Hmm ze screenshotů jsem pochopil, že vklad by měl být 1x rolován pro AML, to je v pořádku. Řekl jste, že jste porušili maximální sázku, ale z dalšího snímku obrazovky vidím, že vaše sázka byla 2 €, což by pro mě neměl být problém. Nemyslím si, že je správné, že vám vzali peníze, protože i po výhře můžete stále točit 1x vklad, takže je dobře, že jste podal reklamaci. Uvidíme, jak se k tomu postaví náš tým.
Hmm from the screenshots I understand that the deposit should be rolled 1x for AML that's fine. You said you broke max bet but I see from the next screenshot that your bet was €2 which shouldn't be a problem for me. I don't think it's right that they took your money because you can still spin 1x deposit even after winning, so it's good that you filed a complaint. Let's see how our team will approach it.
Nemáte zač, doufám, že vám bude možné pomoci a peníze dostanete.
Stále si však myslím, že jste tuto podmínku možná splnili, pokud se vám podařilo odstoupit. Jinak by vám to nemělo být dovoleno. Přišly vám peníze na účet nebo ještě ne?
You're welcome, I hope it will be possible to help you and you will get your money.
However, I am still thinking that you may have fulfilled this condition if you managed to withdraw. Otherwise you should not be allowed to do it. Has the money arrived in your account or not yet ?
Ano, dnes mi dorazilo 3000 na můj bankovní účet
Yes the 3000 arrived today in my bank account
Ahoj Jaro, mám skvělé zprávy, že problém prošetřili a vrátili mi celou částku zpět, díky za pomoc
Hello Jaro I have great news the investigate the problem and they refund me all the amount back thanks for your help
To mě moc těší a je skvělé, že to netrvalo dlouho a vše nakonec dobře dopadlo. Doufám, že nyní budete moci vybrat své peníze a již nebudou žádné potíže. Vysvětlilo vám kasino, o jaký problém jde?
Také, pokud bych se vás mohl zeptat, nevadilo by vám tuto skutečnost zmínit ve stížnosti , aby Nick věděl, že byla vyřešena?
Byl bych vděčný. 😊😎
I'm so glad to hear that, and it's great that it didn't take long and everything turned out well in the end. I hope that now you will be able to withdraw your money and there will be no more troubles. Did the casino explain to you what the issue was ?
Also, if I could ask you, would you mind mentioning this fact in the complaint so that Nick knows that it has been resolved ?
I would be grateful. 😊😎
Jaro napíšu zpět, až bude vše v pořádku, VIP manažer hodně pomohl, ale momentálně nemohu odstoupit, stále čekám
Jaro I will write back when everything is sort out the vip manager helped a lot but at the moment I'm not able to withdrawal I'm still waiting
Jistě, to je dobrý bod a pravděpodobně není třeba ještě uzavírat stížnost, pokud není vše v pořádku.
Každopádně můžete určitě zmínit, že máte nějaký pokrok, ale pokud Nickovi řeknete, že problém stále není vyřešen a chtěli byste nechat stížnost otevřenou, dokud nebudou peníze na vašem účtu, pak s tím nebude žádný problém.
Snad se vám podaří získat zbytek finančních prostředků a užít si je.
Dejte mi vědět, jestli ve vašem případě došlo ke změně. 🙂
Certainly, that's a good point and there's probably no need to close the complaint yet unless everything is fine.
Anyway, you can definitely mention that you have some progress, but if you tell Nick that the issue is still not resolved and you would like to keep the complaint open until the money is in your account, then there will be no issue with that.
Hopefully you will be able to get the rest of the funds and enjoy them.
Let me know if there is a change in your case. 🙂
Stačí mu napsat do reklamace a on se podívá, tedy vše, co tam potřebujete uvést.
Just write to him in the complaint and he will take a look, that is, everything you need to mention there.
Dobrý den Jaro problém vyřešen díky za vše
Hello Jaro problem solved thanks for everything
To je skvělé a jsem opravdu rád, že to nakonec dopadlo. Jak se vám to podařilo vyřešit? Zůstaneš tady a budeš hrát? 🎉☘️
That's great and I'm really glad things worked out in the end. How did you manage to resolve it ? Will you stay and play here ? 🎉☘️
Ano, manažer mi pomohl a budu pokračovat v hraní v N1casinu
Yes the manager helped me and I will continue play in N1casino
Je dobré to slyšet. Pokud byste chtěli napsat recenzi popisující své zkušenosti, zde je odkaz pro vás.😉
It's good to hear this. If you'd like to write a review describing your experience, here's the link for you.😉
Pro mě je to stále jedna z nejlepších adres, i když je nyní méně možností vkladu než dříve, stále mě tu baví hrát. Mohu doporučit.
For me it is still one of the best addresses, even if there are now fewer deposit options than before, I still enjoy playing here. I can recommend it.
Für mich eine der besten Adressen immer noch, auch wenn es mittlerweile wengier Einzahlungsmöglichkeiten gibt als früher spiele ich hier gerne. Kann ich empfehlen.
Co se vám tedy na kasinu nejvíce líbí, pokud byste jej měli hodnotit? Jak dlouho tady hraješ? Měli jste zde nějaké problémy? 🙂
So what do you like most about the casino if you had to rate it ? How long have you been playing here ? Have you had any problems here ? 🙂
Dobrý večer,
Včera v noci jsem vyhrál 2700 € v online kasinu N1. Po hodinách diskuse s chatem podpory a nahrání asi 40 dokumentů jsem konečně od podpory obdržel potvrzení, že můj účet je nyní plně ověřen a že mohu provést výběr. Také jsem obdržel e-mail, že můj účet je nyní plně ověřen.
Udělal jsem to a chtěl jsem si nechat vyplatit 2700 € na můj účet. O několik hodin později to bylo znovu zamítnuto a chat podpory znovu řekl, že musím ověřit svůj účet a nahrát doklad o adrese, i když jsem to již udělal dávno a účet byl již plně ověřen.
Tito chatovací boti mi vůbec nepomáhají, není tam žádné telefonní číslo a mám pocit, že mě okrádají. Existuje nějaký způsob, jak oslovit skutečného člověka z N1, který mi může tento problém vyřešit?
Nebo mi může někdo zde na fóru pomoci?
Budu rád za jakoukoliv odpověď.
Dobrý večer všem.
Good evening,
Last night I won €2700 in the N1 online casino. After hours of discussion with the support chat and uploading around 40 documents, I finally received confirmation from support that my account was now fully verified and that I could make a withdrawal. I also received an email stating that my account was now fully verified.
I did this and wanted to have the €2700 paid out to my account. A few hours later, this was rejected again and the support chat said again that I had to verify my account and upload proof of address even though I had already done this a long time ago and the account was already fully verified.
These chat bots don't help me at all, there is no phone number and I feel like I'm being ripped off. Is there any way to reach a real person from N1 who can solve this problem for me?
Or can someone here in the forum maybe help me?
I would be happy about any answer.
Good evening everyone.
Guten Abend,
Ich habe Gestern Abend 2700€ im Online Casino von N1 gewonnen, nach stundenlangem diskutieren mit dem support chat und ca. 40 Hochgeladenen Dokumenten hatte ich dann die bestätigung vom support, dass mein Konto nun vollständig verifiziert sei und ich eine Auszahlung tätigen kann, eine E mail, dass mein Konto nun vollständig verifiziert ist bekam ich auch.
Dies tat ich und ich wollte mir die 2700€ auf mein Konto auszahlen lassen, einige stunden später wurde diese wieder abgelehnt und der support chat meinte erneut ich müsse mein Konto verifizieren und einen Adressnachweis Hochladen obwohl ich dies schon längst tat und das Konto schon Vollständig verifiziert ist.
Diese Chat Bots helfen mir kein Stück, es gibt keine Telefonnummer und ich fühle mich langsam über den Tisch gezogen. gibt es nicht irgendeine Möglichkeit eine reale Person von N1 zu erreichen die dieses Problem für mich lösen kann?
oder kann mir vielleicht jemand hier im Forum weiterhelfen?
Ich würde mich über jede Antwort Freuen.
Schönen Abend euch allen.
Dobrý den. To je, myslím, velmi zklamání. Nenašel jsem žádný přímý kontakt, jen obvyklou e-mailovou adresu podpory:
Také popis říká, že chat je k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu, ale díky této posvátné době svátků myslím, že většinu otázek pokrýval chatbot.
Řekl bych, že budete muset počkat trochu déle, než se dostanete do kontaktu se skutečnou osobou. 🙁
Je mi líto, že jsem nenašel nic pevnějšího. Aktualizujte nás často, prosím. Při druhém ověření by bylo dobré alespoň věc pochopit.
Hi there. That is very disappointing, I imagine. Well, I have found no direct contact, just the usual support email address: support@n1casino.com
Also the description saying the chat is available 24/ 7 yet thamks to this holy holiday time, I guess the chatbot was covering the most of the questions.
I'd say you have to wait a bit longer to get in touch with a real person. 🙁
I'm sorry I could not find something more solid. Do update us frequently, please. At least it would be good to understand the matter with the second verification.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.