před rokem
Ahoj znovu,
Tento problém nemám, agent se vždy objeví po pár sekundách.
Hello again,
I don't have this problem, the agent always shows up after couple seconds.
0
Ahoj znovu,
Tento problém nemám, agent se vždy objeví po pár sekundách.
Hello again,
I don't have this problem, the agent always shows up after couple seconds.
Můžete to zkusit teď? 2 dny a stále je nemůžu dostat 🙁
Can you try it now? 2 days and i still cannot get them 🙁
Máte pravdu, dostávám stejnou zprávu... Divné... Až doteď se vždycky někdo našel. Jak dlouho máte tento problém? Protože včera se mi podařilo spojit se s agentem.
You are right, I receive the same message... Weird... Until now there was always someone. For how long do you have this problem? Because yesterday I was able to connect with an agent.
Pokud dobře počítám, je to asi 15-16 hodin. Poprvé jsem to zkusil včera ve 23:00 SEČ.
If i count well, its about 15-16 hours. I tried first at yesterday 23:00PM CET.
Toto kasino má příliš mnoho problémů na vyřešení, pokud chcete můj názor. Dnes podám stížnost, protože jsou to 4 týdny, co čekám na vyplacení mého výběru.
This casino has too many problems to fix if you want my opinion. I will submit a complaint today because it has been 4 weeks i am waiiting on my withdrawal to be paid out.
Dobrý den, mrmileeno, jak vidím, je to dlouhý proces a již uplynulo mnoho dní. Souhlasím s vámi a vidím, že jste podal stížnost, což je rozumné. Držím palce a upozorňujeme, že naši kolegové z reklamačního týmu jsou v těchto dnech trochu zaneprázdněni a víkend právě začíná, proto předem děkujeme za pochopení.
Hello mrmileena, as I see it, is a long process and many days have already passed. I agree with you and can see that you have submitted a complaint, what is reasonable. I keep my fingers crossed and please note that our colleagues from complaint team are a little busy these days and the weekend is just starting, therefore thank you in advance for your understanding.
Dobrý den Magdo,
To je v pořádku, můžu počkat, jsem velmi trpělivý člověk, jak můžete vidět v tomto kasinu lol
Hello Magda,
It's alright I can wait, I'm a very patient person, as you can see with this casino lol
Čekáte na bankovní převod nebo elektronickou peněženku?
You wait for bank transfer or e-wallet?
Čekám přes banku, ale také jim už 2 týdny říkám, že mohou platit na skrill nebo neteller, ale doteď se nic neudělalo. Reklamace je v procesu... Pokud jste vyhráli, nechci být negativní, ale budete čekat dlouho, než dostanete své peníze, já čekám měsíc.
I wait through bank but I have also been telling them for 2 weeks that they can pay on skrill or neteller but until now, nothing has been done. The complaint is in process... If you have won, I don't want to be negative but you will wait long until you get your money, I have been waiting for a month.
Ahoj,
jak ti to jde, zajímalo by mě.
Je skvělé, že chat opět běží, ale rád bych věděl, zda vám agent pomohl. 🙂
Jen mi dej vědět, prosím.
Hello there,
how is it going for you, I wonder.
It's great that the chat is running again, but I'd like to know whether the agent helped you out. 🙂
Just let me know, please.
Takže budeme čekat na vaše potvrzení, že výhry dorazily 🤞😉
So, we will wait for your confirmation that the winnings have arrived then 🤞😉
Minulý týden jsem dostal výplatu myslím po více než měsíci. Musel jsem podat stížnost, abych byl konečně zaplacen.
Od této chvíle už v kasinu nehraju, nechci čekat měsíc. Našel jsem si další, který zaplatil bankou v následujících hodinách.
I have been paid last week I think after more than a month. I had to submit a complaint to be finally paid.
From this moment, I am not playing on the casino anymore, I don't want to wait for a month. I found myself another one which paid by bank in the next hours.
Ahoj a děkujeme za aktualizaci, pokud se nic nestane, nezapomeňte nám do příštího pondělí dát vědět. A to i v pozitivním případě. Doufám, že to bude co nejdříve. 🤞
Hi and thank you for your update, don't forget to let us know if nothing happens till next monday. And in positive case as well. I hope it will be asap. 🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.