FórumKasinaLeon Casino - všeobecná diskuze

Leon Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od tiagomendes
|
16727 zobrazení 93 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
Andreas001
před 12 měsíci

Ahoj, nemáš zač a jsem rád, že je tvůj problém konečně vyřešen. Takže co přesně byl problém, když vám to ukázalo problém s identifikací, když jste chtěli odstoupit? Ptám se, protože by to mohlo být užitečné pro hráče, kteří by se mohli setkat s podobným problémem. Podařilo se vám nakonec bez problémů vybrat peníze? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

Vybrat peníze s leonem je velmi obtížné. Myslím, že to dělají 1-3 dny, ale obvykle více než 2 dny. Také kdykoli požádám o výběr, požádají mě o dokument, zatímco já už jsem dal všechno. například čekám na 100 babek, ale jejich získání se liší..nevím, uvidíme za pár dní

Automaticky přeloženo:
Andreas001
před 12 měsíci

Myslím, že pokud jim to trvá jen pár dní, je to určitě v pořádku. Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní.

Nejsem si však jistý, proč musíte při každém dalším výběru předkládat dokument, když váš účet již byl ověřen. Zkoušel jste se zeptat v kasinu?

Přesto vidím, že máte více peněz, které by vám kasino mělo dát, takže nás určitě informujte, jak to dopadlo i v tomto případě.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dobrý večer. Právě teď mě znovu požádali o další dokument a poté, co jsem jim dal jeden, požádali znovu ve stejnou dobu o další. V tuto chvíli se to zdá trochu nespravedlivé a děsí vás to uložit, protože si můžete myslet, že udělají vše, co mohou, aby zpomalili proces stažení

Automaticky přeloženo:
Andreas001
před 11 měsíci

Chápu to. Takže vaše peníze stále nedorazily? Pokud budete mít problémy i nadále, pak doporučuji podat reklamaci.

Jaké dokumenty však od vás kasino vyžaduje tentokrát? Mám pocit, že za chvíli už nebude nic, co byste mohli přidat, protože se pořád ptají pokaždé na něco jiného.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dobrý večer, pane. Ještě ne, stěžoval bych si, kdyby to neposlali, ale právě teď požadují dokument o mé adrese a já jsem jim poslal svůj e_estatement ze své banky, ale stále si stěžují, že dokument nestačí. Chtěl bych zkuste to znovu...pokud nebudou akceptovat, budu si stěžovat.

Automaticky přeloženo:
Andreas001
před 11 měsíci

Chápu, a kasino vám neporadilo jinou alternativu k doručení tohoto dokumentu? Jaký je problém s vaší adresou nebo dokumentem, ptal jste se a také?

Pokud se nic nevyřeší, dejte nám samozřejmě vědět, zda jste podali stížnost. Počkám.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Složil jsem zálohu 130 eur. Při hraní sázky (oblíbené nákupy) a malém kasinu mé peníze dosáhly 600 eur. Asi před 2 měsíci jsem žádal o odstoupení a po celou tu dobu po mě žádají různé dokumenty, které posílám, ale najdou si výmluvy, že to nedělají. Jakmile jsem jim řekl, že podniknu právní kroky, řekli mi, ať počkám, až si prohlédnou papíry. Uplynulo 20 dní a nyní mě žádají o videohovor.

Jsem si jistý, že to dělají schválně, věřím, že tato platforma je falešná a nikdy nedávají zákazníkovi výherní peníze, pokud se nejedná o malé částky.

Drž se od nich dál, ukradnou ti peníze. Je na ně mnoho stížností, ale nic se neděje, kradou svět


Automaticky přeloženo:
antonisantonis230
před 11 měsíci

Ahoj, koukám, že máš problém s ověřením a výběrem peněz. Jaký přesně má kasino problém s dokumenty, když je nepřijímá? Říkalo to něco konkrétního?

Každopádně v tomto případě bych Vám určitě doporučil reklamaci, protože na ověření dokladů je to už docela dlouhá doba.Stačí kliknout zde a můžete podat stížnost .

Pokud však jde o videohovor, máte ho ještě nebo jste ho již absolvovali?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zdaleka nejhorší sázková kancelář v Řecku. Věřte, že mám otevřené účty ve většině sázkových společností a považuji to asi za nejhorší. Pomalá a nejasná obsluha v live chatu pro jakýkoli problém a mně osobně dluží 3 výběry už měsíc a pak mi sdělí, že problém poslali na speciální oddělení a stále jsem nedostal žádné informace. Také špatné sázkové kurzy ve srovnání s jinými sázkovými weby.

Automaticky přeloženo:
antonisantonis230
před 8 měsíci

Ano, příteli, také mi teď 1 měsíc dlužili peníze. Pryč!! Kradou lidi

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Jsi ten nejhorší!!!!

Automaticky přeloženo:
alexandrianopoulos
před 8 měsíci

Vážený hráč,

Soucítím s vašimi pocity, ale nejsme kasino Leon. Jsme Casino Guru.

Každopádně děkujeme za sdílení a také za zaslání recenze. Opravdu doufám, že se díky vašemu příštímu kasinu budete cítit spokojenější. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci
Příspěvek od salomefernandes1984 byl odstraněn
před 6 měsíci

Ahoj, máte s tímto kasinem jen negativní zkušenosti?

Bohužel musím konstatovat, že kasina mají vždy výhodu nad hráčem, který zde většinou o svůj vklad přijde, takže i když těžko říct, není to nic neobvyklého, co popisujete.

Máte však možnost v takovém kasinu nehrát, pokud si myslíte, že pokaždé, když vložíte vklad, jde jen do odtoku.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pro mě jsou nejlepší ty jednoduché hry, na které stačí kliknout a hned vidím výsledek, nestojím o složité karetní hry, kde musíte opravdu umět hrát. Sám hraji hru Planezinho nebo Tigrinho na platformě Leon Casino , která se pro mě zatím nejlépe a nejsnáze používá. Jejich podpora je také dobrá a bonusy také hodně pomáhají, když mi chybí peníze, takže každému, kdo chce otestovat novou platformu a zjistit, zda mohou vydělat, doporučuji toto leon casino, které má spoustu exkluzivních her a platí za skutečné. Testoval jsem mnoho platforem pro sázení na automaty a tato byla pro mě dobrá.

Upravil Radka před 5 měsíci
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
Pupivupi5
před 5 měsíci

Druhý příspěvek, druhý odkaz.

Bohužel i takové odkazy jsou zakázány. 🙂 Mohli byste odeslat oficiální uživatelskou recenzi s uvedením vašeho ID kasina nebo e-mailu?Neváhejte tak učinit zde 👈


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už nějakou dobu hraji v kasinu Leon a úspěšně jsem provedl četné výběry žádný problém s je skvělý Nyní jsem požádal o výběr $11700 a byl mi zaslán e-mail s oznámením, že mé výběry byly pozastaveny, zatímco probíhá kontrola zabezpečení


V tuto chvíli prochází herní aktivita na vašem účtu standardní technickou kontrolou stanovenou Podmínkami LEON pro všechny uživatele.


Stalo se to někomu, opravdu se teď bojím o své peníze

Automaticky přeloženo:
Markgun
před 4 měsíci

A ano, jsem plně ověřen

Automaticky přeloženo:
Markgun
před 4 měsíci

Dobrý den, řekla bych, že se zatím nemusíte bát, když řeknete, že jste zatím měli dobrou zkušenost a peníze k vám vždy přišly.

Pokud jste vyhráli větší částku, tak je v kasinech běžné, že mají nějaké vyšetřování a vy si prozatím nebudete moci zahrát. Dali vám také časový rámec nebo řekli, že se vám ozvou? Hráli jste s bonusem nebo ne?

Každopádně se zatím není třeba stresovat a uvidíme, s čím přijdou. Dokud jste neudělali nic proti pravidlům, nemáte se čeho obávat.

Tak dej vědět, až budeš vědět víc. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Výběry zisků se nepřipisují

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky