z mého účtu Google Pay. Tu však nemám, protože mi poskytovatel rovnou strhl účet. Pak jsem napsal do kasina a poslal vše, co mám. Moje bankovní karta, moje peněženka Google Pay, výpis z mé banky a teď mi najednou přišla odpověď, že oba vklady přes Google Pay byly zřejmě zrušeny a já teď musím čekat 7 dní, než budou peníze převedeny na můj účet. To, co dělají, není fér. Pokud by byla transakce zrušena, nemohl bych hrát se 100 €. Může mi prosím někdo pomoci s tím, co teď mohu dělat? V podstatě to nejsou výhry, jsou to peníze, které jsem vložil a prohrál za posledních pár dní. Pravděpodobně mi zablokují účet, jen aby nemuseli platit.

Díky

Automaticky přeloženo:
martinalunzer

Hej, je mi líto, že to řešíte, zní to velmi frustrovaně, zvláště poté, co jsem předtím měl dobré zkušenosti s Rollxo.

Jen pro lepší pochopení situace:

Potvrdilo kasino jasně, že 100 EUR přes Google Pay bylo úspěšně připsáno na váš hráčský účet v okamžiku vkladu?

Stále vidíte tyto dva vklady v hodnotě 50 EUR uvedené ve vaší historii transakcí na účtu kasina?

Ověřili jste si u své banky, zda byly transakce skutečně stornovány, nebo zda byly nadále zpracovány normálně?

Poskytlo vám kasino nějaké referenční číslo nebo doklad od poskytovatele plateb o zrušení?

Je rozhodně zvláštní, pokud jste mohli hrát s finančními prostředky, a teď říkají, že vklady neprošly. Pokud tomu tak je, měli by poskytnout solidní důkaz. Veškerou komunikaci mějte zdokumentovanou, možná ji budete potřebovat, pokud věci eskalují.

Případně můžete v případě potřeby zvážit odeslání stížnosti, abychom vám mohli pomoci zprostředkovat.

Automaticky přeloženo:

Ahoj.

Vložil jsem 100 EUR a bylo to správně odečteno z mého bankovního účtu a kasino také ukázalo, že transakce byla úspěšná.

Včera večer jsem se pokusil znovu vybrat a Rollxo dnes převedl 1 140 EUR. Někdo z kasina si pravděpodobně přečetl můj příspěvek zde. Kasino týden odmítlo vyplatit částku. Myslím, že kasino prostě doufalo, že o peníze znovu přijdu, pokud budou výběr odmítat a požadovat po mně nové dokumenty. Kasino neuvedlo žádný důvod pro odmítnutí mého výběru.

S pozdravem Martina

Automaticky přeloženo:
martinalunzer

Super, takže se to považuje za vyřešené nebo tam ještě nějaké peníze máte? Řekli vám také něco o této nepříjemnosti?

Automaticky přeloženo:

Ahoj Jaro.

Problém je vyřešen. Alespoň s Rollxo. Nyní jsou peníze uvízlé u Skrill a oni odmítají vyplatit, protože z nějakého důvodu odmítají veškeré doklady o adrese. Je to opravdu frustrující. Nejlepší by bylo nehrát vůbec a držet se dál od takových poskytovatelů plateb. Ale to už nemá nic společného s kasinem!

Rollxo vůbec neodpověděl. Šestkrát jsem se pokusil peníze vybrat a pokaždé to bylo zamítnuto. Ve svém posledním e-mailu pro podporu jsem vysvětlil, že bych nemohl hrát a vyhrávat, kdyby mé vklady byly odmítnuty. Zavolal jsem do své banky a všechny částky byly odepsány správně. Poslal jsem vám všechny požadované dokumenty a rád bych od vás odpověděl, jak to můžeme vyřešit. Na tento e-mail jsem nedostal odpověď. Předevčírem jsem se z rozmaru pokusil o výběr znovu a další den byly všechny peníze skutečně ve Skrillu. Argumenty kasina ohledně odmítnutí výběru byly naprostý nesmysl a jsem si jistý, že kasino jen chtělo, abych znovu prohrál všechny peníze. Ale možná je můj předpoklad mylný.

Už nepotřebuji žádnou pomoc a děkuji.

LG Martina


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky