Podle mého názoru byste měli reagovat na pokyny uvedené kasinem ve stížnosti:
„Pokud potřebujete pomoc, kontaktujte prosím poskytovatele platebních služeb nebo systém, jehož prostřednictvím byla platba provedena. Pokud vám nebudou schopni pomoci, žádáme vás, abyste nám e-mailem zaslali výpis z vaší karty za období od výběru platby do podání žádosti."
Je to napsáno tady, ve stížnosti 👈
Řekl bych, že to dává smysl, pokud vám stále chybí nějaké výběry.
In my opinion, you should respond to the instructions given by the casino in the complaint:
"Should you require assistance, please contact the payment provider or system through which the payment was made. If they are unable to assist you, we kindly ask that you email us a statement from your card covering the period from the withdrawal to the submission of your application."
It is written here, in the complaint 👈
I'd say it makes sense in case you are still missing some withdrawals.
Můj tiket byl vyřešen. Výběr nebyl přijat. Falešný UTR v Parimatch, nedejte mi ho.
my ticket resolved Withdrawal not received Parimatch fake UTR no give me
Vážený uživateli,
Soustřeďte se prosím na daný text. Nemusíte zveřejňovat snímky obrazovky na fóru. Místo toho byste měli poslat konkrétní dokumenty do kasina.
Vlastně i tvůj nedostatek pochopení sehrál svou roli...
Dear user,
Focus on the text at hand, please. You are not required to post those screenshots on the forum. You should instead send the specific documents to the casino.
Actually, your lack of understanding played its role too....
Před 7 dny jsem vložil 5000, od té doby se mi Parimatch omlouvá, že vklad obdržíte, a pokaždé odpovídáte stejnou věcí, prosím, pomozte mi problém vyřešit.


I have deposited 5000 7 days ago since then Parimatch is giving me excuse of u will receive the deposit and are replying same thing every time kindly help me solve the issue


Jaká je prosím současná situace s vaším vkladem?
Byla už tato částka připsána na váš kasinový účet?
Nejlepší je kontaktovat s takovými problémy svého poskytovatele platebních služeb, protože my s tím bohužel moc nenaděláme, protože je to mezi kasinem a poskytovatelem platebních služeb, víte. 🤷♀️
How is the situation with your deposit now, please?
Was it already credited to your casino account?
The best way is to contact your payment provider with issues like this because we are unable to do much, unfortunately, as it is between the casino and the payment provider, you know. 🤷♀️
Nepřipsáno, omlouvají se mi, brzy vám to připíšou, schválili jsme vaši žádost a od mého vkladu uplynulo 17 dní. Žádám všechny, abyste na této stránce nehráli, jsou to podvodníci, nemají žádný dobrý mechanismus, jen vám berou peníze.
Not credited they r giving me excuse of it will be credited soon we have approved ur request and it has been 17 days since I made the deposit i request everyone don't play on this site they r cheaters they don't have any good mechanism they jus take ur money
Co tedy na tuto situaci řekl váš poskytovatel platebních služeb?
So, what did your payment provider say about this situation, though?
Říkají, že jsme vaši žádost schválili, fakturační oddělení ji co nejdříve zpracuje, ale uplynulo více než 20 dní a neposílají ji, moje ID hráče je 928754058.
They r saying we have approved ur request billing department will process it as soon as possible but more than 20 days have passed thay r not sending it my player id is 928754058
Promiňte, ale myslel jsem vaši banku. Co na to říkají? Je u nich všechno v pořádku?
Sorry, but I meant your bank. What do they say? Is it all good on their side?
Ano, úspěšně to odeslali, Pari Match hlásí, že jsme vaši žádost schválili, poskytovatel platebních služeb se hádá o to, zda je čas to přidat na váš účet, což z jejich strany není pravda.
Yes they have sent it successfully infact Pari match is saying we have approved ur request payment provider is talking time to add it to ur account that is non scence on their part
Vidím ale, že jsi tyto problémy měl i dříve.
Tak v čem byl tedy problém?
I can see, though, that you had these issues before as well.
So, what was the problem then?
Dne 2. dubna 2024 vybírám 5000 rupií. Schváleno bylo úspěšně, ale peníze mi nikdy nepřišly na účet. Pokaždé, když je požádám, řeknou mi, abych předložil bankovní zprávu.
Nyní 19. května jsem vložil 9000 rupií. Peníze mi byly strženy z účtu, ale vklad nebyl úspěšný. Kdykoli požádám o podporu, odpoví stejným způsobem. Na vaší žádosti pracujeme.
On 02 April 2024 i withdraw 5000 rupees. It was approved successfully but the money never came to my account. Everytime i ask them they tell me to submit bank report.
Now on 19 may i deposited 9000 rupees. The money got deducted from my account but the deposit was not successful. Whenever i ask for support they just reply with same thing. We are working on your request.
Vím, že je to staré, ale začal jsem číst toto vlákno a zní to podezřele. Nedostal jsi zaplaceno a pak jsi se rozhodl vložit téměř dvojnásobek peněz?
To zní jako blábol, promiň.
I know this is old, but I start reading this thread and this sounds fishy, you have not been paid and then decided to deposit almost double the money later?
This sounds like BS, sorry.
Dobře, po přečtení celé této diskuse se zdá, že pro indické hráče a jejich platby existuje spousta problémů, ale má s tím někdo další nějaké zkušenosti?
Co celkově říkají moderátoři Casinoguru?
Okay, after reading this whole discussion, there seem to be a lot of problems for Indian players and their payments, but has anyone else had some experience here?
What do the Casinoguru mods say overall?
Ahoj, velmi osvěžující příspěvky. Vítej ve vlákně. 🙂
Pokud vás ale zajímá spíše krátký konec, ukážu vám screenshot:

https://casino.guru/parimatch-casino-tz-review
Než byl web nahlášen jako uzavřený, jeho hodnocení bylo 3,8... vůbec ne dobré. Nicméně několik dalších značek Parimatch mělo ještě nižší skóre.
Hello, very refreshing posts. Welcome in the thread. 🙂
If you are interested in a rather short ending, though, let me show you a screenshot:

https://casino.guru/parimatch-casino-tz-review
Before the site was reported as closed, the rating was 3.8... not good at all. However, a few other Parimatch brands had even lower scores.
No, o tom všem jsme se nemohli dozvědět více, protože jste přestali reagovat na náš tým pro stížnosti, takže nám prosím dejte vědět, pokud máte k tomuto tématu nějaké novinky.
Well, we couldn't learn more about all that, as you have stopped responding to our complaint team, so please let us know if you have any updates on this one.
Dobrý den, nejsem si jistý/á, co říct... Pokud vidím, kasino se zavřelo s poměrně špatným bezpečnostním indexem; proto nejsem přesvědčen/á, že někdo ze strany kasina pracuje na vrácení vašich vkladů. Možná se znovu otevře, ale zvláště když jste dvakrát nereagoval/a na stížnost, řekl/a bych, že o to nemají v úmyslu. Spíše to působí jako uzavřená záležitost. Co vás vede k názoru, že byste měl/a čekat déle? Myslím tím, dostal/a jste od kasina nějaké novinky?
Hello, I'm not sure what to say... As far as I can see, the casino has closed with a quite poor safety index; hence, I'm not convinced anyone is working on refunding your deposits on the casino's side. It may be opened again, but especially since you stopped responding to the complaint two times, I'd say they do not aim to do that. Feels more like a closed matter. What makes you think you should wait longer? I mean, have you received some updates from the casino, perhaps?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.