Aktuálně otevřené stížnosti krátce prověřuji a skutečně existují podobné případy.
Je mi líto, že to říkám, ale pokud jde o technické problémy, nikdo kromě kasina je nemůže vyřešit.
Čekat bez dalšího upozornění je nesmírně nepříjemné, přesto chápu, že pro slušný odhad musí být člověk nejprve informován – to platí i pro kasina.
Víte, všechny platby obvykle zpracovává společnost třetí strany – poskytovatel plateb, nikoli samotné kasino. Bohužel, protože výplaty jsou outsourcovány, kasino je ve stejné pozici jako vy. Pravděpodobně čeká na aktualizaci. 🙁
Myslíte si, že změna způsobu platby by byla řešením? Počkal bych ještě pár dní a pak bych se zeptal kasina, myslím.
Snad to nebude trvat moc dlouho.
I check currently opened complaints briefly, and there are indeed similar cases.
I'm sorry to say it, but when it comes to technical issues, no one aside from the casino can solve them.
It's extremely annoying to be waiting without further notice, still, I understand that to give you a decent guess, one must be informed first - this also applies to casinos.
You know, all payments are usually handled by a 3rd party company - the payment provider, not by the casino itself. Sadly, since the payouts are outsourced, the casino is in the same position as you. Probably waiting for an update. 🙁
Do you think changing the payment method would be a solution, though? I would wait a few more days then ask the casino, I guess.
Hopefully it won't take too long.
Automaticky přeloženo: