FórumKasinaLuckyDreams Casino - všeobecná diskuze

LuckyDreams Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od Radka
|
8871 zobrazení 76 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
Drycent
před 7 měsíci

Ahoj, tuhle hru znám a když jsem ji hrál jen jako demo verzi, tak jsem dopadl asi podobně. Když přišlo šílenství, byly ryby s malými výhrami a naopak když ryby přišly s většími výhrami a bylo jich více, tak žádné běsnění. Ale bohužel tak automaty fungují a někde může být těžší vyhrát nebo prostě mít smůlu, ale neviděl bych na tom ve své podstatě nic špatného, protože kasino má nad hráčem vždy náskok. V kasinech proto raději nehraju, protože vím, že bych neměl štěstí.

Pokud vám kasino řeklo, že nemá žádnou kontrolu nad výsledkem, pak je to pravda. Nemá nad tím kontrolu, takže je to smutné, ale bohužel jste nevyhráli. 🙁

Automaticky přeloženo:
Jasmon
před 7 měsíci

Chtěli byste e-mail nebo e-mail manažera.. dostali jste zaplaceno

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Chlape, podívej, rád předám e-mail VIP manažera, který ti v tom může pomoci .. Zjistil jsem, že pokud si nehraješ s kryptoměnami, peníze z banky se někdy z různých důvodů zdrží, může to být také tvoje banka Institute by mohl také spadnout na víkend nebo pátek nebo státní svátek a zúčtovací centrum časové směny každé banky. Proto jsem konvertoval na Crypto,... ale jako hráč mohu upřímně říci, že LUCKY DREAMS VŽDY UDĚLALY SPRÁVNĚ BUDE MĚ A PÁR MŮJHO PÁTRA, KTERÝ TAM HRAJE!!!! Tam velmi upřímně.. a spravedlivě a rozumně!!

Automaticky přeloženo:
Jasmon
před 7 měsíci

Řekl jsem vám, že kasino je poctivé

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Chlape, podívej, rád předám e-mail VIP manažera, který ti v tom může pomoci .. Zjistil jsem, že pokud si nehraješ s kryptoměnami, peníze z banky se někdy z různých důvodů zdrží, může to být také tvoje banka Institute by mohl také spadnout na víkend nebo pátek nebo státní svátek a zúčtovací centrum časové směny každé banky. Proto jsem konvertoval na Crypto,... ale jako hráč mohu upřímně říci, že LUCKY DREAMS VŽDY UDĚLALY SPRÁVNĚ BUDE MĚ A PÁR MŮJHO PÁTRA, KTERÝ TAM HRAJE!!!! Tam velmi upřímně.. a spravedlivě a rozumně!!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jsem rád, že s nimi máte dobré zkušenosti. Hraješ tady pořád? Měli jste pozdní výběry nebo jste použili kryptoměnu? Jak dlouho trvalo, než jste se stáhli?

Automaticky přeloženo:
Yoshy2323
před 7 měsíci

Myslím, že ne, protože existují i jiná kasina jako Trickz, kde si můžete vybrat do 1 hodiny. Čekat 5 dní není v pořádku, zvláště pokud jste ověřeni

Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,

Zaplatil jsem 20 eur Luckydreams bankovním převodem dne 1. března 2024. 2. března 2024 jsem se pokusil prostřednictvím chatu v kasinu zeptat, proč nebyly peníze připsány na můj účet. Byl bych zařazen do fronty, kde bych byl po 1,5 hodině čekání bez odpovědi. Pak jsem viděl, že vklad byl zamítnut. Vklad prošel přes Friolion Ltd a mám z toho snímek obrazovky petronela.k@casino.guru odesláno. Do té doby jsem již několikrát zaplatil a bez problémů. Od té doby jsem již žádné vklady neprováděl.

Automaticky přeloženo:
Gerd11
před 6 měsíci

Hele, ohledně tvého vkladu, který neprošel, zkusil jsi se zeptat v bance, jestli jsou nějaké problémy? Nebo peníze odešly z vašeho bankovního účtu, jen se nevložily na váš hráčský účet?

Taky je dobře, že jsi Petronele poslal vše, co bylo potřeba k reklamaci a že máš screenshot. Pokud tato situace přetrvává, náš tým se vám určitě pokusí pomoci.

Pevně věřím, že Váš vklad nakonec dorazí, stejně jako ten poslední. Pokud máte nějaké další novinky, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,

Udělám. dík

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Teď zase čekám na odstoupení od Lucky dreams .3 dny a píše se znovu čekající /zrušit.

Říkají, že je to schváleno, ale čeká se na to. Prostě lžou. Říká, že pokud jste ověřeni, trvá to 24 hodin, ale nyní uplynulo 48 hodin m

Co by člověk vlastně dělal ..Opravdu mizerné kasino.


Automaticky přeloženo:
Jasmon
před 4 měsíci

Hmm, mohlo by to být nějaké automatické odmítnutí? Protože to opravdu dává trochu smysl, alespoň na první pohled. 🙁

V žádném případě není divu, že se cítíte nespokojeni. Poskytla jejich podpora něco blízkého vysvětlení?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

filefile

file

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj

Chtěl bych se na něco zeptat

Výplatu mám 17.4

Další od 22.4

neustále probíhá

Když se ptám, mají každý den jinou výmluvu

kde si mohu stěžovat

Již jsem odeslal e-mail

zatím žádná odpověď

Automaticky přeloženo:
Sternchen-123
před 4 měsíci

Přesně oni mě taky začali ignorovat.

Můžete poslat stížnost kasinovému guruovi, aby vám pomohl. Protože jsem měl dříve také problémy s výběrem, teď mě na chatu prostě ignorují.


Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jasmon
před 4 měsíci

Ano přesně

Snažím se celý den, ale nikdo neodpovídá 😖😖

Jak mám postupovat při reklamaci?

Automaticky přeloženo:
Sternchen-123
před 4 měsíci

Tady na kasino guru na levé straně je formulář stížnosti, takže můžete napsat.


https://se.casino.guru/klagomal/all

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

filefile

file

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Z toho, co vám agent napsal, a také z vašeho snímku obrazovky vidím, že výběr stále čeká na vyřízení. Nechápu, když se podívají na váš hráčský účet a vidí to samé, proč by vám říkali, že už je schválený.

Na druhou stranu víte, že se vám s nimi již jednou podařilo vyřešit problém s odstoupením od smlouvy, a věřím, že víte, že se na nás můžete obrátit, pokud problémy přetrvávají.

Samozřejmě pokud dojde k nějaké technické chybě nebo zpoždění na straně poskytovatele plateb, asi se budete muset jen obrnit trpělivostí a věřím, že peníze k vám přijdou.

Určitě mi dejte vědět, pokud se dozvíte nějaké nové informace nebo dorazí peníze. Pokud ne, pokusíme se znovu pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj

Chtěl bych se na něco zeptat

Výplatu mám 17.4

Další od 22.4

neustále probíhá

Když se ptám, mají každý den jinou výmluvu

kde si mohu stěžovat

Již jsem odeslal e-mail

zatím žádná odpověď

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, co přesně ti kasino dává za důvod, proč ještě nemáš své peníze? Ověřili jste zde svůj účet úspěšně? Hráli jste s nějakým bonusem?

Pokud jde o stížnost, viděl jsem, že hráč, se kterým jste si vyměnili pár příspěvků, s vámi již sdílel odkaz, takže pokud máte zájem, můžete si jej otevřít u nás.

Pokud máte nějaké dotazy nebo něco nefunguje, můžete se na nás obrátit.

Připojil jsem také průvodce, který vám poskytne více informací o tom, co můžete od procesu reklamace očekávat.

Najdete ho zde na tomto odkazu . ⬅️

Doufám, že se celý případ co nejdříve vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ahoj

Ano přesně, očekávají, že budete hazardovat se ziskem

tak teď tam hrát naposledy.

Dnes byl schválen výběr a peníze dorazí během 1 - 7 dnů.


Děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
Jasmon
před 4 měsíci

To rád slyším. Je zřejmé, že pokud byste zde chtěli hrát dál, museli byste si zvyknout na delší výběry, takže vám vaše rozhodnutí vůbec nevyčítám.

Pokud se stane něco nečekaného, klidně se o to se mnou podělte.

Hodně štěstí. ☘️😊

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky