FórumKasinaMad Money Casino - všeobecná diskuze

Mad Money Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od rina123
|
29787 zobrazení 141 odpovědí |
|
12 3 4...8
Magda
před 2 roky

Ahoj Madgo, omlouvám se, že jsem neviděl, že jsi mi napsala.


Dnes jsem mluvil s chatem a zjevně měli nějaké problémy s možností bankovního převodu, takže jsem je požádal, aby zaplatili na můj neteller účet. Dám je do pondělí večer, než podám stížnost, protože čekám také 3 další výběry na mém neteller účtu z jiného kasina.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 2 roky

Ahoj znovu,

těší mě 🙂. Bohužel bych řekl, že technické problémy jsou o něco srozumitelnější, ale souhlasím s tím, že kasino by se v takové situaci mělo pokusit navrhnout jinou platební možnost.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den Radko,


Doufám, že jste měli hezkou neděli...


Počkám do večera, s netellerem je to normálně okamžité. Pokud nebude zaplaceno, podám reklamaci.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 2 roky

Dobrý den mrmileeno,

Děkuji! Moje neděle byla rychlá a měla pravděpodobně méně než 24 hodin - znáte ten pocit? 🙂

jaká byla ta vaše?

Každopádně tvůj přístup je velmi férový, tak uvidíme. 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den Radko,


Ó ano, znám ten pocit každou neděli večer 😊... I když moje neděle byla pohodová a klidná.


Odpověděli mi na toto:

Dobré ráno,


Problémy s platbami se stále řeší. Doufám, že se dnes dozvím aktualizaci a já vás doplním. Nezdržujeme se, když se banky nebo platební metody, které aktuálně používáme, vypnou, musíme se rychle připojit k novému řešení, některé z nich se konfigurují snadněji než jiné ..


Vážíme si vaší trpělivosti.


Děkuji


Nevím, co mám dělat, mám počkat nebo podat stížnost? Řekli mi, ať počkám, že stížnost to neurychlí... Jsem opravdu trpělivý člověk, ale čekám už skoro 3 týdny, tak mi prosím řekněte, co mám dělat?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 2 roky

Dobrý den mrmileeno,

Vzpomínám si na jednu větu z jedné z mých oblíbených pohádek, která říká: "Je smutné jako pondělí!" 😀 Asi si mnoho lidí tento pocit z nedělního odpoledne uchovává v hlavě...

I když vaše neděle zní dobře!

Pokud jde o problém odstoupení od smlouvy, bohužel předpokládám, že máte pravdu. Představte si, že odešlete stížnost, my kontaktujeme kasino a odpověď bude stejná. V tomto případě toho moc nezmůžeme 🙁.

Opravdu se zdá, že problém není přesně v našem dosahu. Zdá se, že můžete zatím jen čekat, omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, omlouvám se, že Vám musím brát jakoukoliv naději, ale měl jsem 2 měsíce s ÚDAJNÝMI problémy. Nakonec jsem zrušil platbu 2200 eur a vyhodil peníze. Pro mě je to systematický podvod. Kasino bývalo dobré, ale teď se zdá, že je to jen na vykrádání.

Přesto za vás doufám, že své peníze dostanete

Automaticky přeloženo:
ultiwaster
před 2 roky

Ahoj,


Nikdy byste neměli zrušit výběr, protože vždy prohrajete. Neměli byste prostě hrát a čekat, až bude zaplaceno. Osobně jsem tam nevložil, protože čekám a nebudu, dokud nebude vyplacen. Ale cítím tvou bolest, protože se mi to stalo také v minulosti. Doufám, že jste v pořádku, protože 2200 eur je velmi vysoká částka.


I když mám stejný pocit jako ty, oni neplatí a hledají si výmluvy, jen abys to zvrátil a prohrál, takhle nemusí platit.


Připadá mi opravdu podezřelé, že trváte 3 týdny na vyřešení problému s bankou. Kdyby moje banka zabírala tolik času, změnil bych banku. Nemluvě o tom, že jsem navrhoval přejít k platbě na neteller, která je okamžitá a je to týden, nic se nezměnilo.


Zítra to budou přesně 3 týdny, co čekám.


Také pokud chtějí být spravedliví, protože máte problémy s bankami a platbami, neměli by lidem umožnit vkládat, dokud to není opraveno, ale umožnit lidem vkládat peníze s vědomím, že mají problémy s výběry. Zní to docela jako podvod.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 2 roky

Ahoj,

Dovolte mi dodat, že tři týdny jsou docela dlouhá doba na navržení jakéhokoli řešení a vyplacení peněz.

Odešlete stížnost, abychom viděli, co se děje uvnitř, rád bych viděl, co tým stížností dostane od kasina. Navíc se nám blíží prosinec, takže vás nechci vidět čekat do příštího roku, kvůli nadcházejícím svátkům a nedostatku personálu v kasinu a tak dále. Označte mě za skeptického, ale stížnost bych podal.

Kasino může mít potíže s poskytovatelem plateb – ať už je to cokoliv, ale hlavním zájmem by vždy mělo být najít řešení.


Automaticky přeloženo:
ultiwaster
před 2 roky

Je mi líto, že to skončilo takhle. Ztratili jste slušnou sumu! 🙁

Rozumím tomu správně, že kasino uvedlo, že v problému chyběly také platební možnosti?

To není dobré.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj znovu,


Mluvil jsem s nimi a oni mi řekli, že problém je dlouho na vyřešení a že usilovně pracují na jeho vyřešení, protože v mé situaci je spousta hráčů.


Napsali, že není třeba podávat stížnost, pokud vy (tým kasinového guru) nemůžete problém vyřešit sami, myslím, že to bylo trochu nevhodné říkat.


Slíbili, že dostanu zaplaceno, jakmile to bude opraveno, a že bych si neměl dělat starosti a že stížnost nevyřeší technické problémy s výběrem, které mají.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj znovu,

Právě jsem si všiml, že jsem je dal do špatné diskuze... Ale tady je pár chatů o tom, co mi řekli... filefile

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 2 roky

Ahoj,

Musím říci, že mnoho kasin čelí vážným problémům s poskytovateli plateb a výběry po celém světě obecně. Je to pravděpodobně způsobeno nestabilní geopolitickou situací a také místními omezeními. Umím si představit, že to je těžké vysvětlit, takže bych na ně nebyl tak tvrdý. Každopádně, kterému kasinu prosím patří tyto printscreeny?

3 týdny poměrně dlouhá doba, ale kasino s vámi komunikuje a je ochotno se podělit i o nepříjemné vysvětlení, osobně si myslím, že to není tak špatné - pokud se samozřejmě dočkáte výhry.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den Radko,


Tyto snímky obrazovky pocházejí z kasina šílených peněz o výběru. Omlouvám se, protože jsem psal i na luckycrypto diskuzi, nejdřív jsem to tam dal špatně, pak mi to došlo a dal jsem to sem.


Ano, řekl jsem jim, že počkám do pátku, do té doby to bude 1 měsíc a navzdory tomu, co říkají, podám stížnost.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 2 roky

Dobrý den mrmileeno,

děkuji, že jste mi dali vědět 🙂.

Souhlasím, byl jste velmi trpělivý. Jak jsem psal, hlavním zájmem kasina by mělo být posílat vám výhry jakýmkoliv možným způsobem, jen doufejme, že to kasino brzy zvládne!


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den, Radko 🙂,


tady je mail, který jsem dnes dostal:


Dobré ráno,


Děkujeme vám za vaši trpělivost. Konečně jsme přišli na problém s konfigurací pro náš nový platební systém. To znamená, že oprava se dnes testuje a jakmile to projde, vaše platba bude odeslána na váš účet. Omlouvám se za zpoždění, doufáme, že tato nová oprava zabrání tomu, aby se to opakovalo.


Brzy budeme v kontaktu,


Děkuji a přeji hezký den,


Takže počkáme a uvidíme... Znovu jsem jim řekl, pokud to nebude fungovat, že mohou peníze poslat na neteller nebo skrill.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 2 roky

Dobrý den 🙂,

Dobře, zopakuji to znovu - počkáme a uvidíme 😂. Pořád čekám na happy end!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Nejsou k dispozici nějaké informace o jejich živém chatu? Snažím se před 2 dny, ale stále se s nimi nemohu spojit v živém chatu. Říká, že je momentálně nedostupný. Mám problém se svým účtem, provedl jsem vklad na bonus, dokončil jsem sázku, ale můj zůstatek vidím jako bonusový zůstatek. Na mém účtu nejsou žádné aktivní bonusy.

Nemohu tedy provádět výběry, přesto jsem vsadil.


Pozdravy,

Davide


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
mrcsoki
před rokem

Ahoj,


Chat je obvykle bot. Nejprve vyberte svůj jazyk, když se objeví, a poté vyberte agenta. A někdo vám pomůže.


I když můžete také poslat zprávu e-mailem.


Nicméně čekám na své 2 výběry od 29. října, zřejmě mají stále problémy s platebními systémy, na problém přišli a mimochodem od pondělí je stále testují.


Je velmi těžké uvěřit, že s vědomím, že můžeme vkládat pomocí každého platebního systému, ale pokud jde o výběr stejným způsobem, je tu problém. Pokud by problém byl skutečný, neměli bychom být schopni uložit ani jeden.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před rokem

Ahoj,


Ano, vybral jsem možnost Agent s anglickým jazykem. Stále se nelze připojit k agentovi. Píše: "Bohužel vás nemohu přesměrovat na jednoho z našich agentů, protože jsou momentálně nedostupní. Váš chat bude uzavřen."

Takže si myslím, že musím počkat, až to opraví. 🙂

Automaticky přeloženo:
12 3 4...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky