FórumKasinaLeon Casino - všeobecná diskuze

Leon Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od tiagomendes
|
16718 zobrazení 93 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

V sobotu jsem provedl výběr z leon casina a peníze ještě nepřišly do mé banky, služba říká, že se platba ověřuje.. Všechny požadované dokumenty jsem poslal správně a bylo to úspěšné, řekli mi.. co by mělo Dělám? Čekám; Nikdy nedostanu svůj výdělek

Automaticky přeloženo:
mixalishlias10
před 3 měsíci

Hej, nemusíš být hned skeptický. Na základě toho, co popisujete, procházíte ověřením účtu. Když jste odeslali dokumenty, bylo vše v pořádku a všechny byly schváleny? Peníze budete moci získat pouze tehdy, když jej úspěšně projdete. Tak mi zkus říct v jaké jsi fázi a nestresuj se. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Poslal jsem všechny výběry, o které požádali, a obdržel jsem úspěšnou ověřovací zprávu. Některé malé výběry, které jsem udělal 200 150 eur, to hned vložili, protože je to docela velká částka, říkají, že to není ověření účtu, ale ověření platby

Automaticky přeloženo:
mixalishlias10
před 3 měsíci

Aha, takže teď procházíte ověřením platby. Takže kasino stále kontroluje, ano? Pokud ano, budete muset počkat, až to skončí, a uvidíte, jak to půjde. Doufám že dobře.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Rozdíl je v ověření platby.?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

A co přesně ovládá? Nejsou žádné bonusy, nemusel jsem nic vybírat, provedl jsem vklad, hrál jsem, vyhrál jsem, provedl jsem výběr a zůstatek, je to jednoduché

Automaticky přeloženo:
mixalishlias10
před 3 měsíci

Takže kasino samozřejmě provádí kontroly, které jsou pro ně nezbytné, a provádí je každému hráči. Dokud nebudou hotové a úspěšné, nebudete moci provést výběr, ale věřím, že brzy skončí a bude to možné. Takže budete muset vydržet a podívat se, v jakém je stavu.

Pokud uslyšíte něco nového, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Z vaší zkušenosti kolik dní to trvá? Dnes je třetí pracovní den, je šance, že mi peníze nepřijdou? Protože data jsou taková, jak vám říkám?

Automaticky přeloženo:
mixalishlias10
před 3 měsíci

Nejsem si tím příliš jistý, protože v kasinech nehraju, ale v různých kasinech je to různé. Někde mohou mít kontrolu provedenou za pár dní, jinde to může trvat o něco déle. Určitě by vám ale kasino mělo dát vědět, jak to je a nekontaktovat vás po dlouhé době. Dejte nám tedy určitě vědět a pokud bude situace špatná, pokusíme se pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Díky, počkám

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Kolik dní a poté se budu muset bát, že se něco pokazí a peníze nepřijdou?

Automaticky přeloženo:
mixalishlias10
před 3 měsíci

Asi je to individuální, osobně bych se asi začal bát, když už je to přes týden a kasino mi nic neřeklo, když říkáš, že musí ověřit jen jednu věc. Tehdy bych začal přemýšlet o tom, že bych se jich zeptal, jak to pokračuje a co se děje. Pokud by mi neodpověděli, moje podezření by bylo vyšší a šel bych do toho a podal bych stížnost.

Nicméně dáváme kasinům 14 dní na vyřešení KYC a proto zkontrolujeme dokumenty a po uplynutí této doby náš tým zasáhne, takže zkuste vydržet a uvidíte, co bude dál.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

podvodníci nejvyšší úrovně. Vytvořil jsem si účet a vložil 40 PLN. Vyhrál jsem 4 000 PLN v ruletě bez jakýchkoliv bonusů. později jsem týden posílal různé dokumenty, které bylo kvůli zákonu velmi obtížné získat. Jednou jsem uspěl a dokumenty přijali. Platbu jsem provedl v neděli. Do úterý se nic nedělo, napsal jsem jim a přišla mi zpráva, že zakládám multiúčty a oni mi blokují účet. Ani jsem nevyužil uvítací bonus, protože hraji ruletu. natož zakládat multiúčty. Ale to se chudákovi nestalo, jen jsem kontaktoval dobrého právníka na Maltě a poslal mu 1500 eur na vyřešení případu. takoví lidé patří do vězení. to jsou podvodníci nejhoršího typu. nehrajte zde, přijdete o všechny své peníze.

Automaticky přeloženo:
fss213lbc2
před 3 měsíci

Omlouvám se, že vás obtěžuji výslechem, ale cítím, že by se mi mohla hodit vaše pomoc s pár věcmi.

Jak jsem pochopil váš popis, váš účet byl uzavřen z důvodu vícenásobného porušení účtu. Poskytl někdo z kasina vůbec něco, co by dokazovalo, z čeho vás dříve obvinili?

Osobně mám málo proti slušným právníkům, ale na druhou stranu Casino Guru vyšetřuje podobné situace zadarmo – věděli jste to? Samozřejmě to neznamená, že můžeme zaručit úspěch.

Mohu vědět, jak daleko jste se dostali s tak nákladnými službami? Ostatní to může v určitém okamžiku považovat za zajímavé.

já určitě ano. 🤔

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky