Pokud je stránka v údržbě, obvykle také vypne živou podporu.
Prohlédli jste si e-mail pro oznámení, o které jsem vás žádal dříve, prosím?
Well, if the page is under maintenance, it usually turns off the live support too.
Have you browsed the email for an announcement I was asking for earlier, please?
Podle našich informací, které máme na našich stránkách, ano.
proč se ptáš? 🤔
According to our information that we have on our website, yes.
Why do you ask? 🤔
a teď naše peníze zmizí?
and now our money will disappear?
і що тепер наші гроші пропадуть?
To je jasné, Jaro.... Bookmaker, který přišel o licenci, je znamením, že skončí
Už věřím, že jsem přišel o své peníze o 120 usdt.
Zkoušel jsi s nimi mluvit? Poslal jsem jim několik mailů, ale žádná odpověď.
Zkuste se prosím spojit s lootbetem.
Its obvious Jaro.... Bookmaker who lost his license is sign that is going to shut down
I already believe that i lost my money about 120usdt.
Did you try to talk to them? I sent several mails to them but no answer.
Please try to get in touch with lootbet.
To je jasné, Jaro.... Bookmaker, který přišel o licenci, je znamením, že skončí
Už věřím, že jsem přišel o své peníze o 120 usdt.
Zkoušel jsi s nimi mluvit? Poslal jsem jim několik mailů, ale žádná odpověď.
Zkuste se prosím spojit s lootbetem.
Its obvious Jaro.... Bookmaker who lost his license is sign that is going to shut down
I already believe that i lost my money about 120usdt.
Did you try to talk to them? I sent several mails to them but no answer.
Please try to get in touch with lootbet.
Abychom mohli kontaktovat kasino ve vašem případě, musíte mít v evidenci stížnost. Každopádně, stále se nemůžete dostat na stránky nebo to už není problém? 😕
Well, you have to have a complaint on file for us to contact the casino in your case. Anyway, are you still unable to get to the site or is that not a problem anymore? 😕
Vyzkoušejte to a uvidíme, kam se také dostaneme.
Doufám, že se to dá nějak vyřešit. 👍
Give it a try and let's see where we get too.
I hope it can be resolved somehow. 👍
Momentálně mám na svém účtu 2600 € a vyzkoušel jsem vše se stejným problémem, kontaktoval jsem držitele licence https://www.isleofmangsc.com/gambling/thankyou/
I currently have 2600€ in my account and have tried everything with the same problem, I have contacted the licenser https://www.isleofmangsc.com/gambling/thankyou/
Ich habe aktuell 2600€ auf dem Konto und habe das selbe Problem alles versucht, ich habe dem Lizenzgeber https://www.isleofmangsc.com/gambling/thankyou/
Ahoj. Je mi líto, že v této situaci vidím dalšího hráče. Podle našich znalostí kasino nemá licenci; navíc je v údržbě. Uhm, to může být docela složité.
V každém případě, jak dlouho prosím čekáte na peníze?
Hi. I'm sorry to see another player caught in this situation. According to our knowledge, the casino is not licensed; moreover, it is under maintenance. Uhm, this can be pretty tricky.
In any case, how long have you been waiting for the money, please?
Jen pro jistotu, jste v kontaktu s kasinem, prosím? Je možné se spojit?
Snažím se zjistit, jestli je stížnost právě teď cestou.
Just to be sure, are you in touch with the casino, please? Is it possible to get in touch?
I'm trying to figure out whether complaint is a way right now.
Podle mého názoru můžete zvážit chargeback, protože k tomu nepotřebujete kasino. Existuje však několik nevýhod, které stojí za zvážení. Vyznáte se v tom?
In my opinion, you may consider chargeback because you don't need the casino for that. But there are few drawbacks worth considering. Are you familiar with this?
Protože kasino na zprávu nijak nereaguje, jak mě nechá vybrat peníze?
Because the casino doesn't respond to the message in any way, how will they let me withdraw the money?
бо казино на повідомленя не реагує ніяк ,то як гроші вони мені дадуть зняти.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.