Omlouvám se. Nechci být negativní, ale asi bych začínal být. Už jsem ti řekl, co bych na tvém místě udělal, takže nevím, co víc bych k tomu řekl. 🙁
I'm sorry. I don't want to be negative, but I'd probably be starting to be. I've already told you what I would do in your position, so I don't know what more I could say. 🙁
😂😂😂 Poslal jsem e-mailem všem 6 webům a můj e-mail se vrátil... Udělal jsem malý průzkum na Zendesk a zjistil jsem, že nejsou připojeni k webu, ale pouze zákaznické podpoře. Takže když jim pošleme zprávu, předají zprávu někomu jinému, kterou předá jiné osobě. Ztratil jsem veškerou naději. Už je jen na černou listinu. Včera večer jsem poslal zprávu a oni odpověděli „pokud to není v pondělí, pošlete jim zprávu"
😂😂😂 I emailed all 6 sites and my email got bounced back… i did a lil research on Zendesk and found that they are not connected to the site, they just customer support. So when we message them they relay the message to someone else that relays to another person. I’ve lost all hope. Just black list them already. I messaged last night and they replied with "if it’s not in Monday then message them back"
Ještě ne, kámo, všechno, co mi pořád říkají, je dnešní konec dne, který už je. Lol. Ale nebojte se, jsem vytrvalý, jsem na chatu každých 8 hodin, abych všechny obtěžoval lol
Not yet mate all they keep saying to me is end of day today which it's already there. Lol. But don't worry I'm persistent I'm in chat every 8 hours to harass everyone lol
Zdá se mi, že vždy vědí, jak hráče trochu uklidnit, ale pokud je to po 10. co ti něco takového píšou, asi bych to už nebral moc vážně, dokud neuvidím peníze na mém účtu. Chápu, že pokud byl problém s poskytovatelem plateb a musí zadávat výběry ručně, není to nejjednodušší, ale na to, aby to trvalo měsíc, je to podle mě moc. Takže stále jste nedostali peníze?
It seems to me that they always know how to calm the player down a bit, but if it's the 10th time they've written something like that to you, I probably wouldn't take it too seriously anymore until I've seen the money in my account. I understand that if there was a problem with the payment provider and they have to enter the withdrawals manually, it's not the easiest thing to do, but for it to take a month, I think that's too much. So you still haven't received the money ?
Zdravím všechny 👋, mám stížnost i na RocknReels6, myne je podobný v tom, že jsem s nimi nikdy neměl jediný problém a vlastně jsem je označil za své oblíbené kasino, ale pak jsem na ně 20. dubna vyhrál $ 500 a stále nemám Neobdržel jsem žádné prostředky, mám snímky obrazovky a píše se úspěch, ale žádné peníze, zeptal jsem se banky, zda označili nebo zrušili nějaké platby, ale nic. Chci jen vědět, jaké mám možnosti při pokusu o získání této výhry na můj bankovní účet?
Hi there 👋 all, I've got a complaint against RocknReels6 too, myne is similar in that I never had one problem with them and actually rated them my favourite casino, but then I won $500 off them on the 20th of April and still haven't received any funds, I have screenshots and it says success but no money, I've asked the bank if they had flagged or cancelled any payments, but nothing. Just want to know what my options are into trying to get this winning into my bank account?
Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod kasino, kde můžeš vidět, že jsi ve stejné situaci jako ostatní hráči, kteří čekají stejně jako ty. Dostali jste také nějaké odpovědi, že vám kasino poslalo peníze nebo že je budete mít do 2 dnů nebo do konce týdne nebo podobně? Vysvětlili vám, co je za celým zpožděním?
Každopádně vidím, že jste podali stížnost a doufám, že vám náš tým pomůže.
Pokud máte aktualizaci, dejte mi určitě vědět.
Hi, I've moved your post under the casino where you can see that you are in the same situation as other players who are waiting around the same as you. Have you also received any replies that the casino has sent you money or that you will have it in 2 days or by the end of the week or something like that ? Did they explain to you what is behind the whole delay ?
Anyway, I see that you have filed a complaint and I hope that our team can help you.
If you have an update let me know for sure.
Jo Jaro, určitě jsem se obešel bez jakékoli odpovědi od nich, obvykle odpovídají, ale pomalu, tentokrát ne, můžu ti ukázat všechny své odpovědi, jestli chceš?
Yeah Jaro I surely did without any reply from them at all, usually they reply but slowly, not this time, I can show you all my replies if you want?
K čertu neexistuje žádný způsob, jak kliknu na vybrat účet.... to je pravděpodobně jejich záludný způsob, jak nám nezaplatit atd. Bylo mi řečeno, že problém s bankovním účtem je na platebním týmu a až bude vyřešen, dostaneme e-mail 🙄
There is no way in hell I am clicking withdraw account.... that's probably their sneaky way of not paying us etc. I've been told the bank account issue is with the payment team and we will receive an email when it's resolved 🙄
Ne nikdy, nyní je pryč možnost, kde si můžete vybrat krypto nebo bankovní převod. Můj umožňuje pouze výběr účtu a netlačím na to, dokud nebudu vědět, co se stane poté, co to vyberu.
No never, the option has now gone where you can select crypto or bank transfer. Mine only allows me to Withdraw Account and I'm not pressing that until I know what happens after I select that.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.