No, kasino obvykle vyplácí hráče asi do 2 týdnů, řekl bych. Nemusí to tak být ve všech případech, ale viděl jsem to hodněkrát. Takže je možné, že je to ve vašem případě stejné.
Well, the casino usually pays out players in about 2 weeks I would say. It doesn't have to be like that in every case but I've seen it a lot. So it's possible that it's the same in your case.
Ahoj, podle toho, co jsem viděl, se ti podařilo otevřít stížnost .
Můžete nám alespoň stručně říct, jaký máte problém s kasinem?
Hi, according to what I've seen, you managed to open the complaint.
Can you tell us what your problem is with the casino at least briefly?
Čekám na platbu 9 pracovních dnů, nikdy jsem ji nedostal, úmyslně zdržují platby
waiting 9 business days for payment, I never got that, they are deliberately delaying payments
cekanje 9 radnih dana isplate to nisam nikad dozvio namjerno odgadaju isplate
Včera jsem v tomhle kasinu vyhrál 450, myslím, že si k penězům všichni přijdeme, jen s menším zpožděním.
Yesterday I won 450 at this particular casino, I think we'll all get our money, just with a delay.
Χτες κέρδισα 450 στο συγκεκριμένο καζίνο, θεωρώ ότι θα πάρουμε όλοι τα λεφτά μας απλα με καθυστέρηση
Dobrý den, kasino má extrémně dlouhé doby zpracování. Podrobně jsem to popsal ve své stížnosti. Moje první dva výběry, ze 16. a 17. dubna, byly zpracovány a 2. května bylo převedeno 500 € každý. Jeden z těch 500 € však kasino okamžitě vybralo pod záminkou, že peníze byly v bance zamítnuty, což banka vyvrátila. Další dotaz v kasinu odhalil, že údajně došlo k technickému problému, i když peníze byly v bance viditelné. Takže 2. května dorazilo pouze jednou 500 €. O nové výběry jsem požádal 2. května a poté ještě o dva dny a od té doby opět čekám. Tentokrát po konzultaci se Skrillem, protože moje banka má údajně problémy, což není pravda. Pravděpodobně se jedná o zdržovací taktiku. Jak dlouho bude za těchto okolností trvat vyplacení 12 000 €?
Hello, the casino has extremely long processing times. I described it in detail in my complaint. My first two withdrawals, from April 16th and 17th, were processed, and €500 each was transferred on May 2nd. However, one of the €500 was immediately withdrawn by the casino, with the pretext that my bank had declined it, which the bank refuted. A further inquiry with the casino revealed that there was supposedly a technical problem, even though the money was visible at the bank. So, on May 2nd, only €500 arrived once. I requested new withdrawals on May 2nd and within another two days, and I've been waiting again ever since. This time, after consulting Skrill, because my bank is supposedly having problems, which isn't true. It's probably a delaying tactic. How long will it take to pay out the €12,000 under these circumstances?
Hallo, dass Casino hat extrem lange Bearbeitungszeiten. Ich habe es ausführlich in der Beschwerde beschrieben. Meine ersten 2 Auszahlungen vom 16.4. Und 17.4. Wurden bearbeitet und am 2.5. Jeweils 500 Euro angewiesen. 1x 500 wurde jedoch direkt vom Casino zurück geholt, mit dem Vorwand, dass meine Bank abgelehnt hat, was von der Bank widerlegt worden ist. Eine erneute Nachfrage beim Casino ergab, dass angeblich eine technische Störung vorlag, obwohl das Geld bei der Bank zu sehen war. Also kamen am 2.5. Nur 1x 500 Euro an. Ich habe am 2.5. U weitere 2 Tage direkt neue Auszahlungen beantragt und warte erneut seitdem. Diesmal nach Absprache auf skrill, da ja angeblich meine Bank Probleme macht, was nicht stimmt. Es ist vermutlich Hinhaltetaktik. Wielang soll es unter diesen Umständen dauern die 12000 Euro auszuzahlen?
S tolika penězi nebudete hotovi dříve než za 3 měsíce roku 2026, pokud potřebují 20 dní na jednu platbu a vy můžete mít 3 pozastavené.
You won't be done with that much money until 3 months of 2026, if they need 20 days for one payment and you can have 3 on hold
Ma puno novca tim pempom neces biti gotov do 3mjeseca 2026 god ako im treba za jednu isplatu 20 dana a 3 mozes imati na cekanju
Takže problém je stejný jako u ostatních hráčů. Kasino hráčům vyplácí, ale trvá to dlouho. Někdy až 2 týdny. Zkuste vydržet a pokud nic nezískáte, náš tým se vám pokusí pomoci.
So the problem is the same as other players. The casino pays the players but it takes a long time. Sometimes up to 2 weeks. Try to hang in there and if you don't get anything, our team will try to help.
Zítra je desátý pracovní den.
Tomorrow is the 10th working day.
Sutra je 10 radni dan
Dobrý den, kasino má extrémně dlouhé doby zpracování. Podrobně jsem to popsal ve své stížnosti. Moje první dva výběry, ze 16. a 17. dubna, byly zpracovány a 2. května bylo převedeno 500 € každý. Jeden z těch 500 € však kasino okamžitě vybralo pod záminkou, že peníze byly v bance zamítnuty, což banka vyvrátila. Další dotaz v kasinu odhalil, že údajně došlo k technickému problému, i když peníze byly v bance viditelné. Takže 2. května dorazilo pouze jednou 500 €. O nové výběry jsem požádal 2. května a poté ještě o dva dny a od té doby opět čekám. Tentokrát po konzultaci se Skrillem, protože moje banka má údajně problémy, což není pravda. Pravděpodobně se jedná o zdržovací taktiku. Jak dlouho bude za těchto okolností trvat vyplacení 12 000 €?
Hello, the casino has extremely long processing times. I described it in detail in my complaint. My first two withdrawals, from April 16th and 17th, were processed, and €500 each was transferred on May 2nd. However, one of the €500 was immediately withdrawn by the casino, with the pretext that my bank had declined it, which the bank refuted. A further inquiry with the casino revealed that there was supposedly a technical problem, even though the money was visible at the bank. So, on May 2nd, only €500 arrived once. I requested new withdrawals on May 2nd and within another two days, and I've been waiting again ever since. This time, after consulting Skrill, because my bank is supposedly having problems, which isn't true. It's probably a delaying tactic. How long will it take to pay out the €12,000 under these circumstances?
Hallo, dass Casino hat extrem lange Bearbeitungszeiten. Ich habe es ausführlich in der Beschwerde beschrieben. Meine ersten 2 Auszahlungen vom 16.4. Und 17.4. Wurden bearbeitet und am 2.5. Jeweils 500 Euro angewiesen. 1x 500 wurde jedoch direkt vom Casino zurück geholt, mit dem Vorwand, dass meine Bank abgelehnt hat, was von der Bank widerlegt worden ist. Eine erneute Nachfrage beim Casino ergab, dass angeblich eine technische Störung vorlag, obwohl das Geld bei der Bank zu sehen war. Also kamen am 2.5. Nur 1x 500 Euro an. Ich habe am 2.5. U weitere 2 Tage direkt neue Auszahlungen beantragt und warte erneut seitdem. Diesmal nach Absprache auf skrill, da ja angeblich meine Bank Probleme macht, was nicht stimmt. Es ist vermutlich Hinhaltetaktik. Wielang soll es unter diesen Umständen dauern die 12000 Euro auszuzahlen?
Nemohu vám zaručit, jak dlouho to bude trvat, ale jak vidíte, kasino má poměrně dlouhé lhůty na vyplacení peněz hráčům. Určitě budete muset být velmi trpěliví a nehrát s penězi a čekat.
Viděl jsem, že jste podal stížnost , takže doufám, že to bude užitečné a my vám nějak pomůžeme.
Nepotřebovalo kasino od vás nějaké dokumenty nebo něco podobného?
I can't assure you how long it will take, but as you can see the casino has quite long periods to give money to the players. You will definitely have to be very patient and not gamble with the money and wait.
I saw that you have opened a complaint, so I hope it will be helpful and we can help you somehow.
Didn't the casino need any documents or anything like that from you?
Děkuji. Dvakrát jsem kontaktoval kasino ohledně ověření. Pokaždé mi řekli, že o to budu v určitém okamžiku požádán... Momentálně ověření nemohu provést.
Thank you. I've contacted the casino twice about verification. Each time, they told me I'd be asked to do so at some point...I can't verify at the moment.
Dankeschön. Ich habe das Casino 2x angeschrieben wegen Verifizierung. Jedesmal sagte man mir, dass ich aufgefordert werde irgendwann..momentan kann ich da nicht verifizieren.
To taky očekávám. Nebudu tam znovu hrát, dokud nebude všechno vyplaceno. To je neuvěřitelně nefér. A především musím počítat s tím, že se budou peníze vybírat znovu a znovu. Skvělé. Slavil jsem příliš brzy. Celkem jsem vložil jen asi 200 eur.
I'm expecting that, too. I won't play there again until everything has been paid out. That's incredibly unfair. And above all, I have to expect that amounts will be withdrawn again and again. Great. I was celebrating too soon. I had only deposited about 200 euros in total.
Damit rechne ich auch. Ich spiele dort erst wieder, wenn alles ausgezahlt wurde. Das ist unglaublich unfair. Und vor allem muss ich damit rechnen, dass immer wieder Beträge zurückgeholt werden. Ganz toll. Ich habe mich zu früh gefreut. Hatte insgesamt erst ca 200 Euro eingezahlt
ZNIČÍM JE, POSLU STÍŽNOSTI ORGÁNŮM V CHORVATSKÉ REPUBLICE, ZÍTRA JE 10. DEN, HRÁL JSEM V ASI 50 KASINECH, ALE NA VÝPLATU JSEM ČEKAL MAXIMÁLNĚ 3 DNY A TI ZLODĚJI S VÝPLATAMI SOUHLASÍ, JEN ABY TY PENÍZE DOSTALI ZPĚT
I WILL DESTROY THEM I WILL SEND COMPLAINTS TO THE BODIES IN THE REPUBLIC OF CROATIA TOMORROW IS DAY 10 I HAVE PLAYED ABOUT 50 CASINOS BUT I HAVE WAITED FOR A MAXIMUM OF 3 DAYS FOR PAYOUT AND THESE THIEVES WILL AGREE WITH PAYOUTS JUST TO GET THE MONEY BACK
JA CU IH UNISTITI POSLAT CU ZALBE TIJELIMA U REPUBLICI HRVTSKOJ SUTRA JE 10 dan IGRO SAM OKO 50 CASINA ALI MAX SAM CEKO NA ISPLATU3 DANA A OVI LOPOVI UDGOVLACE SA ISPLATAMA SAMO DA VRATITE NOVAC
TOHLE ZLODĚJSKÉ KASINO BYCH NEDOPORUČIL ANI SVÉMU NEJHORŠÍMU NEPŘÍTELI.
I WOULDN'T RECOMMEND THIS THIEF CASINO TO MY WORST ENEMY.
JA OVAJ LOPOVSKI CASINO NEBI PREPORUCIO NAJ GOREM NEPRJTELJU
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.