DomůFórumKasinaNinbet Casino - všeobecná diskuze

Ninbet Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od Mixer
|
4 313 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Ninbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Ahoj,


Vložil jsem do tohoto kasina 200 eur a vyhrál jsem přes 4000 eur.

Dne 23.12 jsem nahrál všechny požadované dokumenty do svého profilu. Dne 10.01 jsem splnil požadavky na sázku a poslal jsem své dokumenty znovu, ale tentokrát e-mailem. Asi před 1 týdnem mě na chatu informovali, že můj bankovní výpis by měl být v angličtině (žádné kasino mě o to nikdy předtím nepožádalo). Moje banka je polská, ale před 2 dny jsem si objednal anglickou verzi tohoto dokumentu a bylo mi řečeno, že by ji měli připravit přibližně za 1 týden.

Dnes jsem otevřel svůj účet a můj zůstatek byl snížen na 200 eur. Zeptal jsem se na chatu, co se stalo, a bylo mi oznámeno, že můj bonus vypršel. Jak jsem řekl dříve, 10.01 jsem splnil požadavky na sázky a vše, co jsem měl na účtu, byl skutečný zůstatek. Dokonce jsem 11.01 požádal o výběr 1 000 eur do své kryptopeněženky, což by nebylo možné, kdyby to byl bonusový zůstatek.

Nyní velmi zajímavá věc. Během mého sázení přidali Johna Huntera a Tomb of the Scarab Queen do omezených her během aktivního bonusu. Na tomto slotu jsem už samozřejmě vyhrál 🙂 Níže přikládám 2 screenshoty. Udělal jsem první snímek obrazovky těsně poté, co jsem dohrál (také jsem hrál v tomto slotu), takže můžete vidět, že v tuto chvíli ještě nebyl omezen. Než začnu hrát, vždy si zkontroluji podmínky. Poté, co jsem udělal první snímek obrazovky, už jsem nehrál (zůstatek na obou snímcích je stejný).

To, co mi toto kasino udělalo, je noční můra. Zkontroloval jsem a na vašem webu je 6 stížností na toto kasino. Všichni tito hráči měli podobné problémy a kasino na žádnou z těchto stížností nereagovalo. Všichni tito hráči od nich také nedostali ani jednu odpověď na e-maily (stejně jako já jsem jim poslal 7 e-mailů bez odpovědi). Nejsem si jistý, zda má smysl je reklamovat.


VELMI DŮLEŽITÁ VĚC: 7bets.io souvisí s touto stránkou.


s pozdravem

filefile

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Mixer
před 11 měsíci

Ahoj!

Souhlasím s tím, že tohle je typ příběhu, který by člověk raději neprožil.

Našel jsem však několik zajímavých bodů. Navzdory skutečnosti, že toto kasino není nijak zvlášť špičkové, pokud jde o index bezpečnosti, rád bych věděl, kdy tvrdí, že bonus vypršel. Můžeš říct?

Kromě toho můžete na svém kasinovém účtu kdykoli vidět průběh sázení? To by bylo skvělé mít ve formě printscreenu.

Trochu váhám, pokud jde o hry. Opravte mě, pokud se mýlím, ale zmínilo kasino v souvislosti s výherním stropem také zakázané hry? Nebo jste to našli sami, protože vám to přišlo divné?

Jde mi o to, že by bylo spravedlivé nepenalizovat vás za jakékoli změny provedené během hraní, zvláště když nejsou omezené hry vynucovány na softwarové úrovni.

No, pro jistotu počkám na vaši odpověď.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Takže Radko 🙂 přestaňte prosím přidávat podvodná kasina na tento web!

Vidím toho hodně, mám spoustu situací v tolika různých kasinech, kde jsem je našel na této webové stránce, s dobrým hodnocením, PROTOŽE odmítáte spoustu špatných recenzí, zvláště v novém „doporučovaném" kasinu odmítáte mé recenze, ale poté, co jsem Byl jsem tolikrát podveden těmito kasiny, stejně jako Ninbet, souhlasíte s námi.

Wooow jsi úžasné, ty se staráš jen o propagaci těchto podvodníků!!!

Něco vám řeknu, asi 30 % kasin uvedených zde na tomto webu jsou absolutní podvody, dokonce i s hloupou licencí curacao, na licenci nezáleží, jen vytvářejí webové stránky a pokud možno vybírají hráče, a poté vytvoří nové webové stránky stejné značky a podvádějí nás znovu a znovu a znovu!!!!!

Hraji více než 5 let a tolikrát nemohu získat své výhry, je to tak špatné a někdy to může hráčům tak ublížit!!!!!!

Automaticky přeloženo:
SlotsWinner777
před 10 měsíci

Ahoj, určitě je dobré tu mít kasina, i ta, která nejsou dobrá, protože hráči se o nich mohou dozvědět, když si prohlédnou recenze a na základě informací se mohou rozhodnout, zda tam vloží nebo ne. Vzhledem k tomu, že kasino má nízký bezpečnostní index , mělo by být asi každému jasné, že to nebude nejlepší kasino na vkládání, nemyslíte?

Co se týče uživatelské recenze, viděl jsem, že byla schválena, poté, co jsem vás požádal o přidání více věcí, než jen to, že jste zde ztratili, tak nevím, v čem je problém.

Pokud jde o tvůj názor, chápu, co tím myslíš. Moje otázka zní, když říkáte, že kasina s licencí curacao nejsou dobrá, proč v nich stále hrajete? Pokud máte pocit, že máte problém s výběrem, nebylo by nejlepší tam nehrát a ušetřit si potíže?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Vy jste hloupí nebo se chováte jako... vždy musím vysvětlovat, jako bych mluvil s dítětem a vy se vždy snažíte udržet své podnikání v bezpečí, mluvíte bla bla: "můj názor" bla bla bla, NE, není to o mém názor, nesdílím názory, mluvím ze zkušenosti a vy jen propagujete spoustu podvodů, budu hrát ve svých starých kasinech, kde nikdy nemám špatné zkušenosti, a přestanu zde hledat něco nového, PROTOŽE tady děláte kasina, aby vypadala OK, vypadat dobře, ale minulý měsíc jsem byl 3krát podveden ve 3 různých kasinech a teď musím podávat stížnosti, plýtvat časem, místo toho plýtvat penězi a psát recenze, abych pomohl ostatním vyhnout se tomu??!

Jaro 🙂 čau čau už nemám čas na plýtvání!!!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
SlotsWinner777
před 10 měsíci

Drahý uživateli,

Pokusím se to pro vás zachovat objektivně a racionálně, protože pokud mohu soudit, sem na fórum se chodíte jen smát čemukoli, vážným tématům nevyjímaje.

Víte, nemáme problémy s konstruktivní kritikou, ale zatím jste nic konstruktivního nepředložil.

Pokud vás nějaké kasino podvedlo, můžete předložit důkaz a podat stížnost ? V nesmyslných obviněních není nic dobrého a upřímně, vy sami jste velmi blízko k tomu, abyste se chovali jako podvodníci; všiml sis?

Podvod znamená „nečestný plán; podvod", což je téměř přístup, který nám nyní ukazujete.

Takže přestaňte nás nebo kohokoli jiného obviňovat z věcí, které se neobtěžujete vysvětlit v plném rozsahu, jinak bude váš přístup do tohoto fóra omezen.

Mohu vás ujistit - pokud máte v úmyslu pouze ukazovat prstem, aniž byste řekli něco konkrétního, a urážet nás ve věcech, kterým zníte, že nerozumíte, nemáme zájem s vámi pokračovat.

Místo toho raději trávíme čas podporou rozumných lidí, kteří hledají pomoc, ne těch, kteří si obecně stěžují.

( https://casino.guru/terms-and-conditions )



Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vyhrál jsem 16 000 £ přeji hodně štěstí při výběru. Nepoužil jsem žádné jejich bonusy. Budu zde co nejdříve aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
Azza
před 8 měsíci

Gratulujeme, vyhráli jste spoustu peněz. ☘️😊🎉

Už jste ověřili svůj kasino účet? Předpokládám, že kasino provede nějaké kontroly, než vám vyplatí peníze, takže to možná nějakou dobu potrvá. Ale to je jen můj odhad. Budu rád, když to dostanete co nejdříve.

Počkám na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vyhrál jsem 16 000 £ přeji hodně štěstí při výběru. Nepoužil jsem žádné jejich bonusy. Budu zde co nejdříve aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nazdárek.


Prosím, nesdílejte nejnovější aktualizace pro "upravit příspěvek". Pokud mohu říci, s největší pravděpodobností nikdo jiný kromě mě nezachytí změněný příspěvek. 🙏 Jste samozřejmě více než vítáni šířit jakékoli další novinky pomocí nového příspěvku.


Děkujeme, že nás informujete!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj lidi, takže to vypadá, že to bude znovu stejný příběh, protože vše je totožné s problémy, které zmínili ostatní lidé.

Přijali všechna ověření, ALE můj pas. Nejprve řekli, že verze, kterou jsem aktualizoval prostřednictvím jejich webu, byla špatná kvalita. Dobře, dost spravedlivě, protože požádali o maximální velikost 2 MB. Poslal jsem e-mail s pasem, jak požadovali zadní stranu. Uvidím, jak to půjde, ale podle neprofesionálních odpovědí na jejich live chatu chápu, odkud pocházejí názory.

Počkám a určitě už nebudu hrát. Nechám tu zůstatek, dokud nebudou ověřeny mé dokumenty. Pořídím také snímky obrazovky jakékoli komunikace s jejich zástupci pro případ, že bych proti nim potřeboval zahájit řízení.

Automaticky přeloženo:
Azza
před 8 měsíci

Myslím, že na to jdeš správným způsobem a souhlasím se vším, co jsi udělal. Je moudré, že sis udělal screenshoty a taky se snažíš ověřovat a rozhodně doporučuji nehrát, dokud nebude vše v pořádku a nezískáte alespoň nějaké své peníze na vyzkoušení, jak je to s výběrem.

Určitě počkám na aktualizaci a až ji dostanete, dejte mi vědět, jestli je potřeba pomoc nebo ne. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Budu se snažit, jak nejlépe umím, a také jsem jim řekl, že vše nahraji na kasino guru a že si pořizuji screenshot z každé konverzace jako důkaz, že jsem dodržel vše, co bylo potřeba. Jejich přístup se mírně změnil. Řekli, že existuje zpětný záznam ověření kvůli velikonočním svátkům. To samé včera, když jsem zmínil váš web, změnili přístup. Mám opravdu štěstí, že mě nezablokovali. Před několika měsíci, když jsem viděl recenze, chtěl jsem smazat svůj účet nebo se sám vyloučit, ale bylo to ignorováno a také okno chatu okamžitě zmizelo. Posílal jsem e-maily, ale také žádná odpověď. Nyní odpovídají přímo v chatu. Držím palce, nechají mě vybrat alespoň část výher. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Azza
před 8 měsíci

Ahoj Azzo.

Říkejte mi optimista, ale čekal bych něco víc. Hazardní průmysl je jedním z nejkonkurenceschopnějších odvětví, přesto jsem přesvědčen, že mnoho kasin není schopno se dobře postarat o své zákazníky. Nesnáším být vágně obecný, ale tenhle názor prostě nemůžu dostat z hlavy.

Každopádně také držím palce!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Myslím, že mohou prodlužovat proces, aby byla vyšší šance, že vítěz utratí všechny výhry v době, kdy schválí výběr. Tentokrát mají smůlu, protože to určitě neudělám .😃🤞 stále čekám na ověření dokladů a trochu se bojím, že taková společnost bude mít moje úplné pasové údaje, ale nic moc s tím jako s mým kreditním skóre nenadělá je příliš nízká na to, aby vytáhla jakýkoli podvod mým jménem🤣🤷‍♀️🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Azza
před 8 měsíci

Máte k tomu podle mě správný přístup a doufám, že kasino, ani žádné kasino to opravdu nedělá z důvodu, který jste popsal. Vždy potřebují, aby všechny dokumenty byly ve správném formátu a v dobré kvalitě, aby mohli ověřit účet, což může ve skutečnosti vést k určitým zpožděním. Tak nás prosím o celém procesu průběžně informujte 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj lidi rychlá aktualizace. Dosud nebylo dokončeno žádné ověření, agent na živém chatu nereagoval poté, co řekl „nechte mě zkontrolovat", odeslal jsem před více než 3 měsíci svůj pas a před více než týdnem jsem požádal o jeho zpět. Vypadá to jako stejný příběh ostatních hráčů, kteří obvinili tuto stránku z podvodu. Pokračoval jsem ve svém vyšetřování a se všemi jejich dalšími kasinovými weby stejné problémy, nemožný proces ověření, pak ještě nemožnější výběr. 😔🙅‍♀️ Měl jsem naději, ale zdá se, že je to ztráta času.

Automaticky přeloženo:
Azza
před 8 měsíci

Ahoj, děkuji za aktualizaci. Ve skutečnosti se mi zdá, že je příliš dlouhé projít procesem ověřování. Pokud si myslíte, že by vám náš tým mohl pomoci, můžete zde odeslat stížnost. Stačí sledovat tento odkaz a jsem si jist, že tým pro stížnosti se bude snažit, aby to vyřešil.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Děkuji Romi, dám jim šanci ověřit si to, i když se mě budou snažit odradit tím, že stárnou.

Jakmile budu ověřen a budu mít problémy s výběrem, určitě požádám o pomoc. Nakonec mi odpověděli na můj e-mail slovy „zašlete nám prosím ID nebo řidičský průkaz" Vysvětlil jsem, že moje jediná forma průkazu totožnosti je pas a nemám řidičský průkaz (zaslaný jim před 3 měsíci). Na jejich ověřovací stránce dokonce obrázek ukazuje pas, nikoli občanský průkaz, který většina zemí ani nemá.

Automaticky přeloženo:
Azza
před 8 měsíci

Chápu, ale když už to trvá tak dlouho, asi bych šel do reklamace. Vše ale nechám na vás a nebudu vás do ničeho tlačit.

Každopádně, podařilo se vám zjistit nějaké nové informace o ověření nebo zatím nic nevíte? Prošel vám pas? 🙂

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky