Radko, co si myslíš o zahrnutí extrémně špatných recenzí do výpočtu skóre? Chování kasina považuji za téměř zlomyslné, protože podmínky hovoří jiným jazykem a neodrážejí realitu.
pak jsme mohli všichni hrát v zábavném režimu, protože tam taky nic není🤷🏿♂️
Radka, what do you think about including the extremely bad reviews in your score calculation? I find the casino's behavior almost malicious, as the terms and conditions speak a different language and do not reflect reality.
then we could all have played in fun mode because there's nothing there either🤷🏿♂️
Radka was hältst du davon die Mega schlechten Bewertungen in eueren Score Berechnung mit einfließen zu lassen….finde das Verhalten des Casinos fast schon arglistig da die AGBs eine andere Sprache spricht und nichts davon spiegelt wie die Realität ist…..
dann hätten wir ja alle auch in Fun Modus spielen können den da gib’s auch nichts🤷🏿♂️
Ahoj,
je to lákavé, ale má to více nevýhod než výhod. Neexistuje žádný způsob, jak ověřit autenticitu uživatelské zkušenosti – pro začátek.
Jak byste věděli, že člověk, který tvrdí, že mu kasino nikdy nevyplatilo a místo toho bezdůvodně uzavřel svůj účet, nebyl například zneužívajícím bonusů?
Hodláme zůstat spravedliví a neutrální, takže „potrestání" kasin za něco, co jsme ani neprověřili, by byla katastrofa a brzy poté by kasina úplně ztratila zájem řešit oficiálně podané stížnosti. Protože by místo toho byli potrestáni za názory uživatele. V důsledku toho byste nakonec vy, hráči, trpěli. 🙁 Vzpomínám si, že taková diskuse v minulosti byla.
Zaměřujeme se na spolupráci a vzdělávání, trestání nevidomých necháváme na jiných webech.
Hello,
it is tempting, but it has more disadvantages than benefits. There is no way to verify that user experience authenticity—as a start.
How would you know that the person saying the casino has never paid him out and instead has closed his account for no reason was not a bonus abuser, for example?
We intend to remain fair and neutral, so "punishing" casinos for something we did not even check would be a disaster, and soon after, casinos would completely lose interest in resolving officially submitted complaints. Since they would have been punished for the user's opinions instead. As a result, you players would be suffering eventually. 🙁 I recall there was such a discussion in the past.
We focus on cooperation and education, leaving the blind punishment to other websites.