FórumKasinaLeon Casino - všeobecná diskuze

Leon Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od tiagomendes
|
9473 zobrazení 75 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před rokem

Velký podvod 4 měsíce Snažím se dostat své peníze a nemůžu najít cestu, ale z mé vízové karty je vzali během minuty.. Když to bylo na výběr, dali mi na výběr pouze jiné podvodníky

Automaticky přeloženo:
alexlegkou
před rokem

Páni, to zní vážně! Zkoušeli jste někdy zvolit jiný způsob platby? To bych určitě zkusil.

Navrhlo kasino řešení? Dejte mi vědět, prosím!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Probuďte se všichni hráči kasin... všechna kasina jsou nastavena tak, abyste prohráli své peníze, jednou jsem spadl do pasti hazardu, ale dostal jsem se přes to. jsou nastavena tak, aby vás přiměla prohrát peníze....Dej mi vaše peníze lidem, kteří je opravdu potřebují, a ne lidem, kteří sedí na židli a bohatnou

Automaticky přeloženo:
fakosanastasios6
před rokem

To je pravda. V kasinech přicházíte o peníze. Bylo to tak vždycky, ale někteří lidé stále rádi zkoušejí štěstí. To je důvod, proč hazardní průmysl přetrvával po staletí.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Můj účet je plně identifikován, odeslal jsem žádost o výběr 950 EUR dne 25. 5. 2023, jejíž dokončení, jak mě kasino ujistilo, bude trvat maximálně 3 dny, ale stále čeká na vyřízení.

Několikrát jsem kontaktoval službu kasina a zatímco mě zpočátku informovali, že výběr bude dokončen 29.5.2023, poté mi řekli, že bude dokončen 30.5.2023 a nyní mi říkají, že neví kdy bude to dokončeno, protože došlo k technickému problému a oni nevědí, kdy bude opraven, aniž by mi poskytli jakékoli další informace, a to se mi zdá velmi podezřelé.

Stává se to ještě někomu a jak jste to řešili?

Automaticky přeloženo:
Nikkibeach83
před 11 měsíci

Aktuálně otevřené stížnosti krátce prověřuji a skutečně existují podobné případy.

Je mi líto, že to říkám, ale pokud jde o technické problémy, nikdo kromě kasina je nemůže vyřešit.

Čekat bez dalšího upozornění je nesmírně nepříjemné, přesto chápu, že pro slušný odhad musí být člověk nejprve informován – to platí i pro kasina.

Víte, všechny platby obvykle zpracovává společnost třetí strany – poskytovatel plateb, nikoli samotné kasino. Bohužel, protože výplaty jsou outsourcovány, kasino je ve stejné pozici jako vy. Pravděpodobně čeká na aktualizaci. 🙁

Myslíte si, že změna způsobu platby by byla řešením? Počkal bych ještě pár dní a pak bych se zeptal kasina, myslím.

Snad to nebude trvat moc dlouho.




Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Dobrý den Radko,

Děkuji za odpověď, rozumím bodům, na které odkazujete, ale v mých očích je přinejmenším neprofesionální, když se vás zákazník zeptá na podrobnosti o svém odstoupení od smlouvy, vaše odpověď je nevím.

Musíte odpovědět zodpovědně, zejména pokud máte ve svých podmínkách a v části pro odstoupení od smlouvy informaci, že odstoupení bude dokončeno za 1-3 dny.

Poskytovatel plateb je partnerem kasina, takže si myslím, že mají právo se ho zeptat na důvody zpoždění a neříct, že to není náš problém, udělali jsme svou část.

Pokud si myslíte, že se v tom mýlím, dejte mi prosím vědět, abychom to mohli dále probrat

Automaticky přeloženo:
Nikkibeach83
před 11 měsíci

Ahoj!

Souhlasím s vámi a jsem také rád, že víte, jak to funguje.

Jen jsem vysvětloval proces, protože z toho, co jsem se dozvěděl zde na fóru, mnoho hráčů nikdy neslyšelo o poskytovatelích plateb.

Nechtěl jsem omluvit kasino - v žádném případě!

Bohužel to nezmění skutečnost, že kasina spoléhají na své partnery a nedokážou řešit jejich problémy. 🙁


Automaticky přeloženo:
Daniel
před 10 měsíci

To co říkáš není zčásti pravda....není to o štěstí ale o krádeži, protože někdo reguluje částku, cucá peníze a částka se rozdělí, všichni to sní společně

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jo a ještě jedna věc, existují stránky kasin, které vám ukazují částku, kterou každý hráč vyhraje, samozřejmě více než 10 000 eur, zjevně falešné zprávy, neměli by tito lidé být potrestáni zákonem?

Automaticky přeloženo:
fakosanastasios6
před 10 měsíci

Neřekl bych, že je to krádež. Vezměte si například sloty: víte, že RTP (návrat k hráči) je pod 100 %, což znamená - prohrajete. Pokud si vyberete hru s nižším RTP a vysokou volatilitou a použijete nepříliš dobrou strategii, vaše šance se ještě sníží.

To je běžná situace.

Nikdy jsem neslyšel o kasinech manipulujících s hrami poskytovanými licencovanými poskytovateli dame streamovanými z původních serverů. Falešné hry byly na druhé straně navrženy tak, aby snížily šance nastavením neoficiálního RTP. Buďte si vědomi takových praktik.

Automaticky přeloženo:
fakosanastasios6
před 10 měsíci

Myslím, že nejdřív musíte dokázat, že jde o nějaký druh podvodu. Pokud se mě ptáte, nikdo nebude potrestán bez slušného vyšetřování.

Někteří hráči byli přesvědčeni, že výsledky byly nějakým způsobem zmanipulovány, ačkoli v několika kasinech - ne tam. Jako by vítěz nebyl skutečný hráč. Ale nikdy jsem nedostal žádnou zpětnou vazbu.



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkuji mnohokrát Neřekl jsem, že jsou to podvodníci.....ale každopádně zkontrolujte sloty děkuji buď v pořádku, už mě neotravujte prostě nebudu znovu hrát děkuji moc

Automaticky přeloženo:
fakosanastasios6
před 10 měsíci

Vůbec žádný problém. Někdy se to stane, když se používá automatický překladač, takže to neberte tvrdě, prosím. 🙂

Upřímně vás nechci dále obtěžovat, ale jen příležitostně se objevila další stížnost, a to na turnajové manipulace. Podívejte se, pokud máte zájem:

https://casino.guru/velvet-spin-casino-player-alleges-leaderboard-manipulation

Pokud chcete, toto je související vlákno na fóru .

Měj se dobře!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dne 30.08.2023

Čas: 20:22 Udělal jsem pix do Casino Leon v hodnotě 54,00 R$, nebyla připsána na můj účet, podal jsem několik stížností s Casino Leon a nic se nevyřešilo, takže přátelé tam nic nevkládají, toto kasino vás spolkne peníze, jsou nepoctivé


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Casino Lion podvádí hráče

Automaticky přeloženo:
ivansilvestre1970
před 8 měsíci

Ahoj!

Chápu, že jsi naštvaný! Abychom vám pomohli s odeslanou stížností, potřebujeme, abyste poskytli další odpovědi. Podívejte se na to zde:

https://casino.guru/leon-casino-player-s-deposit-has-not-been-credited-1

Zajímá mě zejména toto:

"Můžete mi prosím poradit, jestli to byl váš první vklad v tomto kasinu? Kontaktovali jste už svou banku? V ideálním případě by měli být součástí vyšetřování."

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý večer, jsem na platformě leon nový a chtěl bych se zeptat, zkoušel jsem provést výběr převodem z bankovního účtu a ukázalo mi to problém s identifikací účtu. Vybral jsem si čísla karet, ale byla správná. Co dělám špatně?

Automaticky přeloženo:
Andreas001
před 6 měsíci

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod toto konkrétní kasino. Pokud jde o problém, který máte, máte plně ověřený účet u kasina? Zkoušel jste se zeptat podpory, jaký může být problém, když vám zobrazí chybu? Myslím, že nejlepší by bylo zeptat se tam a oni ti budou schopni nejlépe odpovědět. Určitě by bylo dobré to sem dát také, abych měl já i ostatní hráči lepší představu o situaci.

Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Vše bylo v pořádku, můj problém byl vyřešen, obratem mi odpověděli. a pomohli mi, moc děkuji za váš čas!!

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky