Dobrý den, myslím, že kasino je v pořádku. Zdá se, že má licenci, ale pokud na ni kliknete, objeví se černý obrázek s malou větou vlevo nahoře, což je atypické pro licenci, ale jiné země mají jiné zvyky, které neznám.
Co však považuji za velmi děsivé, jsou tvrdá obvinění v kasinu kvůli designu podle jména. Jak tě prosím tě něco takového vůbec napadlo? Mám nyní u každého symbolu předpokládat to nejhorší? Pak bych ani neměl být schopen otevřít oči. Narážky, které jsou založeny pouze na vašich vlastních předpokladech, jsou velmi nespravedlivé a poškozují obchod! Možná se nad tím zamyslete, než se k něčemu takovému veřejně vyjádříte, milý tvůrci komentáře.
Hello, I think the casino is ok. It seems to have a licence, but if you click on it, a black image appears with a small sentence in the top left, which is atypical for a licence, but other countries have other customs i don't know.
However, what I find very frightening is making harsh accusations at the casino because of the design by name. How can you even think of something like that please?. Should I now assume the worst for every symbol? Then I shouldn't even be able to open my eyes. Insinuations that are based solely on your own assumptions are very unfair and damaging to business! Maybe think about it before expressing something like this publicly, dear creator of the comment.
Hallo, also ich finde das Casino in Ordnung. Es hat wohl eine Lizenz, wenn man die allerdings anklickt, erscheint ein schwarzes Bild mit einem kleinen Satz oben links das ist untypisch für eine Lizenz aber andere Länder andere Sitten i dont know.
Was ich jedoch sehr erschreckend finde, ist, dem Casino aufgrund des Designs beim Namem, harte Vorwürfe zu machen. Wie kann man nur an sowas denken bitte?. Soll ich jetzt bei jedem Symbol direkt vom schlimmsten ausgehen? Dann dürfte ich meine Augen ja gar nicht mehr öffnen. Unterstellungen, die ausschließlich auf eigene Vermutung basieren, sind sehr unfair und Geschäftsschädigend! Vielleicht mal darüber nachdenken bevor man sowas öffentlich äußert lieber Ersteller des Kommentars.
Ahja než zapomenu mluvíš o něčem špatném pro obchod???
Nechávají zákazníky hrát falešné automaty, takže dávám 💩 jejich společnosti.
Se vší láskou, ale nikdo nemusí něco takového nabízet.
A to, co si myslíš o názorech ostatních, je tvůj problém, díky bohu, protože je mi to jedno.
Nyní se starejte o své věci.
Myslím, že vaše roztočení zdarma ve falešných automatech budou ještě dlouho čekat.
Ahja before I forget you're talking about something bad for business???
They let customers play fake slots so I give a 💩 to their company.
With all love but nobody has to offer something like that.
And what you think of the opinions of others is your problem, thank god, because I don't give a damn.
Now mind your own business.
I think your free spins in the fake slots are a long time coming.
Ahja bevor ich es vergesse du redest etwas von Geschäftsschädigend???
Die lassen Kunden gefälschte Slots spielen da gebe ich einen 💩 auf deren Unternehmen.
Bei aller Liebe aber sowas muss sich niemand bieten.
Und was du von den Meinungen anderer denkst ist Gott sei Dank dein problem da es mich nicht juckt.
Und jetzt kümmere dich um deine eigenen Sachen.
Ich denke deine freispiele in den fake Slots lassen auf sich warten.
Dobrý den, myslím, že kasino je v pořádku. Zdá se, že má licenci, ale pokud na ni kliknete, objeví se černý obrázek s malou větou vlevo nahoře, což je atypické pro licenci, ale jiné země mají jiné zvyky, které neznám.
Co však považuji za velmi děsivé, jsou tvrdá obvinění v kasinu kvůli designu podle jména. Jak tě prosím tě něco takového vůbec napadlo? Mám nyní u každého symbolu předpokládat to nejhorší? Pak bych ani neměl být schopen otevřít oči. Narážky, které jsou založeny pouze na vašich vlastních předpokladech, jsou velmi nespravedlivé a poškozují obchod! Možná se nad tím zamyslete, než se k něčemu takovému veřejně vyjádříte, milý tvůrci komentáře.
Hello, I think the casino is ok. It seems to have a licence, but if you click on it, a black image appears with a small sentence in the top left, which is atypical for a licence, but other countries have other customs i don't know.
However, what I find very frightening is making harsh accusations at the casino because of the design by name. How can you even think of something like that please?. Should I now assume the worst for every symbol? Then I shouldn't even be able to open my eyes. Insinuations that are based solely on your own assumptions are very unfair and damaging to business! Maybe think about it before expressing something like this publicly, dear creator of the comment.
Hallo, also ich finde das Casino in Ordnung. Es hat wohl eine Lizenz, wenn man die allerdings anklickt, erscheint ein schwarzes Bild mit einem kleinen Satz oben links das ist untypisch für eine Lizenz aber andere Länder andere Sitten i dont know.
Was ich jedoch sehr erschreckend finde, ist, dem Casino aufgrund des Designs beim Namem, harte Vorwürfe zu machen. Wie kann man nur an sowas denken bitte?. Soll ich jetzt bei jedem Symbol direkt vom schlimmsten ausgehen? Dann dürfte ich meine Augen ja gar nicht mehr öffnen. Unterstellungen, die ausschließlich auf eigene Vermutung basieren, sind sehr unfair und Geschäftsschädigend! Vielleicht mal darüber nachdenken bevor man sowas öffentlich äußert lieber Ersteller des Kommentars.
Ahoj 🙂
Asi budu litovat své zvědavosti, přesto musím požádat o další vysvětlení tohoto tvrzení:
"Nicméně, co považuji za velmi děsivé, jsou tvrdá obvinění v kasinu kvůli designu podle jména. Jak si, prosím, můžete něco takového vůbec představit?. Mám teď u každého symbolu předpokládat to nejhorší? Pak bych ani neměl být schopen otevřít oči. Narážky, které jsou založeny pouze na vašich vlastních předpokladech, jsou velmi nespravedlivé a poškozují obchod! Možná se nad tím zamyslete, než něco takového veřejně vyjádříte, milý tvůrci komentáře."
Upřímně, nemám ponětí, na co odkazujete nebo co jste shledali tak špatně, omlouvám se.
Toto je otevřené fórum, každý je vítán ke sdílení zkušeností, výměně nápadů nebo rad. Doufám, že to chápete.
Hello 🙂
I'll probably regret my curiosity, still, I must ask for a further explanation of this statement:
"However, what I find very frightening is making harsh accusations at the casino because of the design by name. How can you even think of something like that please?. Should I now assume the worst for every symbol? Then I shouldn't even be able to open my eyes. Insinuations that are based solely on your own assumptions are very unfair and damaging to business! Maybe think about it before expressing something like this publicly, dear creator of the comment."
Honestly, I have no clue what you are referring to or what you found to be so wrong, I'm sorry.
This is an open forum, everyone is welcome to share experiences, exchange ideas or advice. I hope you understand this.
Mluví o problému, který jsem měl s podporou kasina ohledně jejich loga 😂, které ve skutečnosti NEMŮŽE vědět, protože jsem o tomto problému diskutoval pouze s kasinem.
Vyjádřil jsem to zde, ale nikdy jsem to pořádně neřešil a na požádání jsem to znovu smazal, protože, jak jsem řekl, nebylo to přímo o slotech nebo podobně.
Stručně řečeno, téma, do kterého se absolutně nezajímáte a nemůžete vědět, o čem to je, ale pokud nemáte co dělat nebo pracovat pro kasino nebo dostávat dárky, kasino se jen snaží mluvit hezky a odvádět pozornost od téma .
A do MADEA, pokud jste přesměrováni z Morespinu na SlotHUB (HUB ZNAMENÁ PORNGRAFII), máte právo položit takovou otázku a jen jako poznámku.
Mluvíš o zavření očí? To stejně dělají lidi jako ty každý den, protože je to tak jednodušší procházet životem a nemusíš nic zpochybňovat a když někdo jako já vyjádří svůj názor, kážeš morálku?
Hledejte si koníčky, milá Madeo, a nepleťte se do věcí, které se vás netýkají, protože to není váš problém.
Někteří lidé opravdu nemají nic lepšího na práci.
Stále zastávám názor, že je to pochybné kasino a toho se budu držet.
Kasina nikdy bezdůvodně nehodnotím špatně, to ví každý, kdo mě zná.
She is talking about the issue I had with the casino support regarding their logo 😂 which she actually CANNOT know as I only discussed this issue with the casino.
I expressed it here but never really addressed what it was about & deleted it again on request because, as I said, it wasn't directly about slots or the like.
To put it briefly, a topic that is absolutely none of your business and you can not know what it is about but if you have nothing to do or work for the casino or get treats then the casino just tries to talk nicely and distract from the topic .
And to the MADEA if you are forwarded from Morespin to SlotHUB (HUB STANDS FOR PORNGRAPHY) you are entitled to ask such a question and just as a side note.
Are you talking about closing your eyes? That's what people like you do every day, anyway, because it's so easier to go through life and you don't have to question anything and when someone like me expresses his opinion, you preach morality?
Look for hobbies, dear Madea, and don't get involved in things that don't concern you because it's not your problem.
Some people really don't have anything better to do.
I am still of the opinion that it is a dubious casino and I will stick to that.
I never rate casinos badly for no reason, everyone who knows me knows that.
Sie redet über das Thema was ich mit dem Casino Support hatte bezüglich ihres Logos 😂 was sie eigentlich NICHT wissen kann da ich dieses Thema ausschließlich mit dem Casino besprochen habe.
Ich habe es hier ausgedrückt aber nie wirklich angesprochen worum es geht & auf Wunsch wieder gelöscht da es wie gesagt nicht direkt um Slots oder ähnliches ging.
Um es kurz zu fassen ein Thema das sie eigentlich absolut nichts angeht und sie auch nicht wissen kann worum es geht aber wenn man nichts zu tun hat oder für das Casino arbeitet oder Leckerlis bekommt dann probiert man das Casino eben schön zu reden und vom thema abzulenken.
Und an die MADEA wenn man von Morespin zu SlotHUB weitergeleitet wird (HUB STEHT FÜR PORNOGRAFIE) ist es berechtigt so eine frage zu stellen und das nur mal so neben bei.
Du redest von Augen verschließen? Das tun solche wie du soweiso jeden Tag weil es so bequemer durchs Leben geht und man absolut nichts in frage stellen muss und wenn dann einer wie ich seine meinung äußert kommt eine Moral predigt von dir?
Such dir hobbys Liebe Madea und misch dich nicht in Sachen ein die dich nichts angehen da es nicht dein Problem ist.
Manche Menschen haben wirklich nichts besseres zu tun.
Ich bin noch immer der Meinung das es ein unseriöses Casino ist und dabei bleibe ich auch.
Ich bewerte niemals grundlos casinos schlecht das weiß jeder der mich kennt.
Nyní vidím! Díky za tip!
Děje se to stále? 🤔
Now I see! Thanks for the hint!
Is this still happening? 🤔
Ne, vše je v pořádku.
Osobně jsem mimo diskusi tady na Morespinu, protože je to zbytečné 🙂🫡
Přeji všem příjemný den.
Myslím, že všichni máme lepší věci na práci 😛
🌴🌞🫡
No, everything is OK.
Personally, I'm out of the discussion here at Morespin because it's pointless 🙂🫡
I wish everyone a pleasant day.
I think we all have better things to do 😛
🌴🌞🫡
Nein alles gut.
Ich persönlich bin raus aus der Diskussion hier bei Morespin da es sinnlos ist 🙂🫡
Ich wünsche allen einen angenehmen Tag.
Ich denke wir haben alle besseres zu tun 😛
🌴🌞🫡
Toto kasino má úplně stejnou kasino licenci jako Slothub.com, ale změnilo pouze název na jejich „společnost". Jejich licence však vypadá falešně vzhledem k následujícímu.
Název jejich společnosti Trades Zone Ltd není na těchto webových stránkách od PAGCOR uveden:
Pokud se dobře podíváte na jejich kasino licence, její platnost vyprší 1. května 2024, ale na druhé stránce je uvedeno datum vypršení platnosti 1. listopadu 2026.
Na druhé stránce také čtete Winherld a Pagorite, ale žádnou Trades Zone LTD, což je velmi zvláštní.
This casino has the exact same casino license as Slothub.com but only changed the name to their 'company'. However, their license does look fake given the following.
Their company name Trades Zone Ltd is not mentioned on this website from PAGCOR:
If you take a good look on their casino license it expires on May 1st 2024 but the second page show an expiry date of November 1st 2026.
Also on the second page you read Winherld and Pagorite but no Trades Zone LTD which is very odd.
Oceňuji vaši zpětnou vazbu, ale použijte prosím funkci „aktualizujte nás" – to je způsob, jak vyjádřit uznání datovému týmu. Vaši obavu samozřejmě předám. 🙂
Dovolte mi říci, že některá kasina jsou vlastněna několika společnostmi nebo skupinou, takže to není tak, že všechna taková kasina používají falešné licence, protože název společnosti se liší nebo se liší – zvláště pokud jsou platné.
I appreciate your feedback, but please, use the "update us feature" - this is the way to acknowledge the data team. I will forward your concern, of course. 🙂
Allow me to say that some casinos are owned participially by several companies or by a group, so it's not like all such casinos use fake licenses because the company name differs or varies - especially if those are valid.
Jsem si toho vědom a několikrát jsem tuto funkci použil. Proto jsem to sem také vypustil, protože si to zde mohou přečíst i hráči.
Pokud jde o licenci, PAGCOR mě informoval, že bych si měl být vědom podvodníků a vzhledem k okolnostem tohoto kasina, které několikrát během několika měsíců změnilo název společnosti, zní povrchně. 😉
I am aware of that and have used that feature several times. Thats why I also dropped it here as players might read here too.
Regarding the license PAGCOR did inform me that I should be aware of scammers and given the circumstances od this casino changing its company name multiple times in a few months time sound sketchy. 😉
Jsem rád, že máš a děkuji za to! 😉
Dobře, tohle mění situaci! Možná jste přece jen našli mezi růžemi PAGCORu další trny.
Bez dalšího zdržování jsem tuto nápovědu posunul dopředu!
Ještě jednou díky a mějte slunečnou a vtipnou neděli 😎!
I'm glad you have and thank you for that! 😉
Ok, this changes the situation! Maybe you found other thorns among the PAGCOR's roses after all.
Without further delay, I moved this hint forward!
Thanks again, and have a sunny plus funny Sunday 😎!
Asi o 2 týdny později a toto kasino již odstranilo svou licenční pečeť Pagcor ze svého kasina.
Zní to útržkovitě, že?
Alespoň nejnovější informace o Casino Guru jsou přesné o jejich licenci.
About 2 weeks later and this casino already removed their Pagcor license seal from their casino.
This does sound sketchy doesn't it?
At least the latest info on Casino Guru is accurate about their license.
No, to by určitě nebyl první případ. 🙁
Zní to útržkovitě. Kasino může mezitím žádat o „lepší licenci" – jak vám to zní? 😁
Vážně, ještě jednou díky 😉.
Well, that would not be the first case, for sure. 🙁
Sounds sketchy. The casino might be applying for a "better license" meanwhile - how does that sound to you? 😁
Seriously, thanks again 😉.
Ahoj Radko, ahoj kasino guru,
Před dvěma dny jsem vložil celkem asi 900 eur v kasinu morespin a ze začátku to nešlo tak dobře a pak jsem měl štěstí, že jsem vyhrál své peníze zpět u žiletky a přinesl 1150 eur k výplatě bankovním převodem, ale tyto byly zamítnuto a včera 15.06.23 kolem 13:00 jsem dostal e-mail pro ověření. Poslal jsem požadované dokumenty přímo, pasovou fotografii, selfie s kreditní kartou a doklad o adrese, účet za telefon byl také zamítnut a vrácen na můj účet. Pak jsem si stěžoval na live chat a oni řekli, že proces ověření ještě není dokončen.. a zeptal jsem se, proč to trvá tak dlouho a chat říká, že to nemá pod kontrolou.. Pak jsem trochu hrál, ale pak znovu na end Dosáhl jsem 1200 eur a chtěl znovu vyplatit, takže už nehraju, ale tentokrát se objevila zpráva, že nemám nárok na výplatu..obávám se, že své peníze nedostanu a ne chci to ztratit...a funguje to mám větší strach, protože jsem nečetl nic, kde měl někdo úspěšnou výplatu....může se k tomu někdo vyjádřit...
Hello Radka, hello casino guru,
Two days ago I deposited a total of about 900 euros in morespin casino and it didn't go so well at the beginning and then I was lucky to win my money back at razor shark and brought 1150 euros to payout by bank transfer but these were rejected and I got an email for verification yesterday on 06/15/23 around 1 p.m.. I sent the required documents directly, passport photo, selfie with credit card and proof of address, a telephone bill were also rejected and returned to my account. Then I complained to the live chat and they said the verification process is not complete yet.. and I asked why it's taking so long and the chat says it has no control over it.. Then I played down a bit but then again at the end Reached 1200 euros and wanted to pay out again so that I no longer play but this time a message came up that I am not eligible to make a payout..I'm afraid that I won't get my money and don't want to lose it...and it works I'm more scared because I haven't read anything where someone had a successful payout....can anyone comment on that...
Hallo Radka, Hallo casino guru,
Ich habe vor zwei Tagen eingezahlt in morespin casino insgesamt ca. 900 Euro und es lief nicht so gut am Anfang und hatte dann Glück bei razor shark mein geld zurück zu gewinnen und hab 1150 euro zur Auszahlung per Bank Überweisung gebracht aber diese wurden abgelehnt und ich bekam eine Email für verifizierung gestern am 15.06.23 ca. 13 Uhr.. habe direkt die verlangten Dokumente geschickt pass foto , selfie mit kredit karte und proof of Adress eine telefonrechnung ..habe dann ein zweites mal 1130 zur Auszahlung angefordert per Bank und diese wurden ebenfalls abgelehnt und auf mein Konto zurück. Dann habe ich mich beim live chat beschwert und die sagten der verifizierungsprozess ist noch nicht abgeschlossen.. und ich fragte warum das so lange dauert und der chat sagt dass er kein Einfluss darauf hat.. Dann habe ich etwas runter gespielt aber dann wieder am Ende 1200 euro erreicht und wollte nochmal Auszahlung tätigen damit ich nicht mehr spiele aber dieses mal kam eine Meldung dass ich nicht berechtigt bin eine Auszahlung zu tätigen..Ich habe Angst dass ich mein geld nicht bekomme und will es nicht verlieren...und es macht mir mehr angst weil ich nichts gelesen hab wo jemand eine erfolgreiche Auszahlung hatte ....kann jemand was dazu sagen ...
Právě jste včera odevzdali své dokumenty, to opravdu není dlouho.
Osobně si o tomto kasinu moc nemyslím, ale ověření může někdy trvat 3 dny.
Nebojte se, určitě vám zaplatí.
You just submitted your documents yesterday, that's really not long.
I personally don't think much of this casino, but the verification can sometimes take 3 days.
Don't worry they will pay you for sure.
Du hast erst gestern deine Dokumente eingereicht das ist nun echt nicht lange.
Ich persönlich halte von diesem Casino nicht viel aber die Verifizierung kann auch schon mal 3 Tage dauern.
Keine Sorge sie werden dich sicher bezahlen.
Ahoj.
Nejlepší způsob, jak projít ověřením, je plně spolupracovat s kasinem. No, může to znít divně, ale většinou to funguje.
Trochu mě znepokojuje část, která říká: „Nemám nárok na výplatu" – můžete poskytnout další vysvětlení? Protože to může nebo nemusí odrážet probíhající ověřování KYC, takže si chci být jistý, že jsem situaci správně pochopil.
Dejte nám vědět, prosím.
Hello there.
The best way to pass the verification is to fully cooperate with the casino. Well, it may sound kind of weird, but it usually works.
I'm a little concerned about the part saying: "I am not eligible to make a payout" - could you provide a further explanation? Because it may or may not reflect the ongoing KYC verification so I want to be sure I understood the situation correctly.
Let us know, please.
Ahoj Radko, děkuji za odpověď.
Řekl jsem, že když jsem poprvé provedl výběr přes sepa na můj bankovní účet, fungoval a čekal, dokud mi neposlali e-mail, že byl zamítnut a že musím poslat dokumenty, které jsem uvedl výše. Pak jsem je hned odeslal.. po odeslání těch dokumentů jsem si myslel, že nyní by mělo být výběr v pořádku, a tak jsem to udělal a znovu to čekalo .. ale jen o chvíli později byl výběr zamítnut a peníze zpět na můj účet v kasinu ..myslel jsem si, protože kyc stále probíhá.. pak jsem se pokusil potřetí o výběr, takže peníze jsou mimo můj dohled a nejsou v zůstatku kasina, ale tentokrát jsem to nemohl a obdržel jsem vyskakovací zprávu, že jsem nebylo mi dovoleno udělat tuto akci nebo něco takového.. od té doby jsem nechal peníze na zůstatku a napsal jsem e-mail Dianě z morespinu s dotazem na můj postup ověřování.. to bylo v pátek odpoledne, uplynulo více než 24 hodin.. ale já nedostal jsem žádnou odpověď a teď je víkend...doufám, že už je to jasnější...
Hey radka thanks for your reply.
I said that the first time I did a withdrawal via sepa to my bank account it worked and was pending until they sent me an email that it was rejected and that I need to send the documents I mentioned above. Then I did send them right away.. after sending those documents I thought now it should be okay to withdrawal and so I did and it was pending again .. but only a little time later the withdrawal was rejected and money back to my casino account ..I thought because kyc is still ongoing.. then I tried a third time to withdrawal so the money is out of my sight and not in the casino balance but this time i couldn't and received a pop up message that I'm not allowed to do this action or something like that.. since then I left the money in the balance and wrote an email to Diana from morespin asking about my verification progress.. that was Friday afternoon as more than 24 hours passed.. but I got no answer and now is weekend ...I hope it's clearer now ...
nehrajte své peníze pryč! to jsou bezcitní zločinci, kteří vám nechtějí platit. nehrajte, čekejte na cokoli, nenechte je vyhrát dobře. stálo mě to 900 € totéž se mi stalo. je to podvodné kasino.
do not play your money away!these are heartless criminals who dont want to pay you.do not play wait for what ever time dont let them win oke.it cost me 900€ same happend to me .it is a scam casino .
Děkuji mnohokrát. Ptal jsem se, zda kasino vysvětlilo, proč nemáte nárok na výběr. Problém zde může být stále probíhající ověřování (druhé nebo třetí - já vím). Pro hráče by bylo mnohem snazší, kdyby kasino řešilo problémy správně... že?
Obávám se, že bez odpovědi kasina se o moc dál nedostaneme. 🙁
Thank you very much. I was asking whether the casino explained why you are not eligible for the withdrawal. The ongoing verification (the second or third - I know) still may be the issue here. It would be so much easier for players if the casino addressed the issues properly... wouldn't it?
I fear we won't get much further without the casino's response. 🙁
ahoj radko,
Nyní uplynulo 5 dní a stále nemám nic nového od ověřovacího týmu kasina morespin.. a žádná odpověď na můj e-mail z pátku.. jak jsem se ptal na life chatu, řekli, že můj účet prochází kyc a budou mě kontaktovat .. a je pouze operátorem a nezabývá se tímto problémem a nemůže říct konkrétní čas... proč to trvá tak dlouho, nechápu, jsou to jen 3 dokumenty.
To říká chat..
Hi radka,
Now 5 days passed and I still have nothing new from the verification team of morespin casino.. and no reply to my email from Friday.. as I asked the life chat they said my account is undergoing kyc and they will contact me .. and he is only operator and not involved in this issue and can't tell specific time... why does this take that long I don't understand it's only 3 documents..
That's what chat says..
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.