Ahoj,
Technický problém je jen lež, abyste nezaplatili, přiměli vás zrušit a prohrát. Mnoho hráčů skutečně zruší a prohraje.
Už měsíc mi bylo řečeno, že došlo k technickým problémům. Navrhl jsem jim, aby zaplatili netellerem nebo skrill a po měsíci jsem dostal zaplaceno skrill, takže pokud byl skrill v pořádku, nechápu, proč nezaplatili, když jsem to navrhoval jako první.
Ale jsem rád, že to neudělali, naštěstí jsem to zrušil a šel nahoru ze 400 na 1100. Ale mohl jsem přijít o všechno.
Hello,
The technical issue is just a lie to not pay, make you cancel and lose. A lot of players actually cancel and lose.
I have been told for a month that there were technical issues. I suggested them to pay with neteller or skrill and after a month I got paid with skrill so if skrill was OK, I don't understand why they didn't pay when I suggested it in the first place.
But I'm glad they didn't, luckily I canceled and went up from 400 to 1100. But I could have lost all.
Jo, provedl jsem výběr pomocí Skrill (stále probíhá lol). Takže si myslím, že jde jen o výhru v čase, takže hráči mohou zrušit své výhry, aby o ně přišli.
Yeah, i made withdrawal with Skrill (still in progress lol). So i guess its only about time wining, so players can cancel their winnings to lose it.
Výběr jsem provedl bankovním převodem. Pokud se tento týden nic nestane, navrhnu, abyste mi zaplatili skrill. 4800 € nehodlám zrušit. To je hodně riskantní.
I made my withdrawal with Bank transfer option. If this week nothing happens I will suggest to pay me with skrill. I am not going to cancel 4800€. That's a lot to risk.
Upřímně bych to taky neudělal.
mnoho kasin má nyní problémy se svými poskytovateli plateb a nemůže přijímat debetní karty jako možnost, některá dokonce nemohou nabízet Neteller do určitých zemí. Kvůli technickému problému bych neztratil rovnováhu. Počkejte prosím na vyřešení stížnosti.
Honestly, I would not do that either.
lots of casinos now experiencing troubles with their payment providers, and can't accept debit cards as an option, some even can't offer Neteller to certain countries. I would not lose the balance because of the technical issue. Wait for the complaint to resolve, please.
Ahoj,
nemohu mluvit jménem kasina - ani nechci 🙂, ale mám pocit, že navrhovat hráčům, aby přišli o zůstatek na účtu jen proto, že si myslíte, že kasino lže, není ve skutečnosti dobrý nápad.
Projděte si fórum a uvidíte, že hráči z určitých zemí mají problémy s platebními možnostmi po celém světě. Je to kvůli místním zákonům a silnějšímu vymáhání, také banky nechtějí mít nic společného s platbami vázanými na kasina, takže omezení jsou na dosah ruky.
Vím, že to vypadá jako dobrá výmluva pro zpoždění platby, přesto je lepší nejprve podat stížnost a pak čekat, než o všechno přijít.
Hello,
can't speak on behalf of the casino - nor do I want to 🙂, but I feel that suggesting players to lose their account balance, just because you think that the casino is lying is not actually a good idea.
Browse the forum and you will see that players from certain counties are experiencing problems with payment options across the globe. It's due to local laws and stronger enforcement, also the banks want nothing to do with payments tied to casinos, so the restrictions are at hand.
I know it seems like a good excuse to delay payment, still, it's better to submit the complaint first and then wait rather than lose it all.
Existují však určité výjimky. 🙂 jako když kasino musí například přejít na jinou platební možnost, aby poslalo peníze. Každopádně dobrá poznámka.
There are some exceptions, however. 🙂 like when the casino must switch to a different payment option to send the money for instance. Anyway, good point.
Pokud mají problém s bankovním převodem, mohou mi zaplatit přes skrill nebo tak něco.
If they have problem with bank transfer they can pay me through skrill or something.
Provedl jsem výběr přes Skrill, stále probíhá, ale ostatní hráči dostali své peníze pomocí Skrill (po několika týdnech), takže si nemyslím, že by měli technické potíže s e-peněženkami.
I made withdrawal via Skrill, still in progress however other players got their money with Skrill (after several weeks), so i dont think they have tech difficulties with e-wallets.
Dobrý den Radko,
Myslím, že jsme se nedorozuměli...
Nikdy jsem mu neřekl, aby ztratil rovnováhu, samozřejmě že ne. Pravidlo číslo 1 je nikdy nezrušit výběr.
Chtěl jsem říct, že se zdá, že se zdržují úmyslně, takže zrušíme a prohrajeme, takže nemusí platit.
Hello Radka,
I think we got a misunderstanding...
I never told him to lose his balance, of course not. Rule number 1 is to never cancel a withdrawal.
My point was that it seems they delay on purpose so we cancel and lose, this way they don't have to pay.
Dobrý den mrmileeno,
Díky za opravu, momentálně nejsem v nejlepší formě, takže jsem možná udělal chybu v celém bodě. 🤔
Pravidlo číslo jedna zní dobře, i když se vždy najde pár výjimek.
Hello mrmileena,
Thanks for the correction, I'm not in my best shape at the moment so I possibly made a mistake in the whole point. 🤔
Rule number one sounds good, though there are always a few exceptions.
Podal jsem reklamaci, 2 týdny a od mé žádosti o výběr se nic nezměnilo. Špatné odpovědi a špatná komunikace ze strany týmu podpory a účetnictví.
I made a complaint, 2 weeks and nothing changed since my withdrawal request. Poor answers and poor communication from the support and accounting team.
Po 31 dnech jsou stále "In progress".. I když před 2 týdny zaplatili někomu jinému skrill z nějakého důvodu, zdržují žádosti o můj výběr. Tak to netuším. Jsou vaše výběry v úplném stavu?
After 31 days are still "In progress".. Even tho 2 weeks ago they paied someone else with skrill for some reason they delay mine withdrawal requests. So i have no idea. Are yours withdrawals are in complete status?
Yes měl stejný problém jako před měsícem s nižším výběrem. Pak mi řekli: "Zdá se, že máme nějaké problémy s konfigurací našich platebních metod, náš technický tým pracuje na tom, aby to napravil." A o pár hodin později jsem dostal své peníze na účet Astropay (také se několik dní ukazoval stav Dokončeno). A teď je můj výběr větší a mám problémy. Tuto odpověď jsem dostal před 4 dny: "Omlouvám se za zpoždění. Všechny výběry budou zpracovány během následujících 48 hodin." A stále nic...
Yes had the same issue like a month ago with lower cashout. Then they told me "It seems we are having some configuration issues with our payment methods, our tech team has been working to get this fixed." And a few hours later I got my money on an Astropay account (also was showing for days Completed status). And now my cashout is bigger and have problems. I got that answer 4 days ago :" I do apologize for the delay. All withdrawals will be processed within the next 48 hours." And still nothing ...
V pondělí mi řekli to samé. To bude zpracováno během následujících 48 hodin. A od té doby se nic nestalo. Věřím, že při velkých částkách výběru se výběr záměrně zdržuje pro případ, že by hráči zrušili své výhry a vsadili je. Ale abych byl upřímný, neudělám to. Příští týden pošlu stížnost na toto kasino na curacao. A také vytvořím stížnost na každé stránce, která hodnotí kasino, takže tím vším neprojde žádný jiný hráč.
On monday they told me the same. That in the next 48 hours will be processed. And nothing have happened since then. I believe on big withdrawal amounts they delay the withdrawal on purpose in case the players cancel their winnings and gamble it. But to be honest i am not going to do it. Next week i am going to send a complaint to curacao for this casino. And also i will create a complain on every site that reviews casino so no other player goes through all this.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.