před rokem
Žádný strach, doufám, že se vám nakonec podaří získat své výhry. Prosím, průběžně nás aktualizujte 👍
No worries, I hope you'll eventually manage to get your winnings. Please, keep us updated 👍
0
Žádný strach, doufám, že se vám nakonec podaří získat své výhry. Prosím, průběžně nás aktualizujte 👍
No worries, I hope you'll eventually manage to get your winnings. Please, keep us updated 👍
S tímto online kasinem je třeba něco udělat. Úplně přestaly reagovat na live chat a nejen mně i ostatním uživatelům. Na jejich webu je velký obdélník, který vede na tento web. Mnoho uživatelů si bude myslet, že toto kasino je legitimní a bezpečné na základě informací zde uvedených. To může způsobit nepředstavitelnou finanční škodu každému uživateli, který se rozhodne připojit k této webové stránce.
Kdyby mě dokázali takhle hrát, představte si, co se stalo s lidmi, kteří nenašli sílu se bránit. Jen si představte, kolik lidí zde přišlo o peníze.
Mám solidní důkazy, že toto kasino je online podvod, podnikněte prosím kroky a pomozte uživatelům pochopit, že to není vůbec bezpečné a mohli by potenciálně přijít o své celoživotní úspory, a to nikoli kvůli hazardním hrám, ale podvodníkům.
Something needs to be done with this online casino. They completly stopped responding to live chat, and not only for me for other users as well. There is a big rectangle on their website that leads to this website. A lot of users will think this casino is legitimate and safe based on the information presented here. This can cause unimaginable financial damage to any user that decides to join this website.
If they were able to play me like this, imagine what happened with people who did not found the power to fight back. Just imagine how many people lost money here.
I have solid evidence that this Casino is an online scam, please take action and help users understand that this is not safe at all and they could potentially loose their life savings, and not to gambling but to scammers.
Tyto informace nebereme na lehkou váhu, proto vás žádám, abyste poskytli spolehlivé důkazy, které jste uvedli prostřednictvím otevřené stížnosti . To by opravdu pomohlo.
Můžete to udělat, abyste předešli dalšímu zpoždění, prosím? doufám, že ano.
We do not take such information lightly, so I ask you to provide the solid evidence you mentioned through the open complaint. That would be really helpful.
Can you do that in order to prevent further delay, please? I hope you do.
Ano, takže jsem byl také podveden. Pravděpodobně tam za posledních 6 měsíců vložili 700 eur a nakonec se jim podařilo nějaké vyhrát. 20. srpna byl požadován výběr 950 eur. Nyní po více než měsíci a po spoustě chat a e-mailových interakcí spolu se zasíláním mnoha dokumentů KYC stále nemám žádné peníze. Jo a odstranili živý chat.
Spoléhal jsem na to, že dostanu těch 950 eur. Hloupé, já vím, ale teď nemám v podstatě nic k jídlu. Tahle sračka měla tak špatný dopad na moje zdraví. Jak to mohou lidem udělat?
Yeah so I have been scammed as well. Probably deposited 700 eur the past 6 months there and finally managed to win some. A 950 eur withdrawal was requested on aug 20. Now over a month later and after tons of chat and email interactions along with many KYC documents being sent I still have no money. Oh, and they removed the live chat.
I relied on getting those 950 eur. Stupid, I know but now I am stuck with nothing to eat basically. This shit has had such a bad impact on my health. How can they do this to people?
Řekl bych, že potřebujete pomoc - použijte tento odkaz, odešlete bezplatnou stížnost a uvidíme.
https://casino.guru/complaints/create
Můžeš to udělat?
I would say you need some help - use this link, submit the free complaint, and we shall see.
https://casino.guru/complaints/create
Can you do that?
Udělal jsem, díky. Ujistěte se, že částka a data jsou ve stížnosti správná. Díky za vaši pomoc.
I did, thanks. Made sure the amount and dates were correct in the complaint too. Thanks for your help.
Teď se dívám na stížnost, je skvělé, že jsi to udělal. Aby Kristina mohla pokračovat, potřebuje další informace týkající se ověření. Toto je standardní krok, obvykle shromažďujeme tolik souvisejících dat, kolik můžeme, abychom situaci převzali a rozhodli o nejlepší akci.
Můžete prosím aktualizovat stížnost? Opět neváhejte použít tento odkaz .
Děkuji a přeji brzké vyřešení!
I'm looking at the complaint now, it's great you did it. To press on, Kristina needs further information regarding the verification. This is a standard step, usually, we collect as much related data as we can in order to assume the situation and decide the best action.
Could you update the complaint, please? Again, feel free to use this link.
Thank you and wish you a quick solution!
Morespin je naprostý podvod – VYHNĚTE SE ZA KAŽDOU CENU! Docela rád, že jsem si vzal peníze, ale když jsem se pokusil o výběr (pouze 750 eur), přestali kontaktovat. Čeká se na to již 7 týdnů! Neodpoví na více e-mailů, LiveChat přestal fungovat a dokonce i stížnost zde zůstala bez odpovědi. Kompletní podvodné kasino bez možnosti získat mé peníze.
Morespin is a complete scam - AVOID AT ALL COSTS! Quite happy to take my money but when I tried to make a withdrawal (only 750 euros) they stopped contact. It has now been pending for 7 weeks! Will not reply to multiple emails, LiveChat stopped working and even a complaint on here went unanswered. Complete scam casino with no way of getting my money.
Děkuji za takové upozornění. Dovolte mi přidat jeho bezpečnostní index a odkaz na vaši nevyřešenou stížnost .
Můžu mít otázku, jestli ti nevadí, že se ptám? Bylo by bezpečnější hrát v kasinu s licencí ve Spojeném království? Protože pokud mohu soudit, místní omezení jsou dobře známá.
Jen myšlenka; nemusíš samozřejmě odpovídat.
Thank you for such a warning. Allow me to add its safety index and a link to your unresolved complaint.
May I have a question, if you don't mind me asking? Would it be safer to play at a casino licensed in the UK instead? Because, as far as I can tell, the local restrictions are well known.
Just a thought; you don't need to answer, of course.
Zaregistroval jsem se na dovolené, protože jsem nemohl používat své obvyklé kasino, protože jsem byl mimo Spojené království. Také jsem viděl, že má dobré recenze (v té době) zde. Stále mají odkaz na tento web, než se zaregistrujete. Budu se držet svého obvyklého kasina a v budoucnu se těmto podvodníkům vyhnu
I signed up whilst on holiday as I couldn't use my usual casino as I was out of the UK. Also I saw it had good reviews (at the time) here. They still have a link to this website before you sign up. Will stick to my usual casino and avoid these scammers in the future
To je pravděpodobně nejrozumnější věc, kterou můžete udělat, a souhlasím s vaším rozhodnutím, protože pokud má hráč podobnou zkušenost, myslím, že bude ještě opatrnější a raději zůstane u kasina, které je již osvědčené.
Jaké je však kasino, ve kterém rádi hrajete?
This is probably the most sensible thing to do and I agree with your decision, because if a player has a similar experience I think he will become even more cautious and prefer to stay with a casino that is already proven.
However, what is the casino you like to play in ?
Byl jsem jedním z prvních hráčů, kteří vás všechny varovali před tímto podvodem od prvního začátku. Vložil jsem 100 EUR a spravedlivě jsem vyhrál 900 EUR. Po žádosti o výběr ihned zahájili ověřování a já jsem okamžitě získal pocit, že to není správné, takže jsem uhrál své výhry a řekl jim, že prohrají více než 900 €. a jak vidíte, měl jsem to správně kasino a otevřít si nové pod jiným jménem .jednou zloděj vždy zloděj .
i was one of the first players who warned you all for this scam from the first beginning.i deposited 100€ and won 900€ fairly .after requesting a withdrawal they immidiatly started the verification and i immidiatly got the feeling this is not right so i played my wins away and told them they will lose more then 900€ .and as you see i had it right .my 6th sense never fail .i wich all these victims just had red my comment here .the problem is they eventualy will close this casino and open a new one under other name .once a thief always a thief .
A kdybyste tenkrát zachovali zůstatek a podali stížnost, měli bychom spravedlivou příležitost to prošetřit. Je mi líto, ale taková varování nemohou ovlivnit vypočítaný index bezpečnosti. 🙏
Příspěvky na fóru stojí stranou stížností. Ale děkuji za váš příspěvek. 🙌
And if you had kept the balance and submitted the complaint back then, we would have had a fair chance to investigate. I'm sorry, but such warnings can't affect the calculated safety index. 🙏
Forum posts stand aside from the complaints. But I thank you for your contribution. 🙌
Narazil jsem na tuto diskuzi a našel jsem tento docela zajímavý příspěvek:
I have happened upon this discussion and found this rather interesting post:
Vzpomínám si, že toto kasino nabízí odměny za dobré recenze... Takže mě to nepřekvapuje.
Opět jste zde odvedli skvělou práci!
Chcete si o tom vytvořit vlastní vlákno? 🙂
I recall this casino offering rewards for good reviews... So, I'm not surprised.
Again, you did a great job here!
Care to create your own thread about it? 🙂
V tuto chvíli ne, protože stále pracuji na věcech Mystake - náhodou jsem to viděl a přešel jsem na TP a cítil jsem, že by to lidi v tomto vláknu mohlo zajímat!
Not at the moment as I am still working on Mystake stuff - I just happened to see this and popped over to TP, and felt people in this thread may be interested!
Myslím, že pokud narazí na tyto informace, bude to užitečné a chápu, že pravděpodobně máte spoustu věcí o jiných kasinech. Pokud však máte čas, můžete se na to také podívat, protože jste našli takové zajímavé informace. Takže díky za tvůj příspěvek.
I think that if they come across this information it will be useful and I understand that you probably have a lot of stuff about other casinos. However, if you have time, you can also look into this since you found such interesting information. So thanks for your post.
Vidím, že problémy s kasinem stále přetrvávají. Určitě není příjemné, když komunikace není na úrovni. Mrzí mě, jak to celé dopadlo a co doporučuji je se takovým kasinům vyhýbat. 🙁
I see that the problems with the casino still remain. It is certainly not pleasant if the communication is not up to par. I'm sorry about the way it all turned out and what I recommend is to avoid such casinos. 🙁
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.