DomůFórumKasinaNeospin Casino - všeobecná diskuze

Neospin Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

19 734 zobrazení 72 odpovědí |
před 3 roky
|
1 2 34
Přidat příspěvek
Jt488
před rokem

Ahoj. Mohu se vás zeptat, zda je váš účet plně ověřen u tohoto kasina? Ve skutečnosti to může trvat o něco déle, zejména při prvním výběru, kvůli procesu ověřování. Kasino potřebuje projít všechny dokumenty, a tak, řekněme, vždy, když je částka vyšší. Obvykle dělají více kontrol, aby se ujistili, že je vše v pořádku. Možná byste se měli připravit, že to může být někdy časově náročnější. Být tebou, snažil bych se toho tolik netrápit, zvláště pokud ti podpora říká, že odstoupení od smlouvy je „na seznamu", jak říkáš. Prosím, průběžně nás aktualizujte a uvidíme, jak to půjde. 🙂

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Děkuji za Vaši odpověď

ano, než jsem odeslal žádost o výběr, ujistil jsem se, že můj účet je plně ověřen

Automaticky přeloženo:
Jt488
před rokem

Nazdárek!

To je dobrá zpráva. Absolvování KYC je nejdůležitější součástí prvního výběru, takže jsem rád, že jste to zvládli. Prozatím bych však dal kasinu nějaký čas na provedení platby. Chci říct, že ne každé zpoždění znamená, že kasino „něco chystá". Někdy je to jen nedostatek organizace nebo personálu; stalo se to.

Snažte se příliš netrápit; Řekl bych, že je ještě brzy. 🙏


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Stále velmi frustrovaní, že stále odmítají můj výběr a žádají o potvrzení výpisu z účtu,


který jsem poskytl a nahrál!! Stále si hledají výmluvy a na mé e-maily nereagují a mé e-maily ignorují

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pak mluvím s živou podporou a stále mě žádají o papírování, které jsem jim poskytl! To je směšné

dal jsem to všechno

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, opravdu potřebuji vaši pomoc další den další odmítnutí, abych zaplatil výběr, o to nežádají?

co je to Zajistil jsem vše, co potřebují. Nejsem si jistý, co ještě chtějí?


Vzhledem k tomu, že provádíte výběr, musíte z bezpečnostních důvodů projít procesem ověření.

Pro ověření vašeho účtu vás prosíme o nahrání následujících dokumentů do složky Můj účet>Profil>Ověření:

- Snímek obrazovky vašeho účtu elektronické peněženky INPAY (aby bylo vidět vaše jméno a toto číslo 603265)

Automaticky přeloženo:
Dizzaya
před rokem

Dobrý den, můžete potvrdit, jakou možnost výběru jste použili? Mám problémy se všemi možnostmi výběru?

jak jste zmínili, komunikace je hrozná, pokud jde o rady ohledně toho, co musíme poskytnout, abychom vyřešili výběr, je to, jako by předávali záměrně, takže můžete utratit prostředky, nemluvě o tom, že také nabídli bonus! Nemám zájem hrát toto kasino, dokud mi neukážou, že funkce výběru funguje

Automaticky přeloženo:
Alikar1mi
před rokem

Ahoj

dostali jste nakonec všechny své? A jakou jste použili možnost výběru?

Automaticky přeloženo:
Jt488
před rokem

Ahoj. Je mi opravdu líto, že jste stále v této situaci, proto musíte být trochu trpělivější, prosím. Bohužel my a náš reklamační tým toho zatím moc nezmůžeme. Jste nyní v kontaktu s jejich podporou? Pokuste se poskytnout všechny potřebné dokumenty, vždy je nejlepší spolupracovat s kasinem. Co myslíte, šlo by to udělat? 🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Dobrý den, trpělivost není problém, je to frustrace, že odmítnou odstoupení od smlouvy a pak požádají o něco nového a pak znovu čekám

mají 3 možnosti bankovních převodů Nyní jsem výběr rozdělil na každý z nich, abych zjistil, zda přijímají alespoň jeden, abych věděl, který je správný.

neradí ohledně e-mailů ani živé podpory, musíte jen počkat a modlit se, aby akceptovali odstoupení od smlouvy

nyní je to více než 24 hodin a stále čeká - živá podpora oznámila, že mají vše a já jsem ověřen, takže držím palce, tentokrát je to schváleno!


Přikládám fotografii 3 možností bankovního převodu a můžete vidět, že jsem vyzkoušel jednu pro každou

Nejsem si jistý, zda je zde někdo v Austrálii a podařilo se mu vybrat peníze a mohl by mi poradit, který je ten správný?


snad se to vyřeší co nejdřív filefile

Automaticky přeloženo:
Jt488
před rokem

Ahoj znovu. Živý chat potvrdil, že váš účet byl plně ověřen, jak jste řekl, teď jen přemýšlím, jestli máte informaci potvrzenou e-mailem od podpory nebo je někde ve vašem účtu vidět, že jste ověřeni.🤔 Protože podle mého názoru bez potvrzení o tom, že účet musí být plně ověřen, žádný z vašich výběrů neproběhne. Co myslíte, mohl byste si tuto informaci ověřit?

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Je to velmi matoucí, používal jsem jiná kasina a žádné problémy s výběrem bankovního převodu (inpay)


s tímto kasinem mě žádají o inpay e-peněženku a mifinity e-peněženku?

Nemám tyto peněženky Požádal jsem o výběr na svůj australský bankovní účet a zadal jsem požadované údaje, takže si nejsem jistý, proč chtějí podrobnosti o elektronické peněžence, a proto jsem požádal všechny 3 možnosti výběru z banky Inpay / mifinity / wire


Doufám, že s jedním z nich mohou pokračovat.

Nyní je to 1 týden a neustálá zpoždění – poslední výběr čeká nyní 3 dny bez řešení nebo aktualizace.


stále mi říkají, že to čeká na vyřízení a prosím čekejte, nikdo mi nemůže dát odpověď Chci s nimi pracovat a porozumět tomu, co se vyžaduje


Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Pozitivní aktualizace – 1 ze 3 převodů byl schválen, což byl bankovní převod, další dva stále probíhají, ale bez možnosti zrušení


doufat v další pozitivní zprávy

Automaticky přeloženo:
Jt488
před rokem

Ahoj, to je opravdu pozitivní aktualizace. Prosím, informujte nás, udržme naše 🤞.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je to velmi matoucí, používal jsem jiná kasina a žádné problémy s výběrem bankovního převodu (inpay)


s tímto kasinem mě žádají o inpay e-peněženku a mifinity e-peněženku?

Nemám tyto peněženky Požádal jsem o výběr na svůj australský bankovní účet a zadal jsem požadované údaje, takže si nejsem jistý, proč chtějí podrobnosti o elektronické peněžence, a proto jsem požádal všechny 3 možnosti výběru z banky Inpay / mifinity / wire


Doufám, že s jedním z nich mohou pokračovat.

Nyní je to 1 týden a neustálá zpoždění – poslední výběr čeká nyní 3 dny bez řešení nebo aktualizace.


stále mi říkají, že to čeká na vyřízení a prosím čekejte, nikdo mi nemůže dát odpověď Chci s nimi pracovat a porozumět tomu, co se vyžaduje


Automaticky přeloženo:
před rokem

Chci se jen zeptat, jakou platební metodu jste použili pro vklad? Jen jsem zvědavý.🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Použil jsem službu Apple Pay, která je propojena s mou kartou a účtem - což je účet, který jsem požádal o převod, je schválen na dalších 2, jak říkají níže -

tak uvidíme, co se vyvine


Z naší strany byl výběr proveden, ale nebyl potvrzen ze strany poskytovatele platby. Pokud takový stav uvidíme, informujeme vás, že odstoupení bylo z naší strany schváleno.

Automaticky přeloženo:
Jt488
před rokem

Aha, děkuji za objasnění 👍. Takže teď musíme počkat a uvidíme. Mohli byste prosím aktualizovat náš tým pro stížnosti se všemi informacemi, které máte z kasina, aby je také mohl sledovat? Stačí tak snadno na tomto odkazu 👈. Těšíme se na další pozitivní zprávy 🙏.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pozitivní zpráva, všechny mé 3 platby byly nyní přijaty.

Nejsem si jistý, zda bych je v budoucnu použil kasino, podpora není příliš uživatelsky přívětivá, trvalo mi téměř dva týdny, než jsem získal všechny své $$, protože jim nebylo jasné, co ode mě potřebují, neustále odmítali platby a žádali o informace, které měli

Automaticky přeloženo:
Jt488
před rokem

Ahoj. To jsou opravdu pozitivní zprávy, jsem opravdu rád, že to slyším. Dobré je, že je zcela na vás, ve kterém kasinu se vám líbí nebo neradi hraje, vždy na základě vašich vlastních zkušeností, nebo dokonce zkušeností ostatních, že? 😉 Chtěli byste napsat recenzi na toto kasino, abyste pomohli někomu jinému? V případě zájmu tak učiníte kliknutím/klepnutím natento odkaz . Pokud budete potřebovat naši pomoc nebo asistenci, jsme tu pro vás. 🙋‍♀️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rád tu hraji, je to hezké a starají se o hráče a Gloria je nejlepší

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.