Ahoj. Mohu se vás zeptat, zda je váš účet plně ověřen u tohoto kasina? Ve skutečnosti to může trvat o něco déle, zejména při prvním výběru, kvůli procesu ověřování. Kasino potřebuje projít všechny dokumenty, a tak, řekněme, vždy, když je částka vyšší. Obvykle dělají více kontrol, aby se ujistili, že je vše v pořádku. Možná byste se měli připravit, že to může být někdy časově náročnější. Být tebou, snažil bych se toho tolik netrápit, zvláště pokud ti podpora říká, že odstoupení od smlouvy je „na seznamu", jak říkáš. Prosím, průběžně nás aktualizujte a uvidíme, jak to půjde. 🙂
Hello. May I ask you if your account is fully verified with this casino? It can actually take a little bit longer, especially with the first withdrawal, due to the verification process. The casino needs to go thru all the documents and so, more so whenever the amount is higher, let's say. They usually do more checks, to be sure everything is ok. Perhaps you should prepare yourself that this could sometimes be more time consuming. If I were you, I would try not to worry that much, especially if the support tells you that you withdrawal is "on the list", as you say. Please keep us updated and let's see how it goes. 🙂