FórumKasinaRajabets Casino - všeobecná diskuze

Rajabets Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od Sohilshaikh51
|
16839 zobrazení 115 odpovědí |
|
1 2 3...7
Přidat příspěvek
před 2 roky

Pro tuto chvíli zapomeňte na to, že lidé jen mluví o mém problému, neuzavírají můj účet včas, kvůli čemuž jsem čelil spoustě finančních problémů

Automaticky přeloženo:
Sohilshaikh51
před 2 roky

Na základě Vaší stížnosti zjišťuji, že jste také požádali o pozdější znovuotevření svého účtu . Kasino tedy jednalo podle vašeho požadavku.

Vím, že je to drsné, ale vaše finanční problémy byly pravděpodobně způsobeny vaší závislostí na hazardních hrách.

Omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můj účet ještě není ověřen rajabets . Už je to více než 10 dní, ale stále čeká. Prosím ověřte můj účet a zpracujte můj výběr

Automaticky přeloženo:
srujan_tej
před 2 roky

Ahoj,

Je nám líto, ale nejsme zaměstnanci kasina, takže vám tímto způsobem nemůžeme pomoci.

Poslali jste již všechny potřebné dokumenty, nebo prosím čekáte na žádost?

Řekl bych, že zeptat se kasina by byl dobrý nápad.


Automaticky přeloženo:
Příspěvek od vinayakpatil620 byl odstraněn
srujan_tej
před 2 roky

nějaké aktualizace o ověřování dokumentů brácho?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Líbí se mi kasino Rajabets.

Automaticky přeloženo:
NaveenReedy
před 2 roky

Nenásledujte zodpovědné hazardní hry

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

jak by to mělo být na velkém firemním webu. bezpečnost v popředí

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nenásledujte zodpovědné hazardní hry

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Rozumím tvým pocitům.

I tak musím dodat, že podle vaší stížnosti kasino pouze reagovalo na všechny vaše požadavky.

Dovolte mi zde citovat:

"Chápu, že jste se v minulosti pokusili zavřít svůj účet. Požádali jste však také o pozdější opětovné otevření účtu. Je mi to opravdu líto, ale na základě důkazů, které jste poskytli, jsem nucen zamítnout vaši stížnost jako tentokrát „neoprávněně".

Omlouvám se, s tímto souhlasím.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

jak by to mělo být na velkém firemním webu. bezpečnost v popředí

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

co je špatného na zabezpečení, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Upřednostňujeme zodpovědné hraní „orientované na hráče" a spokojenost hráčů, často také prostřednictvím našich sociálních sítí, podporujeme zodpovědné hraní.

Automaticky přeloženo:
Rajabets Casino
před 2 roky

Ahoj,

Jsem velmi rád, že to slyším. Péče o zranitelné hráče je důležitá.👍

Automaticky přeloženo:
před rokem

156 000 mi vítězný zůstatek neověřuji dokumenty 11 dní pryč nereaguji výběr z živého chatu nefunguje pouze malá částka pracuje mi přátelé Chtěl bych velké množství nezpracovával dokumenty velmi nejhorší péče o zákazníky já bych 'Krishna24

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dokumenty ověřeny, ale selfie mě neověřilo Nefungoval bych důvod výběru obrovská částka 156 000. ale já přátelé pracuji výběr neschválím selfie malá částka pouze proces

Automaticky přeloženo:
před rokem

Není umístěn sport .Pouze hrát pro kasino sdělování zákaznické péče live chat této falešné nebo skutečné aplikaci pravidla pro hraní které hry file

Automaticky přeloženo:
krishna9787sri
před rokem

Je mi líto, ale nerozumím tomu, co je špatně, takže se budu ptát na základě svého nejlepšího odhadu:

Váš účet ještě nebyl plně ověřen, protože selfie nebylo schváleno, že? To může být důvodem pro zrušení vašeho výběru.

Pokuste se poskytnout selfie přesně tak, jak vám bylo doporučeno, prosím.

Některá kasina zpracovávají malé výběry bez úplného ověření nebo účet vašeho přítele již byl ověřen - nevím.

Pokud jde o pravidla nebo aplikaci, bohužel se ztrácím v překladu. 🙁

Dejte mi vědět, jak ověření probíhá.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pro toho, kdo si to přečte: POKUD MÁTE PROBLÉM S HAZARDEM, VYHNĚTE SE RÁŽABETU ZA KAŽDOU CENU, využijí vaší závislosti. Toto kasino neuzavírá účty ani na požádání!!!! Záměrně také ignorují vaše dokumenty KYC po týdny a měsíce, takže nemůžete vybrat, což znamená, že váš zůstatek skončí uzamčen, a NEUZAVŘOU VÁŠ ÚČET, I KDYŽ JI ŘEKNETE, ABY TO UDĚLALI POŠTOU A ŽIVĚ PODPĚRA, PODPORA!

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Mohu navrhnout podání stížnosti?

https://casino.guru/complaints

Pokud máte pocit, že vám můžeme být k dispozici, zkuste to prosím.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od SunsetGaze byl odstraněn
1 2 3...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky