před rokem
Máte nějaké doporučit?
Už tomu nevěřím.
Do you have any to recommend?
I don't trust it anymore.
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο;
δεν το εμπιστεύομαι πλέον .
Máte nějaké doporučit?
Už tomu nevěřím.
Do you have any to recommend?
I don't trust it anymore.
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο;
δεν το εμπιστεύομαι πλέον .
Myslel jsem, že problém je vyřešen, ne?
Pokud si chcete najít nové kasino, věnujte pozornost sekci Online kasino , najdete zde užitečné kategorie:
I thought that the issue was solved, wasn't it?
If you wish to find yourself a new casino, mind the Online Casino section, there are useful categories to be found:
Výběr kasina n1.
Casino n1 withdrawl.
Ahoj, podařilo se ti to vyřešit? Zdá se, že to mohou být jen některé problémy s požadovaným výběrem. Zkusili jste vybrat stejnou platební metodou, jakou jste použili pro vklady?
Hi, have you managed to resolve this? It sounds like they might be only some issues with the withdrawal requested. Have you tried to withdraw using the same payment method as you used for the deposits?
Ahoj,
Podle vaší uživatelské recenze se zdá, že váš účet byl také zablokován. No, máte ponětí proč?
Oslovili jste chat? Možná byste mohli sdílet nějaké snímky obrazovky nebo přepisy možná - co myslíte? 🤔
Hello,
According to your user review, it seems your account also got blocked. Well, do you have any idea why?
Have you reached out to the chat? Maybe you can share some screenshots or transcripts perhaps - what do you think? 🤔
Odpověděl jsem zpět:
Potřebujete další vysvětlení? Budete je mít. Nejprve hraji s řeckými N1 Thiefs, kteří mi každý týden volali mladé dívky, aby mě informovaly o akcích atd. (nahlašuji to, protože říkají, že nemáme podporu prostřednictvím hovoru). Začnu od výsledku. Prohrál jsem v tomto kasinu 14k za 1 týden a navždy mi zablokovali účet, protože jsem závislý, jak věří (hahahha) a udělali to pro mé vlastní dobro (2xhahaha). Zpočátku jsem si jen trochu hrál, abych viděl, jak hry reagují. Nebylo to nic zvláštního, ale dobře, řekl jsem, proč ne, protože toto kasino nemá pouze sloty, žádné sportovní sázky atd., o které se vůbec nezajímám. Takže po prvních 3 případech, protože jsem vybíral peníze a trochu jsem tlačil v případě, že dostanu dobrý výnos, jsem ztratil 3 000. Ok, řekl jsem, že to může být jen špatná sekce, protože se obává, že na dalších sekcích vrátí nějaké peníze (3xhhahaha). Po této ztrátě mi pozastavili účet jen dočasně, aby požádali o můj příjem a jeho zdroje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Byl jsem překvapen a šokován a původně jsem nechtěl poskytovat takové osobní údaje, ale vybral jsem jen několik náhodných odpovědí, abych mohl svůj účet nadále používat. Během tohoto incidentu jsem se snažil vybrat peníze a když jsem vkládal další, abych mohl pokračovat ve hře, byly automaticky odmítnuty!!!! To se již neopakovalo, což znamená, že jsem mohl provést výběry a vložit více peněz.
Další sekce, jak si uvědomíte, byly horší než ta, která ztratila 3k...žádné návraty, žádné bonusy, nebo pokud jste dostávali bonusové rturny x3, x10, maximálně x20.
V tu samou dobu, kdy jsem měl vybrat jen několik stovek eur, jako 300 nebo 400 eur, mi VIP tým posílal gratulace k výhře!!!!!!!!!!! LOL ve stejnou dobu, kdy jsem ztrácel 17k!!!!!!!
Nakonec, protože jsem to přehnal, když jsem o tuto částku přišel, poslal jsem jim pár pěkných slov a řekl jsem, že tato zkušenost ve mně vyvolala pouze nespokojenost a že tato nechutná aplausová zkušenost není žádná zábava, navždy mi zablokovali účet a neustále mě uráželi, že jsem jsem závislý!!!!!!!(4xhahahah)
Na závěr další chudé podvodné kasino, které chce ukrást peníze od hráčů a pak je obvinit, že jsou ti padouši. Navíc v Řecku máme daň přes 100 euro zisk za úsek..!!!!!!!!!!! Co to znamená? Hrajete o 1000 eur, které prohrajete. Hrajete příště, až vyhrajete 1000 a oni si nechají daň 180!!!! Celkem: 820 eur!!!!! + procento, které si kasino ponechá : HRÁČI VŽDY PŘIJDOU O SVOJE PENÍZE - NIKDO NEVYHRÁVÁ ! POUZE ZKRÁTÍ ZLODĚJI.
Laslty, chci se zmínit, že jsem hrál ve všech řeckých kasinech a jen v několika mezinárodních. Řecká kasina jsou největším podvodem. Nejvyšší multiplikátor, který jsem kdy viděl, je 1500 a samozřejmě poté, co jsem přišel o peníze. To platí také pro všechny mé přátele a videa na webu. Vsadil jsem MILIONY!!!!!! do všech online kasin vždy jen na automatech a nikdy jsem neviděl maximální výhru ani ve hře s 2000x 3000x. Maximální výhry dávají pouze peplem, kteří hrají 0,20 eur a samozřejmě proto, že přišli o jeho peníze.
Proto je podle mého názoru playngo + řecká kasina (zejména zloději N1) + automaty obecně jedním z největších podvodů a jediný okamžik, kdy můžete vidět hry, které dávají velké výhry, je pouze tehdy, když hrajete s falešnými penězi nebo pokud ano jsou youtuber, který streamuje sloty, aby mohly být inzerovány a podvádět lidi, že by také mohli vyhrát.
HNUSNÉ - NÁDHERNÉ!
I replied back:
You ned further explanations? You will have them. First of all I play to the greek N1 Thiefs who were using young girls calling me ecvery week to inform me about the promotions etc(I report this because they say we do not have support via call). Let me start from the result. I lost in this casino 14k in 1 week and they banned my account forever because I am addicted as they believe(hahahha) and they did this for my own good(2xhahaha). Initially, I just played a little bit to see how the games react. It was nothing special but ok I said why not as this casino has only slots no sports bets etc. on which I am not intersted at all. So, after the first 3 times because I was loogsing money and I pushed a little bit in case I get a good return, I lost 3k. Ok I said that could be just a bad section npo worries they will return back some money on the next sections(3xhhahaha). After this loss they suspended my account just temporarily to ask for my income and the sources of it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I was surprised and shocked and initally I did not want to provide such personal information but I just selcted some random answers in order to allow me continune using my account. During this incident I was trying to withdraw money and when I was depositing more to continue playing they were automatically being rejected!!!! This did not happen again, meaning I was able to have peding withdrawls and to deposit more money.
The next sections as you realise were worst than the one tha lost the 3k...no returns, no bonuses, or if you were getting the bonus rturns x3, x10, maximum x20.
The same time if I had a withdrawl of just few haundreds of euros like 300 or 400 euros, the VIP team was sending me congratulations for my winnings!!!!!!!!!!! LOL the same time that I was loosing 17k!!!!!!!
Finally because I overeacted when I was loosing this ammount and I sent them some nice words and I said that this experince has caused me only disatisfaction and there is no entertainment to this disgusting appauling experience they blocked my account forever and they kept insulting me that I am addicted!!!!!!!(4xhahahah)
In conclusion, another poor-scam casino that wants to steal money from the players and then accuse them that they are the bad guys. Furthermore, in Greece we have tax over 100 euro profit per section..!!!!!!!!!!! What does this mean? You play 1000 euro you loose. You play next time you win 1000 and they keep 180 tax!!!! Total:820 euros!!!!! + the percentage that the casino keeps : PLAYERS WILL ALWASY LOOSE THEIR MONEY - NOONE WINS !ONLY THE FUCKING THIEFS.
Laslty, I want to mention that I have playes to all Greek casinos and few international. Greek casinons are the biggest scam. Highest multiplier that I ever saw is 1500 and of course after I was loosing money. This applies also for all my friends and vides on the web. I have wager MILLIONS!!!!!! to all the onliune casino always only on slots and I never saw a max win even in game with 2000x 3000x. They only give max wins to peple that are playing 0.20 euros and of course becvause they have lost his money.
Therefore in my opinion playngo + greek casinos(especially the N1 thiefs) + in general slots is one of the biggest scams ever and the only time that you can see games giving a big win is only if you play with fake money or if y ou are a youtuber who streams slots so they can be advertised and to scam the people that they could win too.
DISGUSTING - APPAULING!
Ahoj.
odpověď je zde - pokud máte zájem.
Hello.
the reply is here - if you are interested.
Napsal jsem to i sem pro případ, že by vám moje odpověď unikla.
Nemyslím si, že jste si mou odpověď přečetli pozorně a "obrázek", na který odkazujete, mi připadá, jako byste se snažili ospravedlnit kasino. Protože kdybyste si pozorně přečetli mou odpověď, uvědomili byste si, že hraji mnoho let v online kasinech a hraji pouze automaty. Takže na mém názoru záleží a také pokud byl váš "obrázek" pravdivý, měl bych mít stejné problémy s ostatními kasiny. Takže "obrázek", který máte, vypadá, jako byste viděli to, co byste vidět chtěli, což je trochu podezřelé.
Také o jejich otázkách na zdroje příjmů se je snažíte znovu bez argumentů zdůvodnit. Je hnusné ptát se zákazníků na takové věci a oni k tomu nemají žádnou pravomoc. Vlády mají své daňové služby, které tyto věci kontrolují.
A konečně, pokud jde o hovory, stalo se to předtím, než jste začali hrát více peněz, takže to opět není omluva. Nemám zájem si stěžovat. Jen doufám, že uživatelé uvidí moji recenzi a nebudou hrát v tomto kasinu. Existuje mnoho dalších pěkných kasin, která RESPEKTUJÍ zákazníky a RESPEKTUJÍ peníze, které zákazníci hrají v jejich kasinech.
Hezký den.
I posted also here in case you miss my reply.
I do not think that you read my answer carefully and the "picture" that you are referring to it seems to me like you are trying to justify the casino. Because if you had read carefully my reply you would have realised that I am playing many years on online casinos, and I am playing only slots. So, my opinion matters and also if your "picture" was true, I should have the same issues with other casinos too. So the "picture" that you have it seems like you saw what you would like to see which is a little bit suspicious.
Also about their questions for the sources of the income you are trying to justify them again with no argument. It is disgusting to ask customers such things and they do not have any authority to do so. Goverments have their tax services to check these things.
Lastly, about the calls, this happened before starting playing more money so this is not an excuse again. I do not care to make a complaint. I just hope that the users will see my review and will not play to this casino. There are many other nice casinos that they RESPECT the customers and they RESPECT the money that customers play on their casinos.
Have a nice day.
Ahoj.
Nebojte se, odpověď čeká ve druhém vlákně.
Mějte se dobře (a štěstí)! 🙏
Hello.
Don't worry, the reply is waiting in the second thread.
Have a good (and lucky) one! 🙏
Dobrý den, mám následující problém
Zkoušel jsem se v n1 Casino ověřit asi 2 týdny, což z velké části fungovalo, až na ověření poslední transakce.
Problém je v tom, že N1 Casino chce nejen vidět převod, ale mimo jiné vyžaduje, abyste při převodu viděli jméno, iban, zamýšlené použití atd.
Nyní problém:
Zřejmě to nevidíte u následujícího poskytovatele „Payabl", a proto nemohu ověřit svůj účet. Podpora kasina nepořizuje screenshot předchozích převodů, ani nebere v úvahu výpis z účtu z ledna, který ukazuje i převody, které byly provedeny u jiných „poskytovatelů převodů".
Na dotazy typu, zda mohu provést nový převod u jiného poskytovatele, abyste si tentokrát mohli podrobněji prohlédnout údaje o transakci, podpora neodpověděla a konverzace byla krátce poté jednoduše ukončena.
Hello, I have the following problem
I've been trying to verify myself at n1 Casino for about 2 weeks, which has largely worked, except for the verification of the last transaction.
The problem is that N1 Casino not only wants to see the transfer but also requires, among other things, that you see the name, iban, intended use, etc. when making the transfer.
Now the problem:
Apparently you can't see this with the following provider "Payabl" and so I can't manage to verify my account. The casino support does not take a screenshot of previous transfers, nor does it even take into account an account statement from January, which also shows transfers that were made with other "transfer providers".
To questions such as whether I can carry out a new transfer with a different provider so that this time you can see the transaction data in more detail, there was no answer from support and the conversation was simply ended shortly afterwards.
Hallo, ich habe folgendes Problem
Ich versuche mich seit bestimmt 2 Wochen beim n1 Casino zu verifizieren was auch weitestgehend funktioniert hat, bis auf die Verifikation der letzten Transaktion.
Das Problem ist das N1 Casino will nicht nur die Überweisung sehen sondern verlangen auch unter anderem das man bei der Überweisung den Namen die iban den Verwendungszweck usw sieht.
Jetzt das Problem:
Man sieht das anscheinend nicht bei folgendem Anbieter „Payabl" und somit bekomme ich es auch nicht hin mein Konto zu verifizieren. der Support vom Casino nimmt auch kein Screenshot von früheren Überweisungen an nichtmal ein Konto Auszug aus Januar wird beachtet auf dem auch Überweisungen zu sehen sind die mit anderen „überweisungsanbietern" getätigt worden sind.
auf Fragen wie z.B. ob ich eine neue Überweisung ausführen kann mit einem anderen Anbieter sodass man hier diesmal die transaktionsdaten genauer sehen kann kam keine Antwort vom Support und die Unterhaltung wurde auch kurz daraufhin einfach wieder beendet.
Dobrý den, je mi líto, že jste v této situaci. Pokud jde o ověření, dokončili jste jej úspěšně nebo stále ne? Pokud jde o výběr, vidím, že kasino vám neporadilo žádnou alternativu k ověření a následnému výběru, což je škoda, protože oni by vás měli vést. Myslím, že jste také uvažovali dobře, pokud byste chtěli použít jiný způsob platby a ověřit zde, abyste mohli vybrat, ale protože podpora na tyto otázky neodpověděla, budete pravděpodobně na tom stejně.
Pokud však celý proces ověřování a výběru probíhá již dva týdny, je to přesně čas, který kasinům dáváme na vyřešení procesu, takže pokud potřebujete pomoc, můžete u nás podat stížnost.
Můžete tak učinit na tomto odkazu . ⬅️
Myslíte, že do toho půjdete?
Hello, I'm sorry you're in this situation. As far as the verification is concerned, have you completed it successfully or still not ? Regarding the withdrawal, I see the casino didn't advise you any alternative to verify and then withdraw, which is a pity, because they should be the ones to guide you. I think you also thought well if you wanted to use a different payment method and verify here to be able to withdraw, but since the support did not answer these questions, you will probably be in the same point.
However, if the whole verification and withdrawal process has been going on for two weeks, that's exactly the time we give casinos to sort out the process, so if you need help, you can file a complaint with us.
You can do so at this link. ⬅️
Do you think you'll go for it?
Dobrý den, děkuji moc za odpověď, již včera jsem podal stížnost a nyní se těším na odpovědi/návrhy řešení
Hello, thank you very much for the answer, I already submitted a complaint yesterday and am now looking forward to the answers/suggested solutions
Hallo vielen Dank für die Antwort ich habe gestern auch schon eine Beschwerde eingereicht und bin nun auf die Antworten/Lösungsvorschläge gespannt
Oh, promiň, můj špatný. Nick vám jistě odpoví a bude se i nadále snažit dělat vše, co je v jeho silách, aby váš případ vyřešil.
Samozřejmě vám poskytuji průvodce, abyste věděli, co můžete očekávat, pokud jde o stížnosti a celkově užitečné informace.
Najdete ho zde . ⬅️
Doufám, že Vaše reklamace bude co nejdříve vyřešena.
Oh, sorry, my bad. Nick will certainly reply to you and will continue to try to do everything he can to resolve your case.
Of course, I'm providing you with a guide so you know what to expect in terms of complaint and overall useful information.
I hope that your complaint will be resolved as soon as possible.
Dobrý den, včera jsem provedl zálohu 200 eur, koupil jsem to všechno na sugar rush 1000 a vyhrál jsem 15588,40 udělal jsem výběr 3000 a po 2-3 hodinách to zamítli kvůli porušení bonusu neměl jsem žádný bonus na Právě jsem hrál a vyhrál jsem to všechno odmítli Mluvil jsem s nimi řekli promiň porušení a bla bla bla dnes jsem obdržel 3000 z výběru, ale zbytek nic jak mohu získat celou částku zpět? Prosím potřebuji pomoc
Hello yesterday I make a deposit of 200 euros I bought all of it on sugar rush 1000 and I won 15588,40 I made a withdrawal of 3000 and after 2-3 hours they reject it because of a bonus violation I didn't had any bonus on I just played and I won they rejected all of it I talk with them they said sorry a violation and bla bla bla today I received the 3000 of the withdrawal but the rest of it nothing how can I have the whole amount back ? I need help please
Ahoj, chtěl jsem hned doporučit reklamaci a už jsi tak učinil, což je dobrý krok.
Co se týče bonusu, řekl jsi, že žádný nemáš. Takže to byla herní funkce, kterou jste si koupili? Jaké vysvětlení vám kasino poskytlo, že jste vzali další výhry?
Dej mi vědět.
Hi, I wanted to recommend a complaint right away and you have already done so, which is a good step.
As for the bonus, you said you didn't have one. So was it an ingame feature you bought? What explanation did the casino give you for taking the other winnings ?
Let me know.
Ano, byla to herní funkce, kterou jsem si koupil. Hra byla sugar rush 1000. Kasino mi řeklo, že jsem překročil maximální sázku a vzhledem k porušení podmínek nelze toto rozhodnutí vrátit zpět. A já se ptám, jestli jsem si nemohl zahrát nebo koupit funkci, proč mě nechat??
Yes it was an ingame feature I bought . The game was sugar rush 1000. The casino told me that I exceeded the maximum bet and Due the terms and conditions violation this decision cannot be undone. And I'm asking if I couldn't play or buy the feature why the let me??
No jo, pokud jste hráli s bonusem, který jste měli aktivovaný a během bonusu jste si koupili bonusový nákup přímo ve hře, tak je to jiný případ a většinou nesmíte mít ve hře 2 bonusy . Pokud jste však žádný bonus nepotvrdili a pouze vložili a hráli se skutečnými penězi, pak by takové věci neměly platit. Vždy je dobré se seznámit s obchodními podmínkami. Našli jste tam něco, co říká nebo popisuje váš problém?
Oh well, if you were playing with a bonus that you had activated and during the bonus you bought a bonus buy directly in the game, then it is a different case and most of the time you are not allowed to have 2 bonuses in the game. However, if you did not confirm any bonus and just deposited and played with real money, then such things should not apply. It is always a good idea to check with the terms and conditions. Did you find anything there that says or describes your problem ?
Ne, nekontroloval jsem, ale neměl jsem žádné aktivní bonusy. Pokud by došlo k jakémukoli jinému problému, věřím, že bych neobdržel výběr 3000 eur, který udělám po výhrách. Nejprve zruší výběr, ale poté, co jej odešlou, potřebuji zpět 12588,40. Snažil jsem se komunikovat s manažerem, ale nedostal jsem žádnou odpověď.
No I didn't check but I didn't had any active bonuses. If there was any other problem I believe I wouldn't receive the 3000 euro withdrawal that I make after the winnings . They cancel firstly the withdrawal but after they send it now I need the 12588,40 back. I tried to communicate with a manager but I didn't receive any answer.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.