DomůFórumKasinaNinbet Casino - všeobecná diskuze

Ninbet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

15 061 zobrazení 88 odpovědí |
před rokem
|
1 2 3...5
Přidat příspěvek
Jaro
před rokem

Ahoj Jaro, operátor live chatu mi říkal, že potřebuje další ID ve formě řidičského průkazu, který ani nevlastním. Znovu jsem nahrál svůj pas prostřednictvím webu, nikoli prostřednictvím e-mailu, a čekám na kontrolu (skvělé vědět, že mé dokumenty vlastní podvodník). Nikdy se nezmínili o tom, že pas není dobrý, dokonce schválili selfie se stejným pasem, ale ne pasem samotným 🤣🤣 🤯 Také jsem jim poslal e-mail a řekl jim, že nemám jinou formu průkazu totožnosti. Také můj doklad o adrese byl nejprve zaškrtnut jako ověřený, ale nyní požádali o papírový formulář, který jsem již poskytl. Také žádná z jejich her nefunguje, takže si myslím, že nezaplatili svým poskytovatelům. Zeptal jsem se v chatu, proč jejich hry nefungují, a řekli, že potřebuji vpn 🤣🤣🤭 Dříve jsem to nepotřeboval. Počkám ještě pár dní a pokud tentokrát nebude schváleno, určitě budu chtít podat stížnost. Děkuji za optání .

Automaticky přeloženo:
Azza
před rokem

No, počkejme si a buďme trpěliví a uvidíme, jak se to všechno vyvine. Nezapomeňte pořídit snímek obrazovky, když vám kasino řekne, že v případě jakýchkoli problémů můžete použít VPN.

Je docela smutné, když po vás kasino stále to samé požaduje, schvaluje a pak stále dokola to samé.

Řekl bych, že máš nervy z oceli.

Tak počkám na aktualizaci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj lidi, jen rychlá aktualizace. Nebylo možné ověřit dokumenty. Rozhodně podvod, takže jsem se zbavil zůstatku za 2 minuty na vysoké sázce 500 £ na zatočení. Rozhodně bych se neobtěžoval ztrácet čas snahou dostat z toho rozum.

Automaticky přeloženo:
Azza
před rokem

Ach, když to trvalo tak dlouho, řekl jsem, že je možné u nás podat stížnost. Nepřemýšlel jsi o tom? Náš tým se pokusí zjistit, co by bylo potřeba, a pomoci vám.

Tímto způsobem kasino v podstatě vyhrálo a možná dokonce dostalo, co chtělo, a je mi velmi líto, že jste prohráli peníze. Určitě to není dobrá reklama a o to smutnější, pokud nejde o malé peníze.

Teď se však nedá nic dělat, i když to říkám nerad. Pokud ale budete mít podobný problém ještě někdy, neváhejte nás kontaktovat, možná nebude vše ztraceno.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano, chápu, ale byla by to ztráta času a také jsem naštěstí nepřišel o moc vlastních peněz. Myslím, že kdybych vložil velkou částku a pak byl podveden, měl bych vůli se s tímto jednotlivcem vypořádat. Každopádně děkuji za ochotu pomoci. Přeji krásný den.

Automaticky přeloženo:
Azza
před rokem

Škoda, protože i když to nakonec nebylo moc, co jste vložili, vaše právo na výhru tím nezaniklo. Ale rozhodnutí padlo, takže jediné, co můžete udělat, je vzít si lekci a doufejme, že se to nebude opakovat.

Taky přeji hezký zbytek dne. 😉

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Existuje někdo, kdo obdržel stažení z tohoto webu?

Automaticky přeloženo:
ttore90
před 10 měsíci

Ani to nezkoušejte, podvodný web 200% nepotřebuje žádnou kontrolu, abyste si byli jisti. Místo toho zkuste heats casino nebo deloro casino. Moje osobní zkušenost, že widraval je vlastně okamžitý a žádné podvody.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Neuvěřitelné.. nikdy se mi nestalo.. čekat i 3-4 dny, ale 4x je zamítnuto kvůli velkému množství požadavků.. neuvěřitelné. Mám výběr ve výši 400 €, ale teď, pokud bude zamítnut, jak se zdá, znovu.. Mažu je a jdu dál.. bohužel i v roce 2025 můžete najít takové sračky

Automaticky přeloženo:
ttore90
před 10 měsíci

Ahoj mám stejný problém. Již více než 15krát odmítli mé výběry, i když je můj účet plně ověřen. Řeknou vám e-mailovou podporu, ale nikdy vám neodpoví. Vypadá to jako podvodné kasino, které nevyplácí výhry. Podal jsem stížnost na casino.guru, ale nedělám si velké naděje. Je to nepřijatelné a měli by být uzavřeni

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Máte návrh na sportovní sázení?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, dnešek byl celý o zkoušení nových kasin! Takže na základě hodnocení na CasinoGuru jsem dnes dvakrát nebo třikrát vložil peníze na NinBet a vyhrál 1200 liber, takže jsem se rozhodl vybrat.

Z kasina jsem se neozval a dnes odpoledne jsem se přihlásil a zjistil, že peníze byly vráceny na můj zůstatek, opět žádný e-mail s vysvětlením od nich.

Říkají, že v případě dotazů kontaktujte živý chat, ale neexistuje žádná možnost živého chatu ani se nezobrazuje widget.

Na základě recenzí, které čtu na Trust Pilot o tomto kasinu, kde každá recenze, která se zdá být legitimní, má jednu hvězdičku, by mě zajímalo, jestli máte kontakt na NinBet, se kterým byste to mohl/a zmínit, protože já je nemám jak kontaktovat, a také jak jste u nich dosáhl/a tak vysokého skóre!?

Ne, že bych se s tebou chtěl vypořádat, ale jsem zvědavý, protože důvěřuji Casino Guru, ale ohledně NinBet mám teď pochybné pocity, protože zatím s nimi žádnou komunikaci nesdíleli...

Díky

Automaticky přeloženo:
pgibbyuk1
před 7 měsíci

Ahoj.

Zkontroloval jsi prosím i složku se spamem ve svém e-mailu?

Často se stává, že e-maily z online kasin chodí tam, víte. Takže to prosím udělejte a dejte nám vědět, pokud jste něco obdrželi.

A je váš účet v tomto kasinu ověřený? Zkoušeli jste znovu vybrat peníze, pro případ, že by došlo k nějaké technické závadě?

Pokud vás zajímá, jak hodnotíme online kasina, přečtěte si prosím náš článek o tom zde .

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Romi

Ano, spam je zkontrolovaný, propagační akce atd. po přečtení problémů jiných lidí s tímto kasinem. Funkce živého chatu teď vůbec nefunguje, i když jsem se o to několikrát pokusil, a v e-mailech je naprosté ticho.

Co mě znepokojuje, je to, že je to stejné, jako to, co říkají všichni ostatní na Trust Pilot a na vašem vlastním webu.

Ohledně ověření - ještě jsem to neudělal, hlavně proto, že mě o to nikdo nepožádal ani se mnou nikdo nekomunikoval, ale také se bojím posílat své soukromé dokumenty bandě podvodníků?

Přestože je moje zpětná vazba stejná jako u mnoha ostatních zde a na Trust Pilotu, chtěl bych se vás zeptat, zda byste se s nimi mohli osobně spojit, abyste zjistili, co se děje, a zda vám odpoví...

Pokud ne, pak je jistě třeba prozkoumat skóre, které jste jim udělili?

Rád bych zjistil, zda byste od nich mohl něco zjistit o mé situaci, než jim pošlu své soukromé a citlivé informace.

Někdo tam je, protože někdo ručně zavírá mé žádosti o výběr...

Všechno to zní dost podezřele, nemyslíte?

Automaticky přeloženo:
pgibbyuk1
před 7 měsíci

Bohužel se s kasinem nemůžeme spojit bez vaší stížnosti. Teprve poté se je náš tým pro vyřizování stížností může pokusit kontaktovat.

Takže pokud si myslíte, že není vůbec žádná šance se s nimi spojit, jak jste řekl/a, podejte prosím stížnost zde.

Doufejme, že pak budeme moci pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ahoj Romi,


Mohu se vás zeptat na dvě krátké otázky:


  1. Jak je možné, že kasino má bezpečnostní index 8,9(!!!), i když nemá ani licenci, ani neznámého majitele?
  2. Jak hodláte řešit případnou stížnost, pokud není znám žádný vlastník/provozovatel?


Díky!

Automaticky přeloženo:
Justice
před 6 měsíci

Můžu vás ujistit, že jsou to 1000% podvod. Vyhrál jsem 17 000 liber, hned mě zablokovali z chatu a pak jsem úplně ignoroval ověřovací dokumenty. Nakonec mi napsali, že potřebují řidičský průkaz, a když jsem řekl, že nemám, jen pas nebo občanku, tak už nikdy neodpověděli. Vsadil jsem všechny ty peníze na Max Bet a už se nikdy neohlédl.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Romi,


Mohu se vás zeptat na dvě krátké otázky:


  1. Jak je možné, že kasino má bezpečnostní index 8,9(!!!), i když nemá ani licenci, ani neznámého majitele?
  2. Jak hodláte řešit případnou stížnost, pokud není znám žádný vlastník/provozovatel?


Díky!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,

Neexistuje žádné jiné vysvětlení než to, které najdete zde:

file

+

stížnosti:

file

Ptáš se na nějaký konkrétní důvod? Pokud mi poskytneš nějaké podrobnosti, odpovím ti na ně, bez problémů.

Možná by bylo dobré, kdyby se naše indexy lišily od ostatních hodnocení na internetu. Naše čísla jsou založena na algoritmech a podpořena daty. To znamená, že jsou založena pouze na aspektech, které moji kolegové dokážou vypočítat nebo doplnit na základě nevyřešených stížností.

To není moc běžné a také není moc známé.

Upřímně řečeno, vysvětlení může být dost složité a komplikované, takže bych s tím raději nezačínal najednou.

Stížnosti se netýkají majitele, ale spíše jeho partnerů, jejichž prostřednictvím se je snažíme donutit ke spolupráci s managementem nebo podporou k vyřešení problému pro hráče.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Můžu vás ujistit, že jsou to 1000% podvod. Vyhrál jsem 17 000 liber, hned mě zablokovali z chatu a pak jsem úplně ignoroval ověřovací dokumenty. Nakonec mi napsali, že potřebují řidičský průkaz, a když jsem řekl, že nemám, jen pas nebo občanku, tak už nikdy neodpověděli. Vsadil jsem všechny ty peníze na Max Bet a už se nikdy neohlédl.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

No, pokud dovolíte, je smutné, že jste sem nepřišel podat oficiální stížnost. Pokud budete mít někdy v kasinu potíže, navštivte prosím jakoukoli webovou stránku s recenzemi a stěžujte si. Jaké další způsoby existují, jak prošetřit nebo konfrontovat kasino a jeho postupy? Bez zapojení hráčů se toho dá dělat jen velmi málo. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Radko,


Děkuji za vaši odpověď.

Často se víceméně shodneme, ale bohužel tentokrát rozhodně ne... *úsměv*


Kromě toho, že je pravděpodobně obtížné kontaktovat kasino přes „partnery", pokud je majitel neznámý, vidím ve stížnostech, že nemáte žádný přímý kontakt s kasinem (samozřejmě kdokoli může snadno kontaktovat podporu).

Zároveň by mě zajímalo, jak jste dospěl k informaci, že se jedná o velmi velké kasino s ročním obratem > 20 000 000 EUR, ačkoli – jak již bylo zmíněno – není znám žádný majitel...


Bez ohledu na to, že je podle mého názoru naprosto pochybné, aby online kasino pouze uvádělo „Kasino vlastní a provozuje společnost založená podle zákonů Curaçaa", považuji následující za velmi zábavné, protože se zdá (a to je také váš názor), že Ninbet nemá licenci, ale obchodní podmínky mimo jiné uvádějí:


file


file


Pokud se dá těmto informacím věřit (mimochodem, já ne), pak Ninbet skutečně vlastní licenci Curaçao, nebo zmínka o tom, že by se v případě potřeby mělo kontaktovat „Curaçao eGaming Commission", je nejpokrytější přístup, jaký jsem kdy viděl, a zároveň by se jednalo o úmyslný podvod/klamání!


Závěr: Myslím, že má tvrzení, včetně důkazů, jsou velmi dobře opodstatněná!

Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.