Dobrý den, dobré ráno.
Pokaždé, když jsem požádal o výběr, krátce poté jej zrušili a v chatu mi řekli, že se jednalo o technickou závadu.
Co se týče fair play, tato kasina jsou velmi neprůhledná. Když vyhrajete, začnou dělat problémy, zkontrolují účet a po chvíli ho uzavřou. Požádal jsem o informace o vkladu od daňového úřadu a snažil jsem se s nimi dohodnout. Během vkladu je vše v pořádku. Když vyhrajete, VIP manažer přestane odpovídat. Říkají, že odpoví příslušný úřad.
Chci jen to, co mi patří. Píšu jim téměř denně, protože jsem otevřený smírnému urovnání, ale nedostanou žádnou odpověď, nebo si vymýšlejí nějakou výmluvu.
Myslím, že mi nemůžeš pomoct, myslíš si, že jsi nad vším.
Už víc než dva měsíce čekám, než mi to řeknou a vymění mi zbytek vyhrané handy, která se kvůli technické chybě nezvýšila (přikládám fotku), a tím to končí.

Hello, good morning.
Every time I requested a withdrawal, they would cancel it shortly after and tell me in the chat that it was a technical failure.
As for fair play, these casinos are very opaque. When you win, they start causing problems, they review the account, and after a while, they close it. I've requested deposit information from the Tax Agency and tried to reach agreements with them. While you're depositing, everything is fine. When you win, the VIP manager stops answering. They say the relevant department will respond.
I just want what's coming to me. I write to them almost daily because I'm open to a friendly settlement, but there's no response, or they make up any excuse.
I don't think you can help me, you think you're above everything.
I've been waiting for more than two months for them to tell me and replace the balance of a hand I won and it didn't go up due to a technical error (I've attached a photo) and that's it.

Hola, buenas días.
Cada vez que solicitaba una retirada , al poco tiempo la cancelaban y me decían en el chat que había sido un fallo técnico.
En cuanto al juego limpio, son casinos muy poco transparentes, cuando has ganado empiezan a poner problemas, pasan la cuenta a revisión y pasado un tiempo la cierran . Lee he pedido información de depósitos para la agencia Tributaria, he intentado llegar a acuerdos con ellos , mientras vas depositando todo es perfecto, cuando ganas , deja de contestar el manager VIP, dicen que ya contestará el departamento relevante...
Yo sólo quiero lo que me corresponde, les escribo casi a diario, porque estoy abierto a un acuerdo amistoso, pero no hay respuesta o se inventan cualquier excusa.
No creo que me podáis ayudar, se creen que están por encima de todo.
Aún estoy esperando de hace más de dos meses que me digan y me repongan el saldo de una mano que gané y no subió por un error técnico (adjunto fotografía) y así es todo.

Automaticky přeloženo: