Ahoj Romi,
Tak jsem právě dostal e-mail, že moje výhra je pryč. Zveřejním to zde:
Doufám, že tě tento e-mail zastihne v pořádku!
Chápeme, že tato situace může být frustrující, a upřímně soucítíme s vašimi pocity. Ujišťujeme vás, že si vážíme vaší upřímnosti a uznáváme, že vytvoření duplicitního účtu bylo neúmyslné.
Po pečlivém přezkoumání můžeme potvrdit, že váš původní kasinový účet spojený s e-mailovou adresou ********* zůstane aktivní a můžete na něm pokračovat ve své aktivitě.
Pokud máte jakékoli dotazy ohledně tohoto účtu, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu, který je s tímto účtem propojen.
Dovolte mi také, abych Vás laskavě informoval, že dle našich Smluvních podmínek, s nimiž jste plně souhlasil/a, představuje vytvoření duplicitního účtu porušení bez ohledu na úmysl. V důsledku toho byl nedávno vytvořený duplicitní účet spojený s e-mailovou adresou ******** uzavřen. Dovolujeme si Vás informovat, že toto rozhodnutí je konečné a nelze jej vzít zpět.
Pokud jde o vklad provedený na duplicitní účet, zajistíme vám plnou refundaci vložené částky ke zpracování. Abychom to mohli provést, žádáme vás o co nejbližší poskytnutí potřebných bankovních údajů.
-----
To je opravdu zklamání, protože jsem doufal ve spravedlivé řešení, starý účet nebyl NIKDY použit, měli mi alespoň nechat vybrat peníze, než účet deaktivovali. Trestní.
Myslíš, že něco změní jejich názor? Myslím tím, že renomované kasino by si nemělo jen tak vzít mou výhru.
Děkuju.
Hello Romi,
So I've just received the email that my winnings are gone. I'll post it here:
I hope this email finds you well!
We understand that this situation may be frustrating, and we genuinely empathis with your feelings. Please know that we appreciate your honesty and acknowledge that the creation of the duplicate account was unintentional.
After careful review, we can confirm that your original casino account associated with the email ********* shall remain one active, and you are welcome to continue your activity there.
If you have any questions regarding this account, please contact us via the email which is linked to that account.
Also, let me kindly inform you that as per our Terms & Conditions you have fully agreed, the creation of a duplicate account constitutes a breach regardless of intent. Consequently, the recently created duplicate account associated with the email ******** has been closed. We kindly inform you that this decision is final and cannot be reversed.
Regarding the deposit made to the duplicate account, we will ensure a full refund of the deposited sum to be processed. To complete this, we kindly ask you to provide the necessary bank account details at your earliest convenience.
-----
That's really disappointing since I was hoping for a fair resolution, the old account was NEVER used, they should have atleast let me withdraw before disabling the account. Criminal.
Do you think anything will change their mind? I mean a reputable casino should'nt just take my winnings.
Thank you.
Automaticky přeloženo: