před 6 měsíci
Ano,
Vypadá to, že s reklamací musíte počkat nejméně 2 týdny.
Yes,
It seems like you have to wait a least 2 weeks before making a complaint
OdpovědětCitovat1
Ano,
Vypadá to, že s reklamací musíte počkat nejméně 2 týdny.
Yes,
It seems like you have to wait a least 2 weeks before making a complaint
Ahoj,
Upřímně řečeno, není snadné vás utěšit, když neznáme celý příběh, takže mi dovolte, abych se na to podíval z druhé strany:
Pokud jste neporušili podmínky a váš účet byl plně ověřen, nevidím důvod k obavám. Rychlost výběru bohužel závisí na mnoha faktorech, zejména na schopnostech pracovníků kasina. Pokud tedy již dochází ke zpoždění, kasino by k vám mělo být alespoň upřímné.
Můžu vědět, co ti přesně říkají? 🙏
Pokud jde o stížnost, můžete si stěžovat kdykoli chcete. Tým pro stížnosti však kasinu poskytne 14 dní na vyřešení záležitosti bez jeho zásahu.
Hello,
frankly it is not easy to give you some comfort if wedo not know the whole story, so let me take that from the other side:
If you have not breached the terms, your account has been fully verified, I see no reason to be worried. Sadly, the withdrawal speed depends on many factors, mostly including casino workers' capabilities. So, if there is already a delay, the casino should at least be honest with you.
May I know what dis they tell you exactly? 🙏
When it comes to the complaint, you may complain anytime you like. It is just that the Complaint Team provides the casino with 14 days to resolve the matter without their intervention.
O první výběr 500 € jsem požádal v pondělí 28. července, o druhý v úterý a o třetí ve středu. Zatím mi žádná částka nebyla vyplacena.
I requested my first withdrawal of €500 on Monday, July 28th, my second on Tuesday, and my third on Wednesday. So far, none have been paid out.
Ich habe am Montag den 28.07. die erste AUSZAHLUNG in Höhe von 500€ am Dienstag die zweite und am Mittwoch die dritte Auszahlung beantragt. Bisher wurde noch keine ausgezahlt.
Je váš účet plně ověřený? Už jste někdy z tohoto kasina dostali nějaké výběry?
Také si zkontrolujte informace o výběrech na svém účtu, abyste zjistili, v jakém stavu se nacházejí, a pokud si nejste jisti, zkuste se obrátit na podporu.
Is your account fully verified there, though? Have you ever received any withdrawals from this casino before?
Also, check the information about the withdrawals in your account to see in what state they are, and if you are unsure, try to get in touch with the support.
V tomto kasinu není ověření vyžadováno. Napsal jsem jim, že se chci dobrovolně ověřit, ale bylo to zamítnuto.
V živém chatu říkají, že výplaty trvají 3-5 dní, to mě zajímá.
Verification is not required at this casino. I wrote to them that I wanted to voluntarily verify myself, but this was rejected.
In the live chat they say the payouts take 3-5 days, I am curious
Verifizierung ist bei diesem Casino nicht gewünscht, ich habe ihnen geschrieben das ich mich freiwillig Verifizieren möchte, das wurde abgelehnt.
Im Live Chat sagen sie die Auszahlungen dauern 3-5 Tage, ich bin gespannt
Hmm, dal bych přednost kasinu, které podporuje dobrovolné ověření. Takže díky za tuto informaci. Opravdu doufám, že nakonec nezjistíte, že účet bude nutné ověřit. 🙂
Vážně, toto kasino se teď jeví jako jedna z lepších možností, takže jsem zvědavý, jak se postarají o výběry. Jakékoli novinky jsou velmi vítány!
Hmm, I would prefer a casino that supports voluntary verifications. So, thanks for that info. I truly hope you won't find that the account needs to be verified eventually. 🙂
Seriously now, this casino appears to be one of the better options, so I'm curious to see how they handle withdrawals. Any updates are much appreciated!
Zatím jsem obdržel/a kolem 5000-6000 EUR (přesně si nepamatuji). Zpracování výběrů trvá dlouho a maximální limit 3 výběrů najednou, maximálně 500 EUR na výběr, to ztěžuje, ale dokud se peníze vyplácejí, nevadí mi čekat.
I have so far received around 5000-6000 EUR (don't remember exactly). Withdrawals take a long time to process and the max 3 withdrawals at one time, max 500 EUR per withdrawal limit makes it tedious, but as long as they are paying out I am fine with waiting.
To zní slibně, díky za odpověď 🙂
Musel/a jste si během všech výběrů někdy ověřit účet?
That sounds promising, thanks for the answer 🙂
Did you have to verify your account at any point during all the withdrawals?
Das hört sich schon mal vielversprechend an, danke für die Antwort 🙂
Hast du bei den ganzen Auszahlungen irgendwann dein Konto Verifizieren müssen?
Děkuji za rychlé odpovědi, trochu mě to uklidnilo.
Mám zůstatek 5000 € a otevřené 3 výběry po 500 €, takže musím být extrémně trpělivý.
Thank you for your quick replies, that calms me down a bit.
I have a balance of 5000€ and 3x 500€ withdrawals open, so I have to be extremely patient
Vielen Dank für deine schnellen Antworten das beruhigt mich ein wenig.
Ich habe 5000€ kontostand und 3x 500€ Auszahlungen offen dann muss ich wohl extrem geduldig sein
To rád slyším, to je docela fajn. Co myslíš? 😀
Doufám, že další výběry budou alespoň tak rychlé jako tento.
I'm glad to hear that, that's pretty cool. What do you think?😀
I hope the next withdrawals will be at least as fast as this one.
Ahoj Radko, doufám, že se ti daří dobře.
Ano, pokaždé, když jsem se pokusil o výběr a po ověření účtu byl výběr po dni nebo dvou zrušen a oni mi řekli, že to bylo kvůli specifické chybě na jejich straně.
Hrál jsem tam a pravdou je, že tam nebyla moc transparentnost, všechno odkazují na své obchodní podmínky, které jsou urážlivé a vždycky naprosto ve prospěch kasina.
Měl jsem technickou chybu, která mě vyřadila ze sázky, a oni mi řekli, že je všechno v pořádku. Spousta podobných věcí. Dokonce jsem jim dvakrát napsal, když Kubo přišel zprostředkovat a snažil se najít přátelské řešení, a pokaždé neodpověděli.
Mám dojem, že chtějí nechat čas plynout, aby se na všechno zapomnělo. Nevím, jestli vyšetřování toho, co tvrdím, zabere tolik dní. Jde o uzavření účtu, na kterém byly vyhrané ceny. Není moc co vyšetřovat, když jsem jim předložil všechny důkazy...
Včera jsem četla komentář od jiné Španělky, jejíž účet byl také uzavřen. Zřejmě je to běžná praxe, když dosáhnete VIP úrovně 5 a oni musí vyplácet ceny, cashback atd.
Moc děkuji za pozornost a pomoc, ale s těmito lidmi nevidím přátelské řešení, neprojevují k tomu žádnou vůli.
Všechno nejlepší
Hello Radka, I hope you are doing very well.
Yes, every time I tried to withdraw and once I had the account verified, the withdrawal was cancelled after a day or two and they told me it was due to a specific error on their part.
I played there, and the truth is that there wasn't much transparency, they refer everything to their terms and conditions, which are abusive and totally in favor of the casino always.
I had a technical error that cut me off from a bet, and they told me everything was fine. Many things like that. In fact, I wrote to them twice when Kubo came in to mediate, trying to find a friendly solution, and both times they didn't reply.
I get the impression they want to let time pass so everything can be forgotten. I don't know if what I'm claiming takes that many days to investigate. It's the closure of an account where prizes have been won. There's not much to investigate when I've given them all the evidence...
Yesterday I read a comment from another Spanish woman whose account was also closed. Apparently, it's common practice when you reach VIP level 5 and they have to pay out prizes, cashback, etc.
Thank you very much for your attention and help, but I don't see a friendly solution with these people, they don't show any will for it.
All the best
Hola Radka, espero que te encuentres muy bien.
Si, cada vez que intentaba retirar y una vez teniendo la cuenta verificada , se cancelaba al día o dos días el retiro y me decían que era por un error puntual suyo.
Jugué allí, y la verdad es que no había mucha transparencia, todo lo remiten a sus términos y condiciones que son abusivas y totalmente a favor del casino siempre .
Tuve un problema de un error técnico que me cortó una apuesta y me dijeron que todo estaba ok. Muchas cosas así , de hecho , le escribí dos veces cuando entró Kubo a mediar para intentar una solución amistosa y las dos veces no me han contestado .
Me da la impresión de que ellos quieren dejar pasar el tiempo para que se olvide todo. Lo que yo reclamo no sé tarda esa cantidad de días en investigarlo.Es un cierre de cuenta en la que se ha ganado premios , no tiene mucho que investigar cuando les he dado todas las pruebas....
Ayer leí el comentario de otra mujer española a la que le han cerrado también la cuenta , por lo visto es una práctica habitual cuando alcanzas el nivel VIP 5 y tienen que pagar premios , Cashback, etc...
Muchas gracias por tu atención y ayuda, pero no veo una solución amistosa con esta gente, no muestran voluntad para ello .
Un saludo
Ahoj,
Doufám, že se ti také daří dobře, a vážím si tvého dotazu.
Vidím, že se ti moc nelíbí uživatelská zkušenost, kterou jsi měl s tím kasinem, a já to respektuji. Kubo se jistě bude snažit najít spravedlivé řešení. Uvidíme, jak na to kasino zareaguje. Situace se ale netýká Spinanga Casino, že? Diskutujeme o My Empire Casino, které má na základě mých pozorování relativně nízký index bezpečnosti.
Víte, jen se chci ujistit, že jste se s podobným problémem nesetkali v jiném kasinu. Rozuměl jsem tomu prosím správně?
Hello,
I hope you are also doing well, and I appreciate you asking.
I see you are not very fond of the user experience you had with that casinos and I respect that. Kubo will surely do his best to arrive at a fair solution. Let's see how the casino is going to respond to that. However, the situation is not about Spinanga Casino, rihgt? We are discussing My Empire Casino, which has a relatively low Safety Index, based on my observations.
You see, I just want to be sure you have not encountered a similar problem in another casino. Did I understand correctly, please?
Ahoj Radko,
Abych byl upřímný, celkem jsem od dubna utratil v kasinech Novaforge Ltd přes 50 000 eur a zkušenost se všemi z nich byla velmi podobná, protože všechna fungují stejným způsobem, ale liší se rozhraním.
Nejvíc problémů jsem měl s Myempire, kam jsem vkládal nejvíc peněz, a když jsem vyhrál v tombole, zavřeli mi účet. Jak víte, mají společné agenty a Miller byl také mým agentem v Casino Pistolo, které zablokovali pár dní po Myempire, ale v Pistolo jsem nic nevyhrál.
Také mě zablokoval Spinit, ale to bylo začátkem června a tam jsem měl dva VIP agenty, Néstora a poté Huga.
Je vtipné, že i když mi zrušili účty, pořád mi posílají nabídky.
Mám otevřené účty v Mafia Casino a Cleobetra, ale vzhledem k tomu, jak Novaforge funguje, si už netroufám nic vkládat.
Velké ahoj
Hello Radka,
In total, I've spent over €50,000 at Novaforge Ltd casinos since April, to be honest, and the experience with all of them has been very similar, as they all operate in the same way, but what varies is the interface.
The one I've had the most problems with has been Myempire, which is the one I've deposited the most with, and when I won the raffle, they closed my account. They share agents, as you know, and Miller was also my agent at Casino Pistolo, which they blocked a few days after Myempire, but I hadn't won anything at Pistolo.
I was also blocked by Spinit, but this was at the beginning of June and there I had two VIP agents, Néstor and Hugo afterwards.
It's funny that even though they've closed my accounts, they keep sending me offers.
I have open accounts at Mafia Casino and Cleobetra, but I don't dare deposit anything anymore, knowing how Novaforge works.
A big hello
Hola Radka,
En total he gastado en casinos de Novaforge Ltd más de 50.000 euros desde abril , te soy sincero y la experiencia con todos ha sido muy similar ya que funcionan de un modo idéntico y lo que varía es la interfaz.
Con el que más problemas he tenido ha sido con Myempire que es el que más he despositado y al ganar el sorteo me cerraron la cuenta, comparten agentes como sabrás y también era Miller mi agente en Casino Pistolo , el cual me bloquearon unos días después que Myempire, pero en Pistolo no había ganado nada.
También me bloquearon Spinit , pero este fue a primeros de junio y allí tuve dos agentes VIP , Néstor y Hugo después.
Es curioso que a pesar de cerrarme las cuentas me sigan enviando ofertas.
Mantengo abiertas cuentas en Mafia casino y Cleobetra pero no me atrevo ya a depositar nada , sabiendo como actúa Novaforge.
Un gran saludo
Krásné páteční ráno!
Děkuji, že jste se tak otevřeně podělili o svou zkušenost. Utratit tolik a čelit opakovanému rušení účtů muselo být velmi frustrující. Skutečnost, že vám i přes rušení účtů nadále posílají nabídky, asi jen přispívá k smíšeným signálům.
Myslím, že si tvůj příběh opravdu zaslouží vlastní vlákno, a pokud se ti ten nápad líbí, můžeš si ho kdykoli založit. Mnoho hráčů by pravděpodobně mělo zájem dozvědět se více o tvých zkušenostech, zvláště když se tu již diskutovalo o několika kasinech Novaforge a z toho, co jsem viděl, obvykle ne v pozitivním světle.
Velké zdravím zpět!
Good Friday morning to you!
Thank you for sharing your experience so openly. Spending that much and facing repeated account closures must have been very frustrating. The fact that they continue to send you offers despite closing your accounts only adds to the mixed signals, I guess.
I think your story really deserves its own dedicated thread, and if you like the idea, you can start one anytime you feel like it. Many players would likely be interested in hearing more about your experiences, especially since several Novaforge casinos have already been discussed here and, from what I’ve seen, not usually in a positive light.
Big hello back to you!
Radko, myslím, že jsem založila vlastní vlákno.
Pokud ne, dejte mi vědět a já to rád udělám.
Všechno nejlepší
Radka I think I started my own thread.
If not, let me know and I'll be happy to do so.
All the best
Radka creo que empecé un hilo propio.
Si no es así házmelo saber y lo haré encantado .
Un saludo
Jak jsem psal před chvílí, vím o vlákně NovaForge. Chtěl jsem ti jen dát další pro jiné příležitosti. Asi hloupý nápad... No, tohle smažu, kdykoli budeš chtít.
Just as I posted a minute ago, I know about the NovaForge thread. I just felt like giving you another one for any other occasions. Probably a silly idea... Well, I'll delete this one anytime you say.
Radko, nemaž to, myslím, že je to moc dobrý nápad.
Všechno nejlepší
Radka, don't delete it, I think it's a very good idea.
All the best
Radka, no lo borres , me parece una muy buena idea.
Un saludo
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.