Zde je odpověď, proč má kasino takové hodnocení, jaké má. Díval jsem se také na jejich stížnosti a mají jen pár nevyřešených.
Také jsem viděl, že onehdy řešili i problém se zpožděnou platbou, takže pevně věřím, že tomu tak bude i u dalšího hráče.
Pokud však hráč vyhraje tak vysokou částku, obvykle to podléhá nějakým kontrolám a podobně, proto dáváme kasinům 14 dní na to, aby měly dostatek času vše stihnout a peníze poslat. Všechno důležité je třeba zvážit a někdy to není jen o tom, že hráč provede výběr a peníze má na účtu. V některých případech může jít i o ověření účtu nebo se může zapojit poskytovatel a podobně, takže každý případ může být individuální.
Také pokud byste chtěli vidět, jak náš tým hodnotí kasina , klikněte na tento odkaz . Můžete také získat další informace o tomto procesu.
Here is the answer why the casino has the rating it has. I've also looked at their complaints and they have only a couple unresolved.
I also saw that the other day they also resolved a delayed payment issue, so I firmly believe that this will be the case with other player as well.
However, if a player wins such a large amount, it is usually subject to some checks and so on, so that's why we give casinos 14 days to have enough time to get it all done and send the money. Everything important has to be considered and sometimes it's not just about the player making a withdrawal and having the money in the account. In some cases it can also be a verification of the account or the provider can get involved and so on, so each case can be individual.
Also if you would like to see how our team review casinos just click on this link. You may also get further information about this process.
Automaticky přeloženo: