Tak se na chatu píše "Nejsem zapojený" 🙁. To je nepříjemné, ale na druhou stranu docela běžné. Operátoři chatu nejsou obvykle schopni na takto konkrétní otázku odpovědět, protože se neúčastní procesu KYC. Což dělá komunikaci zbytečnou – vím, že je to na hovno!
Pokud se mě zeptáte - řekl bych, že pro provozovatele kasina by bylo mnohem snazší říct: "Hej, momentálně jsme docela zaneprázdněni, máme nedostatek personálu kvůli několika dovoleným. Omlouvám se, ověření má zpoždění, ale děláme vše, abychom to dohnali."
Hráč se alespoň necítí být úplně oklamán. Ale jen můj osobní názor. Asi by mě nepotěšilo, kdybych to slyšel víc než jednou. 🤔
Myslím, že funkci stížností docela znáte. Neváhejte a odešlete další, jakmile ucítíte, že je ten správný čas.
Samozřejmě doufám, že to nebude nutné!
That's how the chat says "I'm not involved" 🙁. That's unpleasant but quite common, on the other hand. The chat operators are not usually capable of answering such a concrete question because they do not participate in the KYC process. Which makes the communication pointless - I know it sucks!
If you ask me - I'd say, it would be so much easier for the casino operators to say: "Hey, we're quite busy at the moment, short on staff due to several vacations. I'm sorry, the verification is delayed, but we do our best to catch up."
At least the player doesn't feel like being fooled completely. Just my personal opinion though. I would not be delighted to hear that more than once I guess. 🤔
I think you're quite familiar with the complaint feature, don't hesitate to submit another one once you feel it's the right time.
Of course, I hope it won't be necessary!