Odpovědělo vám toto kasino...?
Did this casino answer you....?
відповіли вам це казино....?
Žádná odpověď z kasina.
Máte tam ještě nějaký zůstatek?
Nenašel jsem žádnou vaši stížnost na toto kasino.🤔
No reply from the casino whatsoever.
Do you have any remaining balance there still?
I couldn't find any complaint of yours for this casino.🤔
Ahoj,
Je mi líto, že to slyším.
Zdá se, že kasino je nějakou dobu pod údržbou. Můžete se dostat ke svému účtu, prosím? Nevím, jestli na nás budou reagovat. Samozřejmě se o to můžeme alespoň pokusit.
Hello,
Sorry to hear that.
The casino seems to be under maintenance for quite some time. Can you access your account, please? I don't know whether they are going to respond to us. Of course we can try that, at least.
Nikdo nemá přístup k osobnímu účtu. Protože web vypadá takto.
No one can access the personal account. Because the site looks like this.
Děkuji, situace bohužel vypadá špatně. Zpočátku to byla jen údržba. Už je to ale pár měsíců, takže nevěřím, že je to jen dočasné uzavření. 🙁
Thank you, so sadly the situation looks just bad. At first it was just a maintenance. It has, however been a few months, so I do not belive it is just a temporary closure. 🙁
Zkontroloval jsem to se svými kolegy, a pokud mohu říci, nepodařilo se nám kontaktovat ani zástupce kasina. No, čekám, až pár dalších kolegů aktualizuje situaci, ale nevypadá to dobře.
I double-checked with my colleagues and as far as I can tell, we were also unable to get in touch with the casino representatives. Well, waiting for a few other colleagues to update the situation but it does not look good.
Ztratil jsem také přístup ke svému účtu, na účtu zbývá téměř 1 500 $!
Pokud o situaci něco víte, napište.
I also lost access to my account, with close to $1,500 left on the account!
If you know anything about the situation, please write.
Я також втратив доступ до мого аккаунту, на рахунку залишилась сумма близька до 1500 долларів!
Якщо буде щось відомо про ситуацію - то напишіть будь-ласка.
Je mi opravdu líto, že to čtu. Dosud se mým kolegům nepodařilo získat odpověď od širokého okruhu kontaktů. Pokud se nepletu, aktuální stížnosti jsou projednávány s naším vedoucím Affiliate týmu.
Stížnost samozřejmě můžete podat i vy. Jen se obávám, že to nepomůže, pokud se vedení kasina neozve. 🙁
I'm truly sorry to read this. So far, my colleagues have not been able to get a response from a wide range of contacts. If I'm not mistaken, current complaints are being discussed with our head of the Affiliate Team.
You may submit your complaint too, of course. I just fear it won't help unless the casino management get in touch. 🙁
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.