DomůFórumKasinaParimatch Casino - všeobecná diskuze

Parimatch Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

16 337 zobrazení 113 odpovědí |
před rokem
|
1...4 5 6
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Parimatch India, web s podvodnými odpaly, neodpověděl na můj tiket

Automaticky přeloženo:
Anju8634
před 6 měsíci

Podle mého názoru byste měli reagovat na pokyny uvedené kasinem ve stížnosti:

„Pokud potřebujete pomoc, kontaktujte prosím poskytovatele platebních služeb nebo systém, jehož prostřednictvím byla platba provedena. Pokud vám nebudou schopni pomoci, žádáme vás, abyste nám e-mailem zaslali výpis z vaší karty za období od výběru platby do podání žádosti."

Je to napsáno tady, ve stížnosti 👈

Řekl bych, že to dává smysl, pokud vám stále chybí nějaké výběry.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

file Můj tiket byl vyřešen. Výběr nebyl přijat. Můj bankovní účet byl falešný. Dejte mi ho. Nikdy nehraji na Parimatch.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

file Můj tiket byl vyřešen. Výběr nebyl přijat. Falešný UTR v Parimatch, nedejte mi ho.

Automaticky přeloženo:
Anju8634
před 6 měsíci

Vážený uživateli,

Soustřeďte se prosím na daný text. Nemusíte zveřejňovat snímky obrazovky na fóru. Místo toho byste měli poslat konkrétní dokumenty do kasina.

Vlastně i tvůj nedostatek pochopení sehrál svou roli...


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Před 7 dny jsem vložil 5000, od té doby se mi Parimatch omlouvá, že vklad obdržíte, a pokaždé odpovídáte stejnou věcí, prosím, pomozte mi problém vyřešit.

filefile

Automaticky přeloženo:
sfimoazim25
před 5 měsíci

Jaká je prosím současná situace s vaším vkladem?

Byla už tato částka připsána na váš kasinový účet?

Nejlepší je kontaktovat s takovými problémy svého poskytovatele platebních služeb, protože my s tím bohužel moc nenaděláme, protože je to mezi kasinem a poskytovatelem platebních služeb, víte. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nepřipsáno, omlouvají se mi, brzy vám to připíšou, schválili jsme vaši žádost a od mého vkladu uplynulo 17 dní. Žádám všechny, abyste na této stránce nehráli, jsou to podvodníci, nemají žádný dobrý mechanismus, jen vám berou peníze.

Automaticky přeloženo:
sfimoazim25
před 5 měsíci

Co tedy na tuto situaci řekl váš poskytovatel platebních služeb?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Říkají, že jsme vaši žádost schválili, fakturační oddělení ji co nejdříve zpracuje, ale uplynulo více než 20 dní a neposílají ji, moje ID hráče je 928754058.

Automaticky přeloženo:
sfimoazim25
před 5 měsíci

Promiňte, ale myslel jsem vaši banku. Co na to říkají? Je u nich všechno v pořádku?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ano, úspěšně to odeslali, Pari Match hlásí, že jsme vaši žádost schválili, poskytovatel platebních služeb se hádá o to, zda je čas to přidat na váš účet, což z jejich strany není pravda.

Automaticky přeloženo:
sfimoazim25
před 5 měsíci

Vidím ale, že jsi tyto problémy měl i dříve.

Tak v čem byl tedy problém?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dne 2. dubna 2024 vybírám 5000 rupií. Schváleno bylo úspěšně, ale peníze mi nikdy nepřišly na účet. Pokaždé, když je požádám, řeknou mi, abych předložil bankovní zprávu.

Nyní 19. května jsem vložil 9000 rupií. Peníze mi byly strženy z účtu, ale vklad nebyl úspěšný. Kdykoli požádám o podporu, odpoví stejným způsobem. Na vaší žádosti pracujeme.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vím, že je to staré, ale začal jsem číst toto vlákno a zní to podezřele. Nedostal jsi zaplaceno a pak jsi se rozhodl vložit téměř dvojnásobek peněz?

To zní jako blábol, promiň.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobře, po přečtení celé této diskuse se zdá, že pro indické hráče a jejich platby existuje spousta problémů, ale má s tím někdo další nějaké zkušenosti?


Co celkově říkají moderátoři Casinoguru?

Automaticky přeloženo:
MitchWKS
před 5 měsíci

Ahoj, velmi osvěžující příspěvky. Vítej ve vlákně. 🙂

Pokud vás ale zajímá spíše krátký konec, ukážu vám screenshot:

file

https://casino.guru/parimatch-casino-tz-review

Než byl web nahlášen jako uzavřený, jeho hodnocení bylo 3,8... vůbec ne dobré. Nicméně několik dalších značek Parimatch mělo ještě nižší skóre.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jen si ze mě dělají legraci a pořád opakují to samé, že na vašem problému pracujeme a brzy bude vyřešen...

Automaticky přeloženo:
sfimoazim25
před 5 měsíci

No, o tom všem jsme se nemohli dozvědět více, protože jste přestali reagovat na náš tým pro stížnosti, takže nám prosím dejte vědět, pokud máte k tomuto tématu nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je to tak, jak to bylo, už uběhly skoro 2 měsíce, stále mi nevrací zálohu.

Automaticky přeloženo:
sfimoazim25
před 3 měsíci

Dobrý den, nejsem si jistý/á, co říct... Pokud vidím, kasino se zavřelo s poměrně špatným bezpečnostním indexem; proto nejsem přesvědčen/á, že někdo ze strany kasina pracuje na vrácení vašich vkladů. Možná se znovu otevře, ale zvláště když jste dvakrát nereagoval/a na stížnost, řekl/a bych, že o to nemají v úmyslu. Spíše to působí jako uzavřená záležitost. Co vás vede k názoru, že byste měl/a čekat déle? Myslím tím, dostal/a jste od kasina nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.