Peníze byly moje vklady a ne bonusy. O první vklad jsem požádal 26. 4. a následující 28. 4. a 30. 4. Můj účet v sekci ověření říká, že to na mém účtu není vyžadováno. Při každé komunikaci s nimi píšou, aby byli trpěliví. Problémem nejsou dny čekání, tedy jejich nespolehlivost.
The money was my deposits and not bonuses. I requested the first deposit on 04/26 and the following 04/28 and 04/30. My account in the verification section says that it is not required on my account. In every communication with them they write to be patient.. The problem is not the days of waiting, so their unreliability.
Τα λεφτα ηταν δικες μου καταθεσεις και οχι μπονους. Ζητησα πρωτη καταθεση 26/04 και τις επομενες 28/04 και 30/04.Ο λογαριασμος μου στον τομεα της επαληθευσης γραφει οτι δεν απαιτειται στον λογαριασμο μου. Σε καθε εποικοινωνια μαζι τους γραφουν να κανω υπομονη..Το προβλημα δεν ειναι οι μερες αναμονης αρα η αναξιοπιστια τους.
Ano, vím, že pokud musíte vydržet, je to prostě nepřijatelné, pokud nemáte další informace. Mám ale pocit, že zatím nemůžeme nic víc udělat a tak podle toho, co napsala Petronela ve vaší stížnosti, budeme muset ještě pár dní počkat a pokud se nic nezmění, kasino kontaktujeme.
Pevně věřím, že se vše vyřeší.
Yes, I know that if you have to hold on, it's just not acceptable if you don't have further information. But I have a feeling that there is nothing more we can do for now and so, according to what Petronela wrote in your complaint, we will have to wait a few more days and if nothing changes, we will contact the casino.
I firmly believe that everything will be resolved.
Nemohu zaručit, že hráči dostanou peníze na 100 %. Vše je na kasinu samotném, jak se k tomu postaví a já věřím, že udělají správnou věc, protože pokud hráče nevyplatí, tak o potenciální v budoucnu přijdou.
Takže doufám, že každý dostane prostředky, ale jak jsem řekl, nemohu to zaručit. 😕
Well, I can't guarantee that the players will get the money for 100%. It's all up to the casino itself how they handle it and I believe they will do the right thing, because if they don't pay out players, then they will lose potential ones in the future.
So I hope that everybody will get the funds, but as I said, I can't guarantee it. 😕
dobrý večer, co myslíš tou reklamací? Taky čekám 10 dní na peníze! konečně se dočkali?
good evening, what do you mean by reclaim? I'm also waiting 10 days for the money! did they finally get it?
καλησπερα τι εννοεις με το reclaim?περιμενω και εγω 10 μερες για τα λεφτα!τελικα στα βαλανε;
Kolik dní dělali? čekám na 11
How many days did they do? I'm waiting for 11
Ποσες μερες εκαναν? Εγω περιμενω 11
Konečně ti zaplatili, příteli
They finally paid you, my friend
Εσενα φιλε σε πληρωσαν τελικα
Skvělé, jak jsem řekl, spousta hráčů dostává peníze pozdě a téměř vždy se to blíží 2 týdnům.
Zůstal jsi tady hrát nebo tě tato skutečnost odradila? 🤔
Great, like I said, a lot of players get their money late and it's almost always close to 2 weeks.
Anyway, did you stay to play here or did this fact discourage you ? 🤔
12. den stále žádné peníze! Opravdu smutné! Jak chtějí udržet hráče ve hře v jejich kasinu. Před 2 dny mi řekli, že výběr je ve finální fázi! Opravdu vtip..
12th day still no money!so sad really!how they want to keep players playing in their casino.they told me 2 days ago the withdraw is on final stage!joke really..
Právě mi dali peníze, chlapi! Díky kasinovému guruovi a kingmakerovi. Nevím, jestli tam budu hrát dál, protože 11 dní je dlouhá doba na stažení. Navzdory tomu ještě jednou díky. Vše dobré! Vše dobré!
They just gave me the money, guys! Thanks to casino guru and kingmaker. I don't know if I'll continue playing there because 11 days is a long time to withdraw. Despite that, thanks again. All good! All good!
Μολις μου βαλανε τα λεφτα παιδια!ευχαριστω το casino guru και την kingmaker.δεν ξερω αν συνεχισω να παιζω εκει γιατι 11 μερες ειναι πολλες για αναληψη.παρολο αυτα παλι ευχαριστω.τελος καλα ολα καλα!
A právě jsem obdržel 2 ze 3 výběrů. Alespoň je pryč obava, že o peníze přijdou
And I just received 2 out of 3 withdrawals. At least the anxiety that the money will be lost is gone
Και εγω μολις ελαβα τις 2 απο τις 3 αναληψεις. Τοτλαχιστον εφυγε το αγχος οτι θα χαθουν τα χρηματα
No, není to podvod, dostali jsme své peníze, jen už je to dávno!
Well, it's not a scam, we got our money, it's just been a long time!
Ενταξει δεν προκειται για απατη τα πηραμε τα λεφτα μας απλως ειναι πολλες οι μερες!
Jsem rád, že problém byl vyřešen. Musí to být dobrý pocit. 🙂
Navzdory tomu, co lidé obvykle cítí, bych řekl, že slovo „podvod" je někdy přeceňováno. 😀
Glad to see the issue has been resolved. It must feel good. 🙂
Despite what people usually feel, I would say that the word "scam" is sometimes overrated. 😀
Opravdu dobrá zpráva!
A co závěrečná část? Budeme tu na závěrečném ohňostroji! 🐱🏍
Každopádně, nějaké zprávy o tom, co způsobilo zpoždění?
Good news indeed!
What about the final part? We'll be here for the final fireworks! 🐱🏍
Anyway, any news on what's caused the delay?
Toto je poprvé, co jsem se setkal se zpožděním v kasinu. Je rozumné se bát. Hrál jsem tam hodně peněz..
Naštěstí je vše v pořádku, jen kdo tam hraje, měl by vědět, že tam budou zpoždění..
This is the first time I have encountered a delay in a casino. It's reasonable to be afraid.. I had played a lot of money there..
Fortunately, everything is fine, just whoever plays there should know that there will be delays..
Ειναι η πρωτη φορα που εχω συναντησει καθυστερηση σε καζινο. Λογικο ειναι να φοβασαι .. Ειχα παιξει αρκετα λεφτα εκει..
Ευτυχως ολα καλα απλα οποιος παιζει εκει να ξερει οτι θα εχει καθυστερησεις..
Žádné vysvětlení. Jen email, že výběry byly zpracovány a odeslány přímo na kartu.
No explanation. Just an email that the withdrawals were processed and sent directly to the card.
Οχι καμια εξηγηση.Απλα ενα μειλ οτι επεξεργαστηκαν οι αναληψεις και σταλθηκαν αμεσα σε καρτα.
Jo, když jde o peníze, hodně se bojíme, že? Naštěstí to netrvalo tak dlouho a kasino zpracovalo vaše platby. Bude mnohem lepší, když vám samozřejmě vysvětlí důvod nebo vás upozorní, abyste se mohli připravit. Nyní se, doufejme, brzy dostanete ke všem svým penězům. Určitě nám dejte vědět, prosím, kdykoli je dostanete.
Yeah, when it comes to money, we get scared a lot, right? Luckily, it didn't take that long, and the casino processed your payments. It'll be much better if they could explain the reason or give some kind of warning, of course, so you could prepare yourself. Now, hopefully, you will get to all of your money soon. Surely let us know, please, whenever you receive them.
Včera jsem zaplatil třetí výběr. Vše ve stejný den. Vše OK. Včera jsem požádal o další výběr z účtu. Dám vám vědět, kolik dní to bude. Pojďme tedy vědět, že je to jejich taktika
I paid the third withdrawal yesterday. All on the same day. All OK. Yesterday I requested another withdrawal from the account. I will let you know how many days it will be. So let's know it's their tactic
Πληρωθηκα και την τριτη αναληψη χτες. Ολες την ιδια μερα. Ολα ενταξει. Εχτες ζητησα ακομα μια αναληψη απο τον λογαριασμο. Θα σας ενημερωσω ποσες μερες θα κανει και αυτη. Οποτε να ξερουμε οτι ειναι τακτικη τους
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.