Mohl byste s tím, prosím, Casino Guru něco udělat? A nejlépe tak, aby se na ten web už alespoň nikdo nepřihlásil.
Could you Casino Guru please do something about it? And preferably so that at least no one logs into that site anymore.
Voisitteko Casino Guru kiitos tehdä asialle jotakin ? Ja mielellään niin ettei kukaan enää ainakaan kirjaudu tuonne sivustolle.
Ale stále od nich dostávám bonusové nabídky. Je těžké je používat, když se nemůžete ani přihlásit k účtu.
But I still get Bonus offers from them all the time. It's hard to use them when you can't even log into the account.
Mutta saan silti heiltä jatkuvasti Bonus tarjouksia. Vaikea niitä on hyödyntää kun ei pääse edes kirjautumaan tilille.
325311
cicmoud@seznam.cz
Cacis
I can't ask for a choice
325311
cicmoud@seznam.cz
Cacis
Nejde mi požádat o vyber
Abych byl upřímný, nedávno jsem toto kasino objevil na radu kamaráda, který Nordik hraje dlouho a bez problémů a hlavně rychle vybíral. Líbí se mi bonusová politika a dobrá návratnost automatů (možná jsem se na takové dostal), jedním slovem hraji, provedu výběr - podělím se o své zkušenosti 🙂
To be honest, I recently discovered this casino on the advice of a friend who has been playing Nordik for a long time and without problems, and most importantly, he quickly made withdrawals. I like the bonus policy and the good return of slots (maybe I got on such ones), in a word, I play, I will make a withdrawal - I will share my experience 🙂
Скажу честно , не давно открыл для себя это казино по совету друга который играет в Nordik давно и без проблем и главное быстро делал выводы средств . Мне нравится бонусная политика и хошая отдача слотов ( возможно попадал на такие ) , одним словом, играю ,сделаю вывод средств - поделюсь своим опытом 🙂
Ahoj.
S tím nemůžeme nic dělat, omlouvám se.
Už jste viděli tuto část recenze ? Řekl bych, že varování je docela přesné 🙁
Co mohu říci? Je mi líto, že jsi tam skončil.
Hello.
There is nothing we can do about that, I'm sorry.
Have you seen this part of the review? I'd say the warning is quite accurate 🙁
What can I say? I'm sorry you ended up there.
According to the screenshot, I would say that you need to pay attention to KYC "KYC is required - click here"
As a rule, unverified accounts cannot withdraw.
Please try to continue according to the instructions and let me know how it goes.
Podle screenshotu bych řekla, že musíš věnovat pozornost KYC "Je potřeba KYC - klikněte zde"
Neověřené účty zpravidla nemohou vybírat.
Zkus prosím pokračovat dle instrukcí a dej vědět jak to jde.
Dobrý den, nyní jsem několikrát psal do kasina a žádal o informace nebo pomoc. Chat není nikdy dostupný a těch 44 eur je na mém účtu, aniž bych si s nimi mohl hrát. Zde je snímek obrazovky se zprávou, která přijde, když chci hrát automat. Mohu restartovat 1000krát, ale nefunguje to. Žádná hra není možná. Co mám teď dělat? Žádná hra a žádná pomoc nebo informace od kasina. Nordis má hrozný zákaznický servis!
Hello, I have now written to the casino several times and asked for information or help. The chat is never available and the 44 euros are on my account without me being able to play with it. Here is a screenshot of the message that comes when I want to play a slot game. I can restart 1000 times, but it doesn't work. No game is possible. What am I supposed to do now? No game and no help or information from the casino. Nordis has terrible customer service!
Hallo, ich habe das Casino nun mehrfach angeschrieben und um Info bzw Hilfe gebeten. Der Chat ist nie erreichbar und die 44 Euro stehen auf meinem Account, ohne das ich damit spielen kann. Hier ein Screenshot von der Meldung, die kommt, wenn ich ein Slotspiel spielen möchte. Ich kann 1000 mal neu starten, es geht nicht. Es ist kein Spiel möglich. Was soll ich nun machen? Kein Spiel und auch keine Hilfe bzw Info vom Casino. Ein unterirdisch schlechter Kundenservice ist das bei Nordis!
Je mi líto, že to říkám, ale vybrali jste si nelicencované kasino na černé listině s varováním, že neexistuje žádný živý chat a podpora je extrémně pomalá, index bezpečnosti: Nízký. 🙁
Velmi špatný výběr, co říkáte?
Příště si pro změnu zahrajte v kasinu s licencí DE. Tohle za ty potíže nestojí...
Je to smutné, ale jsem zcela přesvědčen, že tento problém nevyřešíme bez podpory kasina!
I'm sorry to say that, but you picked up an unlicensed and blacklisted casino with a warning saying there is no live chat and the support is extremely slow, the safety index: Low. 🙁
Very poor choice, wouldn't you say?
Next time, please play at a DE-licensed casino for a change. This isn't worth the trouble...
It is sad, but I'm quite convinced we can't solve this issue without the casino's support!
I did that a long time ago, I sent them everything according to the instructions and no response from nordis
To sem už dávno udělál poslal sem nim všechno podle instrukcí a žádná reakce od nordis
Jo a není možné, že by po vás kasino vyžadovalo nějaké další dokumenty? Když kliknete na tlačítko, není tam nic zmíněno o KYC?
Jak dlouho trvá vaše situace, kdy se pokoušíte ověřit svůj účet a kasino neodpovídá?
Oh, and isn't it possible that the casino would require some additional documents from you? When you click on the button, there is nothing mentioned about KYC?
How long has your situation been going on with you trying to verify your account and the casino not responding?
Aha, no a nie je možné, že by od teba kasíno požadovalo nejaké doplňujúce dokumenty ? Keď klikneš na tlačidlo, tak tam nie je nič ohľadne KYC spomenuté?
Ako dlho už trvá tvoja situácia s tým, že sa snažíš overiť účet a kasíno ti neodpovedalo ?
Ano, rozumím. Myslím si však, že 2 měsíce jsou více než dost a doporučil bych vám podat reklamaci zde: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/vse
Dokud vám kasino nedá odpověď, bude to pravděpodobně nejrozumnější krok. Budete pokračovat a podáte stížnost? Klidně mi dejte vědět.
Yes I understand. However, I think 2 months is more than enough and I would recommend you to file a complaint here: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/vse
Until the casino can give you an answer, this will probably be the most reasonable step. Will you go ahead and file a complaint? Feel free to let me know.
Jasn´´e chápem. Myslím si však, že 2 mesiace je viac ako dosť a odporučil by som ti založiť si sťažnosť tu: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/vse
Kým ti kasíno nevie uviesť žiadnu odpoveď bude to zrejme najrozumnejší krok. Pôjdeš do toho a založíš sťažnosť ? Daj mi kľudne vedieť.
Super, počkám, kam se s tím dostaneš a jaký bude výsledek. Dejte nám pak vědět.
Great, I'll wait to see where you get with it and what the result will be. Let us know then.
Paráda tak budem čakať kam sa s ňou dostaneš a aký bude výsledok. Daj nám potom vedieť.
How should I file a complaint when casinonordis cannot be marked there
Jak nane mám podat stížnost kdyz tam casinonordis nejde oznacit
Zkuste označit jiné kasino a v popisu uveďte o jaké kasino se konkrétně jedná a náš tým si s tím poradí.
Try to mark a different casino and state in the description which casino it is specifically and our team will be able to deal with it.
Skús označiť iné kasíno a do popisu uveď, o ktoré kasíno sa jedná konkrétne a náš tím si s tým dá rady.
Konečně!! Dostal jsem své peníze zpět poté, co jsem nahlásil jejich aktivity společnosti ECOBANSECURITIES .IO.
Po týdnech snahy dostat své peníze ven jsem je konečně dostal, protože jsem nahlásil jejich podvodný zadek!!
Finally!! I got my money back after I reported their activities to ECOBANSECURITIES .IO .
After weeks of trying to get my funds out I finally received it because I reported their scamming ass!!
SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neobviňuji tě.
Neznáte hrůzy, když přijdete o tuny peněz.
I do not blame you.
You do not know the horrors of almost loosing a ton of money.
Oh, věř mi, že znám hrůzu ztráty tuny peněz.
Také poznám SPAM, když ho vidím, a to je váš příspěvek.
Vygooglujte si společnost, které inzerujete, a uvidíte, že jde o PODVOD, ale opět jste z toho.
Oh trust me I know the horrors of loosing tons of money.
I also know SPAM when I see it and that is what your post is.
Google the company you are advertising and you will see it's a SCAM, but then again you are already of that.
Vím jen, že mi pomohli dostat peníze ven.
Nevím, proč vás to bolí, možná jste součástí kasina Nordis.
Jen posílám upřímnou recenzi.
All I know is that they helped me get my funds out.
I don't know why you are pained tho, Perhaps you are a part of Nordis Casino.
I am just dropping an honest review.
Web společnosti, kterou zveřejňujete, je podvod.
Ukažte svůj důkaz o tom, jak vám vrátili peníze z Nordis Casino.
Jsem si jistý, že budeš jen víc než rád, když mi dokážeš, že se mýlím.
The website of the company you are posting is a scam.
Show your evidence of how they got you your money back from Nordis Casino then.
I'm sure you'll be only more than happy to prove me wrong.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.