FórumKasinaLOOT.BET Casino - všeobecná diskuze

LOOT.BET Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od vanya.tkach
|
1765 zobrazení 16 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s LOOT.BET Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Chtěl bych vědět vše o tomto kasinu, je to možné???

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 11 měsíci

Nejsem si jistý, jestli je to možné, ale můžete začít čtením recenze na našem webu 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Přihlásil jsem se na stránku pomocí registračního kódu a obdržel jsem bezplatná kola, a když skončily, začal jsem plnit sázkové požadavky, abych splnil Rollover. Ukázalo se, že když jsem byl na 94 % dokončení, nedovolilo mi to použít žádné další bonusové peníze (objevilo se chybové hlášení „nedostatečný zůstatek") Byl jsem překvapen, když jsem viděl, že mám bonus více než 200 EUR Zůstatek. Kontaktoval jsem podporu přes chat (zdá se, že už jsem věděl, co přijde) a řekli mi, že bonus byl špatně připsán a že je chyba v jeho konfiguraci. Na to jsem odpověděl, že to nebyla moje chyba a splnil jsem všechny požadavky potřebné k dokončení bonusové lišty. bonus. Přehrání, které jsem vždy dělal za 0,20 EUR, dokud se mi nepodařilo dosáhnout 94 %. Nyní provedli výběr bonusového zůstatku a jeho restart (Reset). A považuji to za nepřijatelné, protože jsem strávil hodiny a hodiny neustálým dodržováním pravidel, abych splnil cíl rolloveru. Všechny své akce jsem zaznamenal prostřednictvím tisku a videa. Děkuji za spolupráci. Bonus jsem znovu neaktivoval, protože jsem měl pocit, že jsem byl oklamán a chyba není moje odpovědnost. S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
Caipi2024
před 7 měsíci

Vysvětlili vám, jaký byl důvod, proč vlastně nemůžete získat tento bonus? Jaké omezení tam bylo, bylo to kvůli zemi vašeho bydliště, zajímalo by mě?🤷‍♀️ Doufám, že náš tým vám bude schopen pomoci s tímto problémem ve vaší stížnosti , protože mi to opravdu připadá nefér, opravdu .🤞

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Romi. Předpokládanou chybu konkrétně nevysvětlili, pouze uvedli, že bonus byl špatně nakonfigurován. Už jsem nechal potřebné otisky ve stížnosti zde na guru, abych přesně posoudil, co se stalo. Ale přiznám se, že není snadné přijmout to, co se stalo, vzhledem k tomu, že částka, kterou jsem vyhrál v bezplatných zatočeních, nebyla velká, nepřesahovala 30 EUR a strávil jsem mnoho hodin otáčením za pouhých 0,20, abych dokončil převrácení. Jen si myslím, že je to "náhoda" a divné, že jsem nebyl upozorněn uprostřed postupu směrem k dokončení rolloveru a dosažení 94% a teprve potom se objevila zpráva, že nemám zůstatek (když ve skutečnosti jsem měl kolem 240 €) v hotovosti. bonus a pouze 6 % zbývá na dokončení převrácení. Pokud jde o zemi, nebyly žádné uvalení. Přečetl jsem si podmínky bonusu, požadavky na splnění převrácení a dodržel jsem popsaná pravidla. Cítil jsem se podvedený a myslím, že to udělali schválně. To bere v úvahu, že výhry nejsou ve skutečnosti celým zůstatkem, který jsem vyhrál, ale spíše limitem výběru 50 EUR. A myslím si, že hodiny, které jsem před nimi strávil, nemají hodnotu 50 EUR, ale z důvodů důstojnosti a dobré víry chci, aby dodrželi to, co je navrženo. A začínám si myslet, že podmínky některých kasin, která jsou už dobře připravená dělat si, co chtějí, mají nějaké nesrovnalosti, co se odpovědnosti týče. Jsem nesmírně zklamaný a upřímně řečeno, vzhledem k času, který jsem strávil, si nemyslím, že už nikde žádné další bonusy nevyužiji. Fakt smutek. Děkuji za pozornost. Romi!

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

casinoguru, už nikdy nebudu dávat pozor na hodnocení na tvé stránce, opět stránka, kde můžeš pouze vkládat :D díky radám webu, které mi pomohly vybrat kasina, jsem kvůli tvým vysokým 8 prohrál za 1 rok cca 20 000€ ,9,10 klasifikace...tato stránka taky vtip..všechno se stalo tak bezskrupulózním serverem a poskytovatelem služeb, takže ahoj..ale jen proto, že díky tobě mohou dělat cokoliv, např. když to 99 ze 100 hráčů hodnotí velmi negativně, stejně dostáváš známku 8,5 +..kdo známkuje, měl by změnit profesi, protože tomu buď nerozumí, nebo má peníze, za které se všechno špatné mění v dobré stránky... nikdy nevěnuji pozornost tomu, co píšeš o kasinech už proto, že je to pro mě jako pro hráče špatné...

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Romi. Předpokládanou chybu konkrétně nevysvětlili, pouze uvedli, že bonus byl špatně nakonfigurován. Už jsem nechal potřebné otisky ve stížnosti zde na guru, abych přesně posoudil, co se stalo. Ale přiznám se, že není snadné přijmout to, co se stalo, vzhledem k tomu, že částka, kterou jsem vyhrál v bezplatných zatočeních, nebyla velká, nepřesahovala 30 EUR a strávil jsem mnoho hodin otáčením za pouhých 0,20, abych dokončil převrácení. Jen si myslím, že je to "náhoda" a divné, že jsem nebyl upozorněn uprostřed postupu směrem k dokončení rolloveru a dosažení 94% a teprve potom se objevila zpráva, že nemám zůstatek (když ve skutečnosti jsem měl kolem 240 €) v hotovosti. bonus a pouze 6 % zbývá na dokončení převrácení. Pokud jde o zemi, nebyly žádné uvalení. Přečetl jsem si podmínky bonusu, požadavky na splnění převrácení a dodržel jsem popsaná pravidla. Cítil jsem se podvedený a myslím, že to udělali schválně. To bere v úvahu, že výhry nejsou ve skutečnosti celým zůstatkem, který jsem vyhrál, ale spíše limitem výběru 50 EUR. A myslím si, že hodiny, které jsem před nimi strávil, nemají hodnotu 50 EUR, ale z důvodů důstojnosti a dobré víry chci, aby dodrželi to, co je navrženo. A začínám si myslet, že podmínky některých kasin, která jsou už dobře připravená dělat si, co chtějí, mají nějaké nesrovnalosti, co se odpovědnosti týče. Jsem nesmírně zklamaný a upřímně řečeno, vzhledem k času, který jsem strávil, si nemyslím, že už nikde žádné další bonusy nevyužiji. Fakt smutek. Děkuji za pozornost. Romi!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Jen doufám, že budou schopni vysvětlit toto zrušení bonusu a jeho důvod našemu reklamačnímu týmu a budou s nimi v této záležitosti komunikovat. Naprosto chápu vaši frustraci, zvláště poté, co jste strávili tolik hodin hraním s tímto bonusem. Pokud máte nějaké novinky z kasina, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

casinoguru, už nikdy nebudu dávat pozor na hodnocení na tvé stránce, opět stránka, kde můžeš pouze vkládat :D díky radám webu, které mi pomohly vybrat kasina, jsem kvůli tvým vysokým 8 prohrál za 1 rok cca 20 000€ ,9,10 klasifikace...tato stránka taky vtip..všechno se stalo tak bezskrupulózním serverem a poskytovatelem služeb, takže ahoj..ale jen proto, že díky tobě mohou dělat cokoliv, např. když to 99 ze 100 hráčů hodnotí velmi negativně, stejně dostáváš známku 8,5 +..kdo známkuje, měl by změnit profesi, protože tomu buď nerozumí, nebo má peníze, za které se všechno špatné mění v dobré stránky... nikdy nevěnuji pozornost tomu, co píšeš o kasinech už proto, že je to pro mě jako pro hráče špatné...

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Určitě respektuji váš názor a vaše rozhodnutí. Je něco, s čím vám vlastně můžeme pomoci? Máte nějaký problém, který bychom se mohli pokusit vyřešit? Pokud něco existuje, dejte nám prosím vědět.

Mezitím si můžete přečíst článek o tom, jak kontrolujeme všechna online kasina, abyste lépe porozuměli tomu, co je součástí tohoto procesu, kde náš datový tým shromažďuje všechny relevantní informace zahrnuté v indexu bezpečnosti každého kasina. Zde je odkaz , pokud máte zájem.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jedno z nejhloupějších a nejošklivějších kasin, ve kterých jsem kdy hrál. Zaregistroval jsem se zatočení zdarma, což mi dalo asi 9 eur, ale když hraji jakoukoli hru, objeví se zpráva, že mám nedostatečný zůstatek. Pozor, podvodníci!

Automaticky přeloženo:
platonovyura1987
před 6 měsíci

Nazdárek!


Pokud jste použili uvítací bonusový kód od CasinoGuru, lze jej převést pouze pomocí skutečných finančních prostředků – s největší pravděpodobností se proto zobrazí chybová zpráva.



Automaticky přeloženo:
LOOT.BET Casino
před 6 měsíci

Ach ano! Proč tedy po přidělení bonusu tuto informaci nemáte ve specifikacích? Jaký je váš cíl? Víte, že jsem splnil všechny požadavky a byl podveden? Tento případ však přesahuje hranice, protože pokročím v evropském soudním procesu a podám zprávu všem stávajícím příslušným subjektům.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Je legrační, že jsem zde nechal stížnost, ale nedostal jsem žádnou konkrétní pozornost ani odpověď od loot.bet. Mám všechny důkazy o tom, co se stalo. Je nevděčné, když člověk stráví hraním 9 hodin nebo tak něco a teprve když splní požadavky, tak si "vzpomene" zrušit bonus a protože jsem to nahlásil v chatu, jinak by nikdo nic neřekl. Každopádně Guru nadále podporuje tento bonus. Podívejme se, co říká více než 500 tisíc sledujících mé stránky.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Je legrační, že jsem zde nechal stížnost, ale nedostal jsem žádnou konkrétní pozornost ani odpověď od loot.bet. Mám všechny důkazy o tom, co se stalo. Je nevděčné, když člověk stráví hraním 9 hodin nebo tak něco a teprve když splní požadavky, tak si "vzpomene" zrušit bonus a protože jsem to nahlásil v chatu, jinak by nikdo nic neřekl. Každopádně Guru nadále podporuje tento bonus. Podívejme se, co říká více než 500 tisíc sledujících mé stránky.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

loot.bet

Automaticky přeloženo:
LOOT.BET Casino
před 6 měsíci

Co tedy sakra dělá váš bonus v sekci bonusů bez vkladu na této stránce? Jste ve spojení s administrací stránek?

Automaticky přeloženo:
Caipi2024
před 6 měsíci

Pozdravy.

Chceme objasnit události, které ovlivnily vaši zkušenost na naší platformě.


Náš technický tým zjistil chybu, která ovlivňuje alespoň jednu podmínku dárku, když je v různých případech vydán uživatelům. Aby se šíření zastavilo, některé dárky musely být zrušeny automaticky a jiné ručně, jako ve vašem případě.


Všechny akce byly provedeny podle odstavce 11.1 smluvních podmínek. Vzhledem k tomu, že chvíli trvalo, než jsme upozornili uživatele, kteří provedli byť jen jedinou akci s vadným dárkem, musíme vás ještě včas oslovit, takže nejprve pošlete zprávu naší zákaznické podpoře.


Stav aktuálních dárků velmi bedlivě sledujeme, takže nikdo nemusí čelit stejnému problému. Dovolte nám, abychom vyjádřili naši nejupřímnější omluvu za ovlivnění vaší zkušenosti s LOOT.BET a věnovali jsme dostatek času na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jen pro doplnění poznámek o přivítání 100 FS . Nejprve je vyžadováno ověření ID a také ověření e-mailu a telefonního čísla. Sázení probíhá pouze se skutečnými penězi, takže je nutné provést čistý vklad. V takovém případě hráč ztrácí možnost získat mnohem lepší bonus k prvnímu vkladu.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky