Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.
Žádost o výběr jsem podal 16. března 2025 a stále nic.. 😅 Myslím, že jsem dosáhl rekordu!
I submitted the withdrawal request on March 16, 2025 and still nothing.. 😅 I think I've reached a record!
Il ho presentato la richiesta di prelievo giorno 16 Marzo 2025 e ancora nulla.. 😅 credo di aver raggiunto un record!
Rekord, kterému se vyplatí vyhnout 😀! Oceňuji, že jste si zachovali smysl pro humor. Teď si myslím, že bych byl opravdovým utrpením v a**.
Zítra se vrátím, tak si užijte neděli a buďte pozitivní. Možná bude pondělí dnem D... 🤞🤞
A record worth avoiding 😀! I appreciate that you maintained your sense of humor. By now, I think I would be a real pain in the a**.
I'll be back tomorrow, so enjoy the Sunday and stay positive. Perhaps Monday is going to be the D-day... 🤞🤞
No, ano, nyní mám tři nevyřízené výběry po 500 EUR. A čekám na výběr dalších 13 000 €. Doufám, že tyto výběry dorazí a další budou rychlé.
Well, yes, I now have three pending withdrawals of €500 each. And I'm waiting to withdraw another €13,000. I hope these withdrawals arrive and the next ones are quick.
Pues si, ahora tengo 3 retiros pendientes de 500€ cada uno. Y tengo esperando para sacar 13.000€ más. Espero que lleguen estos retiros y los siguientes sean rápidos
Určitě, taky v to doufám! K tak pěkné sumě jsem vám asi ještě nepoblahopřál. Doufám, že to za takových okolností není nevhodné, ale myslím, že je to opravdu pěkná částka. Kéž bys to ale měl mnohem dříve!
Definitely, I hope so too! I guess I have not yet congratulated you on such a nice sum. I hope it is not inappropriate under such circumstances, but I think it is a really nice amount. Wish you got it much sooner, though!
No nezbývá mi nic jiného než si z toho dělat legraci.. 😂 Krásnou neděli všem, zítra se uvidíme s novými zprávami z našeho fantastického kasina Kingmaker 🤡
Well I have nothing left to do but joke about it.. 😂 Happy Sunday to everyone, see you tomorrow with new news from our fantastic Kingmaker casino 🤡
Beh non mi resta altro che scherzarci su.. 😂 Buona Domenica a tutti, a domani con nuove novità dal nostro fantastico casinò Kingmaker 🤡
Určitě, taky v to doufám! K tak pěkné sumě jsem vám asi ještě nepoblahopřál. Doufám, že to za takových okolností není nevhodné, ale myslím, že je to opravdu pěkná částka. Kéž bys to ale měl mnohem dříve!
Definitely, I hope so too! I guess I have not yet congratulated you on such a nice sum. I hope it is not inappropriate under such circumstances, but I think it is a really nice amount. Wish you got it much sooner, though!
Díky ☺️, doufám, že se mi podaří oslavu uzavřít rychlejšími výběry a ve svých silách 😅. Krásnou neděli!
Thanks ☺️, I hope to be able to close the celebration with faster withdrawals and in my power 😅. Happy Sunday!
Gracias ☺️, ojalá y poder cerrar la celebración con retiros más rápidos y en mi poder 😅. Feliz domingo!
Jsem takhle 13 dní, bez odpovědi a bez informací. Proto jsem podal stížnost a doufám, že peníze uvidím na svém účtu, čekající na tři výběry po 500 € a dalších 13 000 €, které čekají na výběr. Doufám, že každé stažení nebude trvat tak dlouho, protože by to trvalo příliš dlouho.
I've been like this for 13 days, with no answers and no information. That's why I filed the complaint, and I hope to see the money in my account, waiting for three withdrawals of €500 each, and another €13,000 waiting to be withdrawn. I hope each withdrawal doesn't take this long, because it would take too long.
Así llevo 13 días, respuestas sin nada de información. Por eso puse la queja, y ojalá poder a ver el dinero en mi cuenta, esperando 3 retiros de 500€ cada uno, y aún 13.000€ más esperando para ser sacados. Espero que cada retiro no me lleve este tiempo porque me llevaría mucho tiempo.
Jsem si jistý, že náš tým pro stížnosti se ještě jednou spojí s kasinem, aby to prověřil, takže prosím počkejte, až tak učiní váš řešitel stížností.
I am sure that our complaint team will get in touch with the casino once again to check on this, so please wait for your complaint resolver to do so.
Toto jsem dnes ráno obdržel e-mailem:
"Milý Johne,
Děkujeme, že jste kontaktovali náš tým zákaznické podpory.
Informujeme Vás, že i přes dopravní provoz,
v souvislosti s četnými žádostmi z daného období,
Váš výběr je správně zařazen do fronty k okamžité výplatě.
Jen vás prosíme o trochu trpělivosti,
Jakmile bude platba provedena, zašleme vám e-mail.
Aby však překonala nepohodlí, které jí bylo způsobeno,
posunuli jsme jeho praxi na začátek seznamu
dříve provedené platby.
Uvidíte, že brzy dostanete nějaké vítané novinky!"
Ale jsem pevně přesvědčen, že ani dnes nedostanu své platby, bohužel mi minulý týden řekli to samé, že mi hrozily výběry k platbě, pak uběhl další týden 😂
This is what I received this morning via email:
"Dear John,
Thank you for contacting our Customer Support Team.
We inform you that despite the traffic,
linked to the numerous requests of the period,
Your withdrawal is correctly queued to be paid out imminently.
We just ask you for a little patience,
We will send you an email once the payment has been made.
However, to overcome the discomfort caused to her,
we moved his practice to the top of the list
payments made previously.
You will see that you will receive some welcome news soon!"
But I am firmly convinced that I will not get my payments today either, unfortunately I was told the same thing last week that, my withdrawals were imminent for payment, then another week passed 😂
Questo è quello che ho ricevuto stamattina tramite email:
"Gentile Giovanni,
Grazie per aver contattato il nostro Team di Assistenza Clienti.
La informiamo che nonostante il traffico,
legato alle numerose richieste del periodo,
il suo prelievo è correttomete in coda per essere pagato imminentemente.
Le chiediamo solamete un po' di pazienza,
le invieremo una mail a pagamento effettuato.
Tuttavia, per superare il disagio causatole,
abbiamo spostato la sua pratica in cima alla lista dei
pagamenti effettuati in precedenza.
Vedrà che a breve riceverà gradite notizie!"
Ma sono fermamente convinto che neanche oggi avrò i miei pagamenti, purtroppo mi è stata detta la stessa cosa la settimana scorsa che, i miei prelievi fossero imminenti per il pagamento, poi è passata un’altra settimana 😂
No jo, dneska taky nedostáváme výplatu, haha. Nesmějeme se, abychom nebrečeli, haha. Každopádně doufejme, že Casino Guru vše vyřeší stížnostmi.
Well, yeah, we're not getting paid today either, haha. We don't laugh so we don't cry, haha. Anyway, let's hope Casino Guru resolves everything with the complaints.
pues si, hoy tampoco cobramos jajaj. No reimos por no llorar jaja. En fin, esperemos que Casino Guru con las quejas lo resuelva todo
Prvních pár dní zpoždění jsem si zoufal, ale teď jsem totálně rezignovaný a smířil jsem se s tím, že tyto peníze už možná nedostanu, to neznamená, že je nemusím obtěžovat alespoň jednou denně, každopádně to zkusíme.. Vždy jsem hrál malé částky, bavíme se o 10/20 eurech týdně, je to poprvé, co jsem mohl zůstat za tyto peníze 210 € za jeden slot tam navždy, dokud mi to buď nedají, nebo mi zablokují profil 😂
I despaired the first few days of delay, but now I'm totally resigned and I've accepted the fact that I may not receive this money anymore, that doesn't mean I don't have to bother them at least once a day, we'll try anyway.. I've always played small amounts, we're talking about 10/20 euros a week, it's the first time I've won a similar amount (2100 €) with a single slot, so for me this money can stay there forever until they either give it to me or block my profile 😂
Mi disperavo i primi giorni di ritardo, ma ormai sono totalmente rassegnato e ho accettato il fatto che questi soldi possa anche non riceverli più, ciò non vuol dire che non gli debba rompere le scatole almeno una volta al giorno, ci si prova comunque.. Io ho sempre giocato piccole cifre, parliamo di 10/20 euro a settimana, è la prima volta che vinco una cifra simile (2100 €) con una singola slot, quindi questi soldi per me possono stare la per sempre finché o me li danno o mi bloccano il profilo 😂
Nevzdávejte se, pokud nedostanete své peníze do 14 dnů, můžete také otevřít stížnost, kde se vám náš tým pokusí pomoci a kontaktovat kasino. Nemělo by to trvat déle než dva týdny a často se stává, že hráči z frustrace nakonec prohrají. Nedělejte to a snažte se být trpěliví.
Don't give up, if you don't get your money within 14 days, you can also open a complaint where our team will try to help you and contact the casino. It shouldn't take more than two weeks, and it often happens that players end up losing money out of frustration. Don't do that and try to be patient.
Nečetl jsi, co se stalo ostatním lidem před tebou. Tento chat a toto kasino jdou ruku v ruce. Je to zločinecká organizace, která vždy říká počkej 14 dní. jak to vědí? Proč neřeknou, že existuje spousta stížností od lidí, kteří nedostali své peníze? Toto kasino je zločinecká organizace. Lidé hazardují s penězi, ať už vyhrají nebo nevyhrají, je to stejné, ani vy nezískáte výhry, a pokud je získáte, pak je to po 3 nebo 4 týdnech 500 € nebo 1 000 €, protože chtějí, aby hráči zrušili své výplaty a jednoduše vsadili a prohráli. Je to taktika vyhrát více peněz a nevyplatit je.
You haven't read what has happened to the other people before you. This chat and this casino are hand in hand. It's a criminal organization that always says wait 14 days. How do they know that? Why doesn't they say that there are lots of complaints from people who haven't received their money? This casino is a criminal organization. People gamble with money, whether they win or not it's the same, you don't get the winnings either, and if you do get them then it's €500 or €1000 after 3 or 4 weeks because they want the players to cancel their payouts and simply bet and lose. It's a tactic to win more money and not pay it out.
Ihr habt nicht gelesen Was die anderen Leute vor euch passiert haben,also diese Chat und diese Casino sind Hand am Hand das ist eine verbrecher Organisation,die sagt immer warte 14 Tage ,woher weißt die das ?warum sagt die nicht das es gibt viele Beschwerden von Leute welche hat nicht den Geld bekommt?Diese Casino ist verbrecher Organisation,Leute spielt den Geld wenn gewonnen oder nicht ist das gleiche den Gewinn bekommt ihr auch nicht,und wenn bekomen sie dann ist 500€ oder 1000€ nach 3 4 wochen,weil die wollen das die Spiler Auszahlung Stornieren und wetten und verlieren einfach.Das ist eine Taktik um mehr Geld gewonnen und nicht auszahlen.
Proč nemůžete vyplatit celou svou výhru, například 3 000 €, najednou? Proč máte povoleno vyplatit maximálně 500 EUR za den? Pokud existují tři výplaty, nemůžete vyplatit více? Je navržen tak, aby hráči nemohli vydělat peníze, pokud vyhrají. Vyhrál jsem asi 14 000 € a byl jsem tak naštvaný, protože prostě nechtěli zaplatit, a proto to trvalo tak dlouho. Vsadil jsem všechno a prohrál. To je vše. Už nechci mít žádné šediny a být ve stresu.
Why can't you cash out your entire winnings, for example €3,000, all at once? Why are you only allowed to cash out a maximum of €500 per day? If there are three payouts, you can't cash out more? It's designed so that players can't cash out if they win. I won around €14,000 and I was so annoyed because they just didn't want to pay out, which is why it took so long. I bet everything and lost. That's it. I don't want to get any more gray hair and be stressed.
Warum kann Mann nicht die ganze Gewinn Auszahlen zum Beispiel 3000€ auf einmal ? Warum darf Mann jeden Tag 500€ maximal auszahlen wenn sind 3 Auszahlungen kann Mann nicht mehr auszahlen?Das ist so gemacht um Spieler wenn gewonnen nicht auszahlen können.Ich habe 14k ca. gewonnen und ich war so genervt weil die wollten einfach nicht auszahlen deswegen dauert so lang,habe ich alles gewettet und verloren.Fertig ich will keine mehr graue Haare bekommen und Stress.
Casino Guru jde ruku v ruce se všemi zločinci sportovního sázení, aby vám pomohli podvádět
Casino Guru is hand in hand with all sports betting criminals to help to cheat
Casino Guru ist Hand am Hand mit alle Sportwetten Verbrecher,um helfen zum betrogen
Jsem takhle 13 dní, bez odpovědi a bez informací. Proto jsem podal stížnost a doufám, že peníze uvidím na svém účtu, čekající na tři výběry po 500 € a dalších 13 000 €, které čekají na výběr. Doufám, že každé stažení nebude trvat tak dlouho, protože by to trvalo příliš dlouho.
I've been like this for 13 days, with no answers and no information. That's why I filed the complaint, and I hope to see the money in my account, waiting for three withdrawals of €500 each, and another €13,000 waiting to be withdrawn. I hope each withdrawal doesn't take this long, because it would take too long.
Así llevo 13 días, respuestas sin nada de información. Por eso puse la queja, y ojalá poder a ver el dinero en mi cuenta, esperando 3 retiros de 500€ cada uno, y aún 13.000€ más esperando para ser sacados. Espero que cada retiro no me lleve este tiempo porque me llevaría mucho tiempo.
Aktualizace: Právě jsem obdržel své tři nevyřízené výběry v celkové výši 1 500 EUR. Stále mi zbývá 13 000 EUR. Vyberu dalších 500 EUR za den, abych zjistil, jestli to tentokrát zabere méně času. Budu vás informovat.
Update: I've just received my three pending withdrawals, totaling €1,500. I still have €13,000 left. I'm going to withdraw another €500 per day to see if it takes less time this time. I'll keep you updated.
Actualizo: me acaban de pagar los 3 retiros que tenia pendiente por un total de 1.500€. Me quedan aún 13.000. Voy a retirar otros 500€ por día a ver si esta vez dura menos. Os iré informando
Právě jsem dostal zaplaceno 1500 najednou, budu vybírat
I just got paid 1500 all at once, I'm going to keep withdrawing
Me acaban de pagar 1500 de golpe, voy a seguir retirando
Od 22. 3. jsem se nedotkl ani centu a budu v tom pokračovat, dokud vše nenasbírám.
I haven't touched a cent since 03/22 and I will continue to do so until I collect everything.
yo no he tocado un céntimo desde el 22/03 y así seguiré hasta cobrar todo.
No, to je skvělá zpráva, od 16. března jsem stále nedostal ani cent
Well, this is great news, I still haven't received a cent since 03/16
Beh, questa è un’ottima notizia, io ancora non ho ricevuto un centesimo dal 16/03
Nečetl jsi, co se stalo ostatním lidem před tebou. Tento chat a toto kasino jdou ruku v ruce. Je to zločinecká organizace, která vždy říká počkej 14 dní. jak to vědí? Proč neřeknou, že existuje spousta stížností od lidí, kteří nedostali své peníze? Toto kasino je zločinecká organizace. Lidé hazardují s penězi, ať už vyhrají nebo nevyhrají, je to stejné, ani vy nezískáte výhry, a pokud je získáte, pak je to po 3 nebo 4 týdnech 500 € nebo 1 000 €, protože chtějí, aby hráči zrušili své výplaty a jednoduše vsadili a prohráli. Je to taktika vyhrát více peněz a nevyplatit je.
You haven't read what has happened to the other people before you. This chat and this casino are hand in hand. It's a criminal organization that always says wait 14 days. How do they know that? Why doesn't they say that there are lots of complaints from people who haven't received their money? This casino is a criminal organization. People gamble with money, whether they win or not it's the same, you don't get the winnings either, and if you do get them then it's €500 or €1000 after 3 or 4 weeks because they want the players to cancel their payouts and simply bet and lose. It's a tactic to win more money and not pay it out.
Ihr habt nicht gelesen Was die anderen Leute vor euch passiert haben,also diese Chat und diese Casino sind Hand am Hand das ist eine verbrecher Organisation,die sagt immer warte 14 Tage ,woher weißt die das ?warum sagt die nicht das es gibt viele Beschwerden von Leute welche hat nicht den Geld bekommt?Diese Casino ist verbrecher Organisation,Leute spielt den Geld wenn gewonnen oder nicht ist das gleiche den Gewinn bekommt ihr auch nicht,und wenn bekomen sie dann ist 500€ oder 1000€ nach 3 4 wochen,weil die wollen das die Spiler Auszahlung Stornieren und wetten und verlieren einfach.Das ist eine Taktik um mehr Geld gewonnen und nicht auszahlen.
Nemyslím si, že je docela fér vinit nás z vaší situace. Kasino má poměrně dlouhé výplatní doby, máte naprostou pravdu a souhlasím. Možná je to přesně jejich taktika, jak jste řekl, aby hráči nakonec prohráli. Ale když někdo dva týdny nevydrží, tak mi připadá, že by v kasinech neměl hrát vůbec. 14 dní, které dáváme kasinům, je pro nás jakýmsi standardem, protože je to prověřené časem. Do výběrů mohou vstoupit různé věci, jako je poskytovatel plateb, šeky, ověřování, vyšetřování a tak dále. Takže by asi nebylo moudré hned kontaktovat kasino, když hráč řekne, že čeká den nebo dva na výběry, nemyslíte?
Samozřejmě bych měl dodat, že s kasiny rozhodně nemusíme jít ruku v ruce, zvláště ne v oblasti sportovních sázek, kterou se vůbec nezabýváme.
Z toho, co vidíte, hráč dostal část svých peněz. Říkám, pokud nemůžete vydržet a potřebujete peníze hned, toto kasino pro vás pravděpodobně není nejlepší místo, kde byste mohli hrát. Je ale také důležité si informace pokaždé předem ověřit.
Neříkám, že kasino za to nemůže a že to tak má být, ale bohužel v některých kasinech je výplata pomalejší a pokud se tomu nedokážete přizpůsobit a alespoň chvíli vydržíte, tak nevím, co bych vám řekl. Pokud to trvá ještě déle, snažíme se pomoci, pravděpodobně kdybychom byli ruku v ruce s kasiny, pomoc bychom nepotřebovali.
No, tvůj názor nechám na tobě.
I don't think it's quite fair to blame us for your situation. The casino has quite long payout times, you're absolutely right and I agree. Maybe it's exactly their tactic as you said to make the players lose in the end. But if someone can't last two weeks, then it seems to me that they shouldn't be playing in casinos at all. 14 days that we give to casinos is a kind of standard for us, because it's been tested over time. Different things like payment provider, checks, verification, investigation and so on can come into the withdrawals. So it probably wouldn't be wise to contact the casino right away when a player says he's waiting a day or two for withdrawals, don't you think?
Of course, I should add that we certainly don't need to be hand-in-hand with the casinos, especially not in the sports betting area, which we don't deal with at all.
From what you can see, the player got some of his money. I say, if you can't hold out and you need the money right away, this casino is probably not the best place for you to play. But it's also important to check the information beforehand every time.
I'm not saying that the casino is not to blame and that this is the way it should be, but unfortunately in some casinos the payout is slower and if you can't adapt to that and hold out for at least a while, then I don't know what to tell you. If it takes even longer we try to help, probably if we were hand in hand with the casinos we wouldn't need to help.
Well, I'll leave your opinion up to you.
Možná nepochopila, že čekám už 17 pracovních dní, těch 14 dní je už dávno za námi.
Maybe she didn't understand the fact that I've been waiting for 17 working days, the 14 days are now well and truly over.
Forse lei non ha compreso il fatto che io aspetto da 17 giorni lavorativi, i 14 giorni ormai sono belli che passati.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.