Ahoj,
zdá se mi, že kasino není nejlepší v podpoře hráčů.
Pokud mohu hádat, řekl bych, že problém s bonusem souvisel s nedokončeným sázením, že? Zdá se však, že jste poté sázení dokončili, protože ověření bylo spuštěno a obvykle k němu dochází po odeslání žádosti o výběr.
Prozatím bych tedy řekl, že ověření proběhlo, ale kasino může mít problém se samotnou platbou, pravděpodobně technický, pokud vás požádalo o ruční odeslání nové.
Čemu přesně nerozumím, je uzavření účtu, vysvětlilo kasino, proč musí být váš účet uzavřen? Pokud ano, podělte se o informace.
Přesto, máte stále přístup ke svému účtu?
Musím říct, že podle naší recenze je kasino obecně dobré, ale platí velmi nespravedlivé podmínky, podívejte se zde .
A to, co jsem našel ve vaší stížnosti , mě přivádí k zamyšlení, zda bonus, který jste si vzal, omezil váš výběrový zůstatek. Uplatnil se na něj náhodou limit výběru?
Hello,
to me, it seems that the casino is not the best one in supporting players.
If I may guess, I'd say that the bonus issue was related to the unfinished wagering, right? But it seems that you completed the wagering after that because the verification was triggered and it usually occurs after the withdrawal request was submitted.
So for now, I'd say that the verification was done, but the casino may have an issue with the payment itself, probably a technical one, if they asked you to submit a new one manually.
What I do not exactly understand is the account closure, has the casino explained why your account needs to be closed? If they did, please share the information.
Anyway, can you still access your account?
I must say that according to our review, the casino is good in general, but very unfair conditions are applied, check it out here.
And what I found in your complaint makes me think whether the bonus you took limited your withdrawable balance. Was a withdrawal limit applied to it by chance?
Automaticky přeloženo: