DomůFórumKasinaParimatch Casino - všeobecná diskuze

Parimatch Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od kakurana
|
8 711 zobrazení 89 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
před měsícem

Parimatch India, web s podvodnými odpaly, neodpověděl na můj tiket

Automaticky přeloženo:
ganga1416480
před měsícem

Podle mého názoru byste měli reagovat na pokyny uvedené kasinem ve stížnosti:

„Pokud potřebujete pomoc, kontaktujte prosím poskytovatele platebních služeb nebo systém, jehož prostřednictvím byla platba provedena. Pokud vám nebudou schopni pomoci, žádáme vás, abyste nám e-mailem zaslali výpis z vaší karty za období od výběru platby do podání žádosti."

Je to napsáno tady, ve stížnosti 👈

Řekl bych, že to dává smysl, pokud vám stále chybí nějaké výběry.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

file Můj tiket byl vyřešen. Výběr nebyl přijat. Můj bankovní účet byl falešný. Dejte mi ho. Nikdy nehraji na Parimatch.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

file Můj tiket byl vyřešen. Výběr nebyl přijat. Falešný UTR v Parimatch, nedejte mi ho.

Automaticky přeloženo:
ganga1416480
před měsícem

Vážený uživateli,

Soustřeďte se prosím na daný text. Nemusíte zveřejňovat snímky obrazovky na fóru. Místo toho byste měli poslat konkrétní dokumenty do kasina.

Vlastně i tvůj nedostatek pochopení sehrál svou roli...


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Před 7 dny jsem vložil 5000, od té doby se mi Parimatch omlouvá, že vklad obdržíte, a pokaždé odpovídáte stejnou věcí, prosím, pomozte mi problém vyřešit.

filefile

Automaticky přeloženo:
sfimoazim25
před týdnem

Jaká je prosím současná situace s vaším vkladem?

Byla už tato částka připsána na váš kasinový účet?

Nejlepší je kontaktovat s takovými problémy svého poskytovatele platebních služeb, protože my s tím bohužel moc nenaděláme, protože je to mezi kasinem a poskytovatelem platebních služeb, víte. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Nepřipsáno, omlouvají se mi, brzy vám to připíšou, schválili jsme vaši žádost a od mého vkladu uplynulo 17 dní. Žádám všechny, abyste na této stránce nehráli, jsou to podvodníci, nemají žádný dobrý mechanismus, jen vám berou peníze.

Automaticky přeloženo:
sfimoazim25
včera

Co tedy na tuto situaci řekl váš poskytovatel platebních služeb?

Automaticky přeloženo:
před 8 hodinami

Říkají, že jsme vaši žádost schválili, fakturační oddělení ji co nejdříve zpracuje, ale uplynulo více než 20 dní a neposílají ji, moje ID hráče je 928754058.

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky