DomůFórumKasinaLegiano Casino - všeobecná diskuze

Legiano Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

před 8 měsíci od Romi
|
40 503 zobrazení 637 odpovědí |
|
1...14 15 16...33
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Dobrý večer a už několik dní čekám na obdržení 500 EUR. Obecně nevím, jestli budu v tomto kasinu hrát znovu, neustále se obávám, zda dostaneme své peníze.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ale stačí se podívat na mé testy a jejich odpovědi a lži, které mi řekli. Myslím doslova, smáli se mi. Jen jsem byl chytrý a vzal jsem si všechny možné důkazy.

Automaticky přeloženo:
weakz30
před 2 měsíci

Ahoj


Teď už jen čekat, co se bude dít, už jste podali stížnost... nemá smysl posílat stále to samé...

Chápu vaši frustraci, ale vůbec vám to nepomáhá. Naopak kasino se pak úplně zavře...


Své peníze jsem také získal s pomocí CasinoGuru…


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Na základě mých zkušeností a informací bych žádné z těchto kasin nehrál a pokud uvidíte kasino s bonusovým krabem jako já, utíkejte od něj, protože pokud jde o výběr vašich výher, neexistuje žádná záruka, že je dostanete do 3 pracovních dnů, v mém případě VIPERWIN 20 DAYS A NEVRÁTÍ NÁHRAD další sesterské kasino do tohoto již malina, fatpirate spinig, robocatally seznam brzy zveřejní kompletní, abyste si dobře rozmysleli, kde o své peníze přijdete, a pokud se rozhodnete vybrat, pokud vám zaplatí, dají vám je po kapkách za velmi dlouhou dobu, kdy si ani neuvědomíte, že jste něco vyhráli v poměru k tomu, co jste prohráli.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

A zůstáváme stejní, aniž by bylo vráceno jediné euro. Je to neuvěřitelné, ale je to tak.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Lze doporučit všem


Zaregistrujte se v Tsars Casino… žádné problémy s vklady a výběry… ověřeno do 3 minut… odehráno v pondělí, vyplaceno 9 000 EUR, peníze byly na mém účtu včera s okamžitým převodem… denní limit výběru 5 000 EUR


Sám jsem mimo Legiano...nepotřebuji ty potíže...



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, jsem Francouz


Chtěl bych nahlásit nespravedlivé uzavření mého účtu v kasinu LEGIANO.


26. března 2025 jsem v Legianu vyhrál 4 000 EUR.


Pokračoval jsem ve hře prostřednictvím sportovních sázek a na mém účtu je aktuálně přes 6 300 eur.


Únavou ze zběsilého hazardu jsem zapomněl, že jsem uzavřel sportovní sázku.


Druhý den jsem kontaktovala chat, abych nahlásila pokles svého zůstatku, podezřívala jsem manžela, ale nakonec jsem si vzpomněla, že jsem to byla já, kdo uzavřela sportovní sázky, že se nikdo nedotkl jeho účtu a že jsem skutečně jediný, kdo měl přístup k jeho kasinovému účtu.


Kasino zmrazilo účet a na několik týdnů ho uvedlo na „kontrolu".


Během vyšetřování jsem prostřednictvím chatu a e-mailu kontaktoval podporu Legiana, abych uvedl, že jsem jediný, kdo měl přístup k jejich účtu, a že jsem kvůli únavě z intenzivního hraní omylem kontaktoval podporu prostřednictvím chatu, abych nahlásil podezřelé sázky.


Prostřednictvím e-mailu a chatu jsem vysvětlil, že tyto sázky jsem skutečně uzavřel já a že nikdo nemá přístup k mému důvěrnému účtu Legiano.


16. dubna 2025 odeslalo Legiano Casino zprávu, aby naznačilo uzavření vyšetřování a odstranění pochybností, ve kterém uvedlo, že: „Vyšetřování neodhalilo žádné hackerské anomálie ani podezřelou aktivitu třetí strany," potvrzující, že jsem vždy byl jediným uživatelem účtu...


---- Zpráva od Legiana 16. dubna 2025

Amélie (legionářka)

16. dubna 2025, 14:59 UTC+3


Milá C*** Christelle,


Vezměte prosím na vědomí, že kontrola akcí a informací týkajících se vašeho účtu neodhalila žádné anomálie nebo podezřelou aktivitu třetí strany.


Žádáme vás, abyste nám poskytli fotografie následujících ověřovacích dokumentů:


ID

Způsob platby

Výběrový účet


Jakmile obdržíme všechny dokumenty, ověříme je a přistoupíme k opětovnému otevření vašeho účtu.


Děkujeme vám za spolupráci.


Pro další ochranu také důrazně doporučujeme každé tři měsíce změnit heslo.

------


Kasino požaduje vaši identifikační kartu, kreditní kartu a bankovní údaje.


Zasílám požadované dokumenty.


Dne 20. dubna 2025 jsem obdržel e-mail s informací:


"Upozorňujeme, že na základě rozhodnutí administrativy byl váš účet uzavřen bez možnosti opětovného otevření."


-----Zpráva od Légiana 20. dubna 2025

Ryver (legionář)

20. dubna 2025, 23:45 UTC+3


Milá Christelle P****


Děkujeme, že jste kontaktovali náš zákaznický servis.

Doufáme, že se máte dobře!


Omlouváme se, ale momentálně nemáme k dispozici rodilého mluvčího, který by na vaši zprávu odpověděl. Abychom mohli rychle odpovědět, odpovíme v angličtině. Děkujeme za pochopení a trpělivost. Vezměte prosím na vědomí, že na základě rozhodnutí administrace byl váš účet uzavřen bez možnosti opětovného otevření.


V případě jakýchkoli dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat e-mailem na adrese support@Legiano.com nebo prostřednictvím živého chatu.


Upřímně,

Služby zákazníkům

------


Legiano Casino uzavírá můj účet bez jakéhokoli legitimního důvodu, i když v předchozí zprávě ze dne 16. dubna 2025 kasino potvrdilo, že moje aktivita na účtu byla normální.


Zůstatek na mém účtu Legiano přesahuje 6 300 eur.


Žádám, aby Legiano odblokovalo můj účet a umožnilo mi vybrat peníze.


Podal jsem stížnost na Guru zasláním:


– snímek obrazovky e-mailu ze dne 16. dubna 2025 ohledně ukončení vyšetřování a žádosti o dokumenty.

- snímek obrazovky e-mailu ze dne 20. dubna 2025 ohledně uzavření mého účtu Legiano s 6 300 eury.

- PDF odeslané do Legiana s mou ID kartou, mými bankovními údaji a mou bankovní kartou.


Doufám, že mi pomůžete.


Upřímně,


Christelle

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Christelle69
před 2 měsíci

Dobrý den a děkujeme za vaši zprávu.

Bez dalších řečí si myslím, že byste si měli stěžovat – jako mnoho hráčů před vámi. Naši kolegové situaci zváží a pokud to bude možné, pokusí se také najít nějaké možnosti. Věřím, že toto konkrétní kasino je na pokraji zhroucení konstruktivní komunikace. Zdá se, že se opět snaží vyřešit problémy hráčů. Kolegové ze stížnosti – a také několik dalších týmů – se stále snaží zůstat v kontaktu se zástupci kasina a vyřešit každou zpožděnou nebo komplikovanou platbu.

Doufejme, že stížnost by měla být vyřešena a vysvětlena.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Je nepřípustné si jakýmkoli způsobem stěžovat na získání peněz, které jsme vydělali. Když provedeme vklad, není problém, tak proč to trvá tak dlouho?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý večer a už několik dní čekám na obdržení 500 EUR. Obecně nevím, jestli budu v tomto kasinu hrát znovu, neustále se obávám, zda dostaneme své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj,

Mohu potvrdit, že toto kasino má zpožděné výběry, takže předpokládám, že se věci začnou zlepšovat, jakmile doženou všechny hráče v řadě. Můj názor? Je to docela dlouhá cesta.

Jsem rád, že jste již podal stížnost - dobrý krok. Zkuste vydržet, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Stěžoval jsem si, ale nechápu, proč to zpoždění. Nemohu se bát, kdy dostanu své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ale stačí se podívat na mé testy a jejich odpovědi a lži, které mi řekli. Myslím doslova, smáli se mi. Jen jsem byl chytrý a vzal jsem si všechny možné důkazy.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Chápu frustraci a opravdu obdivuji vaše odhodlání. Každý, kdo má zájem, může procházet vaše důkazy a rozhodnout se. Za současných okolností myslím, že není moc co říct, protože všichni víme, že se opožďují a nakonec se vyhýbají přímým odpovědím. Pokud však vím, kolegové tam dohnali nové kontakty a jejich přístup se zatím jeví jako nadějný. Doufáme, že stížnosti vyřešíme.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Je nepřípustné si jakýmkoli způsobem stěžovat na získání peněz, které jsme vydělali. Když provedeme vklad, není problém, tak proč to trvá tak dlouho?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Doporučuji si přečíst toto vlákno. To je nejkratší způsob, jak získat odpověď na otázku "jak je to možné?" otázka. Děje se to; zbytek už opravdu není relevantní. důležité je, že kasino opět začalo spolupracovat. To je skvělá zpráva!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Co myslíš tou spoluprací?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Stěžoval jsem si, ale nechápu, proč to zpoždění. Nemohu se bát, kdy dostanu své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jen počkej, prosím. Nikdo vám neřekne přesné datum; reklamace však ve většině případů nakonec pomůže dostat zaplaceno.

Automaticky přeloženo:
zwigz1996
před 2 měsíci

Protože proti svým klientům, těmto a jejich sesterským domům operují zkorumpovaně a špinavým způsobem, naprosto s vámi souhlasím, musíte je prosit, aby vám dali vaše peníze, které jim nepatří, pokud je to nějaká útěcha, od 30. března do dneška, 24. dubna, jsem od 30. března do dneška, 24. dubna, nedostal jediné euro z mých peněz s neustálou odpovědí, že je to nezvyklé zpoždění, nejhorších ze všech je těch tisíc eur, které jsem vložil. Dokonce jsem onemocněl, přeji hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

file Podal jsem stížnost guruovi a doufám, že mi Legiano otevře účet

Automaticky přeloženo:
Anonymized859
před 2 měsíci

Kolik peněz jste vybrali? Před 2 týdny mi to vložili na účet.

Automaticky přeloženo:
zwigz1996
před 2 měsíci

S Legianem nic, ale s jeho sesterskou společností Viperwin jsem 30. března vybral 1500 EUR, 500 EUR, 31. března 500 EUR a 1. dubna 500 EUR.... K dnešnímu dni 24. dubna jsem nedostal vůbec nic, naprosto zdrcen, rozhořčen a podveden.

Automaticky přeloženo:
Anonymized859
před 2 měsíci

Podali jste stížnost???

Automaticky přeloženo:
Anonymized859 příspěvek smazal/a
1...14 15 16...33
Jít na stránkuz 33 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky