Dovolte mi říci, že jsme si vědomi této masivní kampaně zaměřené na poskytování uživatelských recenzí pro Nordis Casino. Všechny "kompenzované" recenze budou smazány podle pravidel:
"3.11. Účelem recenzí a hodnocení vytvořených uživateli na webových stránkách je, aby odrážely pravdivé zkušenosti hráčů na webových stránkách jednotlivých kasin. Proto si vyhrazujeme právo smazat uživatelské recenze, které byly vytvořeny uživateli poté, co byli motivováni tak ze strany kasina, například tím, že jim nabídne bonus výměnou za pozitivní recenzi."
Allow me to say that we are aware of this massive campaign focused on providing user reviews for Nordis Casino. All "compensated" reviews will be deleted according to the rules:
"3.11. The purpose of reviews and ratings created by Users on the Website is for them to reflect truthful experience of players at individual casino websites. That is why we reserve the right to delete User reviews which were created by Users after being motivated to do so by the casino, for example by offering them a bonus in exchange for a positive review."
It is possible that they motivate new players with a no deposit bonus in exchange for a review, no one will tell you about the no deposit bonus that the withdrawal process will take 3 months or forever. Dusty thieves, especially the owner Adrian Gramma.
Je možné, že motivují nové hráče no deposit bonusem výmenou za recenzi, to že proces výběru finančí bude trvat 3 měsíce nebo věčnost už vám k tomu no deposit bonusu nikdo neřekne. Prašivý zloději, především majitel Adrian Gramma.
Radka, we solved it here together on the last 3 pages. No need for more words. Besides, I feel sorry for the gentleman with €30,000 on Nordis, in 10 years he won't be able to get even half of those Romanian parasites.
Radko, řešili jsme to tu společně na posledních 3 stránkách. Netřeba více slov. Akorát je mi líto pána s 30.000€ na Nordisu, za 10 let nebude schopnej z těch Rumunských prašivců dostat ani polovinu.
ze 30 tisíc zbývají pouze 3 tisíce. Hrál s bonusem. A výplata byla stejně omezena na maximálně 5 tisíc. S nikým se nedá mluvit....
of the 30k, only 3k are left. Had played with bonus. And the payout was limited to a maximum of 5k anyway. You can't talk to anyone....
Aktualizace: po 17. dni
-zatím ani jedna odpověď na mé e-maily (na všechny možné destinace)....
-v chatu je nějaká aktivita. Marina, Tyler, Jackson.
dvakrát, třikrát mě zastavili. Právě to kontrolujeme atd... bla bla...nic se nestalo.
Myslím, že mě odteď ignorují. Když jsem přihlášený, nemluví se mnou. Dnes to zkouším 3x. Žádná reakce. Když jdu na chat inkognito a požádám o pomoc s vkladem, pomůžou okamžitě během jedné sekundy.
Připojen snímek obrazovky. Jak jsem již řekl, vše je určeno pro zálohu. Výběr je blokován.
-Juan má zapnutou funkci "Nerušit". Nedostává tedy žádnou zprávu na instagram
@Radka
Respektuji váš názor na téma podvodu nebo ne. Respektujte prosím také můj názor. Zdá se, že to vidíte jen černé nebo bílé. Výplata ne, nebo výplata ano. Není to tak jednoduché.
to, co dělají, je Ponziho schéma. Pokud přijdou volné peníze, možná některé odejdou... s hodně štěstím. Pokud to není podvod, tak mi kdokoli tady na fóru může dát 100€ a ty Radko budeš poslední. Tvých 100 € bude vráceno pouze v případě, že po tobě zaplatí nový idiot. Tímto způsobem jsem vždy na vítězné cestě. Z toho velmi málo vyhrává a pouze 0,001 % trvá 3 měsíce.
chci lidi chránit! Kdyby to bylo jen o mém zadku, nemusel bych nic dělat a doufat, že to zaplatí víc lidí! Proradný systém!
Update: after Day 17
-so far not one answer to my e-mails (to all possible destinations)....
-in chat is some activity. Marina, Tyler, Jackson.
two, three times they've stalled me. We are in the process of checking it out etc.... blah blah...nothing happened.
I think they ignore me from now on. When i am logged in, they dont talkt to me. I try it 3 times today. No reaction. When i go to chat incognito and ask for Deposit Help, they help immediately in one second.
Attached a screenshot. As I said before, everything is designed for deposit. Withdrawal is blocked.
-Juan has the function "Do not disturb" on. So, he gets no message on instagram
@Radka
I respect your opinion on the subject of fraud or not. Please also respect my view. You seem to see it only in black or white. Payout no, or payout yes. It's not that simple.
what they are doing is a Ponzi scheme. If free money comes in, maybe some will go out....with good luck. If it's not a scam, then anyone here in the forum can give me 100€ and you Radka will be the last. Your 100€ will only be returned if a new idiot pays in after you. That way, I'm always on the winning track. Of which, very few win and only 0.001% last 3 months.
i want to protect people! If it was just about my ass, I wouldn't have to do anything and hope that more people would pay in! Perfidious system!
Have you added Juan as a friend? I can't believe he would ignore it.
Přidala sis Juana do přátel? Nechce se mi věřit, že by to ignoroval.
Alternatively, you can also communicate with the Romanians behind Nordis on LinkedIn. I recommend a person with the first name Iulian Cos... I don't know how to proceed. Anyway, that bastard Adrian Gramma never answers.
Připadně na linkedinu muzes komunikovat i s Rumuny, kteří stojí za Nordisem. Doporučuji člověka s křesním jménem Iulian Cos... nevím jak dál. Každopádne ten prašivec Adrian Gramma nikdy neodpoví.
Poslal jsem mu zprávu a zmínil jsem se o vás. A poslal žádost, aby ho následoval. ještě to nebylo přijato. Nemohu si ho přímo přidat jako přítele. Myslím, že na jeho účtu je malá aktivita
I sent him a message and mentioned you. And sent a request to follow him. it hasn't been accepted yet. I can't add him directly as a friend. I think there is little activity in his account
Už nemám energii. Myslím, že to vzdávám 🙁 možná zkusím LinedIn v lepší den. Bohužel špatné zkušenosti s Rumuny. Chovejte se k ženám velmi špatně. Jeden ze 100 je upřímný. sakra kluci. Díky za tvé potíže Kevine.
jsem strašně smutný
I have no more energy. I think I'm giving up 🙁 maybe I'll try LinedIn on a better day. Unfortunately bad experience with Romanians. Treat women very badly. One in 100 is honest. shit guys. Thanks for your troubles Kevin.
am sooooo sad
ich habe keine Energie mehr. Ich glaube, ich gebe auf 🙁 vielleicht versuche ich es an einem besseren Tag auf LinedIn. Leider schlechte Ehrfahrung mit Rumänen. Behandeln Frauen sehr schlecht. Einer von 100 ist ehrlich. Scheiss Typen. Danke für deine Mühen, Kevin.
bin sooooooo traurig
You'll thank me when you get your money from them. I would spam Juan on Instagram. I also managed to get the contact of a person from the financial department of Nordis, who is in charge of payments - +40 (724) 401 889
His name is Cosmin, try him on whatsapp. Don't give up, especially don't let them rob you. I would bombard them on that phone number, I would bombard Iulian on Linkedin, definitely don't give up. They will send you your money in parts, but sooner or later you will see it.
Threaten negative reviews everywhere with a true story - I really don't want negative reviews to exist. When they paid me, they wanted me to delete all the negative reviews. But I hate those Romanian subversives, I won't hide anything and I wish you a lot of luck!
Poděkuješ mi, když od nich dostaneš své peníze. Spamoval bych na instagramu Juana. Podařilo se mi vytáhnout i kontakt na člověka z finančního oddělení Nordisu, který má na starosti výplaty - +40 (724) 401 889
Jmenuje se Cosmin, zkus ho na whatsappu. Nevzdávej se, hlavně se od nich nenech okrást. Bombarodval bych je na tom telefonním čísle, bombardoval bych Iuliana na Linkedinu, rozhodně se nevzdávej. Budou ti tvé peníze posílat po částech, ale dříve nebo později se dočkáš.
Vyhrožuj všude negativníma recenzema s pravdivým příběhem - opravdu nechtěji, aby negativní recenze existovali. Když mě vyplatili, chtěli po mě, abych všechny negativní recenze smazal. Ale kašlu na ty rumunské podvraťáky, nic mazat nebudu a tobě přeju hodně štestí!
However, I understand and appreciate your commitment. But on the other hand, it is my duty to keep the forum as adequately decent as possible. That's all. I really don't need to interfere anymore. 🙏
Však já to chápu a cením si Tvého nasazení. Ale na druhou stranu je mou povinností udržovat fórum pokud možno adekvátně slušné. Toť vše. Opravdu nemám potřebu více zasahovat. 🙏
Ještě to nevzdávej. Stále můžete podat stížnost.
Alespoň o tom přemýšlejte 🙏🙌:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
https://casino.guru/complaints
Don't give up just yet. You can still submit a complaint.
Think about it at least 🙏🙌:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
https://casino.guru/complaints
Nestačím se divit, proč nikdo nezasahuje do chodu tohoto falešného kasina, pár let tyhle stížnosti a další přijdou!! Já sám čekám na stažení 186e, doklady jsem odeslal.. žádná odpověď, žádná live podpora, žádná odpověď na email, nic!! Kdo může skutečně zavřít toto falešné kasino?
I can't help but wonder why no one intervenes in the operation of this fake casino, for a couple of years these complaints and more will come!! I myself am waiting for 186e to be withdrawn, I sent the documents.. no answer, no live support, no email answer, nothing!! Who can really close this fake casino??
Ei voi kuin ihmetellä miksi kukaan ei puutu tämän feikkicasinon toimintaan,parin vuoden takaa näitä valituksia ja lisää tulee!!Itsekin odotan että saisin 186e nostettua,lähetin asiakirjat..ei vastausta,ei livetukia,ei sähköposti vastausta,ei mitään!!Kuka voi oikeasti sulkea tämän feikkicasinon??
Technicky? Nikdo, obávám se.
Poskytovatel licence nebo sublicence může zrušit licenci, poskytovatelé her mohou odmítnout poskytovat hry nelicencovaným kasinům, ale obecně se domnívám, že nikdo nemůže kasino zavřít bez právníků. Je to firma, jako každá jiná, takže jakmile přestane generovat příjem, je zavřená, protože peníze vyschnou.
Technically? No one, I'm afraid.
The license or sub-license provider may cancel the license, game providers may refuse to provide games to unlicensed casinos, but in general, I believe no one can shut the casino down without lawyers. It's a company, like any other, so once it stops generating income, it's closed because the money dries off.
Ještě to nevzdávej. Stále můžete podat stížnost.
Alespoň o tom přemýšlejte 🙏🙌:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
https://casino.guru/complaints
Don't give up just yet. You can still submit a complaint.
Think about it at least 🙏🙌:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
https://casino.guru/complaints
Dnes jsem podal stížnost. Děkuji mnohokrát za vaši podporu.
I submitted a complaint today. Thank you very much for your support.
You'll thank me when you get your money from them. I would spam Juan on Instagram. I also managed to get the contact of a person from the financial department of Nordis, who is in charge of payments - +40 (724) 401 889
His name is Cosmin, try him on whatsapp. Don't give up, especially don't let them rob you. I would bombard them on that phone number, I would bombard Iulian on Linkedin, definitely don't give up. They will send you your money in parts, but sooner or later you will see it.
Threaten negative reviews everywhere with a true story - I really don't want negative reviews to exist. When they paid me, they wanted me to delete all the negative reviews. But I hate those Romanian subversives, I won't hide anything and I wish you a lot of luck!
Poděkuješ mi, když od nich dostaneš své peníze. Spamoval bych na instagramu Juana. Podařilo se mi vytáhnout i kontakt na člověka z finančního oddělení Nordisu, který má na starosti výplaty - +40 (724) 401 889
Jmenuje se Cosmin, zkus ho na whatsappu. Nevzdávej se, hlavně se od nich nenech okrást. Bombarodval bych je na tom telefonním čísle, bombardoval bych Iuliana na Linkedinu, rozhodně se nevzdávej. Budou ti tvé peníze posílat po částech, ale dříve nebo později se dočkáš.
Vyhrožuj všude negativníma recenzema s pravdivým příběhem - opravdu nechtěji, aby negativní recenze existovali. Když mě vyplatili, chtěli po mě, abych všechny negativní recenze smazal. Ale kašlu na ty rumunské podvraťáky, nic mazat nebudu a tobě přeju hodně štestí!
Juan přijal žádost, aby ho následoval. Na zprávu však neodpovídá.
+40 (724) 401 889, Cosmin neodpovídá v Whatapp.
Zůstanu na lince. Děkuji za vaší pomoc!
Juan has accepted the request to follow him. However, he does not reply to the message.
+40 (724) 401 889, Cosmin is not responding in Whatapp.
I'll stay on the line. Thank you for your help!
Doufám, že se dočkáte spravedlivého konce! 🙏🤞🤞🤞
I hope you'll get a fair ending! 🙏🤞🤞🤞
bohužel bez šťastného konce. Vyhrálo kasino. Od včerejška je možné výběry zrušit. Všechno jsem zrušil a vsadil.
Všem moc děkuji a vše dobré do budoucna. Jdu dál...
unfortunately not a happy ending. The casino won. Since yesterday it is possible to cancel the withdrawals. I canceled everything and gambled it away.
Many thanks to all and all the best for the future. I move on...
leider kein gutes Ende. Das Casino hat gewonnen. Seid gestern, ist es möglich die Auszahlungen zu stornieren. Ich habe alles storniert und verspielt.
Allen ein großes Dankeschön und alles gute für die Zukunft. Ich ziehe weiter...
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.