před 6 měsíci
Dostal jsem to dvakrát a trvalo to asi den, než to bylo vyřízeno. Tato částka je ale vyšší než předtím.
i received twice before and it took about a day to be completed. this amount is higher than before tho.
OdpovědětCitovat0
Dostal jsem to dvakrát a trvalo to asi den, než to bylo vyřízeno. Tato částka je ale vyšší než předtím.
i received twice before and it took about a day to be completed. this amount is higher than before tho.
No, možná to má nějakou souvislost, ale já bych se stejně držel faktu, že jsi odtamtud už peníze dostal.
Hrál jsi s nějakým bonusem?
Zkuste trochu vydržet a uvidíte, co se stane v příštích několika dnech.
Well, it may have some connection, but I would still stick to the fact that you already received money from there.
Did you play with any bonus?
Try to hold out a little and see what happens in the next few days.
Dobrý den, chci si vybrat peníze z kasina Lucky Wolf a požaduje se ověření. Už jsem to dokončil, ale proces trvá už 3 dny.
Hello, I want to withdraw my money from the Lucky Wolf Casino and it asks for verification. I already completed it, but it's been in process for 3 days.
Hola quiero retirar mi plata del casino lucky wolf y me pide verificacion ya la complete pero sigue en proceso desde hace 3 dias
Jsou ale na vašem účtu nějaké informace o ověření? Čeká na vyřízení, nebo je dokončeno?
Pokud nemáte žádné informace, určitě byste se měli obrátit na podporu. Už jste to zkoušeli?
Is there any information about the verification in your account, though? Is it pending or completed?
You should surely contact the support if you have no information. Have you tried that already?
Ověření je nyní dokončeno. Nahrál jsem své dokumenty a selfie, ale stále se objevuje obrázek, který mi říká, že pro přístup na platformu musím ověřit svůj účet... a stále to probíhá... ano, vytvořil jsem nový účet a poslal ho na podporu, ale stále čekám na odpověď.
The verification is now complete. I uploaded my documents and selfie, but an image keeps appearing that tells me that to be on the platform I have to verify my account... and it's still in process... yes, I created a new account and sent it to support, but I'm still waiting for a response.
Ya esta completa la verificacion cargue mis documentos y selfie pero me sigue apareciendo una imagen que me dice que para estar en la plataforma tengo que verificar mi cuenta...y sigue en proceso...si me cree una nueva cuenta y le mande ah soporte pero sigo esperando respuesta
Ahoj. Omlouvám se za pozdní odpověď.
Jak prosím probíhá ověřování?
A co myslíš tím, že jsi si vytvořil nový účet? Obvykle není povoleno mít více účtů, takže buď prosím opatrný.
Hey. Sorry for the late reply.
How is the verification going, please?
And what do you mean that you have created a new account? Usually it is not allowed to have multiple accounts, so please be careful.
Ahoj, můžeš mi říct, proč čekáš týden? Řeklo kasino něco o ověření? Byly nějaké dokumenty zamítnuty, nebo se zatím nic nestalo?
Dejte mi prosím vědět.
Hi, can you tell me why you're waiting a week? Did the casino say anything about verification? Were any documents rejected, or has nothing happened yet?
Please let me know.
Kasino mi vůbec neodpovědělo, všechny dokumenty jsem odeslal před týdnem a vůbec mě neověřili. Nemůžu se přihlásit ke svému účtu a stále mi hlásí, že musím být ověřen, ale nikdo mě už přes týden neověřuje a neodpovídá na žádné e-maily.
Casino has not replied to me at all i sent all the documents a week ago and they haven't verified me at all. I cant log into my account keeps saying I need to be verified but no one is verifying me for over a week nor are they replying to any emails
V tom případě bych u nás podal stížnost.
Můžete použít tento odkaz . ⬅️
Náš tým se vám s vaší situací pokusí pomoci, takže věřím, že to dobře dopadne.
Vím, že ověření může trvat déle, ale kasino by mělo s hráčem vždy komunikovat. Pokud vám zablokovali účet a vy o tom nic nevíte a kasino se k ověření nevyjádřilo, pak by to tak být nemělo.
Tak co, půjdeš do toho?
In that case, I would file a complaint with us.
Our team will try to help you with your situation, so I guess it will turn out well.
I know that verification can take longer, but the casino should always communicate with the player. If they blocked your account and you don't know anything about it, and the casino hasn't commented on the verification, then it shouldn't be like that.
So, are you going to go for it?
Ano, podám stížnost, protože jsem na účtu vyhrával a pak mě požádali o ověření, že jsem z ničeho nic získal pár tisíc, které jsem vyhrál.
Yes I will be filing a complaint because I was winning on the account and then just asked me to verify out of nowhere got a few thousands I won
Je v pořádku, že vás chtěli ověřit, ale pokud vám zablokovali účet, aniž by vám cokoli řekli, neověřili vás a vy nemáte žádné informace, tak to v pořádku není.
Uvidíme, co se stane v nejbližších dnech.
It's fine that they wanted to verify you, but if they blocked your account without telling you anything, didn't verify you, and you don't have any information, that's not okay.
We'll see what happens in the coming days.
Ahoj... můj účet ukazuje, že od minulého týdne probíhá ověření. Provedl jsem výběr a kvůli ověření se nemohu přihlásit na platformu. Myslel jsem, že se to v pondělí vyřeší, ale teď se k platformě už nemohu přihlásit. Prosím, pomozte mi.
Zaregistroval jsem se kvůli obsahu Wholesome Ty a nelhal, platí tam velmi slušně a já bych chtěl i nadále hrát automaty v kasinu.
Hi... my account shows verification in progress since last week. I made a withdrawal and can't access the platform due to the verification. I thought that it would be sorted on Monday but now I can't access the platform anymore. Please help me.
I signed up because of Wholesome Ty content and he did not lie, they do pay very proper and I would like to continue using the casino to play slots.
Požádali vás ale o poskytnutí nějakých dokumentů k ověření?
Online kasina někdy blokují přístup, kdykoli potřebují zkontrolovat účet. Také když je do toho zapojen poskytovatel hry.
Takže, poslali vám nějaký e-mail s vysvětlením situace?
Did they ask you to provide any documents for the verification, though?
Sometimes online casinos block the access whenever they need to check the account. Also when a game provider is involved, actually.
So, did they send any email to you with the explanation about the situation?
Ahoj Romi
Poslal jsem potřebné dokumenty, které byly odpovídajícím způsobem požadovány, a také jsem si udělal selfie.
Hi Romi
I did send the necessary documents that was asked accordingly and took the selfie aswell.
Dobře. Informujte nás o situaci a v případě, že budete potřebovat pomoc od našeho týmu pro vyřizování stížností, budeme připraveni zasáhnout.
Good. Keep us informed about the situation and in case you'll need a help from our complaint team, we'll be ready to step in.
Romi, dostal jsem e-mail, že můj účet byl ověřen. Děkuji za všechno, ať ti Bůh žehná, Romi. Přeji ti krásný den i nadále.
Romi I jys received an email that my account has been verified. Thank you for everything may God bless you Romi. Have a great day further.
To mě opravdu těší. Dejte nám prosím vědět, až obdržíte svou výhru.
Držím palce, ať to nebude dlouho trvat. 🤞
I am really glad for that. Let us know when you receive your winnings, please.
I'm keeping my fingers crossed it won't take long. 🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.