FórumKasinaMoreSpin Casino - všeobecná diskuze

MoreSpin Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od franztheuerw
|
11787 zobrazení 136 odpovědí |
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Pokusil se někdo z vás o výběr? Pokud ano, dorazilo to někdy?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj.

Chcete-li oslovit jiného hráče, použijte prosím tlačítko odpovědět.

V opačném případě se vaše šance na odpověď výrazně snižují 🙁

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, myslím, že kasino je v pořádku. Zdá se, že má licenci, ale pokud na ni kliknete, objeví se černý obrázek s malou větou vlevo nahoře, což je atypické pro licenci, ale jiné země mají jiné zvyky, které neznám.


Co však považuji za velmi děsivé, jsou tvrdá obvinění v kasinu kvůli designu podle jména. Jak tě prosím tě něco takového vůbec napadlo? Mám nyní u každého symbolu předpokládat to nejhorší? Pak bych ani neměl být schopen otevřít oči. Narážky, které jsou založeny pouze na vašich vlastních předpokladech, jsou velmi nespravedlivé a poškozují obchod! Možná se nad tím zamyslete, než se k něčemu takovému veřejně vyjádříte, milý tvůrci komentáře.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Anonymized420
před 11 měsíci

Ahja než zapomenu mluvíš o něčem špatném pro obchod???

Nechávají zákazníky hrát falešné automaty, takže dávám 💩 jejich společnosti.

Se vší láskou, ale nikdo nemusí něco takového nabízet.

A to, co si myslíš o názorech ostatních, je tvůj problém, díky bohu, protože je mi to jedno.

Nyní se starejte o své věci.

Myslím, že vaše roztočení zdarma ve falešných automatech budou ještě dlouho čekat.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, myslím, že kasino je v pořádku. Zdá se, že má licenci, ale pokud na ni kliknete, objeví se černý obrázek s malou větou vlevo nahoře, což je atypické pro licenci, ale jiné země mají jiné zvyky, které neznám.


Co však považuji za velmi děsivé, jsou tvrdá obvinění v kasinu kvůli designu podle jména. Jak tě prosím tě něco takového vůbec napadlo? Mám nyní u každého symbolu předpokládat to nejhorší? Pak bych ani neměl být schopen otevřít oči. Narážky, které jsou založeny pouze na vašich vlastních předpokladech, jsou velmi nespravedlivé a poškozují obchod! Možná se nad tím zamyslete, než se k něčemu takovému veřejně vyjádříte, milý tvůrci komentáře.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj 🙂

Asi budu litovat své zvědavosti, přesto musím požádat o další vysvětlení tohoto tvrzení:

"Nicméně, co považuji za velmi děsivé, jsou tvrdá obvinění v kasinu kvůli designu podle jména. Jak si, prosím, můžete něco takového vůbec představit?. Mám teď u každého symbolu předpokládat to nejhorší? Pak bych ani neměl být schopen otevřít oči. Narážky, které jsou založeny pouze na vašich vlastních předpokladech, jsou velmi nespravedlivé a poškozují obchod! Možná se nad tím zamyslete, než něco takového veřejně vyjádříte, milý tvůrci komentáře."

Upřímně, nemám ponětí, na co odkazujete nebo co jste shledali tak špatně, omlouvám se.

Toto je otevřené fórum, každý je vítán ke sdílení zkušeností, výměně nápadů nebo rad. Doufám, že to chápete.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Mluví o problému, který jsem měl s podporou kasina ohledně jejich loga 😂, které ve skutečnosti NEMŮŽE vědět, protože jsem o tomto problému diskutoval pouze s kasinem.

Vyjádřil jsem to zde, ale nikdy jsem to pořádně neřešil a na požádání jsem to znovu smazal, protože, jak jsem řekl, nebylo to přímo o slotech nebo podobně.

Stručně řečeno, téma, do kterého se absolutně nezajímáte a nemůžete vědět, o čem to je, ale pokud nemáte co dělat nebo pracovat pro kasino nebo dostávat dárky, kasino se jen snaží mluvit hezky a odvádět pozornost od téma .

A do MADEA, pokud jste přesměrováni z Morespinu na SlotHUB (HUB ZNAMENÁ PORNGRAFII), máte právo položit takovou otázku a jen jako poznámku.

Mluvíš o zavření očí? To stejně dělají lidi jako ty každý den, protože je to tak jednodušší procházet životem a nemusíš nic zpochybňovat a když někdo jako já vyjádří svůj názor, kážeš morálku?

Hledejte si koníčky, milá Madeo, a nepleťte se do věcí, které se vás netýkají, protože to není váš problém.

Někteří lidé opravdu nemají nic lepšího na práci.

Stále zastávám názor, že je to pochybné kasino a toho se budu držet.

Kasina nikdy bezdůvodně nehodnotím špatně, to ví každý, kdo mě zná.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 11 měsíci

Nyní vidím! Díky za tip!

Děje se to stále? 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Ne, vše je v pořádku.

Osobně jsem mimo diskusi tady na Morespinu, protože je to zbytečné 🙂🫡

Přeji všem příjemný den.

Myslím, že všichni máme lepší věci na práci 😛

🌴🌞🫡


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Toto kasino má úplně stejnou kasino licenci jako Slothub.com, ale změnilo pouze název na jejich „společnost". Jejich licence však vypadá falešně vzhledem k následujícímu.


Název jejich společnosti Trades Zone Ltd není na těchto webových stránkách od PAGCOR uveden:

https://www.pagcor.ph/regulatory/pdf/offshore/List-of-Approved-Philippine-Offshore-Gaming-Operators.pdf


Pokud se dobře podíváte na jejich kasino licence, její platnost vyprší 1. května 2024, ale na druhé stránce je uvedeno datum vypršení platnosti 1. listopadu 2026.

https://validator.pagcor-licence.ph/seal/nsH6rGHSisk%2bZ0C8rxW0xY0P7jzo24ueHFGRiV9mg4ZMitMl%2b9VPdIS6oUqXw4rR


Na druhé stránce také čtete Winherld a Pagorite, ale žádnou Trades Zone LTD, což je velmi zvláštní.


Automaticky přeloženo:
Youssf
před 11 měsíci

Oceňuji vaši zpětnou vazbu, ale použijte prosím funkci „aktualizujte nás" – to je způsob, jak vyjádřit uznání datovému týmu. Vaši obavu samozřejmě předám. 🙂

Dovolte mi říci, že některá kasina jsou vlastněna několika společnostmi nebo skupinou, takže to není tak, že všechna taková kasina používají falešné licence, protože název společnosti se liší nebo se liší – zvláště pokud jsou platné.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Jsem si toho vědom a několikrát jsem tuto funkci použil. Proto jsem to sem také vypustil, protože si to zde mohou přečíst i hráči.


Pokud jde o licenci, PAGCOR mě informoval, že bych si měl být vědom podvodníků a vzhledem k okolnostem tohoto kasina, které několikrát během několika měsíců změnilo název společnosti, zní povrchně. 😉

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Youssf
před 11 měsíci

Jsem rád, že máš a děkuji za to! 😉

Dobře, tohle mění situaci! Možná jste přece jen našli mezi růžemi PAGCORu další trny.

Bez dalšího zdržování jsem tuto nápovědu posunul dopředu!

Ještě jednou díky a mějte slunečnou a vtipnou neděli 😎!


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Asi o 2 týdny později a toto kasino již odstranilo svou licenční pečeť Pagcor ze svého kasina.


Zní to útržkovitě, že?


Alespoň nejnovější informace o Casino Guru jsou přesné o jejich licenci.


Automaticky přeloženo:
Youssf
před 10 měsíci

No, to by určitě nebyl první případ. 🙁

Zní to útržkovitě. Kasino může mezitím žádat o „lepší licenci" – jak vám to zní? 😁

Vážně, ještě jednou díky 😉.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Radko, ahoj kasino guru,


Před dvěma dny jsem vložil celkem asi 900 eur v kasinu morespin a ze začátku to nešlo tak dobře a pak jsem měl štěstí, že jsem vyhrál své peníze zpět u žiletky a přinesl 1150 eur k výplatě bankovním převodem, ale tyto byly zamítnuto a včera 15.06.23 kolem 13:00 jsem dostal e-mail pro ověření. Poslal jsem požadované dokumenty přímo, pasovou fotografii, selfie s kreditní kartou a doklad o adrese, účet za telefon byl také zamítnut a vrácen na můj účet. Pak jsem si stěžoval na live chat a oni řekli, že proces ověření ještě není dokončen.. a zeptal jsem se, proč to trvá tak dlouho a chat říká, že to nemá pod kontrolou.. Pak jsem trochu hrál, ale pak znovu na end Dosáhl jsem 1200 eur a chtěl znovu vyplatit, takže už nehraju, ale tentokrát se objevila zpráva, že nemám nárok na výplatu..obávám se, že své peníze nedostanu a ne chci to ztratit...a funguje to mám větší strach, protože jsem nečetl nic, kde měl někdo úspěšnou výplatu....může se k tomu někdo vyjádřit...

Automaticky přeloženo:
benzj044
před 10 měsíci

Právě jste včera odevzdali své dokumenty, to opravdu není dlouho.

Osobně si o tomto kasinu moc nemyslím, ale ověření může někdy trvat 3 dny.

Nebojte se, určitě vám zaplatí.

Automaticky přeloženo:
benzj044
před 10 měsíci

Ahoj.

Nejlepší způsob, jak projít ověřením, je plně spolupracovat s kasinem. No, může to znít divně, ale většinou to funguje.

Trochu mě znepokojuje část, která říká: „Nemám nárok na výplatu" – můžete poskytnout další vysvětlení? Protože to může nebo nemusí odrážet probíhající ověřování KYC, takže si chci být jistý, že jsem situaci správně pochopil.

Dejte nám vědět, prosím.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ahoj Radko, děkuji za odpověď.

Řekl jsem, že když jsem poprvé provedl výběr přes sepa na můj bankovní účet, fungoval a čekal, dokud mi neposlali e-mail, že byl zamítnut a že musím poslat dokumenty, které jsem uvedl výše. Pak jsem je hned odeslal.. po odeslání těch dokumentů jsem si myslel, že nyní by mělo být výběr v pořádku, a tak jsem to udělal a znovu to čekalo .. ale jen o chvíli později byl výběr zamítnut a peníze zpět na můj účet v kasinu ..myslel jsem si, protože kyc stále probíhá.. pak jsem se pokusil potřetí o výběr, takže peníze jsou mimo můj dohled a nejsou v zůstatku kasina, ale tentokrát jsem to nemohl a obdržel jsem vyskakovací zprávu, že jsem nebylo mi dovoleno udělat tuto akci nebo něco takového.. od té doby jsem nechal peníze na zůstatku a napsal jsem e-mail Dianě z morespinu s dotazem na můj postup ověřování.. to bylo v pátek odpoledne, uplynulo více než 24 hodin.. ale já nedostal jsem žádnou odpověď a teď je víkend...doufám, že už je to jasnější...

Automaticky přeloženo:
benzj044
před 10 měsíci

nehrajte své peníze pryč! to jsou bezcitní zločinci, kteří vám nechtějí platit. nehrajte, čekejte na cokoli, nenechte je vyhrát dobře. stálo mě to 900 € totéž se mi stalo. je to podvodné kasino.

Automaticky přeloženo:
benzj044
před 10 měsíci

Děkuji mnohokrát. Ptal jsem se, zda kasino vysvětlilo, proč nemáte nárok na výběr. Problém zde může být stále probíhající ověřování (druhé nebo třetí - já vím). Pro hráče by bylo mnohem snazší, kdyby kasino řešilo problémy správně... že?

Obávám se, že bez odpovědi kasina se o moc dál nedostaneme. 🙁


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

ahoj radko,

Nyní uplynulo 5 dní a stále nemám nic nového od ověřovacího týmu kasina morespin.. a žádná odpověď na můj e-mail z pátku.. jak jsem se ptal na life chatu, řekli, že můj účet prochází kyc a budou mě kontaktovat .. a je pouze operátorem a nezabývá se tímto problémem a nemůže říct konkrétní čas... proč to trvá tak dlouho, nechápu, jsou to jen 3 dokumenty.


filefile


To říká chat..

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky