Ahoj.
Představuji si, že nejste ochotni věřit nikomu, kdo pracuje pro Casino Guru, ale přesto bych chtěl k tomuto tématu přidat několik bodů, protože transparentnost bereme extrémně vážně. Někdy až moc, řekl bych. 😀
Zjevně máte své názory, zatímco já a Jaro víme, jak Casino Guru funguje. To je přirozené a pravděpodobně to je důvod, proč jsme si na takové rozhovory tak dobře zvykli.
Co kdybych vám řekl toto:
Hráči jsou ti, kteří nás živí . Ne kasina. Pokud zklameme důvěru hráčů tím, že ukážeme nesprávná data nebo budeme podporovat nefér kasina, vrátí se nám to jako bumerang. Na druhou stranu to neznamená, že budeme vždy slepě rozhodovat ve prospěch hráče, kdykoli podá stížnost na kasino, nebo zda bude kasinu zaslána nepravdivá uživatelská recenze.
Nenajdete zde žádné „umělé hodnocení", protože nejsme placeni za „propagaci kasin", jak je v dnešní době běžné. Nastavili jsme tak těsné hranice, že pěkná hrstka kasin s námi není ochotna spolupracovat kvůli našim přísným zásadám a transparentnímu přístupu. Denně musíme vysvětlovat, že neexistuje způsob, jak koupit „top pozice" pro konkrétní země. Věř mi nebo ne.
Život je neustálá změna a i to nejlepší a nejférovější kasino na světě může hráče zklamat. Zde přicházíme s bezplatnou funkcí stížnosti. Pokaždé, když zjistíme, že kasino nezachází s hráčem spravedlivě, zapojí se index bezpečnosti. to je hlavní rozdíl mezi všemi obecnými stížnostmi nebo obavami prezentovanými na fóru a prokázanými fakty. Pouze pečlivě vyšetřené záležitosti ovlivňují „hodnocení kasina", a to nejen proto, že bychom ani nevěděli, jak náhodně přepočítat hodnocení pouze na základě příspěvků na fóru, ale také proto, že bychom nebyli schopni získat pohled kasina na obvinění. Řekl bych, že spravedlivé znamená dát oběma stranám šanci promluvit. V tomto ohledu chtěl Jaro pravděpodobně říci, že mnoho hráčů dělá chyby tím, že nedodržují pravidla kasina, ale přesto jsou přesvědčeni, že bychom měli bojovat, abychom jim jejich oprávněné výhry zajistili. Ne každý nárok může být rozhodnut ve prospěch hráče. Příspěvky na fóru tedy nepodléhají změnám hodnoty Safety Index – jsou uznávány jako zdroj informací, které většinou generují hráči pro hráče.
Možná vám některé odpovědi zní zaujatě, ale řekl bych, že členové týmu Casino Guru reagují stejným způsobem jednoduše proto, že všechny tyto skutečnosti známe. Vím, že se mi to ale docela snadno říká.
Děkuji za přečtení!
Hi there.
I imagine you are not willing to trust anyone who works for Casino Guru, but I still want to add a few points to this topic because we take transparency extremely seriously. Sometimes, far too much, I'd say. 😀
You obviously have your opinions, while me and Jaro know how Casino Guru works. That's natural, and probably the reason why we got so well used to such conversations.
How about I tell you this:
Players are the ones who feed us. Not the casinos. If we disappoint the players trust by showing wrong data or supporting unfair casinos, it will return to us like a boomerang. On the other hand, it doesn't mean we'll always blindly decide in favour of the player whenever they submit a complaint against a casino, or whether an untruthfull user review is submitted against the casino.
You won't find any "artificial ratings" here, because we are not paid for "promoting casinos," as is so common these days. We have set such tight boundaries that pretty handful of casinos are not willing to cooperate with us due to our strict policies and transparent approach. Daily, we have to explain there is no way to buy "top positions" for specific countries. Believe me or not.
Life is a constant change, and even the best and most fair casino in the world may disappoint a player. Here we come with a free complaint feature. Each time we find out the casino does not treat the player fairly, the Safety Index gets involved. that's the main difference between all the general complaints or concerns presented on the forum and proven facts. Only carefully investigated matters affect "casino ratings", not just because we would not even know how to randomly recalculate ratings solely based on forum posts, but also because we would not be able to get the casino's point of view on the accusation. Fair means giving both sides the chance to speak up, I'd say. In this regard, Jaro most likely wanted to say, that many players make mistakes by not adhering to the casino rules, yet they are still convinced we should fight to get them their rightful winnings. Not every claim can be decided in the favour of the player. Thus, forum posts are not subject to change for the Safety Index value - they are recognized as a source of information mostly generated by players for players.
Perhaps some replies sound biased to you, but I'd say that Casino Guru Team members respond in the same way simply because we are familiar with all these facts. I know it's quite easy for me to say that, though.
Thanks for reading!
Automaticky přeloženo: