před týdnem
Mám pocit, že na tomhle chatu budeme chvíli v kontaktu.. 😂
I have a feeling we'll be in touch for a while in this chat.. 😂
Secondo un mio presentimento ci sentiremo ancora per un po’ in questa chat.. 😂
Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.
Mám pocit, že na tomhle chatu budeme chvíli v kontaktu.. 😂
I have a feeling we'll be in touch for a while in this chat.. 😂
Secondo un mio presentimento ci sentiremo ancora per un po’ in questa chat.. 😂
Doufejme, že Casino Guru a zejména Kingmaker, který je za vše zodpovědný, dodržují svá platební pravidla.
Hopefully Casino Guru and especially Kingmaker, who is responsible for everything, comply with their payment rules.
Ojalá y Casino Guru y sobretodo Kingmaker que es el responsable de todo cumpla con sus normas de pago
Ještě mi to nedělali, čekám na odběr krve už desátý den. Bude to tak u každého krevního testu, víceméně každý den.
They haven't done it with me yet, I'm on my tenth day of waiting for a blood test. It will be like this for every blood test, more or less every day.
Già con me non l’hanno fatto, per un prelievo sono al decimo giorno d’attesa. Sarà per ogni prelievo così, giorno più giorno meno
TOTO JSEM PODAL VE SVÉ OTEVŘENÉ STÍŽNOSTI
Ahoj Mirku, ráda bych ti oznámila, že mám opět tři nevyřízené výběry a jsou po termínu platby. Live Chat mi říká to samé co minule, že dochází ke zpoždění kvůli objemu výběrů. Vždy je to stejná výmluva.
1- Chci, aby Kingmaker Casino platilo pouze limit 7 000 EUR, který mám každý měsíc.
2- Koukám, že bez reklamace neplatí.
3- Připadá mi stresující být takhle pokaždé, když si chci vybrat své peníze.
4- Zbývá mi vybrat 13 000 EUR. Při tomto tempu budu vybírat své peníze po dobu 6–7 měsíců? Nemyslím si, že je normální nebo legální, abych si vybíral své výhry od března do října. Proto chci, aby se Kingmaker Casino zavázalo vyplácet mi 7 000 EUR z mých výher každý měsíc, jako limit pro výběr, který stanovili. Chci, aby to Guru Casino zprostředkovalo a vyřešilo co nejdříve. Děkuju.
THIS IS WHAT I HAVE PUT IN MY OPEN COMPLAINT
Hi Mirka, I'd like to let you know that I have three withdrawals pending again, and they're past the payment deadline. The Live Chat tells me the same thing as last time, that there are delays due to the volume of withdrawals. It's always the same excuse.
1- I only want Kingmaker Casino to pay the €7000 limit that I have each month.
2- I see that without a complaint they don't pay.
3- I find it stressful to be like this every time I want to withdraw my money.
4- I have €13,000 left to withdraw. At this rate, will I be withdrawing my money for 6-7 months? I don't think it's normal or legal for me to withdraw my winnings from March until October. Therefore, I want Kingmaker Casino to commit to paying me €7,000 of my winnings each month, as the withdrawal limit they have established. I want Guru Casino to mediate and resolve this as soon as possible. Thank you.
ESTO ES LO QUE HE PUESTO EN MI QUEJA QUE TENGO ABIERTA
Hola Mirka, informarte de que tengo tres retiros otra vez en espera y fuera de plazo de pago. El Chat en vivo me dicen lo mismo que la otra vez, que hay retrasos por el volumen de retiros, es siempre la misma excusa.
1- Solonquiero que Kingmaker casino pague cada mes el límite de 7000€ que tengo.
2- Veo que sin denuncia no pagan.
3- Me parece estresante estar así cada vez que quiero retirar mi dinero.
4- Me quedan 13.000€ por tirar, a este paso me tiraré sacando mi dinero 6-7 meses? Creo que no es normal ni legal que me tire sacando Mís ganancias de marzo hasta octubre. Lo cual quiero que Kingmaker casino se comprometa a pagarme cada mes 7.000€ de Mís ganancias como límite de retiro que tienen establecidos. Quiero que casino Guru intermedie y solucione esto lo antes posible. Gracias
No, jak vidíte, kasino je ve zpoždění a potřebuje čas, aby to dohnalo.
"Rádi bychom vás požádali o trpělivost, protože pilně pracujeme na tom, abychom co nejdříve zpracovali nedávno odeslané žádosti."
Předpokládám, že to nikdo mimo management kasina nemůže ovlivnit, ale máte pravdu; kasino nestíhá držet krok s limity a rozhodně bylo dobré to zmínit ve stížnosti.
Chci, aby byly všechny částky plně zaplaceny; ale řekl bych, že musíme vzít v úvahu i současnou situaci.
Well, as you can see, the casino is in delay and needs time to catch up.
"We would like to kindly ask for your patience as we work diligently to process the recently submitted requests at our earliest convenience."
I guess no one outside the casino management can influence that, but you're right; the casino fails to keep up with the limits and it was definitely good to mention that in the complaint.
I'd like to see all amounts to be fully paid; however, we need to consider the current circumstances too, I'd say.
Je to tak, Radko, ale je nepřijatelné, aby při každém výběru měli problém zaplatit ve stanovených dnech. Měli by se dát dohromady nebo změnit informace o svých výběrech za 3 pracovní dny. Jak dlouho musím čekat na vrácení všech peněz? Je to 13 000 € a při tomto kurzu by to trvalo dlouho a to není normální ani legální.
That's right, Radka, but it's unacceptable that every time a withdrawal is made, they have trouble paying within the established days. They should get their act together or change the information about their 3-business-day withdrawals. How long do I have to wait to get all my money back? It's €13,000, and at this rate, that would take a long time, and that's neither normal nor legal.
Así es Radka, pero no puede ser que cada vez que se haga un retiro tengan problemas para pagar dentro de los días establecidos. Deberían ponerse las pilas o cambiar la información sobre sus retiradas de 3 días hábiles. Cuanto tiempo tengo que esperar para poder tener todo mi dinero conmigo? Son 13.000€, a este paso sería muchísimo tiempo, y eso no es normal ni legal
Souhlasím s tím, že kasino by k tomu nemělo přistupovat na lehkou váhu. Vzhledem k četným případům, kdy kasina zažívají zpoždění, moji kolegové důsledně berou v úvahu limity výběru a využívají je jako formu páky při řešení stížností. Mohu také potvrdit, že často zapojujeme naše hlavní affiliate manažery, aby vyvíjeli tlak na kasina. Chápu, že současný proces nemusí být příliš flexibilní a hráči očekávají více. Přesto se snažíme udělat maximum pro to, aby byly výběry zaplaceny.
V některých případech jsme dokonce museli uzavřít stížnosti, abychom kasina zatlačili... 🙁
I concur that the casino should not approach it lightly. Given the numerous instances of casinos experiencing delays, my colleagues consistently take withdrawal limits into account and utilize them as a form of leverage when addressing complaints. I can also confirm that we frequently involve our head affiliate managers to apply pressure on casinos. I understand that the current process may not be very flexible, and players expect more. Still, we try to do our best to ensure the withdrawals will be paid.
In some cases we even had to close the complaints to push the casinos... 🙁
Co se týče mnou podané stížnosti, Váš kolega mi již delší dobu nenapsal ani neodpověděl.
Co myslíte uzavřením stížností na nátlaková kasina?
Regarding the complaint I have filed, your colleague has not written or answered me for quite some time.
What do you mean by closing complaints to pressure casinos?
En la queja que tengo puesta vuestra compañera hace bastante que no escribe ni me contesta.
Que quiere decir con cerrar las quejas para presionar a los casinos?
Oh, vidím. Dovolte mi to trochu vysvětlit: nejprve má kasino celých 14 dní na vyplacení peněz; tak se počáteční časovač stížnosti nastaví automaticky na základě poskytnutých informací. Poté má každá strana 7 dní na odpověď.
Některá kasina jsou však s výplatami extrémně pomalá a související stížnosti zůstávají otevřené, dokud hráč neobdrží svou poslední platbu.
Podle mého chápání situace má kasino stále zpoždění a není schopno zpracovat všechny výběry v určených lhůtách. Pokud tedy provedete dodatečné výběry, předpokládám stejná zpoždění. Laskavě informujte Mirku o všech zpožděných výběrech a průběžně ji informujte o průběhu, aby mohla zpoždění řádně sledovat.
Upřímně řečeno, některá kasina v podobných situacích provozují stejné společnosti. Vzhledem k tomu, že stížnosti nikam nevedly, byly stížnosti uzavřeny jako nevyřešené, kasina dostávala obří penalizace, jejich indexy padaly dolů a až poté kasina začala - někdy pomalu - vyplácet hráče.
Oh, I see. Allow me to explain a bit: at first the casino is given 14 full days to pay out the money; thus the initial complaint timer is set automatically based on the information provided. Thereafter, each party has 7 days to respond.
However, some casinos have been extremely slow with payouts, and related complaints remain open until the player receives their final payment.
According to my understanding of the situation, the casino is still experiencing delays and is unable to process all withdrawals within their designated timeframes. Therefore, if you make additional withdrawals, I anticipate the same delays. Kindly inform Mirka about all the delayed withdrawals and keep her posted about the progress so she can follow the delay properly.
Honestly, some casinos in similar situations are run by the same companies. Since the complaints led nowhere, the complaints were closed as unresolved, casinos received giant penalizations, their Indexes fell down and only after that did the casinos start - sometimes slowly - paying out the players.
Co se děje s tímto kasinem?? Od minulého týdne čekám na dva výběry po 500€ a stále nic!!! Poslal jsem nespočet e-mailů a odpověděli mi stejně! Je to ve frontě, buďte trpěliví a podobně! Obávám se, že to nedopadne dobře...
What's going on with this casino?? I've been waiting since last week for two withdrawals of €500 each and still nothing!!! I've sent countless emails and they answer me the same! It's in the queue, be patient and the like! I'm afraid this won't go well...
Τι συμβαίνει πια με αυτό το καζίνο;;;περιμένω από την προηγούμενη εβδομάδα δυο αναλήψεις των 500€ η κάθε μια και ακόμη τίποτα!!!εχω στείλει αμέτρητα mails και μου απαντάνε το ίδιο!ειναι στην ουρά κάντε υπομονή και τα σχετικά!φοβαμαι πως δεν θα πάει καλά αυτό…
Ano, ale Mirka se 6-7 dní neozvala. Už jsem mu vše řekl v reklamačním vláknu a on odpověděl, že na zaplacení pracují. Psal jsem znovu, ale Mirka nejeví žádné známky reakce nebo dokonce psaní. co mám dělat?
Yes, but Mirka hasn't responded in 6-7 days. I already told him everything in the complaint thread, and he responded that they're working on paying. I wrote again, but Mirka doesn't show any signs of responding or even writing. What should I do?
Ya, pero Mirka hace 6-7 días que no responde. Ya le comenté todo en el hilo de la queja, el así o respondió que están trabajando para pagar, volvi a escribir pero Mirka no da señales ni escribe. Que debería hacer?
Ano, ale Mirka se 6-7 dní neozvala. Už jsem mu vše řekl v reklamačním vláknu a on odpověděl, že na zaplacení pracují. Psal jsem znovu, ale Mirka nejeví žádné známky reakce nebo dokonce psaní. co mám dělat?
Yes, but Mirka hasn't responded in 6-7 days. I already told him everything in the complaint thread, and he responded that they're working on paying. I wrote again, but Mirka doesn't show any signs of responding or even writing. What should I do?
Ya, pero Mirka hace 6-7 días que no responde. Ya le comenté todo en el hilo de la queja, el así o respondió que están trabajando para pagar, volvi a escribir pero Mirka no da señales ni escribe. Que debería hacer?
Aktualizace: Mirka právě odpověděla. Doufejme, že Kingmaker Casino zareaguje také. Budu vás zde informovat. S pozdravem
Update: Mirka just replied. Hopefully, Kingmaker Casino will respond as well. I'll keep you posted here. Best regards.
Actualizo: Mirka acaba de contestar. Esperemos que Kingmaker casino responda también. Mantendré informados por aquí . Saludos
Co bude nakonec s odběry??? Čekám 6 pracovních dní a stále nic, poslal jsem nespočet emailů... Nechápu
What will finally happen with the withdrawals??? I've been waiting 6 business days and still nothing, I've sent countless emails... I don't understand
Τι θα γίνει επιτέλους με τις αναλήψεις;;;περιμένω 6 εργάσιμες μέρες και ακόμη τίποτα έχω στείλει αμέτρητα mail….δεν καταλαβαινω
Ano, ale Mirka se 6-7 dní neozvala. Už jsem mu vše řekl v reklamačním vláknu a on odpověděl, že na zaplacení pracují. Psal jsem znovu, ale Mirka nejeví žádné známky reakce nebo dokonce psaní. co mám dělat?
Yes, but Mirka hasn't responded in 6-7 days. I already told him everything in the complaint thread, and he responded that they're working on paying. I wrote again, but Mirka doesn't show any signs of responding or even writing. What should I do?
Ya, pero Mirka hace 6-7 días que no responde. Ya le comenté todo en el hilo de la queja, el así o respondió que están trabajando para pagar, volvi a escribir pero Mirka no da señales ni escribe. Que debería hacer?
tomu rozumím. Z jejího pohledu by však byla nucena odpovídat na všechny vaše e-maily stejně. Vysvětlil jsem, že kasino obecně zažívá obrovské zpoždění a stížnosti fungují jako určitá ochrana. Mirka, nebo kdokoli jiný, je schopen zpoždění vyřešit. Musíte počkat jako všichni ostatní. omlouvám se. 🙁
I understand that. However, from her perspective, she would be forced to respond the same way to all your emails. I explained that the casino is generally experiencing giant delays, and complaints work as a sort of safeguard. Mirka, or anyone else, is able to resolve the delay. You have to wait like all the others. I'm sorry. 🙁
Co bude nakonec s odběry??? Čekám 6 pracovních dní a stále nic, poslal jsem nespočet emailů... Nechápu
What will finally happen with the withdrawals??? I've been waiting 6 business days and still nothing, I've sent countless emails... I don't understand
Τι θα γίνει επιτέλους με τις αναλήψεις;;;περιμένω 6 εργάσιμες μέρες και ακόμη τίποτα έχω στείλει αμέτρητα mail….δεν καταλαβαινω
Bohužel musíte počkat; kasino není schopno dohnat všechny požadavky – to se děje. E-maily to nezmění, omlouvám se.
Sadly, you have to wait; the casino is incapable of catching up with all the requests—this is what has been happening. Emails won't change that, I'm sorry.
Co se děje s tímto kasinem?? Od minulého týdne čekám na dva výběry po 500€ a stále nic!!! Poslal jsem nespočet e-mailů a odpověděli mi stejně! Je to ve frontě, buďte trpěliví a podobně! Obávám se, že to nedopadne dobře...
What's going on with this casino?? I've been waiting since last week for two withdrawals of €500 each and still nothing!!! I've sent countless emails and they answer me the same! It's in the queue, be patient and the like! I'm afraid this won't go well...
Τι συμβαίνει πια με αυτό το καζίνο;;;περιμένω από την προηγούμενη εβδομάδα δυο αναλήψεις των 500€ η κάθε μια και ακόμη τίποτα!!!εχω στείλει αμέτρητα mails και μου απαντάνε το ίδιο!ειναι στην ουρά κάντε υπομονή και τα σχετικά!φοβαμαι πως δεν θα πάει καλά αυτό…
Výběry přicházejí, ale s absurdním zpožděním. Dnes jsem právě obdržel dalších 500 €, bohužel načasování je takové a bude takové pro každý výběr. Na tento poslední výběr jsem čekal 12 dní, méně než ty poslední, ve kterých jsem čekal 21 pracovních dní.. alespoň se dělá pokrok 😂
Withdrawals are arriving, but with absurd delays. Today I just received another €500, unfortunately the timing is like this and will be like this for every withdrawal. For this last withdrawal I waited 12 days, less than the last ones in which I waited 21 working days.. at least progress is being made 😂
I prelievi arrivano, ma con dei ritardi assurdi. Oggi ho appena ricevuto altri 500€, purtroppo le tempistiche sono queste e saranno così per ogni prelievo. Per quest’ultimo prelievo ho atteso 12 giorni, meno degli ultimi in cui ho aspettato 21 giorni lavorativi.. si fanno progressi almeno 😂
To je pravda, teď čekám, jestli se nám podaří přimět kasino, aby platilo stanovený měsíční limit 7 000 EUR. Dám vědět, jak to dopadlo.
That's right, I'm now waiting to see if we can get the casino to pay the €7,000 monthly limit as established. I'll let you know how it went.
Así es, yo ahora estoy a ver si conseguimos que el casino pague el límite de 7.000€ al mes como tiene establecido. Ya os diré que tal fue
Rozumím, co říkáte, a děkuji vám všem za vaše odpovědi. Nechápu však, jak očekávají, že hráči budou i nadále hrát s taktikou, kterou dodržují. Rozhodně nemohu pokračovat v tempu, které následují. Jednoduše není možné, abych hrál a vyhrával a nedostával své výhry. Zpoždění je hrozné a je tu velký problém. Proč, když vám kasino řekne, že do tří pracovních dnů tomu věříte a počítáte s tím a jednáte podle toho. Proč říkáte, že maximálně do 4 dnů budu mít tyto peníze. Něco, co se neděje a prostě vás to „obvěsí"...
I understand what you are saying and I thank you all for your answers. However, I do not understand how they expect players to continue playing with the tactics they are following. I certainly cannot continue at the pace they are following. It is simply not possible for me to play and win and not receive my winnings. The delay is terrible and there is a big problem. Why when the casino tells you that within three business days you believe this and count on it and act accordingly. Why do you say that in 4 days at most I will have this money. Something that does not happen and simply "hangs" you...
Καταλαβαινω τι μου λέτε και σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.Δεν κατλαβαινω όμως πως περιμένουν να συνεχίζουν να παίζουν οι παίκτες με αυτή τη τακτική που ακολουθούν.Εγω σίγουρα δεν μπορω μα συνεχίσω με αυτό το ρυθμό που ακολουθούν.Απλά δεν γίνεται να παίζω να κερδίζω και να μη μου βάζουν τα κέρδη μου.Η καθυστέρηση είναι τρομερή και υπάρχει πρόβλημα μεγάλο.Γιατί όταν σου λέει το καζίνο ότι μέσα σε τρεις εργάσιμες μέρες εσυ το πιστεύεις αυτό και υπολογίζεις σε αυτό και λειτουργείς ανάλογα.Γιατί λες πως το πολύ σε 4 μέρες εγω θα έχω αυτά τα χρήματα.Κάτι το οποίο δεν συμβαίνει και απλά σε «κρεμάει»…
Já a moji kolegové jsme si kladli stejnou otázku. Nedává to vůbec smysl. Proč by někdo chtěl pokračovat v používání takových stránek? A ano, skutečnost, že podpora zcela ignoruje situaci a neustále poskytuje hráčům neskutečné informace, je další obří selhání.
Kdybychom jen věděli, že je to jen dočasný problém.
I and my colleagues have been asking the very same question. It makes no sense at all. Why would anyone want to continue using such sites? And yes, the fact that the support entirely ignores the situation and keeps providing unreal information to players is another giant fail.
If only we knew this was just a temporary issue.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.