FórumKasinaNeospin Casino - všeobecná diskuze

Neospin Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Dizzaya
|
4363 zobrazení 40 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
Jt488
před 3 měsíci

Ahoj. Mohu se vás zeptat, zda je váš účet plně ověřen u tohoto kasina? Ve skutečnosti to může trvat o něco déle, zejména při prvním výběru, kvůli procesu ověřování. Kasino potřebuje projít všechny dokumenty, a tak, řekněme, vždy, když je částka vyšší. Obvykle dělají více kontrol, aby se ujistili, že je vše v pořádku. Možná byste se měli připravit, že to může být někdy časově náročnější. Být tebou, snažil bych se toho tolik netrápit, zvláště pokud ti podpora říká, že odstoupení od smlouvy je „na seznamu", jak říkáš. Prosím, průběžně nás aktualizujte a uvidíme, jak to půjde. 🙂

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Děkuji za Vaši odpověď

ano, než jsem odeslal žádost o výběr, ujistil jsem se, že můj účet je plně ověřen

Automaticky přeloženo:
Jt488
před 3 měsíci

Nazdárek!

To je dobrá zpráva. Absolvování KYC je nejdůležitější součástí prvního výběru, takže jsem rád, že jste to zvládli. Prozatím bych však dal kasinu nějaký čas na provedení platby. Chci říct, že ne každé zpoždění znamená, že kasino „něco chystá". Někdy je to jen nedostatek organizace nebo personálu; stalo se to.

Snažte se příliš netrápit; Řekl bych, že je ještě brzy. 🙏


Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Stále velmi frustrovaní, že stále odmítají můj výběr a žádají o potvrzení výpisu z účtu,


který jsem poskytl a nahrál!! Stále si hledají výmluvy a na mé e-maily nereagují a mé e-maily ignorují

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pak mluvím s živou podporou a stále mě žádají o papírování, které jsem jim poskytl! To je směšné

dal jsem to všechno

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Dobrý den, opravdu potřebuji vaši pomoc další den další odmítnutí, abych zaplatil výběr, o to nežádají?

co je to Zajistil jsem vše, co potřebují. Nejsem si jistý, co ještě chtějí?


Vzhledem k tomu, že provádíte výběr, musíte z bezpečnostních důvodů projít procesem ověření.

Pro ověření vašeho účtu vás prosíme o nahrání následujících dokumentů do složky Můj účet>Profil>Ověření:

- Snímek obrazovky vašeho účtu elektronické peněženky INPAY (aby bylo vidět vaše jméno a toto číslo 603265)

Automaticky přeloženo:
Dizzaya
před 3 měsíci

Dobrý den, můžete potvrdit, jakou možnost výběru jste použili? Mám problémy se všemi možnostmi výběru?

jak jste zmínili, komunikace je hrozná, pokud jde o rady ohledně toho, co musíme poskytnout, abychom vyřešili výběr, je to, jako by předávali záměrně, takže můžete utratit prostředky, nemluvě o tom, že také nabídli bonus! Nemám zájem hrát toto kasino, dokud mi neukážou, že funkce výběru funguje

Automaticky přeloženo:
Alikar1mi
před 3 měsíci

Ahoj

dostali jste nakonec všechny své? A jakou jste použili možnost výběru?

Automaticky přeloženo:
Jt488
před 3 měsíci

Ahoj. Je mi opravdu líto, že jste stále v této situaci, proto musíte být trochu trpělivější, prosím. Bohužel my a náš reklamační tým toho zatím moc nezmůžeme. Jste nyní v kontaktu s jejich podporou? Pokuste se poskytnout všechny potřebné dokumenty, vždy je nejlepší spolupracovat s kasinem. Co myslíte, šlo by to udělat? 🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Dobrý den, trpělivost není problém, je to frustrace, že odmítnou odstoupení od smlouvy a pak požádají o něco nového a pak znovu čekám

mají 3 možnosti bankovních převodů Nyní jsem výběr rozdělil na každý z nich, abych zjistil, zda přijímají alespoň jeden, abych věděl, který je správný.

neradí ohledně e-mailů ani živé podpory, musíte jen počkat a modlit se, aby akceptovali odstoupení od smlouvy

nyní je to více než 24 hodin a stále čeká - živá podpora oznámila, že mají vše a já jsem ověřen, takže držím palce, tentokrát je to schváleno!


Přikládám fotografii 3 možností bankovního převodu a můžete vidět, že jsem vyzkoušel jednu pro každou

Nejsem si jistý, zda je zde někdo v Austrálii a podařilo se mu vybrat peníze a mohl by mi poradit, který je ten správný?


snad se to vyřeší co nejdřív filefile

Automaticky přeloženo:
Jt488
před 3 měsíci

Ahoj znovu. Živý chat potvrdil, že váš účet byl plně ověřen, jak jste řekl, teď jen přemýšlím, jestli máte informaci potvrzenou e-mailem od podpory nebo je někde ve vašem účtu vidět, že jste ověřeni.🤔 Protože podle mého názoru bez potvrzení o tom, že účet musí být plně ověřen, žádný z vašich výběrů neproběhne. Co myslíte, mohl byste si tuto informaci ověřit?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Je to velmi matoucí, používal jsem jiná kasina a žádné problémy s výběrem bankovního převodu (inpay)


s tímto kasinem mě žádají o inpay e-peněženku a mifinity e-peněženku?

Nemám tyto peněženky Požádal jsem o výběr na svůj australský bankovní účet a zadal jsem požadované údaje, takže si nejsem jistý, proč chtějí podrobnosti o elektronické peněžence, a proto jsem požádal všechny 3 možnosti výběru z banky Inpay / mifinity / wire


Doufám, že s jedním z nich mohou pokračovat.

Nyní je to 1 týden a neustálá zpoždění – poslední výběr čeká nyní 3 dny bez řešení nebo aktualizace.


stále mi říkají, že to čeká na vyřízení a prosím čekejte, nikdo mi nemůže dát odpověď Chci s nimi pracovat a porozumět tomu, co se vyžaduje


Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Pozitivní aktualizace – 1 ze 3 převodů byl schválen, což byl bankovní převod, další dva stále probíhají, ale bez možnosti zrušení


doufat v další pozitivní zprávy

Automaticky přeloženo:
Jt488
před 3 měsíci

Ahoj, to je opravdu pozitivní aktualizace. Prosím, informujte nás, udržme naše 🤞.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je to velmi matoucí, používal jsem jiná kasina a žádné problémy s výběrem bankovního převodu (inpay)


s tímto kasinem mě žádají o inpay e-peněženku a mifinity e-peněženku?

Nemám tyto peněženky Požádal jsem o výběr na svůj australský bankovní účet a zadal jsem požadované údaje, takže si nejsem jistý, proč chtějí podrobnosti o elektronické peněžence, a proto jsem požádal všechny 3 možnosti výběru z banky Inpay / mifinity / wire


Doufám, že s jedním z nich mohou pokračovat.

Nyní je to 1 týden a neustálá zpoždění – poslední výběr čeká nyní 3 dny bez řešení nebo aktualizace.


stále mi říkají, že to čeká na vyřízení a prosím čekejte, nikdo mi nemůže dát odpověď Chci s nimi pracovat a porozumět tomu, co se vyžaduje


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Chci se jen zeptat, jakou platební metodu jste použili pro vklad? Jen jsem zvědavý.🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Použil jsem službu Apple Pay, která je propojena s mou kartou a účtem - což je účet, který jsem požádal o převod, je schválen na dalších 2, jak říkají níže -

tak uvidíme, co se vyvine


Z naší strany byl výběr proveden, ale nebyl potvrzen ze strany poskytovatele platby. Pokud takový stav uvidíme, informujeme vás, že odstoupení bylo z naší strany schváleno.

Automaticky přeloženo:
Jt488
před 3 měsíci

Aha, děkuji za objasnění 👍. Takže teď musíme počkat a uvidíme. Mohli byste prosím aktualizovat náš tým pro stížnosti se všemi informacemi, které máte z kasina, aby je také mohl sledovat? Stačí tak snadno na tomto odkazu 👈. Těšíme se na další pozitivní zprávy 🙏.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pozitivní zpráva, všechny mé 3 platby byly nyní přijaty.

Nejsem si jistý, zda bych je v budoucnu použil kasino, podpora není příliš uživatelsky přívětivá, trvalo mi téměř dva týdny, než jsem získal všechny své $$, protože jim nebylo jasné, co ode mě potřebují, neustále odmítali platby a žádali o informace, které měli

Automaticky přeloženo:
Jt488
před 3 měsíci

Ahoj. To jsou opravdu pozitivní zprávy, jsem opravdu rád, že to slyším. Dobré je, že je zcela na vás, ve kterém kasinu se vám líbí nebo neradi hraje, vždy na základě vašich vlastních zkušeností, nebo dokonce zkušeností ostatních, že? 😉 Chtěli byste napsat recenzi na toto kasino, abyste pomohli někomu jinému? V případě zájmu tak učiníte kliknutím/klepnutím natento odkaz . Pokud budete potřebovat naši pomoc nebo asistenci, jsme tu pro vás. 🙋‍♀️

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Rád tu hraji, je to hezké a starají se o hráče a Gloria je nejlepší

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky