DomůFórumKasinaKing Billy Casino - všeobecná diskuze

King Billy Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 3 roky od Zzz888
|
21 193 zobrazení 89 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
Romi
před 2 týdny

Moc vám děkuji za vaši podporu – opravdu si jí vážím.

Bohužel si nepamatuji přesné datum, kdy jsem si založil první účet. Muselo to být před několika lety, možná v roce 2020 nebo i dříve, protože tam používám svou starou adresu a já se přestěhoval v roce 2020. Upřímně jsem zapomněl, že existuje, a nikdy jsem ho nepoužil k žádnému hraní, vkladům ani bonusům, dokonce jsem se podíval do historie na tomto účtu.

Veškerá moje aktivita probíhala na mém běžném účtu, kde jsem vložil 150 € a vyhrál 3 700 € bez použití jakéhokoli bonusu. Hrál jsem férově a všechny dokumenty KYC jsem odeslal ihned po kontaktování.

Opravdu doufám, že se to vyřeší spravedlivě. Ještě jednou děkuji za pomoc.

S pozdravem

Automaticky přeloženo:
reviewnotfound
před 2 týdny

Tentokrát může být opravdu pozitivní, že jsi na ten účet vůbec zapomněl; to znamená, že to bylo dávno a ty jsi ho vůbec nepoužíval, víš. 😉

Náš tým udělá vše pro to, aby to vyřešil. Vydržte, prosím.

Také, pokud máte nějaké nové informace, dejte nám o nich prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

Díky, Romi – vážím si tvé podpory! 🙏

Nyní jsem poslal úplné vysvětlení podpoře King Billy a do kreditní karty jsem zahrnul i vašeho partnera z Casino Guru poté, co mi napsal e-mail. Vysvětlil jsem, že starý účet byl pravděpodobně vytvořen v roce 2020 nebo dříve, obsahoval zastaralé informace a nikdy nebyl použit pro hraní, bonusy ani vklady. Dozvěděl jsem se o tom až poté, co mě kontaktovala podpora.

Poté, co jsem si to krátce ověřil, jsem požádal o sebevyloučení, abych účet úplně uzavřel, protože můj aktuální účet je jediný, který jsem aktivně používal – a je to ten, na kterém jsem hrál, ověřil si totožnost, nebo se o to alespoň pokusil, a 20. června vyhrál ~3 700 €.

Doufám, že jim to situaci objasní, a jakmile odpoví, podělím se zde o jakékoli novinky.

Ještě jednou děkuji za vaši pomoc a povzbuzení – teď to pro mě opravdu hodně znamená. 🙏

Upraveno
Automaticky přeloženo:
reviewnotfound
před 2 týdny

Dobře to uděláš.

Opravdu doufám, že se vše vyjasní a budete si moci vybrat svou výhru.

Budu sledovat tvé novinky.

Děkuji za všechny informace. Vždycky mě potěší, když se nám podaří vnést do problémů, jako je ten váš, spravedlivý přístup.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

Ahoj Romi,

Tak jsem právě dostal e-mail, že moje výhra je pryč. Zveřejním to zde:


Doufám, že tě tento e-mail zastihne v pořádku!

Chápeme, že tato situace může být frustrující, a upřímně soucítíme s vašimi pocity. Ujišťujeme vás, že si vážíme vaší upřímnosti a uznáváme, že vytvoření duplicitního účtu bylo neúmyslné.

Po pečlivém přezkoumání můžeme potvrdit, že váš původní kasinový účet spojený s e-mailovou adresou ********* zůstane aktivní a můžete na něm pokračovat ve své aktivitě.

Pokud máte jakékoli dotazy ohledně tohoto účtu, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu, který je s tímto účtem propojen.

Dovolte mi také, abych Vás laskavě informoval, že dle našich Smluvních podmínek, s nimiž jste plně souhlasil/a, představuje vytvoření duplicitního účtu porušení bez ohledu na úmysl. V důsledku toho byl nedávno vytvořený duplicitní účet spojený s e-mailovou adresou ******** uzavřen. Dovolujeme si Vás informovat, že toto rozhodnutí je konečné a nelze jej vzít zpět.

Pokud jde o vklad provedený na duplicitní účet, zajistíme vám plnou refundaci vložené částky ke zpracování. Abychom to mohli provést, žádáme vás o co nejbližší poskytnutí potřebných bankovních údajů.

-----

To je opravdu zklamání, protože jsem doufal ve spravedlivé řešení, starý účet nebyl NIKDY použit, měli mi alespoň nechat vybrat peníze, než účet deaktivovali. Trestní.


Myslíš, že něco změní jejich názor? Myslím tím, že renomované kasino by si nemělo jen tak vzít mou výhru.


Děkuju.



Upraveno
Automaticky přeloženo:
reviewnotfound
před 2 týdny

Opravdu bych vám doporučil počkat, až se vaše stížnost posune dál, a doufejme, že se nám podaří brzy kontaktovat kasino.

Máte pravdu, že by se to takhle stávat nemělo, takže opravdu doufám, že budeme schopni pomoci. 🙏

Takže prozatím nic nedělejte a počkejte, až se vám ozve pracovník, který stížnosti řeší.

Je možné, abyste to prosím zkusil/a?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

Ahoj Romi,

Děkuji! Na jejich nabídku vrácení pouze zálohy nereaguji a počkám, až mi vy a tým řeknete, abych podnikl další kroky.

Opravdu si vážím vaší podpory.

Ještě jednou díky!

S pozdravem,

Automaticky přeloženo:
reviewnotfound
před 2 týdny

Můj kolega vám již postoupil váš případ a váš řešitel stížností udělá vše, co bude v jeho silách, aby vám pomohl.

Věříme, že by se to mělo řešit.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Vážený týme kasinových guruů,

Stále čekám na vaši odpověď ohledně případu King Billy. Kasino odpovědělo před několika dny a byl bych opravdu vděčný za aktualizaci, než podniknu další kroky, protože jste mi řekli, abych počkal, ale na vyřízení stížnosti zbývá už jen 1 den.


Moc děkuji předem.

S pozdravem,


Upraveno
Automaticky přeloženo:
reviewnotfound
před týdnem

Váš pracovník pro řešení stížností odpoví na vlákno stížností co nejdříve. Prosíme o trpělivost.

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky