DomůFórumKasinaNV Casino - všeobecná diskuze

NV Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od Stalas
|
1 859 zobrazení 69 odpovědí |
|
12 3 4
Radka

Neznám pravidla, ale porušil jsem jedno z pravidel kasina. Lhal jsem o svém datu narození a tam je to pravidlem. Proto je můj účet okamžitě zablokován, aby nemuseli vyplácet, a nevidíte, že je vypsáno správné datum. Všichni jsou to jen podvodníci.

Automaticky přeloženo:
ShishaFlo

Pokud někdo porušil pravidla kasina, budou následovat následky; pravděpodobně se však jedná o nesprávný překlad. Nejsem si jistý, jestli jsi opravdu chtěl říct, že jsi "lhal" o svém datu narození. Pokud ano, nedělejte to znovu; takové akce nedopadají dobře a nemá cenu se o to pokoušet. Také nepřečtení pravidel může skončit s nepříjemnými překvapeními, takže si myslím, že je lepší si je přečíst před registrací účtu.

V každém případě vás Kristina bude aktualizovat. Doufám, že existuje způsob, jak snížit způsobené škody.

Automaticky přeloženo:
Radka

Vím, že jsem nezadal špatné datum narození. proč bych měl? Moje narozeniny jsou 30. září 1986 a bylo tam 1. září 1986. To je divné, že? Můj právník to vyřeší.

Automaticky přeloženo:
ShishaFlo

Nejsem tady, abych se tě vyptával. Podle mých zkušeností chyby nejsou něco, co by někdo plánoval udělat a může to být také selhání systému. Pokud je to jediný problém, který musí kasino vyřešit, myslím, že to nebude tak složité.

Automaticky přeloženo:
Radka

To je jediný problém, ale nelze najít řešení. Idioti jen říkají, že jsem porušil jejich klubová pravidla. Jednou z podmínek je, že když znovu aktivujeme účet, musíme zrušit zůstatek 5 000 EUR. To, co dělají, je opravdu směšné a podvodné. Nemohou mi ani ukázat, že je napsáno 1. září 1986. Pořád si myslím, že jsou to podvodníci, kteří se snaží vyhnout vyplacení peněz. Jen počkám a uvidím, co můj právník udělá, protože kasino musí prokázat, že tam není něco v pořádku a zda se někdy změnilo datum - díky bohu, že se to všechno dá dohledat.

Automaticky přeloženo:
ShishaFlo

To přineslo zcela nový pohled na situaci. Upřímně doufám, že část o zrušení zůstatku, když má být účet znovu aktivován, má hloupé vysvětlení... Mohl byste mě prosím informovat o celém tomto nepořádku? Opravdu bych rád viděl ten pokrok.

Automaticky přeloženo:

Získal někdo peníze z kasina Nv?

Automaticky přeloženo:
jenzema

Ne, zatím jsem nic nedostal. Momentálně komunikuji se svým právníkem. A zde není třeba podávat stížnost, protože vždy odpovídají každých 7 dní. Můj právník prostě rychleji vyřeší věci.

Automaticky přeloženo:
ShishaFlo

Dobře, ozvěte se mi prosím s odpovědí, jak se věci mají.

Automaticky přeloženo:
jenzema

Ano, udělám to. Pokud právník nemůže přijít na nic rozumného, ​​měl bych kontaktovat někoho online, aby kasino mohlo přijít o licenci. A to je to, co udělám. Tyhle kretény je potřeba smazat.

Automaticky přeloženo:

Jejich licenční stránka se dá najít, je to něco s oddělením hazardu curacao

Automaticky přeloženo:
jenzema

Ano, ale existuje online formát, kde můžete nahlásit kasino, které ztratilo licenci a musí se zavřít.

Automaticky přeloženo:

Jak se jmenuje ta stránka?

Automaticky přeloženo:

Získal někdo peníze z kasina Nv?

Automaticky přeloženo:

Ahoj, máš peníze na počkání, jak dlouho to prosím je? Řeklo vám kasino něco relevantního, proč nemáte peníze?

Klidně řekni víc.

Automaticky přeloženo:

Ne, zatím jsem nic nedostal. Momentálně komunikuji se svým právníkem. A zde není třeba podávat stížnost, protože vždy odpovídají každých 7 dní. Můj právník prostě rychleji vyřeší věci.

Automaticky přeloženo:

Hráčovi bych asi neradil, aby nereklamoval, když má problém. Minimálně, pokud by to kasino neřešilo, pak by získaly černé body, které by v budoucnu mohly pomoci dalším hráčům.

Bohužel stížností pomalu přibývá a nelze hned odpovědět všem, když jich máte 1300. Náš tým se snaží dělat, co může, ale je tu poměrně hodně hráčů s problémy.🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
Jaro

Říkají, že protože můj výběr je 20x větší než moje sázka, musím čekat 30 dní, i když mi bylo slíbeno maximálně 5 dní.

Automaticky přeloženo:
jenzema

Nedostanete žádné peníze. Udělejte si ze všeho screenshoty, hlavně profil s datem narození, abyste měli jistotu, že je to ten pravý. A pokud stále nevyplatí, obraťte se na právníka. Pomohou vám a kasino může potenciálně přijít o licenci.

Automaticky přeloženo:
ShishaFlo

Můj účet je stále otevřený a říkají jen, že bych měl dostat svých 1300 eur do 30 dnů a teď je to 5

Automaticky přeloženo:
jenzema

Ano, je stále otevřeno, jen počkejte a uvidíte. Raději si ze všeho udělejte screenshoty, věřte mi.

Automaticky přeloženo:

Říkají, že protože můj výběr je 20x větší než moje sázka, musím čekat 30 dní, i když mi bylo slíbeno maximálně 5 dní.

Automaticky přeloženo:

Mají něco takového v tom smyslu, že pokud je váš výběr 20x větší, mají měsíc na vyplacení peněz? To by bylo asi první, na co bych se podíval.

Každopádně, protože máte stížnost, myslím, že se vám pokusíme pomoci, pokud se nic nestane.

Požádalo vás kasino o nějaké dokumenty nebo ne?

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky