FórumKasinaNinbet Casino - všeobecná diskuze

Ninbet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 8 měsíci od Mixer
|
2815 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Jaro
před 5 měsíci

Ahoj Jaro, operátor live chatu mi říkal, že potřebuje další ID ve formě řidičského průkazu, který ani nevlastním. Znovu jsem nahrál svůj pas prostřednictvím webu, nikoli prostřednictvím e-mailu, a čekám na kontrolu (skvělé vědět, že mé dokumenty vlastní podvodník). Nikdy se nezmínili o tom, že pas není dobrý, dokonce schválili selfie se stejným pasem, ale ne pasem samotným 🤣🤣 🤯 Také jsem jim poslal e-mail a řekl jim, že nemám jinou formu průkazu totožnosti. Také můj doklad o adrese byl nejprve zaškrtnut jako ověřený, ale nyní požádali o papírový formulář, který jsem již poskytl. Také žádná z jejich her nefunguje, takže si myslím, že nezaplatili svým poskytovatelům. Zeptal jsem se v chatu, proč jejich hry nefungují, a řekli, že potřebuji vpn 🤣🤣🤭 Dříve jsem to nepotřeboval. Počkám ještě pár dní a pokud tentokrát nebude schváleno, určitě budu chtít podat stížnost. Děkuji za optání .

Automaticky přeloženo:
Azza
před 5 měsíci

No, počkejme si a buďme trpěliví a uvidíme, jak se to všechno vyvine. Nezapomeňte pořídit snímek obrazovky, když vám kasino řekne, že v případě jakýchkoli problémů můžete použít VPN.

Je docela smutné, když po vás kasino stále to samé požaduje, schvaluje a pak stále dokola to samé.

Řekl bych, že máš nervy z oceli.

Tak počkám na aktualizaci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj lidi, jen rychlá aktualizace. Nebylo možné ověřit dokumenty. Rozhodně podvod, takže jsem se zbavil zůstatku za 2 minuty na vysoké sázce 500 £ na zatočení. Rozhodně bych se neobtěžoval ztrácet čas snahou dostat z toho rozum.

Automaticky přeloženo:
Azza
před 3 měsíci

Ach, když to trvalo tak dlouho, řekl jsem, že je možné u nás podat stížnost. Nepřemýšlel jsi o tom? Náš tým se pokusí zjistit, co by bylo potřeba, a pomoci vám.

Tímto způsobem kasino v podstatě vyhrálo a možná dokonce dostalo, co chtělo, a je mi velmi líto, že jste prohráli peníze. Určitě to není dobrá reklama a o to smutnější, pokud nejde o malé peníze.

Teď se však nedá nic dělat, i když to říkám nerad. Pokud ale budete mít podobný problém ještě někdy, neváhejte nás kontaktovat, možná nebude vše ztraceno.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ano, chápu, ale byla by to ztráta času a také jsem naštěstí nepřišel o moc vlastních peněz. Myslím, že kdybych vložil velkou částku a pak byl podveden, měl bych vůli se s tímto jednotlivcem vypořádat. Každopádně děkuji za ochotu pomoci. Přeji krásný den.

Automaticky přeloženo:
Azza
před 3 měsíci

Škoda, protože i když to nakonec nebylo moc, co jste vložili, vaše právo na výhru tím nezaniklo. Ale rozhodnutí padlo, takže jediné, co můžete udělat, je vzít si lekci a doufejme, že se to nebude opakovat.

Taky přeji hezký zbytek dne. 😉

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky