Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.
Páni, mám z tebe radost. Přišel vám e-mail nebo tak něco? Bohužel jsem stále nic nedostal. Předpokládám, že to taky nedostanu.
Wow, I'm happy for you. Did you receive an email or something? Unfortunately, I still haven't received anything. I assume I won't get it either.
Wow das freut mich für dich, hast du eine email erhalten oder wie ? Bei mir leider immer noch nichts ich gehe davon aus ich bekomme es auch nicht mehr
Výplatu jsem si nechal udělat den po tobě, 1. dubna ve 21:00. Možná budu mít štěstí a přijde zítra taky. Opravdu v to doufám. Udělali jste pro dokončení ještě něco, nebo jste jen čekali? Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.
I had my payout done the day after you, on April 1st at 9 p.m. Maybe I'll get lucky and it'll come tomorrow, too. I really hope so. Did you do anything else to complete it, or did you just wait? Thanks for your feedback.
Ich habe ein Tag nach dir auszahlen lassen also an 1.4 um 21 Uhr …. Vllt hab ich ja Glück und es kommt morgen auch ich hoffe es so sehr . Hast du noch irgendwas getan das es abgeschlossen wurde oder einfach gewartet ? Danke für deine Rückmeldung
Posílal jsem e-maily všude možně a mluvil se zákaznickým servisem tisíckrát denně, stejně jako vy, nic jiného! Už jsem to vzdal
I sent emails all over the place and talked to the costumer service a thousand times a day, just like you did, nothing else! I had already given up
Dáváš mi naději, děkuji
You give me hope thank you
Du machst mir Hoffnung danke
Ahoj, můžu se zeptat, kdy ti přišly peníze?
Hey, can I ask what time your money came?
Hey darf ich fragen wieviel Uhr dein Geld kam ?
Ahoj Julie, nějaké novinky? Dostal jsem potvrzovací e-mail kolem 7:00 a peníze přišly přibližně po 6 hodinách (ale záleží na vaší bance)
Hi Julia, any news? I got the confirmation email around 7am, and the money came after 6h more or less (but it depends on your bank)
Bohužel stále nic... Předpokládám, že své peníze pravděpodobně nedostanu... Škoda
Unfortunately, still nothing… I assume that I will probably not receive my money… What a pity
Leider immer noch gar nichts … Ich geh davon aus das ich mein Geld wohl nicht erhalten werde … Schade
Pokud jsem to udělal já, myslím, že vy také. Počkejte do příštího pondělí. Pokud se nic nestane, řeknu vám, komu můžete poslat e-mail stejně jako já
If I did, I think you will too. Wait until next Monday. If nothing happens, I’ll tell you who you can email just like I did
V živém chatu to bylo vždy to samé, oddělení na tom usilovně pracuje, měl bych si být jistý, že dostanu své peníze... Ach ty vole, hej
ano, to by bylo hezké
It was always the same thing in the live chat, the department is working hard on it, I should be sure that I get my money... Oh man, hey
yes that would be nice
War grade immer im Live Chat immer das selbe , die Abteilung arbeitet mit Hochdruck daran ich soll sicher sein ich bekomme mein Geld …. Oh man ey
ja das wäre lieb
V určitém okamžiku jsem jim přestal posílat zprávy, příliš mě to stresovalo. Jsou k ničemu. Budu čekat na vaše zprávy, a pokud se nic nestane, dejte mi vědět a já vám pomohu!
At a certain point I just stopped messaging them, it was stressing me out too much. They’re useless. I’ll be waiting for your news, and if nothing happens let me know and I’ll help you!
Ano, cítím to stejně, ale před Velikonocemi jsem toho opravdu mohl využít. Je to jen nepříjemné... Dobře, děkuji moc.
Yes, I feel the same way, but I could have really used it before Easter. It's just annoying... Okay, thank you very much.
Ja geht mir genauso, nur hätte ich es jetzt vor Ostern gut gebrauchen können. Einfach ärgerlich … alles klar vielen dank dir
Malina Casino je další kasino na dlouhém seznamu s různými sesterskými jmény, které fungují stejným způsobem, nevybírají výhry v odhadovaných časech a snaží se, aby hráč přišel o své prostředky. Nedoporučuji žádné z jejich kasin. V mém případě VIPERWIN nezpracoval mé výběry po dobu 20 dnů, přestože ve svých domovech zaznamenal velké ztráty, pokud vše sečteme.
Malina Casino is another casino on the long list with different sister names that operate in the same way, not withdrawing winnings within the estimated times, trying to make the player lose their funds. I do not recommend any of their casinos. In my case, VIPERWIN has not processed my withdrawals for 20 days, despite having obtained large losses in their homes if we add everything up.
Malina casino otro casino mas de la larga lista con diferentes nombres hermanos que operan de la misma manera,no retirando ganancias en los tiempos estimados tratando que el jugador pierda sus fondos,no recomiendo ninguno de sus casinos en mi caso VIPERWIN lleva sin procesar mis retiros 20 dias a pesar de haber obtenido grandes perdidas en sus casas si sumamos todo.
Mohu se zeptat, zda jste také měli nějaké problémy s tímto kasinem?
May I ask if you experienced some issues with this casino as well, though?
VIPERWIN kasino bratře, nezaplatil mi od 30. března
VIPERWIN casino brother, hasn't paid me since March 30th
VIPERWIN casino hermano,no me paga desde el dia 30 de marzo
Hej, zatím se nic nestalo... Mohl bys mi zkusit pomoct? 🥺
Hey, nothing has happened yet... Could you try to help me? 🥺
Hey bis heute ist immer noch rein gar nichts passiert …. Könntest du versuchen mir zu helfen ? 🥺
Měl jsem to, znovu otevřeli účet, který jsem uzavřel, aniž bych o to požádal, a bombardovali mě propagačními akcemi, nejen touto, tucet dalších, které jsem uzavřel, bylo znovu otevřeno, aniž bych o to požádal.
I had it, they reopened the account I had closed without me requesting it and bombarded me with promotions, not just this one, a dozen more that I had closed were reopened without me requesting it.
Lo tuve,reabrieron la cuenta que tenia cerrada sin yo solicitarlo y me bombardearon con promociones,no solo esta,una decena mas que tenia cerradas las reabrieron sin yo solicitarlo.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.