DomůFórumKasinaLegiano Casino - všeobecná diskuze

Legiano Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

85 219 zobrazení 724 odpovědí |
před rokem
|
1...11 12 13...38
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

PRÁVĚ JSEM SE PODVEDL. MŮJ ÚČET BYL NAVŽDY UZAVŘEN! A nechávají si moje peníze!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Takže při ověřování zjistili, že máš duplicitní účet, ne?

Otevřeli jste si u nich někdy v minulosti účet?

Náš reklamační tým a váš řešitel celou záležitost jistě prošetří; prosím, nenech se tím strhnout.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Vytvořil jsem si účet, ale patřil mému příteli. Kromě toho jsem nikdy neověřoval žádný účet a nikdy jsem nevybral žádné peníze. Vždycky jsem prohrál, a když jsem vyhrál, udělali mi tohle. Mám mnoho screenshotů slibů a kde mi řekli, že můj účet je v pořádku, a pokud tam byly nějaké nesprávné informace, nebojte se, při registraci mi to opraví, protože na straně banky je vše v pořádku. Nyní mi uzavřeli účet, aniž by ho znovu otevřeli, a říkají, že moje výběry a vklady kvůli jejich podmínkám nelze získat. Když jsou první, kdo poruší své podmínky, s omluvami za jejich zpoždění...


Právě mě podvedli a cítím se podveden. Pokud budou takto pokračovat, budu nucen na ně podat stížnost na SCAM. To, co právě udělali, je nevhodné, protože jsem nikdy neověřoval účet ani nevybíral žádné peníze. Navíc, jak jsem již řekl, sami řekli, že to není problém.


filefilefile

Zde zanechávám nějaké důkazy, mám videa a další screenshoty tohoto procesu a jeho falešných slibů... Se všemi důkazy, které mám, to nebudou popřít.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Prosím, pomozte mi, opravdu se cítím podveden. Mám důkaz o všem, co požadujete, pokud to potřebujete. Byl jsem opatrný a ze všeho pořizoval screenshoty a videa.

Automaticky přeloženo:
weakz30
před 8 měsíci

Promiň, ale fakt tomu nerozumím.

Říkal jste, že jste si tam vytvořil účet už dříve, ale byl to váš přítel? Co to ale přesně znamená?


Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Ano, to je něco jiného, ​​pokud už máte vytvořený účet...to znamená, že váš stávající je neplatný, jak jsem se dočetl v podmínkách...ale minimálně se musí stornovat vklady, protože žádná smlouva ve skutečnosti uzavřena nebyla...🤷🏿‍♂️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Ano, vytvořil jsem si ve svém domě účet s přítelem a on ho vytvořil, ale ve skutečnosti to není můj účet. Vůbec nic jsem neověřoval. Ve skutečnosti jsem nikdy nedal své ID na jiný účet než na tento, aby mě mohli ověřit...

Automaticky přeloženo:
weakz30
před 8 měsíci

Teď už chápu, co tím myslíš...váš přítel vytvořil účet s vaší IP adresou...

Automaticky přeloženo:
AMGE55
před 8 měsíci

Přesně tak, ale nechápu, proč to dělají. Mohl to být i můj bratr... a měl účet Legiano jako já. Takže nechápu, co říkají. Je to spíš výmluva, protože jsem stejně nezkontroloval účet, o kterém mluví.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré ráno všem.

V tomto kasinu jsem nikdy neměl problémy s výběry, ale za poslední dva týdny mi prostě nevyplatili peníze. Začínám mít pocit, že tohle taky v dohledné době nebude.

Může mi někdo z vás říct, jak dlouho jste čekali?

Automaticky přeloženo:
Johnlc89
před 8 měsíci

Ahoj Johne,

Už jste dostali nějaké peníze?

Automaticky přeloženo:
jutzen
před 8 měsíci

Ahoj! Poslední platba proběhla 4. dubna. Od té doby opět čekám se třemi nevyřízenými výběry.

Automaticky přeloženo:
Johnlc89
před 8 měsíci

Je to opravdu hořké a cítím to stejně jako ty

Automaticky přeloženo:
jutzen
před 8 měsíci

Dobrý den, dostal jsem jednorázově 12400€, ale to už jsem psal výše...

Automaticky přeloženo:
AMGE55
před 8 měsíci

Jak jste je ale přiměli zaplatit celou částku najednou? Jsem omezen na výběry 500 € s maximálně třemi nevyřízenými výběry a jsem ve stejné situaci už přes měsíc. Bylo by fantastické, kdyby zaplatili vše najednou a já na ně mohl zapomenout.

Automaticky přeloženo:
Johnlc89
před 8 měsíci

Mohu také vybrat pouze 500 eur denně a minimálně 1500.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Založil jsem si zde účet, protože Casino Guru mi dalo dobré body. No, vložil jsem asi 100 €, ale něco z toho ještě nedorazilo, protože se sem peníze během víkendu zřejmě nestěhují. Neviděl jsem žádné pozitivní zprávy, proto se nyní ptám, zda někdo obdržel svou výhru bez boje? Myslím, že tyto recenze kasina by mohly být provedeny tak, aby nové kasino získalo hodnocení 7 a pak by to šlo nahoru nebo dolů v závislosti na tom, jaké recenze lidé dávají. Platí kasina Guru za dobré recenze? Ještě jsem nic neprohrál, ale jen negativní komentáře, které jsem si přečetl, mě nutí zavřít svůj účet, jakmile dohraju zbytek svých peněz. Hraji více než 20 let, takže s online hrami mám silné zkušenosti. Pravdou je, že tato kasina s malými limity na výběr jsou chudá a problémy zaručeně nastanou, pokud vyhrajete více. Dobré kasino vyplácí vaše výhry rychle bez ptaní. Hrajte jen a jen s velkými jmény s obrovskými limity výběru. Díky tomu nemusíte bojovat o peníze. Je směšné dávat takové body, když není nic pozitivního. Jsem z Finska, kde jsou 2 státní kasina. PAF a Veikkaus. Můžete vyhrát i milion a můžete si být jisti, že peníze budete mít na účtu během několika minut. Neuvěřitelné, že tato Legiona získává téměř stejné body 🙁


Automaticky přeloženo:
Kake70
před 8 měsíci

Dobré ráno ☀️

Musím říct, že zpočátku jsem nikdy žádné problémy neměl. Zaplatili mi 10 000 eur, i když jsem hrál s bonusovými penězi. Nyní, po čtyřech měsících, jsem vložil dalších 100 a vyhrál 2 500. Na výplatu čekám 15 dní.

Automaticky přeloženo:
Johnlc89
před 8 měsíci

Stížnost podána...mohu všem jen doporučit a Casinoguru mě podpořilo...


Smazal jsem účet, protože to bylo příliš stresující a měl jsem pocit, že žebrám o vlastní peníze....


Trvalo to celkem 4 týdny, než jsem dostal všechny své peníze zpět…

Ale musím říct něco pozitivního...kasíno sice vyplácí, ale chce to čas...bohužel!




Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, vytvořil jsem si ve svém domě účet s přítelem a on ho vytvořil, ale ve skutečnosti to není můj účet. Vůbec nic jsem neověřoval. Ve skutečnosti jsem nikdy nedal své ID na jiný účet než na tento, aby mě mohli ověřit...

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Už to chápu.

Moje otázka však zní, jestli váš přítel hrál z vašeho počítače, nebo jste si z něj právě vytvořili účet?

Protože věřím, že by neměl být žádný problém, pokud jste mu dejme tomu pomohli vytvořit účet.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré ráno všem.

V tomto kasinu jsem nikdy neměl problémy s výběry, ale za poslední dva týdny mi prostě nevyplatili peníze. Začínám mít pocit, že tohle taky v dohledné době nebude.

Může mi někdo z vás říct, jak dlouho jste čekali?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj.

Dva týdny jsou poměrně dlouhá doba, takže pokud chcete, aby vám náš tým pomohl, odešlete svou stížnost zde .

Pokud tak učiníte, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...38
Jít na stránkuz 38 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.