DomůFórumKasinaKing Billy Casino - všeobecná diskuze

King Billy Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

30 432 zobrazení 123 odpovědí |
před 4 roky
|
1...4 5 67
Přidat příspěvek
Romi
před 5 měsíci

Moc vám děkuji za vaši podporu – opravdu si jí vážím.

Bohužel si nepamatuji přesné datum, kdy jsem si založil první účet. Muselo to být před několika lety, možná v roce 2020 nebo i dříve, protože tam používám svou starou adresu a já se přestěhoval v roce 2020. Upřímně jsem zapomněl, že existuje, a nikdy jsem ho nepoužil k žádnému hraní, vkladům ani bonusům, dokonce jsem se podíval do historie na tomto účtu.

Veškerá moje aktivita probíhala na mém běžném účtu, kde jsem vložil 150 € a vyhrál 3 700 € bez použití jakéhokoli bonusu. Hrál jsem férově a všechny dokumenty KYC jsem odeslal ihned po kontaktování.

Opravdu doufám, že se to vyřeší spravedlivě. Ještě jednou děkuji za pomoc.

S pozdravem

Automaticky přeloženo:
reviewnotfound
před 5 měsíci

Tentokrát může být opravdu pozitivní, že jsi na ten účet vůbec zapomněl; to znamená, že to bylo dávno a ty jsi ho vůbec nepoužíval, víš. 😉

Náš tým udělá vše pro to, aby to vyřešil. Vydržte, prosím.

Také, pokud máte nějaké nové informace, dejte nám o nich prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Díky, Romi – vážím si tvé podpory! 🙏

Nyní jsem poslal úplné vysvětlení podpoře King Billy a do kreditní karty jsem zahrnul i vašeho partnera z Casino Guru poté, co mi napsal e-mail. Vysvětlil jsem, že starý účet byl pravděpodobně vytvořen v roce 2020 nebo dříve, obsahoval zastaralé informace a nikdy nebyl použit pro hraní, bonusy ani vklady. Dozvěděl jsem se o tom až poté, co mě kontaktovala podpora.

Poté, co jsem si to krátce ověřil, jsem požádal o sebevyloučení, abych účet úplně uzavřel, protože můj aktuální účet je jediný, který jsem aktivně používal – a je to ten, na kterém jsem hrál, ověřil si totožnost, nebo se o to alespoň pokusil, a 20. června vyhrál ~3 700 €.

Doufám, že jim to situaci objasní, a jakmile odpoví, podělím se zde o jakékoli novinky.

Ještě jednou děkuji za vaši pomoc a povzbuzení – teď to pro mě opravdu hodně znamená. 🙏

Upraveno
Automaticky přeloženo:
reviewnotfound
před 5 měsíci

Dobře to uděláš.

Opravdu doufám, že se vše vyjasní a budete si moci vybrat svou výhru.

Budu sledovat tvé novinky.

Děkuji za všechny informace. Vždycky mě potěší, když se nám podaří vnést do problémů, jako je ten váš, spravedlivý přístup.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ahoj Romi,

Tak jsem právě dostal e-mail, že moje výhra je pryč. Zveřejním to zde:


Doufám, že tě tento e-mail zastihne v pořádku!

Chápeme, že tato situace může být frustrující, a upřímně soucítíme s vašimi pocity. Ujišťujeme vás, že si vážíme vaší upřímnosti a uznáváme, že vytvoření duplicitního účtu bylo neúmyslné.

Po pečlivém přezkoumání můžeme potvrdit, že váš původní kasinový účet spojený s e-mailovou adresou ********* zůstane aktivní a můžete na něm pokračovat ve své aktivitě.

Pokud máte jakékoli dotazy ohledně tohoto účtu, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu, který je s tímto účtem propojen.

Dovolte mi také, abych Vás laskavě informoval, že dle našich Smluvních podmínek, s nimiž jste plně souhlasil/a, představuje vytvoření duplicitního účtu porušení bez ohledu na úmysl. V důsledku toho byl nedávno vytvořený duplicitní účet spojený s e-mailovou adresou ******** uzavřen. Dovolujeme si Vás informovat, že toto rozhodnutí je konečné a nelze jej vzít zpět.

Pokud jde o vklad provedený na duplicitní účet, zajistíme vám plnou refundaci vložené částky ke zpracování. Abychom to mohli provést, žádáme vás o co nejbližší poskytnutí potřebných bankovních údajů.

-----

To je opravdu zklamání, protože jsem doufal ve spravedlivé řešení, starý účet nebyl NIKDY použit, měli mi alespoň nechat vybrat peníze, než účet deaktivovali. Trestní.


Myslíš, že něco změní jejich názor? Myslím tím, že renomované kasino by si nemělo jen tak vzít mou výhru.


Děkuju.



Upraveno
Automaticky přeloženo:
reviewnotfound
před 5 měsíci

Opravdu bych vám doporučil počkat, až se vaše stížnost posune dál, a doufejme, že se nám podaří brzy kontaktovat kasino.

Máte pravdu, že by se to takhle stávat nemělo, takže opravdu doufám, že budeme schopni pomoci. 🙏

Takže prozatím nic nedělejte a počkejte, až se vám ozve pracovník, který stížnosti řeší.

Je možné, abyste to prosím zkusil/a?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ahoj Romi,

Děkuji! Na jejich nabídku vrácení pouze zálohy nereaguji a počkám, až mi vy a tým řeknete, abych podnikl další kroky.

Opravdu si vážím vaší podpory.

Ještě jednou díky!

S pozdravem,

Automaticky přeloženo:
reviewnotfound
před 5 měsíci

Můj kolega vám již postoupil váš případ a váš řešitel stížností udělá vše, co bude v jeho silách, aby vám pomohl.

Věříme, že by se to mělo řešit.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Vážený týme kasinových guruů,

Stále čekám na vaši odpověď ohledně případu King Billy. Kasino odpovědělo před několika dny a byl bych opravdu vděčný za aktualizaci, než podniknu další kroky, protože jste mi řekli, abych počkal, ale na vyřízení stížnosti zbývá už jen 1 den.


Moc děkuji předem.

S pozdravem,


Upraveno
Automaticky přeloženo:
reviewnotfound
před 5 měsíci

Váš pracovník pro řešení stížností odpoví na vlákno stížností co nejdříve. Prosíme o trpělivost.

Automaticky přeloženo:
reviewnotfound příspěvek smazal/a
před rokem

Samozřejmě, že jsem čekal déle, než je doporučený časový rámec. Schvalují můj doklad o adrese 20. září a poté, co chtějí doklad o mém skladu. Posílám jim (26. září) doklad o mém skladu s datem, částka, s mým jménem, ale hej, chci vidět ČÍSLO mého ÚČTU Proto mi nechtějí zaplatit. V žádném případě jim tyto informace nepošlu. Používají tuto taktiku k odrazování hráčů a myslí si, že to vzdají, ale to není můj případ. Měl jsem PŘESNĚ stejný problém v březnu 2024 s kasinem, které se ptalo na totéž: podívejte se na číslo mého účtu. Nakonec mi zaplatí, protože vy mi pomůžete se stejnou situací. Myslím, že v tomto případě byla Petronela. ...Několik z vás bylo v tomto případě. Což samozřejmě oceňuji. Už jsem Nickovi posílal důležité informace o tom všem, ale pošlu mu ho znovu.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj!!

Byl váš problém vyřešen? Udělali mi totéž. Hrají na zoufalství lidí, odmítají dokumenty bez jejich kontroly. Tyto špatné praktiky se v jiných kasinech nevyskytují. Casino Guru doporučuje a dává mu vynikající hodnocení a neuvědomují si, že kasino stále opakuje stejný vzorec? Můj účet byl ověřen, pak se magicky přestal ověřovat a oni si začali hrát s dokumentem, který neexistuje a byl proti jejich vlastním zásadám ověřování účtů. Stále mám svou stížnost a všechny důkazy.

Automaticky přeloženo:
Chrisnoff
před 5 měsíci

Vidím vaši stížnost a že kasino již odpovědělo vašemu specialistovi na stížnosti, aby věci vyjasnilo.

Určitě musí být opravdu těžké procházet ověřováním tak dlouho. Jen doufám, že teď se kasino posune kupředu rychleji a váš účet bude konečně ověřen.

Kdy přesně jste prosím začal/a s KYC?

Jen aby tato informace byla viditelná pro všechny tady, víte.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vidím vaši stížnost a že kasino již odpovědělo vašemu specialistovi na stížnosti, aby věci vyjasnilo.

Určitě musí být opravdu těžké procházet ověřováním tak dlouho. Jen doufám, že teď se kasino posune kupředu rychleji a váš účet bude konečně ověřen.

Kdy přesně jste prosím začal/a s KYC?

Jen aby tato informace byla viditelná pro všechny tady, víte.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj,

Musel jsem bojovat asi 15 dní.

Mezi tím mnoho odmítnutí.

Od 6. července 2025.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Romové

Můj případ byl uzavřen, protože peníze již nebyly na mém účtu. Poskytl jsem důkazy o tom, že výběry měly být na můj účet doručeny, ale chyba kasina jim v doručení zabránila. Je zřejmé, že někdo může utratit peníze, aniž by si to uvědomil, a pak je chtít získat zpět. Je to ale čistě kvůli tomu, že výběry byly nesčetněkrát zrušeny a objevily se na mém účtu, když jsem hrál.

Ale kdyby mé dokumenty přijali, bylo by to jiné a chyba by byla jejich, ne moje. Navíc jejich FAQ uvádí, že požadovaný dokument je snímek obrazovky elektronické peněženky s celým jménem a uživatelským ID. Ale požádali mě o snímek s těmito informacemi spolu s nejnovějšími transakcemi. Takže je to opravdu moje chyba? Kdybych jim neřekl, aby se na dokument podívali, pokračovali by v jeho odmítání a jednoduše by mi řekli: „Omlouváme se za nepříjemnosti." Ale co veškerý můj čas a úsilí strávené odesíláním informací? Zamítnuté výběry? Došlo k chybám na straně kasina? Samozřejmě! Ale váš kolega nic z toho nevidí a pouze prezentuje postoj prospěšný kasinu. To mi přijde trochu zvláštní a kromě toho existují i jiné případy, kdy byly finanční prostředky utraceny a vráceny hráči, a tady používá výmluvu, že peníze již byly utraceny.

I když je to tvůj blízký přítel, nepřipadá ti to divné?

Automaticky přeloženo:
Chrisnoff
před 5 měsíci

Chápu, kam míříte, a že vždy bojujeme za naše uživatele, kdykoli kasino zpozdí platby a nevysvětlí proč, nebo neřekne hráčům, co mají dělat, a jen se točí v kruhu s odmítáním výběrů.

Bohužel, kdykoli hráč prohraje částku na kasinovém účtu, už mu nemůžeme pomoci.

Zkusím vám to teď vysvětlit jinak, abyste snad pochopili důvod:

Představte si, že se vám děje úplně totéž, že? Hrajete s penězi, zatímco čekáte na ověření, a vyhráváte ještě víc. Nebudete v tomto případě požadovat všechny peníze, i ty, které jste vyhráli potom? Určitě ano. Takže je jen na hráčích, zda si peníze na účtu ponechají, i když ověření trvá dlouho, nebo zda s těmito penězi budou hrát.

Bohužel jste se rozhodli zaplatit a prohráli jste, takže je to vlastně jen a jen na vás.

I když chápu, že to není snadné, příště se musíš vzchopit a nesahat na svou výhru, pokud se stane něco podobného.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file Můj sklon


Automaticky přeloženo:
raied369924
před 4 měsíci

Hej, přidal ses k hráčům, kteří hrají v tomto turnaji?

Doufám, že z toho vytěžíte maximum.

Klidně mi dej vědět, jak se ti dařilo. 😀

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Poslal(a) jsem všechny dokumenty k provedení výběru

pokaždé odmítnuto !!!!!!!!

filefile

Automaticky přeloženo:
Fahadsv
před 3 měsíci

Je skvělé, že jste dokumenty poslali, ale z toho, co vidím, ne všechny byly přijaty. Před výběrem finančních prostředků musíte nejprve úspěšně dokončit proces ověření. Do té doby to bohužel není možné.

Jak dlouho se už snažíte ověřit svůj účet?

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.