DomůFórumKasinaNV Casino - všeobecná diskuze

NV Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

27 746 zobrazení 217 odpovědí |
před 9 měsíci
|
1 2 3...11
Přidat příspěvek
Romi
před 8 měsíci

K čemu je mi tým pro stížnosti dobrý? Už jsem čekal sedm dní a stále čekám do neděle. Pokud se nic nestane, můj právník se o to postará. Už jsem měl problém s kasinem a právník mi pomohl.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Chtěl bych podat stížnost, ale píše se, že Captcha selhala.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Tak jsem podal stížnost

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Mohl byste se prosím podívat na moji stížnost? Píše se, že musím počkat 11 dní.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

K čemu je mi tým pro stížnosti dobrý? Už jsem čekal sedm dní a stále čekám do neděle. Pokud se nic nestane, můj právník se o to postará. Už jsem měl problém s kasinem a právník mi pomohl.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

ahoj,

Jsem rád, že máte takovou příležitost. Nicméně dobrá otázka:

Snažíme se využívat stížnosti jako další zdroj informací o kasinech a také ostatní hráči jsou informováni o nedávných událostech sledováním případů.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chtěl bych podat stížnost, ale píše se, že Captcha selhala.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Je mi líto, že to vidím.

Nejprve pošlete e-mail našim kolegům na adresu popis stížnosti, snímek obrazovky související komunikace nebo cokoli jiného, ​​co máte po ruce.


Za druhé , aby se to ostatním neopakovalo, rád bych vás požádal o pomoc:

zašlete nám aktualizaci chyb e-mailem na adresu :

1) Udělejte screenshot celé obrazovky, kde také vidíme doménu, kterou používáte, když se objeví CAPTCHA.

2) Přidejte přesný čas a také nám sdělte časové pásmo (nejlepší by bylo v UTC)

3) IP adresa by byla také skvělá, pokud ji dokážete najít.


Zde je také několik tipů, jak se vypořádat s problémem od našeho hlavního vývojáře:

"Používáte VPN? A co plugin prohlížeče? Blokování může souviset s vaším používáním pluginu nebo programu prohlížeče Virtual Private Network (VPN).

Některé sítě VPN odesílají provoz, který porušuje zákon nebo podmínky služby webových stránek.

Zde jsou 3 nejlepší věci, které bych doporučil.


1. Zkontrolujte svou IP adresu – Pokud jsou z vaší IP adresy nějaké podezřelé aktivity a je označena jako spam, Google vyvolá zprávu reCAPTCHA a zastaví vás kvůli ověření.


2. Zkontrolujte svou síť – Někdy (většinou v zemích jako Čína) poskytovatel internetových služeb (ISP) maskuje IP adresu a sleduje vaše aktivity při prohlížení. To způsobí, že celá síť IP adres používaných daným ISP bude zablokována bezpečnostními systémy, jako je reCAPTCHA, kterou používá Google.


3. Zkontrolujte malware a rozšíření prohlížeče – Pokud se vám často zobrazuje zpráva „Nejsem robot", zkontrolujte, zda váš počítač neobsahuje škodlivé programy a odstraňte nepotřebná rozšíření prohlížeče. Vyzkoušejte oficiální nástroj Chrome Cleanup Tool"


Omlouvám se za ten nepořádek; mohli bychom použít jakoukoli pomoc při zjišťování a řešení problémů, ale většinou jsme dostávali velmi omezenou zpětnou vazbu.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Mohl byste se prosím podívat na moji stížnost? Píše se, že musím počkat 11 dní.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, myslím, že mám vysvětlení; je to v první reakci:

"Naše první odpověď byla vygenerována na základě informací, které jste uvedli při odesílání své stížnosti. Pokud došlo k jakémukoli nedorozumění a problém je jiný nebo jde o něco jiného než jen opožděnou platbu, buďte prosím ujištěni – důkladně prověříme podrobnosti a co nejdříve se vám ozveme zpět. Děkujeme za trpělivost."

Řekl bych, že je to tak. Dejte tomu laskavě čas. 🙏

Naši kolegové z týmu první reakce ručně kontrolují čerstvě odeslané případy, aby se ujistili, že bude vše v pořádku.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Teď mi ti kreténi zablokovali účet. Hned zítra ráno zajdu za právníkem. Udělal jsem screenshoty všech dat účtu. Dostanou tučnou žalobu.

Automaticky přeloženo:
ShishaFlo
před 8 měsíci

No, upřímně pochybuji, že tučná žaloba bude rychlejší než naše stížnost, ale samozřejmě - vyhovujte si. Jen prosím informujte i Kristinu. 🙏

Dostali jste však na základě současné situace potvrzení, že KYC byl úspěšně dokončen? Zdá se mi, že ne, takže bych se soustředil na příčinu. jen říkám.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Ano, dobře. Ne, KYC nebyl potvrzen, protože datum narození bylo údajně nesprávné. Ale vím, že jsem to zadal správně a zdá se mi, že nechtějí nic vyplácet.

Automaticky přeloženo:
ShishaFlo
před 8 měsíci

Dobrý! Takže technicky vzato, pokud je datum narození – a ponechme stranou příčinu chyby – nastaveno na správnou hodnotu, víte o nějakých dalších komplikacích? Mně to zní celkem logicky, že datum narození musí být správné, než kasino přistoupí k výplatě, ale chápu, že máte stále obavy.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, to je jasné. Vím, že jsem to zadal správně, ale chyba se může stát vždy. A proto mi zablokovali účet a nechtějí vyplatit těch 5000 €. Účet mi otevřou až v pátek, kdy souhlasím s podmínkami, kdy bude můj zůstatek (5 000 EUR) zrušen a vklad 42 EUR bude připsán jako zajištění. A to vše kvůli datu narození, které bylo možné domluvit předem. To zní jednoznačně jako podvod, protože jednoduše změní datum a pak rovnou zablokují účet, takže nemusí vybírat.

Automaticky přeloženo:
ShishaFlo
před 8 měsíci

Pro jakou jablečnou společnost?

Automaticky přeloženo:
panoramik996
před 8 měsíci

Jak společnosti Apple Online Casino NV Casino

Automaticky přeloženo:
ShishaFlo
před 8 měsíci

Mám problém s Legianem.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Moje částka se stále vyplácí, ale podpora opět mluví o záhadných 30 dnech...

Automaticky přeloženo:
panoramik996
před 8 měsíci

Do tohoto vlákna to podle mě nepatří. Můžete místo toho pokračovat zde 👈, prosím?

Bylo by to nejlepší, alespoň podle mého názoru.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, to je jasné. Vím, že jsem to zadal správně, ale chyba se může stát vždy. A proto mi zablokovali účet a nechtějí vyplatit těch 5000 €. Účet mi otevřou až v pátek, kdy souhlasím s podmínkami, kdy bude můj zůstatek (5 000 EUR) zrušen a vklad 42 EUR bude připsán jako zajištění. A to vše kvůli datu narození, které bylo možné domluvit předem. To zní jednoznačně jako podvod, protože jednoduše změní datum a pak rovnou zablokují účet, takže nemusí vybírat.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ok, myslím, že i základní zdravý rozum by přišel s velmi odlišným řešením takto pochopitelné situace; možná zaměstnanci kasina považovali nesprávné datum narození za dostatečné k zahájení dalších kontrol - kdo ví? Měli byste vědět, jestli vám to původně byli ochotni říct. Neudělali to, takže to místo toho považujete za podvod; no, jejich volba.

Očekával bych však, že váš účet bude dvakrát zkontrolován a pokud vše ostatní bylo správné a dostatečné, výběr by měl být dokončen.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Ano, kasino to nedělá. Jednoduše říkají, že je to porušení pravidel jejich klubu. Ano, řešení mohlo být nalezeno, ale podvodníci řešení najít nechtějí. Ale můj právník najde řešení.

Automaticky přeloženo:
ShishaFlo
před 8 měsíci

Kéž by vám toto řešení fungovalo co nejlépe, samozřejmě. Jen ze zvědavosti, protože se zdáš být velmi rychlý se zákony, jak to, že hraješ mimo pravidla GGL? Vypadá to, že pocházíte z Německa, takže podle mě stojí za to se zeptat. Na můj vkus až příliš mnoho předpisů, abych byl upřímný...

Automaticky přeloženo:
1 2 3...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.