DomůFórumKasinaN1 Casino - všeobecná diskuze

N1 Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

20 553 zobrazení 61 odpovědí |
před 3 roky
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

file

Jak si tohle vysvětluješ??

Automaticky přeloženo:
Savage11
před rokem

Hmm ze screenshotů jsem pochopil, že vklad by měl být 1x rolován pro AML, to je v pořádku. Řekl jste, že jste porušili maximální sázku, ale z dalšího snímku obrazovky vidím, že vaše sázka byla 2 €, což by pro mě neměl být problém. Nemyslím si, že je správné, že vám vzali peníze, protože i po výhře můžete stále točit 1x vklad, takže je dobře, že jste podal reklamaci. Uvidíme, jak se k tomu postaví náš tým.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Děkuji moc si toho vážím

Automaticky přeloženo:
Savage11
před rokem

Nemáte zač, doufám, že vám bude možné pomoci a peníze dostanete.

Stále si však myslím, že jste tuto podmínku možná splnili, pokud se vám podařilo odstoupit. Jinak by vám to nemělo být dovoleno. Přišly vám peníze na účet nebo ještě ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano, dnes mi dorazilo 3000 na můj bankovní účet

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Jaro, mám skvělé zprávy, že problém prošetřili a vrátili mi celou částku zpět, díky za pomoc

Automaticky přeloženo:
Savage11
před rokem

To mě moc těší a je skvělé, že to netrvalo dlouho a vše nakonec dobře dopadlo. Doufám, že nyní budete moci vybrat své peníze a již nebudou žádné potíže. Vysvětlilo vám kasino, o jaký problém jde?

Také, pokud bych se vás mohl zeptat, nevadilo by vám tuto skutečnost zmínit ve stížnosti , aby Nick věděl, že byla vyřešena?

Byl bych vděčný. 😊😎

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Jaro napíšu zpět, až bude vše v pořádku, VIP manažer hodně pomohl, ale momentálně nemohu odstoupit, stále čekám

Automaticky přeloženo:
Savage11
před rokem

Jistě, to je dobrý bod a pravděpodobně není třeba ještě uzavírat stížnost, pokud není vše v pořádku.

Každopádně můžete určitě zmínit, že máte nějaký pokrok, ale pokud Nickovi řeknete, že problém stále není vyřešen a chtěli byste nechat stížnost otevřenou, dokud nebudou peníze na vašem účtu, pak s tím nebude žádný problém.

Snad se vám podaří získat zbytek finančních prostředků a užít si je.

Dejte mi vědět, jestli ve vašem případě došlo ke změně. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Jak mám kontaktovat nicka?

Automaticky přeloženo:
Savage11
před rokem

Stačí mu napsat do reklamace a on se podívá, tedy vše, co tam potřebujete uvést.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Jaro problém vyřešen díky za vše

Automaticky přeloženo:
Savage11
před rokem

To je skvělé a jsem opravdu rád, že to nakonec dopadlo. Jak se vám to podařilo vyřešit? Zůstaneš tady a budeš hrát? 🎉☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano, manažer mi pomohl a budu pokračovat v hraní v N1casinu

Automaticky přeloženo:
Savage11
před rokem

Je dobré to slyšet. Pokud byste chtěli napsat recenzi popisující své zkušenosti, zde je odkaz pro vás.😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pro mě je to stále jedna z nejlepších adres, i když je nyní méně možností vkladu než dříve, stále mě tu baví hrát. Mohu doporučit.

Automaticky přeloženo:
Wierzing
před rokem

Co se vám tedy na kasinu nejvíce líbí, pokud byste jej měli hodnotit? Jak dlouho tady hraješ? Měli jste zde nějaké problémy? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý večer,


Včera v noci jsem vyhrál 2700 € v online kasinu N1. Po hodinách diskuse s chatem podpory a nahrání asi 40 dokumentů jsem konečně od podpory obdržel potvrzení, že můj účet je nyní plně ověřen a že mohu provést výběr. Také jsem obdržel e-mail, že můj účet je nyní plně ověřen.


Udělal jsem to a chtěl jsem si nechat vyplatit 2700 € na můj účet. O několik hodin později to bylo znovu zamítnuto a chat podpory znovu řekl, že musím ověřit svůj účet a nahrát doklad o adrese, i když jsem to již udělal dávno a účet byl již plně ověřen.


Tito chatovací boti mi vůbec nepomáhají, není tam žádné telefonní číslo a mám pocit, že mě okrádají. Existuje nějaký způsob, jak oslovit skutečného člověka z N1, který mi může tento problém vyřešit?


Nebo mi může někdo zde na fóru pomoci?


Budu rád za jakoukoliv odpověď.


Dobrý večer všem.

Automaticky přeloženo:
lucweb040603
před 11 měsíci

Dobrý den. To je, myslím, velmi zklamání. Nenašel jsem žádný přímý kontakt, jen obvyklou e-mailovou adresu podpory:

Také popis říká, že chat je k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu, ale díky této posvátné době svátků myslím, že většinu otázek pokrýval chatbot.

Řekl bych, že budete muset počkat trochu déle, než se dostanete do kontaktu se skutečnou osobou. 🙁

Je mi líto, že jsem nenašel nic pevnějšího. Aktualizujte nás často, prosím. Při druhém ověření by bylo dobré alespoň věc pochopit.


Automaticky přeloženo:
12 3 4

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.