DomůFórumKasinaLucky Wolf Casino - všeobecná diskuze

Lucky Wolf Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

4 121 zobrazení 42 odpovědí |
před 10 měsíci
|
1 2 3
Přidat příspěvek
Jaro
před 6 měsíci

Dostal jsem to dvakrát a trvalo to asi den, než to bylo vyřízeno. Tato částka je ale vyšší než předtím.



Automaticky přeloženo:
chad.j
před 6 měsíci

No, možná to má nějakou souvislost, ale já bych se stejně držel faktu, že jsi odtamtud už peníze dostal.

Hrál jsi s nějakým bonusem?

Zkuste trochu vydržet a uvidíte, co se stane v příštích několika dnech.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, chci si vybrat peníze z kasina Lucky Wolf a požaduje se ověření. Už jsem to dokončil, ale proces trvá už 3 dny.

Automaticky přeloženo:
adanmadrid20
před 4 měsíci

Jsou ale na vašem účtu nějaké informace o ověření? Čeká na vyřízení, nebo je dokončeno?

Pokud nemáte žádné informace, určitě byste se měli obrátit na podporu. Už jste to zkoušeli?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Ověření je nyní dokončeno. Nahrál jsem své dokumenty a selfie, ale stále se objevuje obrázek, který mi říká, že pro přístup na platformu musím ověřit svůj účet... a stále to probíhá... ano, vytvořil jsem nový účet a poslal ho na podporu, ale stále čekám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
adanmadrid20
před 4 měsíci

Ahoj. Omlouvám se za pozdní odpověď.

Jak prosím probíhá ověřování?

A co myslíš tím, že jsi si vytvořil nový účet? Obvykle není povoleno mít více účtů, takže buď prosím opatrný.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Čekám skoro týden na ověření, doufám, že se to vyřeší, jen si chci hrát.

Automaticky přeloženo:
Mostrawhatisaac
před 2 měsíci

Ahoj, můžeš mi říct, proč čekáš týden? Řeklo kasino něco o ověření? Byly nějaké dokumenty zamítnuty, nebo se zatím nic nestalo?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Kasino mi vůbec neodpovědělo, všechny dokumenty jsem odeslal před týdnem a vůbec mě neověřili. Nemůžu se přihlásit ke svému účtu a stále mi hlásí, že musím být ověřen, ale nikdo mě už přes týden neověřuje a neodpovídá na žádné e-maily.

Automaticky přeloženo:
Mostrawhatisaac
před 2 měsíci

V tom případě bych u nás podal stížnost.

Můžete použít tento odkaz . ⬅️

Náš tým se vám s vaší situací pokusí pomoci, takže věřím, že to dobře dopadne.

Vím, že ověření může trvat déle, ale kasino by mělo s hráčem vždy komunikovat. Pokud vám zablokovali účet a vy o tom nic nevíte a kasino se k ověření nevyjádřilo, pak by to tak být nemělo.

Tak co, půjdeš do toho?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, podám stížnost, protože jsem na účtu vyhrával a pak mě požádali o ověření, že jsem z ničeho nic získal pár tisíc, které jsem vyhrál.

Automaticky přeloženo:
Mostrawhatisaac
před 2 měsíci

Je v pořádku, že vás chtěli ověřit, ale pokud vám zablokovali účet, aniž by vám cokoli řekli, neověřili vás a vy nemáte žádné informace, tak to v pořádku není.

Uvidíme, co se stane v nejbližších dnech.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj... můj účet ukazuje, že od minulého týdne probíhá ověření. Provedl jsem výběr a kvůli ověření se nemohu přihlásit na platformu. Myslel jsem, že se to v pondělí vyřeší, ale teď se k platformě už nemohu přihlásit. Prosím, pomozte mi.


Zaregistroval jsem se kvůli obsahu Wholesome Ty a nelhal, platí tam velmi slušně a já bych chtěl i nadále hrát automaty v kasinu.

Automaticky přeloženo:
Allison7310
před měsícem

Požádali vás ale o poskytnutí nějakých dokumentů k ověření?

Online kasina někdy blokují přístup, kdykoli potřebují zkontrolovat účet. Také když je do toho zapojen poskytovatel hry.

Takže, poslali vám nějaký e-mail s vysvětlením situace?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ahoj Romi


Poslal jsem potřebné dokumenty, které byly odpovídajícím způsobem požadovány, a také jsem si udělal selfie.

Automaticky přeloženo:
Allison7310
před měsícem

Dobře. Informujte nás o situaci a v případě, že budete potřebovat pomoc od našeho týmu pro vyřizování stížností, budeme připraveni zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Děkuji, Romi... Také jsem si před pár minutami stěžoval.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

filefile od minulého týdne to samé

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Romi, dostal jsem e-mail, že můj účet byl ověřen. Děkuji za všechno, ať ti Bůh žehná, Romi. Přeji ti krásný den i nadále.

Automaticky přeloženo:
Allison7310
před měsícem

To mě opravdu těší. Dejte nám prosím vědět, až obdržíte svou výhru.

Držím palce, ať to nebude dlouho trvat. 🤞

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.