Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaKingmaker Casino - všeobecná diskuze

Kingmaker Casino - všeobecná diskuze (strana 27)

 od Zabolota92
|
58 887 zobrazení 553 odpovědí |
|
1...26 27 28
jimenezserranojc

Mám pocit, že na tomhle chatu budeme chvíli v kontaktu.. 😂

Automaticky přeloženo:
licausigiovanni72

Doufejme, že Casino Guru a zejména Kingmaker, který je za vše zodpovědný, dodržují svá platební pravidla.

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

Ještě mi to nedělali, čekám na odběr krve už desátý den. Bude to tak u každého krevního testu, víceméně každý den.

Automaticky přeloženo:

file

Dnes mám zase zpoždění, to mi právě poslali

Automaticky přeloženo:

TOTO JSEM PODAL VE SVÉ OTEVŘENÉ STÍŽNOSTI


Ahoj Mirku, ráda bych ti oznámila, že mám opět tři nevyřízené výběry a jsou po termínu platby. Live Chat mi říká to samé co minule, že dochází ke zpoždění kvůli objemu výběrů. Vždy je to stejná výmluva.

1- Chci, aby Kingmaker Casino platilo pouze limit 7 000 EUR, který mám každý měsíc.

2- Koukám, že bez reklamace neplatí.

3- Připadá mi stresující být takhle pokaždé, když si chci vybrat své peníze.

4- Zbývá mi vybrat 13 000 EUR. Při tomto tempu budu vybírat své peníze po dobu 6–7 měsíců? Nemyslím si, že je normální nebo legální, abych si vybíral své výhry od března do října. Proto chci, aby se Kingmaker Casino zavázalo vyplácet mi 7 000 EUR z mých výher každý měsíc, jako limit pro výběr, který stanovili. Chci, aby to Guru Casino zprostředkovalo a vyřešilo co nejdříve. Děkuju.

Automaticky přeloženo:

No, jak vidíte, kasino je ve zpoždění a potřebuje čas, aby to dohnalo.

"Rádi bychom vás požádali o trpělivost, protože pilně pracujeme na tom, abychom co nejdříve zpracovali nedávno odeslané žádosti."

Předpokládám, že to nikdo mimo management kasina nemůže ovlivnit, ale máte pravdu; kasino nestíhá držet krok s limity a rozhodně bylo dobré to zmínit ve stížnosti.

Chci, aby byly všechny částky plně zaplaceny; ale řekl bych, že musíme vzít v úvahu i současnou situaci.

Automaticky přeloženo:
Radka

Je to tak, Radko, ale je nepřijatelné, aby při každém výběru měli problém zaplatit ve stanovených dnech. Měli by se dát dohromady nebo změnit informace o svých výběrech za 3 pracovní dny. Jak dlouho musím čekat na vrácení všech peněz? Je to 13 000 € a při tomto kurzu by to trvalo dlouho a to není normální ani legální.

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

Souhlasím s tím, že kasino by k tomu nemělo přistupovat na lehkou váhu. Vzhledem k četným případům, kdy kasina zažívají zpoždění, moji kolegové důsledně berou v úvahu limity výběru a využívají je jako formu páky při řešení stížností. Mohu také potvrdit, že často zapojujeme naše hlavní affiliate manažery, aby vyvíjeli tlak na kasina. Chápu, že současný proces nemusí být příliš flexibilní a hráči očekávají více. Přesto se snažíme udělat maximum pro to, aby byly výběry zaplaceny.

V některých případech jsme dokonce museli uzavřít stížnosti, abychom kasina zatlačili... 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka

Co se týče mnou podané stížnosti, Váš kolega mi již delší dobu nenapsal ani neodpověděl.

Co myslíte uzavřením stížností na nátlaková kasina?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

Oh, vidím. Dovolte mi to trochu vysvětlit: nejprve má kasino celých 14 dní na vyplacení peněz; tak se počáteční časovač stížnosti nastaví automaticky na základě poskytnutých informací. Poté má každá strana 7 dní na odpověď.

Některá kasina jsou však s výplatami extrémně pomalá a související stížnosti zůstávají otevřené, dokud hráč neobdrží svou poslední platbu.

Podle mého chápání situace má kasino stále zpoždění a není schopno zpracovat všechny výběry v určených lhůtách. Pokud tedy provedete dodatečné výběry, předpokládám stejná zpoždění. Laskavě informujte Mirku o všech zpožděných výběrech a průběžně ji informujte o průběhu, aby mohla zpoždění řádně sledovat.

Upřímně řečeno, některá kasina v podobných situacích provozují stejné společnosti. Vzhledem k tomu, že stížnosti nikam nevedly, byly stížnosti uzavřeny jako nevyřešené, kasina dostávala obří penalizace, jejich indexy padaly dolů a až poté kasina začala - někdy pomalu - vyplácet hráče.

Automaticky přeloženo:

Co se děje s tímto kasinem?? Od minulého týdne čekám na dva výběry po 500€ a stále nic!!! Poslal jsem nespočet e-mailů a odpověděli mi stejně! Je to ve frontě, buďte trpěliví a podobně! Obávám se, že to nedopadne dobře...

Automaticky přeloženo:
Radka

Ano, ale Mirka se 6-7 dní neozvala. Už jsem mu vše řekl v reklamačním vláknu a on odpověděl, že na zaplacení pracují. Psal jsem znovu, ale Mirka nejeví žádné známky reakce nebo dokonce psaní. co mám dělat?

Automaticky přeloženo:

Ano, ale Mirka se 6-7 dní neozvala. Už jsem mu vše řekl v reklamačním vláknu a on odpověděl, že na zaplacení pracují. Psal jsem znovu, ale Mirka nejeví žádné známky reakce nebo dokonce psaní. co mám dělat?

Automaticky přeloženo:

Aktualizace: Mirka právě odpověděla. Doufejme, že Kingmaker Casino zareaguje také. Budu vás zde informovat. S pozdravem

Automaticky přeloženo:

Co bude nakonec s odběry??? Čekám 6 pracovních dní a stále nic, poslal jsem nespočet emailů... Nechápu

Automaticky přeloženo:

Ano, ale Mirka se 6-7 dní neozvala. Už jsem mu vše řekl v reklamačním vláknu a on odpověděl, že na zaplacení pracují. Psal jsem znovu, ale Mirka nejeví žádné známky reakce nebo dokonce psaní. co mám dělat?

Automaticky přeloženo:

tomu rozumím. Z jejího pohledu by však byla nucena odpovídat na všechny vaše e-maily stejně. Vysvětlil jsem, že kasino obecně zažívá obrovské zpoždění a stížnosti fungují jako určitá ochrana. Mirka, nebo kdokoli jiný, je schopen zpoždění vyřešit. Musíte počkat jako všichni ostatní. omlouvám se. 🙁

Automaticky přeloženo:

Co bude nakonec s odběry??? Čekám 6 pracovních dní a stále nic, poslal jsem nespočet emailů... Nechápu

Automaticky přeloženo:

Bohužel musíte počkat; kasino není schopno dohnat všechny požadavky – to se děje. E-maily to nezmění, omlouvám se.

Automaticky přeloženo:

Co se děje s tímto kasinem?? Od minulého týdne čekám na dva výběry po 500€ a stále nic!!! Poslal jsem nespočet e-mailů a odpověděli mi stejně! Je to ve frontě, buďte trpěliví a podobně! Obávám se, že to nedopadne dobře...

Automaticky přeloženo:

Pokud mohu, kasino nakonec zaplatí, ale zpoždění jsou prostě hrozná. vydrž! 🙏

Automaticky přeloženo:
liageokrik

Výběry přicházejí, ale s absurdním zpožděním. Dnes jsem právě obdržel dalších 500 €, bohužel načasování je takové a bude takové pro každý výběr. Na tento poslední výběr jsem čekal 12 dní, méně než ty poslední, ve kterých jsem čekal 21 pracovních dní.. alespoň se dělá pokrok 😂

Automaticky přeloženo:
licausigiovanni72

To je pravda, teď čekám, jestli se nám podaří přimět kasino, aby platilo stanovený měsíční limit 7 000 EUR. Dám vědět, jak to dopadlo.

Automaticky přeloženo:
Radka

Rozumím, co říkáte, a děkuji vám všem za vaše odpovědi. Nechápu však, jak očekávají, že hráči budou i nadále hrát s taktikou, kterou dodržují. Rozhodně nemohu pokračovat v tempu, které následují. Jednoduše není možné, abych hrál a vyhrával a nedostával své výhry. Zpoždění je hrozné a je tu velký problém. Proč, když vám kasino řekne, že do tří pracovních dnů tomu věříte a počítáte s tím a jednáte podle toho. Proč říkáte, že maximálně do 4 dnů budu mít tyto peníze. Něco, co se neděje a prostě vás to „obvěsí"...

Automaticky přeloženo:
liageokrik

Já a moji kolegové jsme si kladli stejnou otázku. Nedává to vůbec smysl. Proč by někdo chtěl pokračovat v používání takových stránek? A ano, skutečnost, že podpora zcela ignoruje situaci a neustále poskytuje hráčům neskutečné informace, je další obří selhání.

Kdybychom jen věděli, že je to jen dočasný problém.

Automaticky přeloženo:
1...26 27 28
Jít na stránkuz 28 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky