FórumKasinaMad Money Casino - všeobecná diskuze

Mad Money Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od rina123
|
29824 zobrazení 141 odpovědí |
|
1...4 5 6...8
před rokem

Jo, tak smutné, jejich podmínky říkají, že je to 7 pracovních dnů.. Mluvil jsem s živým chatem, mají technické problémy..

Automaticky přeloženo:
mrcsoki
před rokem

Už 5 měsíců mají technické problémy

Automaticky přeloženo:
Mardock
před rokem

Ahoj,


Technický problém je jen lež, abyste nezaplatili, přiměli vás zrušit a prohrát. Mnoho hráčů skutečně zruší a prohraje.


Už měsíc mi bylo řečeno, že došlo k technickým problémům. Navrhl jsem jim, aby zaplatili netellerem nebo skrill a po měsíci jsem dostal zaplaceno skrill, takže pokud byl skrill v pořádku, nechápu, proč nezaplatili, když jsem to navrhoval jako první.


Ale jsem rád, že to neudělali, naštěstí jsem to zrušil a šel nahoru ze 400 na 1100. Ale mohl jsem přijít o všechno.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
mrmileena
před rokem

Jo, provedl jsem výběr pomocí Skrill (stále probíhá lol). Takže si myslím, že jde jen o výhru v čase, takže hráči mohou zrušit své výhry, aby o ně přišli.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před rokem

Výběr jsem provedl bankovním převodem. Pokud se tento týden nic nestane, navrhnu, abyste mi zaplatili skrill. 4800 € nehodlám zrušit. To je hodně riskantní.

Automaticky přeloženo:
Mardock
před rokem

Ano, naprosto. Nikdy nerušte probíhající výběr, ne. 1 pravidlo.

Automaticky přeloženo:
Mardock
před rokem

Upřímně bych to taky neudělal.

mnoho kasin má nyní problémy se svými poskytovateli plateb a nemůže přijímat debetní karty jako možnost, některá dokonce nemohou nabízet Neteller do určitých zemí. Kvůli technickému problému bych neztratil rovnováhu. Počkejte prosím na vyřešení stížnosti.


Automaticky přeloženo:
mrmileena
před rokem

Ahoj,


nemohu mluvit jménem kasina - ani nechci 🙂, ale mám pocit, že navrhovat hráčům, aby přišli o zůstatek na účtu jen proto, že si myslíte, že kasino lže, není ve skutečnosti dobrý nápad.


Projděte si fórum a uvidíte, že hráči z určitých zemí mají problémy s platebními možnostmi po celém světě. Je to kvůli místním zákonům a silnějšímu vymáhání, také banky nechtějí mít nic společného s platbami vázanými na kasina, takže omezení jsou na dosah ruky.


Vím, že to vypadá jako dobrá výmluva pro zpoždění platby, přesto je lepší nejprve podat stížnost a pak čekat, než o všechno přijít.

Automaticky přeloženo:
mrcsoki
před rokem

Existují však určité výjimky. 🙂 jako když kasino musí například přejít na jinou platební možnost, aby poslalo peníze. Každopádně dobrá poznámka.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Pokud mají problém s bankovním převodem, mohou mi zaplatit přes skrill nebo tak něco.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Provedl jsem výběr přes Skrill, stále probíhá, ale ostatní hráči dostali své peníze pomocí Skrill (po několika týdnech), takže si nemyslím, že by měli technické potíže s e-peněženkami.

Automaticky přeloženo:
mrcsoki
před rokem

Poslal jsem jim podrobnosti o mých skrillech. Uvidíme, zda se jim nyní podaří dokončit výběry rychleji. Budu vás informovat

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den Radko,


Myslím, že jsme se nedorozuměli...


Nikdy jsem mu neřekl, aby ztratil rovnováhu, samozřejmě že ne. Pravidlo číslo 1 je nikdy nezrušit výběr.


Chtěl jsem říct, že se zdá, že se zdržují úmyslně, takže zrušíme a prohrajeme, takže nemusí platit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud mají problém s bankovním převodem, mohou mi zaplatit přes skrill nebo tak něco.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, to by bylo rozumné.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před rokem

Dobrý den mrmileeno,

Díky za opravu, momentálně nejsem v nejlepší formě, takže jsem možná udělal chybu v celém bodě. 🤔

Pravidlo číslo jedna zní dobře, i když se vždy najde pár výjimek.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Podal jsem reklamaci, 2 týdny a od mé žádosti o výběr se nic nezměnilo. Špatné odpovědi a špatná komunikace ze strany týmu podpory a účetnictví.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak dlouho trvalo získat peníze? Můj výběr říká, že je dokončen, ale po dobu 5 dnů jsem na AstroPay neobdržel žádné peníze.

Automaticky přeloženo:
palokas1
před rokem

Po 31 dnech jsou stále "In progress".. I když před 2 týdny zaplatili někomu jinému skrill z nějakého důvodu, zdržují žádosti o můj výběr. Tak to netuším. Jsou vaše výběry v úplném stavu?

Automaticky přeloženo:
Mardock
před rokem

Yes měl stejný problém jako před měsícem s nižším výběrem. Pak mi řekli: "Zdá se, že máme nějaké problémy s konfigurací našich platebních metod, náš technický tým pracuje na tom, aby to napravil." A o pár hodin později jsem dostal své peníze na účet Astropay (také se několik dní ukazoval stav Dokončeno). A teď je můj výběr větší a mám problémy. Tuto odpověď jsem dostal před 4 dny: "Omlouvám se za zpoždění. Všechny výběry budou zpracovány během následujících 48 hodin." A stále nic...


Automaticky přeloženo:
palokas1
před rokem

V pondělí mi řekli to samé. To bude zpracováno během následujících 48 hodin. A od té doby se nic nestalo. Věřím, že při velkých částkách výběru se výběr záměrně zdržuje pro případ, že by hráči zrušili své výhry a vsadili je. Ale abych byl upřímný, neudělám to. Příští týden pošlu stížnost na toto kasino na curacao. A také vytvořím stížnost na každé stránce, která hodnotí kasino, takže tím vším neprojde žádný jiný hráč.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky