DomůFórumKasinaKing Billy Casino - všeobecná diskuze

King Billy Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

30 431 zobrazení 123 odpovědí |
před 4 roky
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
PlymouthFury1970
před rokem

Věřím, že Nick vše vysvětlil ve vašem vláknu stížností, kde napsal:

"Vzhledem k tomu, že kasino požádalo o dodatečné ověření něco před týdnem a standardní doba zpracování je kolem 14 dnů, zatím jsme je nekontaktovali. Pokud jste poskytli všechny požadované dokumenty, doporučoval bych zatím počkat. Pokud však čekáte déle, než je doporučený časový rámec, dejte nám prosím vědět a my se podíváme na zásah."

To je důvod, proč jsme zatím nezasáhli.

Doufám, že brzy přijde nová odpověď od Nicka a společně se nám podaří tento případ vyřešit.

Máte však něco nového ohledně KYC poté, co jste kasinu poskytli dodatečné dokumenty?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Samozřejmě, že jsem čekal déle, než je doporučený časový rámec. Schvalují můj doklad o adrese 20. září a poté, co chtějí doklad o mém skladu. Posílám jim (26. září) doklad o mém skladu s datem, částka, s mým jménem, ale hej, chci vidět ČÍSLO mého ÚČTU Proto mi nechtějí zaplatit. V žádném případě jim tyto informace nepošlu. Používají tuto taktiku k odrazování hráčů a myslí si, že to vzdají, ale to není můj případ. Měl jsem PŘESNĚ stejný problém v březnu 2024 s kasinem, které se ptalo na totéž: podívejte se na číslo mého účtu. Nakonec mi zaplatí, protože vy mi pomůžete se stejnou situací. Myslím, že v tomto případě byla Petronela. ...Několik z vás bylo v tomto případě. Což samozřejmě oceňuji. Už jsem Nickovi posílal důležité informace o tom všem, ale pošlu mu ho znovu.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
PlymouthFury1970
před rokem

Chápu a chápu vaši frustraci z toho všeho.

Buďte prosím trpěliví, dokud vám Nick neodpoví a neinformuje vás o dalším kroku. Teprve pak uvidíme, co se zde dá dělat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je normální Romi, že od té doby, co byl Nick v mém případě a nyní Branislav, že NIKDO z nich není v kontaktu s kasinem "King Billy"??Už skoro měsíc, co jsem podal stížnost!!!Mají všechny moje doklady, ale jsou držení mých peněz (260,00 $) už několik týdnů, což je pro licenční kasino nezákonné....můžete mi to prosím potvrdit se vší úctou?Omlouvám se, ale na své straně velmi tvrdě pracuji, ale zdá se, že jsem jediný kdo pracuje....

Automaticky přeloženo:
PlymouthFury1970
před rokem

Jak vidím ve vaší stížnosti , Branislav se již pokusil kasino kontaktovat a čeká na jeho odpověď.

Uvědomte si prosím, že se jedná o standardní postup a snažte se být trpěliví, abyste viděli, zda a kdy bude kasino komunikovat s naším týmem.

Teprve pak budeme moci vidět, jak se to všechno bude vyvíjet.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, Kingbilly má nyní licenci z Malty, ale již neexistuje, že?

Dříve to bylo od N1 interaktivní. King Billy již není uveden na domovské stránce Malty, je to tak?

Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 11 měsíci

Dobrý den, ano, o kasinu, o kterém mluvíte, jsou všechny informace, které jste napsal, správné.

proč se ptáš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ahoj Jaro, 🙋‍♀️

je to stále stejný operátor? V minulosti jsem měl problém s králem Billym.

Nevěděl jsem, jak požádat o licenci a neznal jsem Guru. Ale tehdy to byla ještě N1. Měl jsem spoustu důkazů, které to dokázaly. Mohu to zde ještě dnes nahlásit s důkazem?

Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 11 měsíci

Ahoj Jenny...přeji ti hodně štěstí, ale pro mě jsem s nimi měl v posledních měsících velké problémy. Nechtěli mi zaplatit a musel jsem to reklamovat.Velmi špatná zkušenost

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj Jaro, 🙋‍♀️

je to stále stejný operátor? V minulosti jsem měl problém s králem Billym.

Nevěděl jsem, jak požádat o licenci a neznal jsem Guru. Ale tehdy to byla ještě N1. Měl jsem spoustu důkazů, které to dokázaly. Mohu to zde ještě dnes nahlásit s důkazem?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Pokud je to do kasina, které bylo zavřené a již nefunguje, nevím, jestli byste se mohli někam dostat, protože evidentně to nebudou řešit, když nepracují.

Majitel se změnil na Dama a už to není pod Maltou ale Curacaem, takže si nejsem jistý, jestli byste se někam dostali. 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ale operátor vlastně zůstává stejný, že? Mění se pouze licence? King Billy, který je nyní licencován na Curacau, je jistě stejná společnost jako tehdy N1. Nebo co myslíš?


Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 11 měsíci

Mluvil jsem s kolegou a on řekl, že možná by mohla být nějaká malá teoretická šance. Tak zkus podat reklamaci a uvidíme, jestli něco půjde nebo ne.

Každopádně, jak jsem řekl, nechci nic dopředu slibovat.

Ale za pokus nic nedáš.🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Problém se týká také Avalon78 a Cookie. Nemohu si vybrat kasina, kterým bych si mohl stěžovat. Můžete to opravit? Nemohu je tu najít.

Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 11 měsíci

Podle toho, co vidím, se vám podařilo podat stížnost na kasina nebo se mýlím? Je stále problém?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj všichni,

Obracím se na vás s žádostí o radu a vysvětlení ohledně situace, kterou momentálně prožívám v kasinu King Billy.

Včera (20. června) kolem 22:30 jsem hrál na jejich platformě a nakonec jsem vyhrál 3000 €. O několik hodin později jsem od jejich týmu podpory obdržel zprávu, že můj účet je kontrolován kvůli podezření na duplicitní účty.

Pokud vím, mám u King Billyho pouze jeden účet a nikdy jsem si úmyslně nevytvořil žádné další. Vždy hraji fér a respektuji podmínky každého kasina, ve kterém se zaregistruji.

Teď se obávám, co se stane s mou výhrou. Agent podpory mi nesdělil časový rámec ani žádné konkrétní podrobnosti – jen to, že účet je kontrolován.

Má někdo podobnou zkušenost s King Billy nebo jinými kasiny?

Mám nějaký důvod se obávat, že mi nevyplatí výhry?

Jakákoli rada by byla oceněna. Opravdu bych to rád vyřešil transparentním a spravedlivým způsobem.

Díky předem!

Automaticky přeloženo:
reviewnotfound
před 6 měsíci

Pokud jste si jisti, že nemáte žádné duplicitní účty, měli by brzy dokončit vyšetřování a vyplatit vám výhry.

Existuje ale nějaká šance, že by si někdo jiný vytvořil účet ze stejné IP adresy?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ahoj Romi,

Děkuji za vaši rychlou odpověď!

Informovali mě, že jsem měl předchozí účet, a ano, po ověření jsem si uvědomil, že jsem si jeden už dávno zaregistroval – ale nikdy nebyl použit.

Po té zprávě jsem se najednou nemohl přihlásit ke svému běžnému účtu, kde jsem právě vyhrál 3 700 eur. Odeslal jsem své dokumenty KYC a upřímně odpověděl, ale účet byl zablokován a výhru jsem neobdržel.

Podal jsem stížnost zde na Casino Guru a doufám, že tato situace bude spravedlivě vyřešena. Nikdy jsem neměl v úmyslu porušit žádná pravidla a vždy jsem hrál poctivě pouze na svém aktivním účtu.


Díky!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Doufám, že své peníze nakonec dostanete, protože jsem měl před pár měsíci spoustu problémů s jejich zaplacením (216,00 CAD). Zákaznický servis na mém e-mailu mi musel poslat spoustu zpráv. Stejně jako většina kasin, která neplatí svým zákazníkům, používají svou hlavní výmluvu, proč vám neplatí, a to něco jako: „Zákazník neprošel celým procesem KYC". KYC je největší vtip vůbec! Žádají o velmi osobní údaje s jediným cílem: odradit vás! Podal jsem stížnost u GURU a nakonec mi zaplatili, ale s veškerou úctou k GURU jsem veškerou práci udělal sám! Zůstaňte v kontaktu s kasinem, dluží vám ty peníze.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
PlymouthFury1970
před 5 měsíci

Moc vám děkuji za sdílení vaší zkušenosti – a jsem opravdu rád, že jste konečně dostal svou platbu.

Je povzbudivé slyšet, že nakonec zaplatili, i když to stálo velký tlak. Určitě budu dál sledovat a prosazovat to, co mi právem patří. Jen jsem zapomněl, že tohle nemůžou opravdu použít k vymáhání mých peněz?

Proces KYC je vždycky opravdu frustrující, souhlasím – ale já jsem všechno odeslal čestně a úplně.

Doufejme, že teď udělají správnou věc!

Ještě jednou díky – hned jak se něco dozvím, budu fórum aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Romi,

Děkuji za vaši rychlou odpověď!

Informovali mě, že jsem měl předchozí účet, a ano, po ověření jsem si uvědomil, že jsem si jeden už dávno zaregistroval – ale nikdy nebyl použit.

Po té zprávě jsem se najednou nemohl přihlásit ke svému běžnému účtu, kde jsem právě vyhrál 3 700 eur. Odeslal jsem své dokumenty KYC a upřímně odpověděl, ale účet byl zablokován a výhru jsem neobdržel.

Podal jsem stížnost zde na Casino Guru a doufám, že tato situace bude spravedlivě vyřešena. Nikdy jsem neměl v úmyslu porušit žádná pravidla a vždy jsem hrál poctivě pouze na svém aktivním účtu.


Díky!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je dobře, že jste podali svou stížnost zde. Myslím si, že pokud jste tento účet nikdy nepoužívali a dokonce jste na něj zapomněli, měli by vám vyplatit výhru. Náš tým udělá vše pro to, aby vám pomohl.

Jak je to dávno, co jste si otevřel/a první účet? Pamatuješ si?

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.