FórumKasinaMad Money Casino - všeobecná diskuze

Mad Money Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od rina123
|
29033 zobrazení 141 odpovědí |
|
1 2 3...8
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj. Bohužel nemám nic dobrého k výplatě v tomto kasinu. Od 6. května 2022 čekám na svou výplatu ve výši 1 500 EUR.

Live chat jsem používal poměrně hodně, ale s někým jsem se naživo setkal jen jednou. Tenhle mi nemohl pomoci. Bylo mi řečeno, že se mohu správce účtu zeptat pouze e-mailem. Taky jsem to párkrát udělal. Velmi neuspokojivé odpovědi jsem obvykle dostal až o několik dní později. Jak se mohu chovat?

Baury

Automaticky přeloženo:
Baury2
před 2 roky

Ahoj Baury,

To je příliš dlouho a také nedostatek komunikace se nezdá být správný.

Dostali jste někdy nějaké informace o nějakém problému s výběrem?

Byl prosím váš účet plně ověřen?

Myslím, že byste měli podat stížnost a laskavě odpovědět na tyto otázky také tam.

Stačí kliknout na tento odkaz: https://casino.guru/complaints/create

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vynikající kasino s velmi rychlými výběry a živým chatem.

Také nezapomínejme, že toto kasino doporučují všichni poskytovatelé a všechny hry.

Automaticky přeloženo:
zipperin212
před 2 roky

Ahoj,

to je skvělé!

Zajímalo by mě, jestli máte nějakou šanci získat od kasina nějaké točení zdarma jako odměnu za napsání uživatelské recenze?

Chci jen objasnit, že toto není správná funkce uživatelské recenze a neovlivní hodnocení uživatelské recenze kasina 🙂.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Líbí se mi nový moderní design webu Mad Money Casino. Zde najdu většinu oblíbených slotů těch nejlepších poskytovatelů. K dispozici je mnoho zajímavých možností, jak získat bonusy zdarma. Přátelská živá podpora pomáhá všem zákazníkům.

Automaticky přeloženo:
mo6tniq77
před 2 roky

To zní dobře! 🙂

Zajímalo by mě, zda jste již vložili a vybrali?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, od 2. srpna 2022 čekám na výplatu 2200 eur v eth a účetní tým mě neustále odrazuje.

Výplata stále probíhá, byla již několikrát vyplacena a účet je plně ověřen.

Co mohu udělat, abych dostal své peníze?

Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
ultiwaster
před 2 roky

Ahoj,

Na základě vašich informací bych řekl, že pro takové zpoždění není žádný zjevný důvod.🤔

Podpora uvedla nějaký konkrétní důvod, prosím? Teď jen hádám, že kasino může mít nedostatek zaměstnanců kvůli dovolené, nebo je možná účetní tým v poslední době přetížený.

Každopádně klidně zvažte podání stížnosti .

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Již jsem otevřel stížnost.

Kryptosystém byl údajně změněn, ale po žádosti o výplatu jsem mohl vkládat kryptoměny.

Jsem zvědavý, co se bude dít, v live chatu se mi zdá ban, žádost o agenta byla již 4x za sebou zamítnuta a z chatu jsem byl vyhozen s tím, že nikdo není dostupný.

Automaticky přeloženo:
ultiwaster
před 2 roky

Ahoj,

Zkontroloval jsem vaši stížnost , je dobře, že máte k dispozici všechny ty screenshoty, myslím, že by to hodně pomohlo.

Uvidíme, zda se nám brzy podaří získat nějaké aktualizace z kasina, rozhodně doufám v to nejlepší!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji mnohokrát, ano, chtěl bych ukázat, že jsem se vždy snažil najít řešení a měl velkou trpělivost. Bohužel nenahrál 1 snímek obrazovky, kde je vidět můj účet s vkladem, píše se, že probíhá od 22.08.22 a nic v poznámce, takže ode mě není vyžadována žádná akce. Celkově je to škoda, protože jinak jsem byl s kasinem docela spokojený.

Doufám v to nejlepší a věřím v kasino

Automaticky přeloženo:
ultiwaster
před 2 roky

Ahoj,

Nejsem si jistý, zda existuje nějaký limit omezující počet snímků obrazovky, které lze vložit. Vzpomínám si, že jsme měli nějaké technické problémy s nástrojem pro nahrávání. Možná to bylo způsobeno tímto.

Každopádně věřím, že PrintScreen můžete poslat e-mailem.

Chápu vaši frustraci v tomto případě. Je docela těžké najít dobré kasino, které skutečně odpovídá vašemu stylu.

Zaměřme se teď jen na stažení 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, zatím se mi nic nestalo. Už jste dostali odpověď?

Automaticky přeloženo:
ultiwaster
před 2 roky

Ahoj,

Myslím, že Nick stížnost velmi brzy aktualizuje, bohužel nemám žádné informace, stížnosti přímo neřeším. Zítra zkontroluji průběh.🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,


Čekám na výběr 200 eur na výplatu od 29. října. Čeká se od pátku.


Mám další výběr 400, o který jsem požádal před 2 dny.


Zatím mi nezaplatili žádné z těchto dvou, ale odvažují se mi poslat propagační akce na vklad.


Dnes je to 10 den, co čekám.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 2 roky

Ahoj,

zní to opravdu hloupě posílat vám povýšení v této situaci, ale vysvětlení je docela jednoduché.

Kasina při odesílání promo akce nefiltrují hráče s „problémy" čekajícími na výběry nebo komplikovaným KYC. S největší pravděpodobností pouze poskytnou seznam kontaktů na partnera, který jménem kasina posílá propagační akce.

Řekl bych, že zbývají 4 dny, pak reklamace 🙁.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj,


ano, počkám do pátku a podám stížnost. Vážně, za 11 dní vyplacení 200 eur to vypovídá hodně o tom, jak špatné kasino to je... Nemluvě o tom, že jsem před dvěma nebo třemi dny provedl další výběr 400, myslím, že počkám tak měsíc pro ně.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 2 roky

Ahoj mrmileeno, těžko odhadnout, jak dlouho budeš čekat, ale pokud se nic nestane do pátku a pak znovu i při druhém odběru, tak neváhejte a podejte reklamaci, jak už zde bylo řečeno. Držím palce.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 2 roky

Ahoj,

Udělal jsem si poznámku, abych se vás zeptal, zda jste dostali výhru, jaká je tedy dnešní situace? 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den Radko,


za prvé, to je od tebe moc milé 🙂 děkuji...


Zde je jejich dnešní odpověď poté, co jsem jim poslal poslední e-mail před odesláním stížnosti:


Dobré ráno,


Jak již bylo zmíněno, stále máme nějaké problémy s připojením. Náš technický tým pracuje s novými platebními metodami, aby tento problém co nejdříve vyřešil. Vážíme si vaší trpělivosti a o stavu vás budeme informovat. Doufáme, že se to dnes vyřeší.


Děkuji


Napsal jsem jim, že pokud mají problémy s bankovním převodem, mohou mi poslat na můj neteller účet. Počkám do večera a po práci, bohužel budu muset podat reklamaci, protože už to jsou 2 týdny.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky