FórumKasinaRocketPlay Casino - všeobecná diskuze

RocketPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od kawun26
|
25546 zobrazení 161 odpovědí ||
1...3 4 5...9
Přidat příspěvek
koVVal92
před rokem

Děkuji za váš přehled.

Vzhledem k tomu, že jsme na nabízených hrách nenašli nic neobvyklého, je pro mě těžké říci něco jiného, než že nejsme „spojeni" s žádným kasinem.

Ty hry se zdají být legitimní - omlouvám se. To je také jeden z důvodů, proč byla vaše recenze zamítnuta. Myslím, že to je to, co myslíš tím "zuřivě bránit". 🙂

Naším cílem je pouze oddělit skutečné zážitky od pocitů a dohadů.

Pokud narazíte na něco, co můžeme zkontrolovat nebo zkontrolovat, použijte prosím funkci „aktualizujte nás". Nebo odešlete vyhovující. Toto bylo mnohokrát řečeno mnoha hráčům, takže to prosím neberte jako nějakou obrannou výjimku. 🙂



Automaticky přeloženo:
před rokem

Rocetplay 11 rocetplay 12 tyto dvě stránky licencují Yoh buďte opatrní

Automaticky přeloženo:
Osmank
před rokem

Moc nerozumím tomu, co jste napsal, můžete být konkrétnější a poskytnout více informací?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsem navždy vděčný za CASINO GURU. Miluji transparentnost, která je pro mě základním kamenem integrity.

To je důvod, proč více důvěřuji vašim recenzím, než říkám askgamblers.


Ano, kasina jsou vašimi plátci, ale na trhu existuje silná mezera pro integritu. Stačí se podívat na POLITICKOU SFÉRU USA... Nyní není pochyb o tom, že CIA, FBI, korporace, soudci, média atd., ti všichni se domlouvají proti lidem...


Bohužel vidím to samé s online hazardními kasiny: korupce přímo na palubě, několik jako Casino GURU a WINZ Casino atd.

Od kasin přes „recenzenty", jak přidružené a hráčské recenze, softwarové společnosti, softwarové auditory, jako je ECOGRA, a licenční úřady, jako je CURACO.

Při hraní v Rocket Play a při pohledu na zmanipulování softwaru před mýma očima jsem si uvědomil, jak rozšířená může být korupce... ať už jde o online nebo skutečné kasino.


Chtěl jsem to sem dát okamžitě, až budu mít všechny usvědčující důkazy, ale měl jsem jiné priority, tak jsem to vzdal.


Udělal jsem 2 návštěvy, 2 vložil stejnou částku a přivedl přítele, aby se přihlásil a vložil při jiné příležitosti. Měl jsem 30 screenshotů ze 3 příležitostí.


Neživá ruleta, kterou jsme hráli, byla nabízena mnoha jinými kasiny, jako je skycrown.


Když se kasino chytne na výherní vzorec, kdy jsem v jednom kole sázel (400 $) více, než byl můj vklad (365 $), a je to VÝHRA, vsazená částka se vrátí, ale nevyplatí se žádný zisk. Podruhé, potřetí, co se to stalo, jsem rychle pořídil snímek historie sázek a opakování hry s vědomím, že kasino to vydrhne.

Poprvé mi dali bonus za návratnost 42 $.

2. Potřetí, když jsem minulý týden zmínil, proč za můj vklad nebyl ŽÁDNÝ BONUS VÝPLATY, řekli, že jsem nikdy nevložil, a ukázali svou historii. Vklad a všechny mé herní sítě byly vymazány!


Pak jsem jim ukázal nějaké momentky. Zmlkli.

Od té doby jsem tam vložil a vybral jsem 1000 $ na pokies po několika dnech zpoždění ověření, ale žádný problém.

To znamená, že softwarový dům umožňuje kasinu přístup k provádění těchto úprav!


To znamená, že auditoři atd., jako je ECOGRA, nedělají svou práci, jsou nekompetentní nebo zavírají oči!

V RICH CASINO bylo tolik problémů! Z vkladu 50 dolarů jsem měl tisíce. Sázení 2 $ na zatočení, které jsem viděl, že se zůstatek snížil o 100 $ za otočení?! Ukázal jsem podporu svými screenshoty... Vrátili mi pár stovek, ale řekli, že to musela být chyba, aby jim dali cestu ven.


Když přišel čas odstoupit, mají mě sakra, dokud jsem neřekl, že to všechno zveřejním na askgamblers a kasino guru... A omluvil jsem se a předstíraně jsem řekl, že je to v pohodě...



Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Omlouvám se, že jsem si právě vzpomněl... Byly to ŽIVÉ HRY!!!


Automaticky přeloženo:
koVVal92
před rokem

WINZ: Ano, pokud jde o integritu a férovost, WINZ je pro mě na prvním místě.


Pokud však dostali živou ruletu a herní účetní systém jako raketovou hru, kterou jsem hrál, pak jistě vědí, že to lze zfalšovat, tj. odstranit atd.

Automaticky přeloženo:
Jakoben
před rokem

Milý Jakobene,

Vážíme si vaší zpětné vazby a jsme odhodláni tuto situaci vyřešit k vaší spokojenosti. Abychom vám mohli účinně pomoci, mohli byste nám poskytnout svou e-mailovou adresu nebo uživatelské ID? To nám umožní získat přístup k údajům o vašem účtu a záležitost důkladně prošetřit. Ujišťujeme vás, že náš tým se zaměřuje na zajištění pozitivního zážitku pro naše uživatele a uděláme vše, co bude v našich silách, abychom rychle vyřešili jakékoli problémy, se kterými se můžete setkat.

děkujeme za spolupráci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je dobře, že toto kasino již není pro Polsko dostupné.

Do dnešního dne mi neposlali historii kasinových relací, o které jsem čtyřikrát žádal na chatu a nejméně třikrát odeslal žádost e-mailem. Dejte jim široký prostor. (:

Automaticky přeloženo:
koVVal92
před rokem

Váš komentář je zaznamenán a my jsme odhodláni se vyvíjet. Mohli byste nám laskavě poskytnout svou e-mailovou adresu nebo uživatelské ID, abychom vám mohli lépe pomoci a vyřešit jakékoli obavy, které můžete mít? Vaše spolupráce je pro nás důležitá, protože se snažíme porozumět a vyřešit situaci, jíž čelíte.

Automaticky přeloženo:
RocketPlay Casino
před rokem

Ne, už s tebou nechci mít nic společného.

Automaticky přeloženo:
Jakoben
před rokem

Milý Jakobene,

Chápeme, že můžete být nespokojeni, a chceme vaše problémy co nejdůkladněji řešit.

Pokud jde o vaše obavy ohledně poctivosti našich her a technických aspektů, je důležité objasnit, že kasino neovlivňuje výsledky hry ani technické aspekty, protože je poskytují naši důvěryhodní poskytovatelé.

Pokud máte technické potíže nebo máte obavy ohledně poctivosti her, doporučujeme vám kontaktovat náš tým podpory: support@rocketplay.com . Jsou zde, aby vám pomohli, ale nezapomeňte, že bez jakýchkoli důkazů nebo konkrétních podrobností od vás je pro nás náročné prošetřit a efektivně vyřešit vaše obavy.

Děkujeme, že jste si vybrali naše služby, a nadále se snažíme poskytovat vám ty nejlepší možné zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
koVVal92
před rokem

Vážený koVVal92,

Upřímně se omlouváme, že vaše zkušenost s naším projektem nesplnila vaše očekávání. Je důležité poznamenat, že naše webové stránky jsou přístupné uživatelům ze zemí, kde vlastníme stávající licenci, v souladu s právními a regulačními požadavky.

Jsme více než ochotni vám pomoci s jakýmikoli dotazy nebo obavami, které můžete mít, ale abychom tak učinili efektivně, potřebovali bychom určité informace specifické pro zákazníka. Neváhejte se na nás kdykoli obrátit a my vám rádi pomůžeme.



Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
leemaree86
před rokem

Ahoj, máš nějaký problém s výběrem svých prostředků nebo co jsi chtěl říct tím, že jsi sem umístil snímek obrazovky? Mohl bys říct něco víc?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rocketplay kasino. Skvělé kasino na hraní. Ověření bylo jednoduché a efektivní. Pokud používáte kryptoměnu, není nutné zapojení banky. Rychlé výběry. Mám na mysli první stažení s rocketplay vůbec a trvalo to něco málo přes 2 hodiny. Všechny naše hry jsou dobré. Zákaznický servis byl vynikající a přímo k věci. Nehrál jsem v online kasinu, které by mě opravdu bavilo od té doby, co jsem vytáhl všechny velké hráče z Austrálie.

Z mé zkušenosti vřele doporučuji.


Automaticky přeloženo:
nestlife
před rokem

Jsme rádi, že jste součástí rodiny RocketPlay! Přejeme vám neomezené štěstí a nekonečnou zábavu ve vašich herních dobrodružstvích!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rocketplay kasino. Skvělé kasino na hraní. Ověření bylo jednoduché a efektivní. Pokud používáte kryptoměnu, není nutné zapojení banky. Rychlé výběry. Mám na mysli první stažení s rocketplay vůbec a trvalo to něco málo přes 2 hodiny. Všechny naše hry jsou dobré. Zákaznický servis byl vynikající a přímo k věci. Nehrál jsem v online kasinu, které by mě opravdu bavilo od té doby, co jsem vytáhl všechny velké hráče z Austrálie.

Z mé zkušenosti vřele doporučuji.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže to vypadá, že jste se v kasinu docela dobře bavili. Je hezké vidět někoho, kdo má dobrou zkušenost.

Pokud se mohu zeptat, jak dlouho vám trvalo ověření účtu? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Zatím žádné stížnosti.


Poslal jsem tedy své ověřovací dokumenty v okamžiku, kdy se můj účet otevřel. A během pár hodin jsem byl ověřen. Dokonce jsem poslal e-mail týmu podpory, aby znovu zkontroloval, že jsem byl definitivně ověřen, a řekli, že ano, všechny mé dokumenty byly přijaty a byly schváleny.


Automaticky přeloženo:
nestlife
před rokem

Měl bych váš příspěvek vytisknout a vystavit na pracovním stole. Nejsem zvyklý na tak úžasnou zpětnou vazbu. 😀

Moc vám za to děkuji!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Hahaha jsem rád, že jsem ti mohl rozjasnit den.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky