Díky za info, dáváš mi naději
Thanks for the info, you give me hope
Danke für die Info du machst mir Hoffnung
Oh, skvělé, pak jsi to dostal dokonce přede mnou. Bohužel jsem stále nic nedostal, i když jsem podal žádost 1. dubna. Udělali jste něco pro urychlení?
Oh great, then you even received it before me. Unfortunately I still haven't received anything even though I applied on April 1st. Did you do anything to speed it up?
Oh super dann hast du es sogar noch vor mir erhalten ich habe leider immer noch nichts obwohl ich am 1.4 beantragt habe, hast du irgendwas getan um es zu beschleunigen ?
Oh, konečně...udělal jsi něco nebo jsi jen čekal? Díky za info.
Oh, finally...did you do something or just wait? Thanks for the info.
Oh na endlich … hast du etwas getan oder einfach gewartet ? Danke für die Info
kromě toho, že jsem podpoře lezl na nervy každý den nic
except that I got on the support's nerves every day nothing
außer dass ich dem support jeden tag auf die nerven gegangen bin nichts
To je vlastně to, co dělám také. Nyní odpověděli na můj e-mail se stížností a řekli mi, abych v pondělí požádal o aktualizaci...
That's actually what I'm doing, too. Now they've responded to my complaint email and told me to ask for an update on Monday...
Das mache ich tatsächlich auch als, jetzt haben sie auf meine Beschwerde email geantwortet ich soll Montag nach einem Update fragen …
Dnes jsem dostal 1500 €, trvalo mi to 1 týden, tip, který dávám, je stěžovat si každý den děkuji
I received 1500€ today it took me 1 week the tip I give is to complain every day thank you
Recebi hoje 1500€ levei 1 semana a dica eu dou é reclamar todos os dias obrigado
Čekal jsem 13 dní na svou sbírku a stěžoval jsem si každý den, několikrát denně a posílal jsem e-maily všem, kterým jsem mohl. Nevím, co jiného dělat
I've been waiting 13 days for my collection, and I've been complaining every day, several times a day, and I've sent emails to everyone I can. I don't know what else to do
Estou há 13 dias à espera do meu levantamento, e tenho reclamado todos os dias, várias vezes ao dia, já enviei emails a toda a gente possível. Não sei que fazer mais
No, nečekal jsem žádné další peníze, ale zjevně dnes někteří lidé něco dostali.
U mě to bylo 22 dní. Tak to se asi stane i vám.
Well, I wasn't expecting any more money, but apparently some people got something today.
For me, it was 22 days. So it will probably happen for you too.
Also habe ja nicht mehr mit dem Geld gerechnet aber anscheinend haben heute einige was bekommen.
Bei mir waren es 22 Tage. Also wird bestimmt auch bei dir kommen.
Čeká na vaši výplatu, zatímco se ověřují vaše bankovní údaje?
Is your payout still pending while your bank details are being verified?
Steht deine Auszahlung auch immer noch das deine Bankdaten überprüft werden ?
Dobře, je to pro mě stejné už 12 dní, jsem zpět v živém chatu
Okay, it's been the same for me for 12 days, I'm back in the live chat
Okey bei mir sieht es genauso aus seit 12 Tagen , ich bin grade wieder im Live Chat
Dejte mi vědět, pokud vám řeknou něco relevantního
Let me know if they tell you something relevant
Bohužel jsem opět dostal pouze standardní zprávy, že se nemám bát, peníze brzy dorazí. Všechno bylo v pořádku s výplatou... Opravdu jsem mohl zvracet.
Unfortunately, I only got standard messages again, telling me not to worry, the money would arrive soon. Everything was fine with my payout... I could really puke.
leider wieder nur Standard Nachrichten ich soll mir keine Sorgen machen das Geld würde bald kommen. Es wäre alles in Ordnung mit meiner Auszahlung … könnte wirklich kotzen
Už nikdy v tom kasinu hrát nebudu. Tohle byla velká lekce!!
I won’t play on that casino ever again. This was a big lesson!!
V každém případě jen doufám, že dostaneme alespoň své peníze 🥺😭
In any case, I just hope that we at least get our money 🥺😭
auf jeden Fall , ich hoffe nur trotzdem das wir wenigstens unser Geld noch erhalten 🥺😭
Čekal jsem od 9.4., stále jsem žádal o aktualizace prostřednictvím chatu a e-mailu a dnes jsem obdržel 500 eur. Pravděpodobně dám další šanci, ale ne s velkým množstvím peněz. Nechci riskovat 😆
I waited since 9.04, kept asking for updates via chat and email and received 500 eur today. Probably will give another shot but not with high amount of money. Dont want to risk 😆
Zvláštní, čekám od 1. dubna. Píšu na live chat každý den a nic se neděje. Obdrželi jste e-mail po dokončení nebo byl náhle na vašem bankovním účtu?
Strange, I've been waiting since April 1st. I write to the live chat every day and nothing happens. Did you receive an email after completion or was it suddenly in your bank account?
Komisch ich warte seit dem 1.4 ich schreibe jeden Tag mit den Live Chat und es passiert rein gar nichts hast du eine email nach Abschluss erhalten oder war es plötzlich auf dem Bank Konto ?
Obdržel jsem e-mail, že výběr byl dokončen. Používám Skrill a ze svých zkušeností z každého kasina – protože je výběr ze Skrill schválen – dostávám ho okamžitě.
I received an e-mail that withdrawal is completed. I use Skrill and from my experience from every casino - since Skrill withdrawal is approved - I receive it instantly.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.