Až zaplatí, napíšu sem.
pokud to bude pokračovat, musím vám o tomto CASINU s pravas říct další věci!
tak jako tak . vše k ničemu
When they pay I'll post here.
if this continues I have other things to tell you about this CASINO with pravas!
anyway . all useless
Quando pagarem venho postar aqui .
se isto continuar tenho outras coisas pra contar deste CASINO com pravas !
enfim . Tudo escusado
myslet si?
vážně
🧐
Jsem si jistý ....
think?
seriously
🧐
I'm sure ....
Pensa ?
a sério
🧐
eu tenho certeza ....
Už jsem uplatnil nárok,
naráží na zrušení požadovaných hodnot a obrovský nedostatek etiky a jde proti principům odpovědného hraní!
A ještě dělat reklamu s
jméno hráče na stránce výhry, která ještě nebyla ani vyplacena!
mimo jiné uváděné problémy.
I already made the claim,
allude to the cancellation of requested values and a huge lack of ethics and goes against the principles of responsible gaming!
And still do advertising with the
player's name on the site of a win that hasn't even been paid yet!
among other issues claimed.
Ja fiz a Reclamacao ,
fazer alusão ao cancelamento de valores pedidos e de uma falta de ética enorme e vai contra aos princípios de jogo responsável !
E ainda fazer publicidade com o
nome do jogador no site de um ganho que ainda nem foi pago !
entre outras questões reclamadas .
Udělejte to s vámi, ale zdržují se hloupými výmluvami. Nevím proč . Zraní se jen proto, že nehraju.
Make it with you but they delay with stupid excuses. I do not know why . They only get hurt because I don't play.
Conseguir consigo mas eles atrasam com desculpas idiotas . Não sei porque . Só se prejudicam porque não jogo .
Už jsem uplatnil nárok,
naráží na zrušení požadovaných hodnot a obrovský nedostatek etiky a jde proti principům odpovědného hraní!
A ještě dělat reklamu s
jméno hráče na stránce výhry, která ještě nebyla ani vyplacena!
mimo jiné uváděné problémy.
I already made the claim,
allude to the cancellation of requested values and a huge lack of ethics and goes against the principles of responsible gaming!
And still do advertising with the
player's name on the site of a win that hasn't even been paid yet!
among other issues claimed.
Ja fiz a Reclamacao ,
fazer alusão ao cancelamento de valores pedidos e de uma falta de ética enorme e vai contra aos princípios de jogo responsável !
E ainda fazer publicidade com o
nome do jogador no site de um ganho que ainda nem foi pago !
entre outras questões reclamadas .
Ahoj,
bereme záležitosti zodpovědného hazardu velmi vážně, nejsem si přesně jistý, co se stalo, ale vždy můžete podat stížnost, pokud se cítíte špatně - vidím, že jste tak již učinili. 👍
Některé detaily proberu, až bude stížnost přidělena.
Hello,
we take the responsible gambling matters very seriously, I'm not exactly sure what went wrong, but you can always submit a complaint if you feel mistreated - I can see that you have already done so. 👍
I will go through some details when the complaint is assigned.
Ano, kasino zaplatilo.
žádné problémy CASINO je vážné.
jen občas zkoušejí taktiku. Abych viděl, jestli to chytne. Blahopřejí vám, když vyhrajete,
ale gratuluji , pojďte hrát víc a ztratit rovnováhu .
obejmout
Yes the casino paid.
no problems the CASINO is serious.
they just try tactics sometimes. To see if it catches. They congratulate you when you win,
but congratulations , come play more and lose your balance .
hug
Sim o casino pagou .
não tem problemas o CASINO e sério .
só que tentam as vezes táticas . Para ver se pega . Eles dão os parabéns quando ganhas ,
mas é um parabéns , vem jogar mais e perder o saldo .
abraço
Rád bych se podělil o své zkušenosti z Leon Casino.
Moje první zkušenost s tímto kasinem dopadla dobře. Ověření účtu bylo rychlé a výběr proběhl hladce. Převod na můj účet byl proveden v jimi stanovených dnech. Provedl jsem nový vklad a čekám na výběr, který jsem provedl. Doufám, že vše zase dobře dopadne. V Casino Live jsem měl velmi dobré zkušenosti
I would like to share my experience at Leon Casino.
My 1st experience with this casino went well. Account verification was quick and withdrawal went smoothly. The transfer to my account was carried out within the days stipulated by them. I made a new deposit and am waiting for the withdrawal I made. I'm hoping that everything goes well again. I had very good experiences at Casino Live
Gostaria de partilhar a minha experiência no Leon Casino.
A minha 1ª experiência com este casino correu bem. A verificação de conta foi rápida e o saque foi feito sem problemas. A transferência para a minha conta foi realizada dentro dos dias por eles estipulada. Fiz novo depósito e estou à espera do saque que fiz. Estou na expetativa que tudo corra bem novamente. Tive experiencias muito boas no Casino Live
Kasino se zdá být dobré i podle hodnocení na našem webu, takže jsem rád, že to můžete jen potvrdit. Pokud chcete, můžete také napsat recenzi na kasino.
The casino seems to be good even according to the rating on our website so I'm glad that you can only confirm it. You can also write a review on the casino if you wish.
Nemohu provést výběr. ale je to ověřeno. pošlou mi zprávu v angličtině a sdělí mi, že systém banky transakci nepřijímá. Kontaktoval jsem banku a ta mi řekla, že se nezdá, že by došlo k pokusu o převod. co bych měl dělat?
I can't make a withdrawal. but it has been verified. they send me a message in English and tell me that the bank's system does not accept the transaction. I contacted the bank and they tell me that there doesn't seem to be a transfer attempt. what should I do?
Δεν μπορώ να κάνω ανάληψη.ενω έχει γίνει επαλήθευση.μου στέλνουν Μήνυμα στα αγγλικά και μου λένε ότι το σύστημα της τράπεζας δεν δέχεται τη συναλλαγή.επικοινωνησα με τη τράπεζα και μου λένε ότι δε φαίνεται να γίνεται προσπάθεια μεταφοράς.τι να κάνω?
Ahoj,
Řekl bych, že nejjednodušší by bylo zkusit jinou platební možnost, zeptal bych se však kasina, zda je to možné.
Můžeš to udělat?
Kasinu necháváme 14 celých dní na splnění požadovaného výběru, takže by bylo dobré zkusit mezitím s kasinem najít alternativní řešení.
Hello,
I'd say the easiest way would be to try a different payment option, I would ask the casino whether this is possible, though.
Can you do that?
We allow the casino 14 full days to fulfill the requested withdrawal, so it would be good to try to find an alternative solution with the casino in the meantime.
Vyhrál jsem v kasinu leon bet. Udělal jsem malý výběr, bylo to hotovo. A pak jsem vyhrál znovu a šel vybrat a bylo to zrušeno. Zeptali se. Ověření a odeslal jsem všechny dokumenty, ale stále mě neověřují
I have won at leon bet casino.I made a small withdrawal it was done.and then I won again and went to withdraw and it was cancelled.They asked. Verification and I have sent all the documents but still they are not verifying me
Έχω κερδίσει στο καζίνο leon bet.εκανα μια μικρή ανάληψη έγινε.και μετά κέρδισα ξανά και πήγα να κάνω ανάληψη και ακυρώθηκε.Ζητησανε. Επαλήθευση και έστειλα όλα τα έγγραφα αλλά ακόμα δεν μου κάνουν επαλήθευση
Ahoj,
někdy trvá několik dní, než kasino projde dokumenty, někdy to trvá ještě déle. Omlouvám se, že to říkám, ale Vánoce jsou za rohem, a to obvykle dříve nebo později způsobí určité zpoždění.
Bohužel vidím, že jsi ztratil rovnováhu 🙁
No, možná příště můžete požádat kasino, aby se nechalo ověřit ihned po registraci, takže výběr by měl být jednodušší.🤔
Hi there,
sometimes it takes a couple of days for the casino to get through the documents, sometimes it takes even more time. I'm sorry to say that but Christmas is around the corner, and this usually causes some delay sooner or later.
Sadly, I can see you lost your balance 🙁
Well, maybe next time you can ask the casino to get yourself verified immediately after the registration so the withdrawal should be easier.🤔
Děkuji za aktualizaci. Přijala vaše banka transakci nebo jste museli zvolit jiný způsob platby?
Thanks for the update. Did your bank accept the transaction or did you have to choose another payment method?
Akceptoval to, jen se zdrželo ověření osobních údajů kasinem.... logické, jen jsem nepochopil, že v tom je ten problém. Ještě jednou děkuji....
He accepted it, it was just that the verification of personal data by the casino was delayed.... logical, I just didn't understand that this was the problem. Thanks again....
Την αποδέχτηκε,απλά είχε καθυστερήσει η επαλήθευση των προσωπικών δεδομένων από το casino.... λογικό,απλά δεν είχα καταλάβει ότι αυτό ήταν το πρόβλημα.ευχαριστω και πάλι....
Zdaleka nejhorší kasino, všichni jsem vyhrál roztočení zdarma a klamou mě, jsou to podvodníci
Worst casino by far far far everyone i won free spin and they are fooling me far they are scammers
Το χειρότερο καζίνο μακράν μακράν μακριά όλοι κέρδισα free spin και με κοροϊδεύουν μακριά είναι απατεωνες
Ahoj.
Máte v úmyslu věc vysvětlit? Proč si myslíte, že vás klamou?
Můžeme vám pomoci, ale to by vyžadovalo další vysvětlení.
Hi there.
Do you intend to explain the matter? What makes you think you are being fooled?
We may be able to help, but that would require further explanation.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.