DomůFórumKasinaLocowin Casino - všeobecná diskuze

Locowin Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

 od Togo1988
|
32 265 zobrazení 143 odpovědí |
|
1...6 7 8
Carlos_2121

Jak vidím ze snímků obrazovky, požádali jste o peníze 29. Právo?

Zkuste být tedy trochu trpěliví, protože kasino pravděpodobně nejprve potřebuje provést nějaké kontroly.

Je tam váš účet plně ověřen, nebo jste byli požádáni o poskytnutí nějakých dokumentů?

Automaticky přeloženo:
Romi

Ptá se mě na KYC, ale už je to 16 hodin a ona neodpověděla nebo tak něco a já s ní mluvím a nic

Automaticky přeloženo:

file To je to, co říká, počkám, ale nevím, jestli mi zaplatí peníze.

Automaticky přeloženo:
Carlos_2121

Ahoj,

no, myslím, že na to nejsi zvyklý, ale není to tak neobvyklé. KYC může trvat několik dní a stažení brzy po dalších několika dnech, takže trpělivost může být dobrým přístupem. Chat by samozřejmě měl být responzivní; na druhé straně provozovatelé chatu obvykle nezpracovávají KYC, takže mohou poskytnout velmi omezené informace o tomto tématu.

Je to těžké, ale zkuste počkat. Nyní je to na kasinu. První odběr bude pravděpodobně nejsložitější...

Automaticky přeloženo:

Ok počkám díky

Automaticky přeloženo:

Ale pak mi ani nemůže zaplatit?

Automaticky přeloženo:

Podívej, mluvím s tebou znovu, protože jsi mi právě poslal zprávu, že musím poslat KYC znovu, a já ti posílám výpis z účtu, na kterém je moje adresa a všechno. Už nevím co mám dělat.

Automaticky přeloženo:

Hele, já už nevím, posílají mi zprávu o KYC a říkají, že můj doklad o adrese není platný a já jim posílám toto a to je to, co požadují. file

Automaticky přeloženo:

Tady to je, pošlu jim, o co mě požádají, výpis s adresou a všechno a oni mě pořád žádají, abych nebyl moc starý a ten výpis je z prosince 2024 a nic, nechtějí mi platit

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Carlos_2121

Musíte se ujistit, že všechny dokumenty, které jim posíláte, jsou ve správném formátu a v dobré kvalitě. Mnohokrát to jsou důvody, proč kasino neschválí dokumenty od hráčů.

Ve většině kasin je akceptován pouze formát PDF.

Kontroloval jsi to náhodou?

Automaticky přeloženo:

Ano, již jsem to ověřil, ale stále potřebuji obdržet peníze. file

Automaticky přeloženo:
Carlos_2121

To je docela uklidňující.

A co výpis z bankovního účtu? Snažím se zjistit, jestli neprobíhá nějaká další kontrola. Někdy to u KYC nekončí.

Jak jsem to pochopil, byli jste požádáni, abyste poskytli prohlášení poté, co skončí KYC. Mohla bych s tím použít vaši pomoc. V každém případě, podle mého názoru, pokud kasino preferuje výpis ne starší než jen měsíc nebo tak něco, mělo by požadavek specifikovat.

Automaticky přeloženo:

Nyní mě to žádá o ověření způsobu platby. Nevím, na kolik věcí se mě bude ptát.

Automaticky přeloženo:

Teď mě o to žádá a už mu to posílám, ale už jsem 4 dny nedostal peníze na účet file

Automaticky přeloženo:
Carlos_2121

Vidím, že musíte ověřit kartu, kterou jste tam vložili. Budete muset projít tímto procesem úspěšně, abyste mohli vybrat peníze, jak je uvedeno v e-mailu. Ale nemyslím si, že je to těžké ověřit a dali vám návod. Kasino zřejmě přes víkend nepracuje na dokumentech, takže pevně věřím, že to tento týden dokončíte.

Takže spolupracujte a dejte mi vědět, pokud se něco objeví.

Budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:

Dobře, děkuji moc, budu vás informovat o všem, co přijde.

Automaticky přeloženo:
Carlos_2121

Budeme tady čekat.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, dobrý, nic, stále mi nepřišly výběry a neodpovídají mi.

Automaticky přeloženo:
Carlos_2121

Dobře a podařilo se ti ověřit kartu nebo ne? 🤔

Automaticky přeloženo:

Hele, tohle se mi stalo. file

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky