Ahoj. Bohužel nemám nic dobrého k výplatě v tomto kasinu. Od 6. května 2022 čekám na svou výplatu ve výši 1 500 EUR.
Live chat jsem používal poměrně hodně, ale s někým jsem se naživo setkal jen jednou. Tenhle mi nemohl pomoci. Bylo mi řečeno, že se mohu správce účtu zeptat pouze e-mailem. Taky jsem to párkrát udělal. Velmi neuspokojivé odpovědi jsem obvykle dostal až o několik dní později. Jak se mohu chovat?
Baury
Hi. Unfortunately I have nothing good to say about the payout at this casino. I've been waiting for my payout of €1500 since May 6th, 2022.
I've used the live chat quite a lot, but I only met someone live once. This one couldn't help me. I was told I could only question the account manager via email. I've done that a few times too. I usually only got the very unsatisfactory answers days later. How can I behave?
Baury
Hallo. Ich kann leider nichts Gutes über die Auszahlung in diesem Casino berichten. Ich warte im seit dem 6.5.22 auf meine Auszahlung von 1500€.
Den Live-Chat habe ich schon sehr oft benutzt, habe aber nur einmal jemand live angetroffen. Dieser konnte mir nicht helfen. Mir wurde gesagt, ich könne nur per E-Mail den Account -Manager befragen. Das tat ich auch schon einige Male. Die sehr unbefriedigenden Antworten bekam ich meist erst Tage später. Wie kann ich mich verhalten?
Baury