Takže když vstoupíte na jejich web, neobjeví se žádné vyskakovací oznámení? Máte sídlo v Austrálii? Pokud ne, pak možná rocknreels pouze ukončují veškeré obchodní aktivity s australskými hráči?
So there’s no pop up notice when you go on their website? Are you guys based in Australia? If not then maybe rocknreels are only ceasing all trading activities with Australian players?
Přišel jsem na stránku a žádnou takovou informaci jsem neviděl. Ne, nesídlíme v Austrálii, ale Romi to dal našemu týmu ke kontrole a uvidíme, co zjistí, jestli to bude celkově a zavřou to nebo to bude jen pro určité země.
Každopádně díky za screenshot.
I came to the page and didn't see any such information. No we are not based in Australia, but Romi has given it to our team to check and we will see what they find out, whether it will be overall and they will close it or it is only for certain countries.
Anyway thanks for the screenshot.
Jo lidi.
Na večírek jdu trochu pozdě, ale jsem na stejné lodi, jako jste vy všichni. Zatím navlečeno od 15. dubna.
Před pár týdny jsem měl na Facebooku příspěvek, který byl podivně odstraněn hostitelskou stránkou.
Dnes večer jsem se pokusil přidat příspěvek do několika skupin a nemyslím si, že ŽÁDNÁ z nich schválila můj příspěvek týkající se Rocknreels. Určitě se tu dějí divné věci.
Tady jsem úplně v koncích. Ale prostě nechápu, proč nás den za dnem napínají? A proč nás všechny nezablokovali z našich účtů, jak se zdá, že to udělali ostatním. To mi dává naději, že bych se toho mohl držet, kdyby něco.
Každopádně zítra vytvořím skupinu na Facebooku, udělám snímek obrazovky a snímek obrazovky zveřejním zde, abyste se všichni mohli připojit a pozvat ostatní, kteří nejsou na tomto fóru.
Spojme se v této věci a alespoň prozradíme, že pokud jsou Rocknreels a Royalreels (a možná i thepokies) propojeni, uživatelé těchto dalších dvou stránek by se mohli vydat podobnou cestou.
Yo guys.
I'm a bit late to the party but I'm in the same boat as you all seem to be. Been strung along since 15th April so far.
I had a post going on Facebook a couple of weeks back which was weirdly deleted by the host page.
Tonight I tried to post in a few groups and I don't think ANY of them approved my post regarding Rocknreels. There's definitely some weird stuff going on here.
I'm absolutely at my wits end here. But I just don't understand why they are stringing us all along day by day for? And why they haven't just locked us all out of our accounts like they seem to have done to others. That gives me hope to cling on to, if anything.
Anyway, I'll make a group on Facebook tomorrow, screenshot it, and post the screenshot here so that you all can join and invite others that aren't on this forum.
Let's band together on this one and at the very least get the word out there that if Rocknreels and Royalreels (& maybe even thepokies) are connected, that users of those other two sites could be heading down a similar path.
Vidím, že jste udělali dobrou věc a okamžitě jste zahájili stížnost.
Ale když vidím, jak se kasino zavírá, jsem zvědavý, jak celou situaci zvládnou. Vidím, že dostáváte každý den úplně stejné informace jako hráči před vámi, takže se vás pravděpodobně nebudu ptát, co vám kasino poskytlo jako důvod, proč ještě nemáte své peníze.
Naděje však umírá poslední a já bych se rozhodně nevzdával a chci věřit, že kasino nakonec udělá správnou věc a dá každému, co mu právem patří.
I see you did a good thing and immediately started a complaint.
But seeing as the casino is going to close, I wonder how they're going to handle the whole situation. I see that you have been getting the exact same information every day as the players before you, so I probably won't ask you what the casino has given you as a reason why you don't have your money yet.
However, hope dies last and I would certainly not give up and I want to believe that the casino will eventually do the right thing and give everyone what is rightfully theirs.
Pokud to čtete pořádně, je tam napsáno, že 2/3/4 se zavírají. Střední 5 a 6 budou stále otevřené. Co se týče peněz, vybral jsem 19.4. a od té doby čekám. Někde jsem četl, že to může trvat až měsíc a ještě déle, pokud práh výběru splnil svou kapacitu. Vím, že rocknreels jsou dobré, ale nejsem si jistý, proč se zdržují. Doufám, že všichni dostaneme brzy zaplaceno.
If you guys read it properly, it says 2/3/4 are closing. Mean 5 and 6 will still be open. As for the money, I withdrew 19/04 and have been waiting ever since. I’ve read somewhere that it can take up to a month even more if the withdraw threshold has met its capacity. I know rocknreels are good but not sure why they delaying. Hope we all get paid soon.
Existuje více důvodů, lol, jen mě rozčiluje a chci si to vynahradit jinde.
There's more reasons lol just makes me angry and want to recoup it elsewhere.
Pokud to čtete pořádně, je tam napsáno, že 2/3/4 se zavírají. Střední 5 a 6 budou stále otevřené. Co se týče peněz, vybral jsem 19.4. a od té doby čekám. Někde jsem četl, že to může trvat až měsíc a ještě déle, pokud práh výběru splnil svou kapacitu. Vím, že rocknreels jsou dobré, ale nejsem si jistý, proč se zdržují. Doufám, že všichni dostaneme brzy zaplaceno.
If you guys read it properly, it says 2/3/4 are closing. Mean 5 and 6 will still be open. As for the money, I withdrew 19/04 and have been waiting ever since. I’ve read somewhere that it can take up to a month even more if the withdraw threshold has met its capacity. I know rocknreels are good but not sure why they delaying. Hope we all get paid soon.
Ano, viděl jsem to podle snímku obrazovky. Jste také ve stejné situaci jako předchozí hráči, což vám nezávidím a pokud máte problém, určitě nás kontaktujte a podejte stížnost.
Jak již bylo zmíněno, kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru a tuto dobu již máte za sebou, takže pokud chcete mít jistotu, můžete tak učinit nyní a otevřít ji.
Pokud máte zájem, zde je odkaz.
Přeji všem hodně štěstí. ☘️
Yes I saw that, according to the screenshot. You are also in the same situation as the previous players, which I don't envy and if you have a problem you should definitely contact us and file a complaint.
As mentioned before, we give casinos 14 days to resolve a withdrawal and you are already over that time, so if you want to be sure, you can do so now and open it.
If you are interested, here is the link.
I wish everyone the best of luck. ☘️
Viděl jsem, že před dvěma týdny finanční prostředky nepřišly 😞
Seen that one two weeks ago funds didn't come 😞
Je to na jeden den a trochu, aby kasino odpovědělo na mou stížnost, a protože se ještě neozvali, nemyslím si, že tam budou, jen budou všechno ignorovat a z nějakého důvodu napínat všechny příjemce výběru na svou frustraci, je to směšné a nedělají nic, aby to změnili.
Well it's down to one day and a bit for the casino to reply to my complaint and as they have not made contact yet I don't think they will there just ignoring everything and for some reason stringing all withdrawal recipients on its frustrating it's ridiculous and they are doin nothing to change that.
toto je zpráva, kterou jsem dnes dostal, pokud nebude do pátku, vzdej to a jdi dál... 😞
this the message I got today, if it’s not in by Friday then imma give up and move on… 😞
Po procházení všech zpráv je jasné, že žádná platba nepřichází. Také se našel dopis od australské vlády z února 2023. Bude zázrak, když něco uvidíme. Poslal jsem e-mail držiteli licence a společnosti rocknreels bez odpovědi. Upřímně svírat brčka.
Just going through all the messages, it’s clear that there’s no payment coming. Also found a letter from the Australian gov dated feb 2023. It’ll be a miracle if we see anything. I’ve emailed the license holder and the company rocknreels with no reply. Gripping straws to be honest.
Je to na jeden den a trochu, aby kasino odpovědělo na mou stížnost, a protože se ještě neozvali, nemyslím si, že tam budou, jen budou všechno ignorovat a z nějakého důvodu napínat všechny příjemce výběru na svou frustraci, je to směšné a nedělají nic, aby to změnili.
Well it's down to one day and a bit for the casino to reply to my complaint and as they have not made contact yet I don't think they will there just ignoring everything and for some reason stringing all withdrawal recipients on its frustrating it's ridiculous and they are doin nothing to change that.
Po procházení všech zpráv je jasné, že žádná platba nepřichází. Také se našel dopis od australské vlády z února 2023. Bude zázrak, když něco uvidíme. Poslal jsem e-mail držiteli licence a společnosti rocknreels bez odpovědi. Upřímně svírat brčka.
Just going through all the messages, it’s clear that there’s no payment coming. Also found a letter from the Australian gov dated feb 2023. It’ll be a miracle if we see anything. I’ve emailed the license holder and the company rocknreels with no reply. Gripping straws to be honest.
Co to bylo za dopis, smím-li? Nechápu, co tím myslíš.🤷♀️
Vždy se snažím zůstat pozitivní až do konce, řekněme. Tak snad budou všechny problémy brzy vyřešeny.
What kind of letter was it, if I may? I don't understand what you mean by that.🤷♀️
I always try to stay positive until the end, let's say. So hopefully all the issues will be solved soon.
Nestačí to k podání stížnosti?
Myslím, že by to byl dobrý krok k tomu, že pokud by kasino neplatilo a nesnažilo se nic řešit, dostalo černé body a index bezpečnosti by se snížil.
Samozřejmě stále pracujeme s tím, že se náš tým pokusí dostat do komunikace s kasinem, abychom vysvětlili, co se děje a mohlo by to případně dopadnout dobře.
Co myslíš, jsi v tom?
Isn't that enough to file a complaint ?
I think it would be a good step so that if the casino did not pay and did not try to resolve anything, it would get black points and the safety index would be lowered.
Of course, we are still working with the fact that our team would try to get in communication with the casino to explain what is going on and it could possibly turn out well.
What do you think, are you in?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.