FórumKasinaMoreSpin Casino - všeobecná diskuze

MoreSpin Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od franztheuerw
|
22072 zobrazení 136 odpovědí |
|
1...4 5 67
Přidat příspěvek
benzj044
před rokem

Tak se na chatu píše "Nejsem zapojený" 🙁. To je nepříjemné, ale na druhou stranu docela běžné. Operátoři chatu nejsou obvykle schopni na takto konkrétní otázku odpovědět, protože se neúčastní procesu KYC. Což dělá komunikaci zbytečnou – vím, že je to na hovno!

Pokud se mě zeptáte - řekl bych, že pro provozovatele kasina by bylo mnohem snazší říct: "Hej, momentálně jsme docela zaneprázdněni, máme nedostatek personálu kvůli několika dovoleným. Omlouvám se, ověření má zpoždění, ale děláme vše, abychom to dohnali."

Hráč se alespoň necítí být úplně oklamán. Ale jen můj osobní názor. Asi by mě nepotěšilo, kdybych to slyšel víc než jednou. 🤔

Myslím, že funkci stížností docela znáte. Neváhejte a odešlete další, jakmile ucítíte, že je ten správný čas.

Samozřejmě doufám, že to nebude nutné!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ahoj radko,


Včera pozdě večer 2200 hodin jsem obdržel poštu, že můj účet je ověřen a výběr je znovu aktivován. Viděl jsem to brzy ráno a okamžitě jsem provedl výběr přes bankovní převod sepa Iban my 1200 a nyní čeká od 5 ráno. Doufám, že peníze dorazí rychle na můj bankovní účet...zde screenshot file


Budu vás průběžně aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
benzj044
před rokem

Ahoj!

Myslím, že jste o krok blíž! Čekání na velké finále. Přesto by kasino mělo na procesu trochu zapracovat.

Automaticky přeloženo:
benzj044
před rokem

Dobrý den benzj044,


Děkujeme, že jste si vybrali Morespin a zanechali recenzi.


Ověření KYC je v našem kasinu standardní proces a bohužel to může v některých případech trvat déle. Když však zkontroluji váš účet jako zástupce, zdá se, že váš výběr již byl odeslán.


Doufám, že se k vám dostal a nejsou žádné problémy.


Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím živé podpory nebo support@morespin.com !


S pozdravem!

Automaticky přeloženo:
MoreSpin Casino
před rokem

Dobrý den, vážený zástupce kasina morespin,


Říkáte, že peníze mi již byly odeslány, ale bohužel mi ještě nedorazily, protože již jsou tři pracovní dny od zpracování nebo odeslání stavu výběru.

Kontaktoval jsem live chat, jak jste mi poradil, a řekli mi, že výběr je schválen vaším finančním oddělením a byl odeslán poskytovateli plateb během posledních 24 hodin nebo něco takového, ale nerozuměl jsem platebnímu systému, jak přesně funguje protože jak jsem řekl, stav je od tří dnů zpracování mého výběru.. nyní byl výběr odeslán na Iban, který jsem uvedl, kdy jsem provedl výběr nebo ne a kdy ... jsem trochu zmatený z platebního procesu nebo systému .. teď uplynulo 8 dní, co se snažím dostat své peníze a stále jsem nedostal výběr...myslím, že by to nemělo trvat tak dlouho.. předem děkuji morespin za pochopení a podporu.. doufám Peníze dostanu dnes, abych mohl být spokojený a spokojený..


S přátelským pozdravem



Automaticky přeloženo:
benzj044
před rokem

Ahoj,

Podle informací, které jsem dostal od finančního týmu, vidím, že v tuto chvíli není žádný problém.

Myslím, že na straně banky došlo k několika neúspěchům, ale je dobré slyšet, že se to vyřešilo.


Děkujeme, že jste si vybrali Morespin.


S přátelským pozdravem,

Kasino Morespin

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zajímalo by mě, jestli kasino samo o sobě prošlo procesem kyc pro ně levná licence? Ptám se, že to nepostavili proti hráčům při výplatě a nevkladu. Jaké zkorumpované pravidlo prospívá kasinům. Jak vidíte, nejsou zde proto, aby je chránili vy, ale oni sami.

Automaticky přeloženo:
Anonymized487
před rokem

Zkoušeli jste někdy požádat kasino o ověření ihned po registraci? Pomáhá vyhnout se zpožděním, jakmile hráč požádá o první výběr. Myslel jsem, že by se vám to mohlo hodit.

Dále bych se vás rád zeptal na otázku: Co by podle vás mělo kasino kontrolovat vklady?

Ve skutečnosti není nic ke kontrole, zvláště pokud mluvíme o prvním provedeném vkladu.

Vklady nejsou stejný případ jako žádosti o výběr. Tak by mě zajímalo, co máš na srdci.



Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj, ano, udělal jsem to, požádal jsem o ověření při registraci, ale některá kasina říkají, že to není možné a některá to dělají, ale když stáhnete žádost o dodatečné ověření lol. Opravdu si myslím, že tento proces ověření je implementován tak, aby frustroval hráče, takže kasina nemusím platit výhry. Pokud vkládám z účtu evropské banky a věřte mi, neexistuje způsob, jak byste mohli podvádět s evropským účtem, protože zde existují velmi přísné předpisy, které zabraňují podvodům nebo je minimalizují. Jelikož je Nizozemsko regulováno, kasina mají převzal jsem i tento trik .je opravdu nemožné, když máte ověřený bankovní účet v Nizozemsku k podvodům, protože zadáte své číslo BSN (daně) měl jsem 200 účtů kasina a možná 100 z nich udělalo kyc bez důvodu. Neříkám to není nutné, ale musí to být provedeno jednodušším a pohodlnějším způsobem. řekněme, že vyberu 1 000 € poprvé, když by kasino mělo zaplatit výherní a zmrazit účet pro další hru, dokud neproběhne ověření. kasina teď dělají vydírání hráče žádné dokumenty žádné peníze .to je trestné .casino může také požádat o každý výběr jednoho dokumentu najednou s max. 1 hodinovým časovým rámcem pro kontroly. Neříkejte mi, že nahlížení do 3 dokumentů bude trvat 3 dny, což je trestné. V těchto dnech máme facetime, skype whatsup trvá jednu minutu, než se potvrdí, jestli je hráč tím, za koho se vydává Považuji tohoto kyc za zločince jako hráče kasino vám bere svobodu. Je to vytvořené stigma, že hazardní hráči podvádějí. Největšími podvody jsou kasina a samotné vlády.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen abyste věděli, že toto kasino vypadá útržkovitě nebo se s ním alespoň některé věci nedělají.


Mají opět nového vlastníka Momo Entertainment BV, toto je jako čtvrté přejmenování tohoto majitele kasina, což je velmi podezřelé, protože je nepravděpodobné, že by kasino tolikrát přešlo od vlastníka v tak krátké době.


@Radko, myslím, že vaši kolegové spravující správnou informační sekci budou mít plné ruce práce s každým novým majitelem tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před rokem

První den byli velmi podezřívaví se svými falešnými sloty.

Tak tohle chování mě vůbec nepřekvapuje 🙂

jen hledejte místa, která jsou renomovaná 🫡

Automaticky přeloženo:
Youssf
před rokem

Chápu, předám to našemu datovému týmu, děkujeme za poskytnutí těchto informací. Snad nový majitel vyřeší problémy, se kterými se mnozí z vás potýkají.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Buďte si vědomi: Toto kasino nedoporučuji a je to s největší pravděpodobností podvod, nevyplatí se, jakmile vyhrajete větší částku. Už 2 týdny probíhá výběr 2,2 000 a nikdo neví proč.


Živá podpora nepomůže a chtějí, abych "stále čekal". Toto kasino nedoporučuji, možná nedostanete své výhry.

Automaticky přeloženo:
RemusCostin
před rokem

Je to běžná hra nepoctivých kasin, dělají vše, co mohou, aby co nejdéle zdrželi a doufali, že znovu vsadíte a ztratíte finanční prostředky.


Pokud se čeká na KYC, vysvětlilo by to, ale pokud se prostě nic nestane, je pravděpodobné, že jednáte s nepoctivým kasinem.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Youssf
před rokem

Jsem zvyklý na jejich praxi, proto vždy automaticky vylučuji, dokud nedostanu své prostředky. KYC nečeká, jen se vyhýbají odpovědím. Nejsem si jistý, jak zde získali tolik pozitivních recenzí.

Automaticky přeloženo:
RemusCostin
před rokem

Viz moje reviuw zde o morspinu, byl jsem první, kdo byl podveden s kycem. Všichni bychom měli stát pohromadě a ignorovat všechna kasina, která zadržela výhry a zablokovala výběry kvůli ověření kecy. Sami nemají žádnou licenci, z jakéhokoli důvodu to nedostanou, ale nastražte tyto kecy na hráče, abyste je frustrovali a odehráli to pryč. S touto taktikou zdržování jsem prohrál deset tisíc. Tento týden jsem vložil v kasinu do 24 hodin Byl jsem ověřen a výhry na můj účet byly převedeny. Kasino si váš výběr a dejte to do nevyřízeného, takže to nemůžete hrát pryč. Tento druh kasin bychom měli hrát a ostatní ignorovat!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Buďte si vědomi: Toto kasino nedoporučuji a je to s největší pravděpodobností podvod, nevyplatí se, jakmile vyhrajete větší částku. Už 2 týdny probíhá výběr 2,2 000 a nikdo neví proč.


Živá podpora nepomůže a chtějí, abych "stále čekal". Toto kasino nedoporučuji, možná nedostanete své výhry.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsme rádi, že jste podal stížnost ! Je to moudrý krok, mohu-li říct.

Nejsem přesvědčen, že všechna kasina jsou stejná a všechna kasina používají KYC jako zdržovací taktiku, takže děkuji za informace, které jste již předali.

Na druhou stranu jsem pevně přesvědčen, že ignorováním hráčů nebo neposkytnutím upřímných informací o opožděných platbách si tato kasina tuto myšlenku snadno přivodí. 🙁

Doufejme, že se brzy seberou a poskytnou platbu!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejsem si jistý, proč stížnost a moje kontrola na tomto webu stále čeká. Už je to pár dní a uživatelé mohou být stále podvedeni a myslet si, že jejich web je legitimní.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
RemusCostin
před rokem

Dobrý den, Vaše stížnost není vyřízena. Bylo to zveřejněno před týdnem. Veronika se ti určitě brzy ozve. Většina členů týmu o víkendech nepracuje, což vysvětluje zpoždění v její odpovědi.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Děkuji za rychlou odpověď a vysvětlení!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky