FórumKasinaNordis Casino - všeobecná diskuze

Nordis Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 3 roky od Artureek
|
42654 zobrazení 207 odpovědí |
|
1...8 9 1011
askgambleranki
před rokem

Nee, to prosím nedělej! Nechal jsem tam své peníze ležet 3 měsíce, aby Rumuni pochopili, že veškerou svou pozornost budu směrovat snaze o výběr. Když ty peníze prohrajete, Rumuni vám ironicky zatleskají. Pokud máte chuť hrát, hrajte na jiném kasínu... jaký smysl má hraní na pofiderním kasínu?


Zkuste tomu dát ještě šanci, vyzkoušejte Linkedin, oni Vám odpoví.


Majitel kasína se pyšně prezentuje svým zlodějským kasínem na všelijakých meetincích po celém světě. Pyšne nosí kartičku NORDIS CASINO.


Dejte tomu ještě šanci, zkuste kontaktovat známé majitele, iuliana, cosmina, juana, hažte špínu na ty zlodějské krysy. Věřím, že peníze dostanete.


Já sám jsem tomu nevěřil, nedával jsem tomu naději, ale přibližně každý týden to ve mě bouchlo a pořádně jsem zprdnul Juana a rumuny. Oni začnou reagovat. Minimálně bych zkoušel Cosmina na whatsappu, protože to je ve finále ten člověk, který Vám pošle Vaše peníze.


Na internetu nenajdete snad žádný přiběh s Nordisem v hlavní roli, který dopadl dobře. Ale věřte mému připadu. Vložil jsem 20€, rozmnožil jsem je na 1700€ a po třech měsicích nadávek a urgencí všech možných čertů jsem se konečně dočkal finálni splátky.


V přiloze zasílám screen z Revolu s účtem Cosmina z finančního oddělení. Nevím jestli pomůže, ale je tam i další telefonní číslo.


Hodně štestí a nevzdávej to, rumuni musí brečetfile

askgambleranki
před rokem

🙁 To mě mrzí.

Na druhou stranu mám pocit, že rozumím – je to určitá úleva, nemám pravdu?

Přesto bych osobně preferoval, aby byla stížnost uzavřena po hlubším prošetření z naší strany. Na to bychom ale potřebovali nějaký čas.

Každopádně přeji hodně štěstí a lepších zážitků!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino není špatné. Mně osobně se to líbí.

Automaticky přeloženo:
dotdstefan
před rokem

Můžu se zeptat, jak jsi našel toto fórum?

Dostali jste e-mailovou propagaci, abyste sem přišli a napsali recenzi? 🙂

Nebojte se, jen mě to zajímá – víme o propagaci newsletteru.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Tato stránka je naprostý podvod.

Cokoli dobrého napsaného o tomto kasinu je lež a placená reklama.


Vložil jsem 20 $ a vyhrál nějaké peníze a oni odmítli zaplatit. Agent živého chatu "Jackson" mi volá a říká mi "**** off"


Odmítají platbu, Toto je pouze vkladní kniha. Kompletní podvod.


NEPŘIBLIŽOVAT SE!!!!! Udělejte si průzkum, toto je kasino na černé listině na mnoha stránkách!!!

Automaticky přeloženo:
nickymcclard
před rokem

Díky za radu. Doufám, že váš příspěvek pomůže i dalším hráčům. Pokud jste si jisti, že kasino bylo na černé listině, záleží vám na tom, abyste nás o tom informovali? Poskytnutím odkazů nebo tak?

Pro každé kasino je k dispozici speciální funkce právě pro toto:

file


Navštivte sekci přehledu a přejděte dolů, pokud mohu.

Každopádně, nechceš problém vysvětlit hlouběji? Máte snad nějaké rozumné vysvětlení?



Automaticky přeloženo:
před rokem

Vím, že se to sem nehodí, ale v Nordiscasinu mi účet nesmažou, platí zde pravidlo, že za spící účty se musí něco platit? Byl bych velmi vděčný za odpověď!

Automaticky přeloženo:
xxrussingerxx
před rokem

Žádný problém, přesunul jsem váš příspěvek přímo do správného vlákna.

To je docela zajímavá otázka, mohu-li říct. Předpokládám správně, že jste v minulosti požádali o uzavření účtu, ale nikdy se tak nestalo? Zkontroloval jsem bezpečnostní index kvůli varování, protože obvykle místo toho upozorňujeme na poplatky uplatněné na spící účty, našel jsem varování o špatné nebo pomalé podpoře. 🙁

Víte, že nejbezpečnější způsob je požádat podporu a podívat se také na Smluvní podmínky.

V tomto případě to může být trochu složitější. Dal jsem tomu šanci, ale bohužel ani jedna fráze, kterou jsem zvolil, nezískala při procházení výrazů žádné výsledky.

Zdá se tedy, že byste stejně měli využít své šance a zeptat se na chatu.

Informujte mě, sám bych rád znal odpověď.





Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Neuzavřeli můj účet! A chat už neexistuje. Na žádný účet jsem však nic nevložil.


Automaticky přeloženo:
xxrussingerxx
před rokem

Kde jste prosím požádali o uzavření účtu, pokud říkáte, že chat již není dostupný?

Řekl bych, že důvod je stále stejný, momentálně tam nikdo není 🙁.

Je to pro to nejlepší, co jste tam neuložili!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Napsal jsem email na úvodní stránku.

Automaticky přeloženo:
xxrussingerxx
před rokem

Nejsem si jistý, zda sleduji, sám jsem našel pouze "centrum nápovědy" 🤔.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Neví někdo jak vybrat peníze z nordiscasina?

před rokem

Vložil jsem u Nordis a použil 350% bonus. Vše bylo připsáno na můj účet, ale nemohu hrát žádné automatové hry. Pokaždé, když přijde chybová zpráva... někdy s 500, někdy se 105. Několikrát jsem během dní psal do kasina a žádal jsem o informace nebo pomoc. Vůbec žádná reakce! Chat není nikdy dostupný a já nemám ponětí, jak mohu hrát nebo získat zpět své peníze! S takovým zákaznickým servisem se toto kasino nedoporučuje! Vše velmi otravné a otravné.

Automaticky přeloženo:
ollemama
před rokem

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek sem pod konkrétní kasino, které jsi zmínil. V tomto případě bych řekl, že je nešťastné, že vám kasino nemůže odpovědět, protože by se nám také mohlo hodit vysvětlení, protože tímto způsobem můžeme pouze hádat, o jaký konkrétní problém se jedná.

Doporučil bych však nehazardovat s penězi, dokud nezjistíte, co se děje, abyste náhodou neporušili některé Podmínky.

Také bych zvážil podání stížnosti v tomto případě zde: https://de.casino.guru/beschwerden/alle , pokud by to pomohlo.

Nejlepší by samozřejmě bylo dostat odpověď od kasina, abyste věděli, kde jste. Pokud se tak stane, můžete nám dát vědět?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Neví někdo jak vybrat peníze z nordiscasina?

před rokem

Ahoj, aký konkrétny problém máš pri výbere z tohoto kasína? Môžeš nám popísať situáciu trochu viac, aby sme vedeli, čo sa deje ? Bolo by to určite užitočné. 

Daj nám vedieť.

Jaro
před rokem

Dobrý den, nyní jsem několikrát psal do kasina a žádal o informace nebo pomoc. Chat není nikdy dostupný a těch 44 eur je na mém účtu, aniž bych si s nimi mohl hrát. Zde je snímek obrazovky se zprávou, která přijde, když chci hrát automat. file Mohu restartovat 1000krát, ale nefunguje to. Žádná hra není možná. Co mám teď dělat? Žádná hra a žádná pomoc nebo informace od kasina. Nordis má hrozný zákaznický servis!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mnohokrát jsem se pokoušel změnit heslo, nikdy nepřišla potvrzovací zpráva. Nikdo není zodpovědný za služby zákazníkům. E-mail, který jsem kontaktoval, není platný. Hmm, podezřelé. Naštěstí jsem nevložil. Litujte ostatní, kteří jsou.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohl byste s tím, prosím, Casino Guru něco udělat? A nejlépe tak, aby se na ten web už alespoň nikdo nepřihlásil.

Automaticky přeloženo:
1...8 9 1011
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky