FórumKasinaNordis Casino - všeobecná diskuze

Nordis Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 2 roky od Artureek
|
27700 zobrazení 207 odpovědí |
|
1...9 10 11
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Mohl byste s tím, prosím, Casino Guru něco udělat? A nejlépe tak, aby se na ten web už alespoň nikdo nepřihlásil.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ale stále od nich dostávám bonusové nabídky. Je těžké je používat, když se nemůžete ani přihlásit k účtu.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
Nordis Casino
před 8 měsíci

325311

cicmoud@seznam.cz

Cacis

Nejde mi požádat o vyberfile

před 2 roky

Abych byl upřímný, nedávno jsem toto kasino objevil na radu kamaráda, který Nordik hraje dlouho a bez problémů a hlavně rychle vybíral. Líbí se mi bonusová politika a dobrá návratnost automatů (možná jsem se na takové dostal), jedním slovem hraji, provedu výběr - podělím se o své zkušenosti 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jak se vám povedlo vybrat z nordis ?

asdfgh3
před 8 měsíci

Ahoj.

S tím nemůžeme nic dělat, omlouvám se.

Už jste viděli tuto část recenze ? Řekl bych, že varování je docela přesné 🙁

filefile

Co mohu říci? Je mi líto, že jsi tam skončil.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

325311

cicmoud@seznam.cz

Cacis

Nejde mi požádat o vyberfile

před 8 měsíci

Podle screenshotu bych řekla, že musíš věnovat pozornost KYC "Je potřeba KYC - klikněte zde"

Neověřené účty zpravidla nemohou vybírat.

Zkus prosím pokračovat dle instrukcí a dej vědět jak to jde.

před 8 měsíci

Dobrý den, nyní jsem několikrát psal do kasina a žádal o informace nebo pomoc. Chat není nikdy dostupný a těch 44 eur je na mém účtu, aniž bych si s nimi mohl hrát. Zde je snímek obrazovky se zprávou, která přijde, když chci hrát automat. file Mohu restartovat 1000krát, ale nefunguje to. Žádná hra není možná. Co mám teď dělat? Žádná hra a žádná pomoc nebo informace od kasina. Nordis má hrozný zákaznický servis!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Je mi líto, že to říkám, ale vybrali jste si nelicencované kasino na černé listině s varováním, že neexistuje žádný živý chat a podpora je extrémně pomalá, index bezpečnosti: Nízký. 🙁

Velmi špatný výběr, co říkáte?

Příště si pro změnu zahrajte v kasinu s licencí DE. Tohle za ty potíže nestojí...

Je to smutné, ale jsem zcela přesvědčen, že tento problém nevyřešíme bez podpory kasina!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

To sem už dávno udělál poslal sem nim všechno podle instrukcí a žádná reakce od nordis

Cacis
před 8 měsíci

Aha, no a nie je možné, že by od teba kasíno požadovalo nejaké doplňujúce dokumenty ? Keď klikneš na tlačidlo, tak tam nie je nič ohľadne KYC spomenuté?

Ako dlho už trvá tvoja situácia s tým, že sa snažíš overiť účet a kasíno ti neodpovedalo ?

Jaro
před 8 měsíci

Když kliknu naten kyc tak se mi ukáže tohle no už to trvá dlouho asi 2 mesice

Příspěvek od Cacis Upravil Jaro
Důvod: Citlivá data
před 8 měsíci

Jasn´´e chápem. Myslím si však, že 2 mesiace je viac ako dosť a odporučil by som ti založiť si sťažnosť tu: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/vse

Kým ti kasíno nevie uviesť žiadnu odpoveď bude to zrejme najrozumnejší krok. Pôjdeš do toho a založíš sťažnosť ? Daj mi kľudne vedieť.

Jaro
před 8 měsíci

Protože

Automaticky přeloženo:
Cacis
před 8 měsíci

Paráda tak budem čakať kam sa s ňou dostaneš a aký bude výsledok. Daj nám potom vedieť.

Jaro
před 8 měsíci

Jak nane mám podat stížnost kdyz tam casinonordis nejde oznacit

Cacis
před 8 měsíci

Skús označiť iné kasíno a do popisu uveď, o ktoré kasíno sa jedná konkrétne a náš tím si s tým dá rady.

před 7 měsíci

Konečně!! Dostal jsem své peníze zpět poté, co jsem nahlásil jejich aktivity společnosti ECOBANSECURITIES .IO.


Po týdnech snahy dostat své peníze ven jsem je konečně dostal, protože jsem nahlásil jejich podvodný zadek!!

Automaticky přeloženo:
Asam
před 7 měsíci

SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 7 měsíci

Neobviňuji tě.

Neznáte hrůzy, když přijdete o tuny peněz.

Automaticky přeloženo:
Asam
před 7 měsíci

Oh, věř mi, že znám hrůzu ztráty tuny peněz.

Také poznám SPAM, když ho vidím, a to je váš příspěvek.

Vygooglujte si společnost, které inzerujete, a uvidíte, že jde o PODVOD, ale opět jste z toho.

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 7 měsíci

Vím jen, že mi pomohli dostat peníze ven.

Nevím, proč vás to bolí, možná jste součástí kasina Nordis.

Jen posílám upřímnou recenzi.

Automaticky přeloženo:
Asam
před 7 měsíci

Web společnosti, kterou zveřejňujete, je podvod.

Ukažte svůj důkaz o tom, jak vám vrátili peníze z Nordis Casino.

Jsem si jistý, že budeš jen víc než rád, když mi dokážeš, že se mýlím.


Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...9 10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky