DomůFórumKasinaMyEmpire Casino - všeobecná diskuze

MyEmpire Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

32 677 zobrazení 160 odpovědí |
před 2 roky
|
1...7 8 9
Přidat příspěvek
dimmarg98
před 6 měsíci

Ano,

Vypadá to, že s reklamací musíte počkat nejméně 2 týdny.

Automaticky přeloženo:
dimmarg98
před 6 měsíci

Ahoj,

Upřímně řečeno, není snadné vás utěšit, když neznáme celý příběh, takže mi dovolte, abych se na to podíval z druhé strany:

Pokud jste neporušili podmínky a váš účet byl plně ověřen, nevidím důvod k obavám. Rychlost výběru bohužel závisí na mnoha faktorech, zejména na schopnostech pracovníků kasina. Pokud tedy již dochází ke zpoždění, kasino by k vám mělo být alespoň upřímné.

Můžu vědět, co ti přesně říkají? 🙏

Pokud jde o stížnost, můžete si stěžovat kdykoli chcete. Tým pro stížnosti však kasinu poskytne 14 dní na vyřešení záležitosti bez jeho zásahu.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

O první výběr 500 € jsem požádal v pondělí 28. července, o druhý v úterý a o třetí ve středu. Zatím mi žádná částka nebyla vyplacena.


Automaticky přeloženo:
hoomer92
před 4 měsíci

Je váš účet plně ověřený? Už jste někdy z tohoto kasina dostali nějaké výběry?

Také si zkontrolujte informace o výběrech na svém účtu, abyste zjistili, v jakém stavu se nacházejí, a pokud si nejste jisti, zkuste se obrátit na podporu.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

V tomto kasinu není ověření vyžadováno. Napsal jsem jim, že se chci dobrovolně ověřit, ale bylo to zamítnuto.


V živém chatu říkají, že výplaty trvají 3-5 dní, to mě zajímá.

Automaticky přeloženo:
hoomer92
před 4 měsíci

Hmm, dal bych přednost kasinu, které podporuje dobrovolné ověření. Takže díky za tuto informaci. Opravdu doufám, že nakonec nezjistíte, že účet bude nutné ověřit. 🙂

Vážně, toto kasino se teď jeví jako jedna z lepších možností, takže jsem zvědavý, jak se postarají o výběry. Jakékoli novinky jsou velmi vítány!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zatím jsem obdržel/a kolem 5000-6000 EUR (přesně si nepamatuji). Zpracování výběrů trvá dlouho a maximální limit 3 výběrů najednou, maximálně 500 EUR na výběr, to ztěžuje, ale dokud se peníze vyplácejí, nevadí mi čekat.

Automaticky přeloženo:
andrisk123
před 4 měsíci

To zní slibně, díky za odpověď 🙂

Musel/a jste si během všech výběrů někdy ověřit účet?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ne. Také mi v jednu chvíli nabídli ověření, ale řekli mi, že to není nutné.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Děkuji za rychlé odpovědi, trochu mě to uklidnilo.

Mám zůstatek 5000 € a otevřené 3 výběry po 500 €, takže musím být extrémně trpělivý.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

První výplata přišla včera, takže to trvalo 5 pracovních dnů

Automaticky přeloženo:
hoomer92
před 4 měsíci

To rád slyším, to je docela fajn. Co myslíš? 😀

Doufám, že další výběry budou alespoň tak rychlé jako tento.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Ahoj Radko, doufám, že se ti daří dobře.


Ano, pokaždé, když jsem se pokusil o výběr a po ověření účtu byl výběr po dni nebo dvou zrušen a oni mi řekli, že to bylo kvůli specifické chybě na jejich straně.


Hrál jsem tam a pravdou je, že tam nebyla moc transparentnost, všechno odkazují na své obchodní podmínky, které jsou urážlivé a vždycky naprosto ve prospěch kasina.

Měl jsem technickou chybu, která mě vyřadila ze sázky, a oni mi řekli, že je všechno v pořádku. Spousta podobných věcí. Dokonce jsem jim dvakrát napsal, když Kubo přišel zprostředkovat a snažil se najít přátelské řešení, a pokaždé neodpověděli.


Mám dojem, že chtějí nechat čas plynout, aby se na všechno zapomnělo. Nevím, jestli vyšetřování toho, co tvrdím, zabere tolik dní. Jde o uzavření účtu, na kterém byly vyhrané ceny. Není moc co vyšetřovat, když jsem jim předložil všechny důkazy...


Včera jsem četla komentář od jiné Španělky, jejíž účet byl také uzavřen. Zřejmě je to běžná praxe, když dosáhnete VIP úrovně 5 a oni musí vyplácet ceny, cashback atd.


Moc děkuji za pozornost a pomoc, ale s těmito lidmi nevidím přátelské řešení, neprojevují k tomu žádnou vůli.


Všechno nejlepší



Automaticky přeloženo:
Pepeigle
před 3 měsíci

Ahoj,

Doufám, že se ti také daří dobře, a vážím si tvého dotazu.

Vidím, že se ti moc nelíbí uživatelská zkušenost, kterou jsi měl s tím kasinem, a já to respektuji. Kubo se jistě bude snažit najít spravedlivé řešení. Uvidíme, jak na to kasino zareaguje. Situace se ale netýká Spinanga Casino, že? Diskutujeme o My Empire Casino, které má na základě mých pozorování relativně nízký index bezpečnosti.

Víte, jen se chci ujistit, že jste se s podobným problémem nesetkali v jiném kasinu. Rozuměl jsem tomu prosím správně?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj Radko,


Abych byl upřímný, celkem jsem od dubna utratil v kasinech Novaforge Ltd přes 50 000 eur a zkušenost se všemi z nich byla velmi podobná, protože všechna fungují stejným způsobem, ale liší se rozhraním.


Nejvíc problémů jsem měl s Myempire, kam jsem vkládal nejvíc peněz, a když jsem vyhrál v tombole, zavřeli mi účet. Jak víte, mají společné agenty a Miller byl také mým agentem v Casino Pistolo, které zablokovali pár dní po Myempire, ale v Pistolo jsem nic nevyhrál.

Také mě zablokoval Spinit, ale to bylo začátkem června a tam jsem měl dva VIP agenty, Néstora a poté Huga.


Je vtipné, že i když mi zrušili účty, pořád mi posílají nabídky.


Mám otevřené účty v Mafia Casino a Cleobetra, ale vzhledem k tomu, jak Novaforge funguje, si už netroufám nic vkládat.


Velké ahoj

Automaticky přeloženo:
Pepeigle
před 3 měsíci

Krásné páteční ráno!

Děkuji, že jste se tak otevřeně podělili o svou zkušenost. Utratit tolik a čelit opakovanému rušení účtů muselo být velmi frustrující. Skutečnost, že vám i přes rušení účtů nadále posílají nabídky, asi jen přispívá k smíšeným signálům.

Myslím, že si tvůj příběh opravdu zaslouží vlastní vlákno, a pokud se ti ten nápad líbí, můžeš si ho kdykoli založit. Mnoho hráčů by pravděpodobně mělo zájem dozvědět se více o tvých zkušenostech, zvláště když se tu již diskutovalo o několika kasinech Novaforge a z toho, co jsem viděl, obvykle ne v pozitivním světle.

Velké zdravím zpět!


Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Radko, myslím, že jsem založila vlastní vlákno.

Pokud ne, dejte mi vědět a já to rád udělám.


Všechno nejlepší

Automaticky přeloženo:
Pepeigle
před 3 měsíci

Jak jsem psal před chvílí, vím o vlákně NovaForge. Chtěl jsem ti jen dát další pro jiné příležitosti. Asi hloupý nápad... No, tohle smažu, kdykoli budeš chtít.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Radko, nemaž to, myslím, že je to moc dobrý nápad.


Všechno nejlepší

Automaticky přeloženo:
Pepeigle
před 3 měsíci

Zaznamenáno, děkuji.

Přeji vám krásný den a víkend. V pondělí se vrátím.

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9
Jít na stránkuz 9 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.