Podle mého názoru byste měli reagovat na pokyny uvedené kasinem ve stížnosti:
„Pokud potřebujete pomoc, kontaktujte prosím poskytovatele platebních služeb nebo systém, jehož prostřednictvím byla platba provedena. Pokud vám nebudou schopni pomoci, žádáme vás, abyste nám e-mailem zaslali výpis z vaší karty za období od výběru platby do podání žádosti."
Je to napsáno tady, ve stížnosti 👈
Řekl bych, že to dává smysl, pokud vám stále chybí nějaké výběry.
In my opinion, you should respond to the instructions given by the casino in the complaint:
"Should you require assistance, please contact the payment provider or system through which the payment was made. If they are unable to assist you, we kindly ask that you email us a statement from your card covering the period from the withdrawal to the submission of your application."
It is written here, in the complaint 👈
I'd say it makes sense in case you are still missing some withdrawals.
Můj tiket byl vyřešen. Výběr nebyl přijat. Falešný UTR v Parimatch, nedejte mi ho.
my ticket resolved Withdrawal not received Parimatch fake UTR no give me
Vážený uživateli,
Soustřeďte se prosím na daný text. Nemusíte zveřejňovat snímky obrazovky na fóru. Místo toho byste měli poslat konkrétní dokumenty do kasina.
Vlastně i tvůj nedostatek pochopení sehrál svou roli...
Dear user,
Focus on the text at hand, please. You are not required to post those screenshots on the forum. You should instead send the specific documents to the casino.
Actually, your lack of understanding played its role too....
Před 7 dny jsem vložil 5000, od té doby se mi Parimatch omlouvá, že vklad obdržíte, a pokaždé odpovídáte stejnou věcí, prosím, pomozte mi problém vyřešit.
I have deposited 5000 7 days ago since then Parimatch is giving me excuse of u will receive the deposit and are replying same thing every time kindly help me solve the issue
Jaká je prosím současná situace s vaším vkladem?
Byla už tato částka připsána na váš kasinový účet?
Nejlepší je kontaktovat s takovými problémy svého poskytovatele platebních služeb, protože my s tím bohužel moc nenaděláme, protože je to mezi kasinem a poskytovatelem platebních služeb, víte. 🤷♀️
How is the situation with your deposit now, please?
Was it already credited to your casino account?
The best way is to contact your payment provider with issues like this because we are unable to do much, unfortunately, as it is between the casino and the payment provider, you know. 🤷♀️
Nepřipsáno, omlouvají se mi, brzy vám to připíšou, schválili jsme vaši žádost a od mého vkladu uplynulo 17 dní. Žádám všechny, abyste na této stránce nehráli, jsou to podvodníci, nemají žádný dobrý mechanismus, jen vám berou peníze.
Not credited they r giving me excuse of it will be credited soon we have approved ur request and it has been 17 days since I made the deposit i request everyone don't play on this site they r cheaters they don't have any good mechanism they jus take ur money
Co tedy na tuto situaci řekl váš poskytovatel platebních služeb?
So, what did your payment provider say about this situation, though?
Říkají, že jsme vaši žádost schválili, fakturační oddělení ji co nejdříve zpracuje, ale uplynulo více než 20 dní a neposílají ji, moje ID hráče je 928754058.
They r saying we have approved ur request billing department will process it as soon as possible but more than 20 days have passed thay r not sending it my player id is 928754058
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.