DomůFórumKasinaKing Billy Casino - všeobecná diskuze

King Billy Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od Zzz888
|
13 743 zobrazení 64 odpovědí |
|
1...3 4
PlymouthFury1970
před 2 měsíci

Věřím, že Nick vše vysvětlil ve vašem vláknu stížností, kde napsal:

"Vzhledem k tomu, že kasino požádalo o dodatečné ověření něco před týdnem a standardní doba zpracování je kolem 14 dnů, zatím jsme je nekontaktovali. Pokud jste poskytli všechny požadované dokumenty, doporučoval bych zatím počkat. Pokud však čekáte déle, než je doporučený časový rámec, dejte nám prosím vědět a my se podíváme na zásah."

To je důvod, proč jsme zatím nezasáhli.

Doufám, že brzy přijde nová odpověď od Nicka a společně se nám podaří tento případ vyřešit.

Máte však něco nového ohledně KYC poté, co jste kasinu poskytli dodatečné dokumenty?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Samozřejmě, že jsem čekal déle, než je doporučený časový rámec. Schvalují můj doklad o adrese 20. září a poté, co chtějí doklad o mém skladu. Posílám jim (26. září) doklad o mém skladu s datem, částka, s mým jménem, ale hej, chci vidět ČÍSLO mého ÚČTU Proto mi nechtějí zaplatit. V žádném případě jim tyto informace nepošlu. Používají tuto taktiku k odrazování hráčů a myslí si, že to vzdají, ale to není můj případ. Měl jsem PŘESNĚ stejný problém v březnu 2024 s kasinem, které se ptalo na totéž: podívejte se na číslo mého účtu. Nakonec mi zaplatí, protože vy mi pomůžete se stejnou situací. Myslím, že v tomto případě byla Petronela. ...Několik z vás bylo v tomto případě. Což samozřejmě oceňuji. Už jsem Nickovi posílal důležité informace o tom všem, ale pošlu mu ho znovu.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
PlymouthFury1970
před 2 měsíci

Chápu a chápu vaši frustraci z toho všeho.

Buďte prosím trpěliví, dokud vám Nick neodpoví a neinformuje vás o dalším kroku. Teprve pak uvidíme, co se zde dá dělat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je normální Romi, že od té doby, co byl Nick v mém případě a nyní Branislav, že NIKDO z nich není v kontaktu s kasinem "King Billy"??Už skoro měsíc, co jsem podal stížnost!!!Mají všechny moje doklady, ale jsou držení mých peněz (260,00 $) už několik týdnů, což je pro licenční kasino nezákonné....můžete mi to prosím potvrdit se vší úctou?Omlouvám se, ale na své straně velmi tvrdě pracuji, ale zdá se, že jsem jediný kdo pracuje....

Automaticky přeloženo:
PlymouthFury1970
před měsícem

Jak vidím ve vaší stížnosti , Branislav se již pokusil kasino kontaktovat a čeká na jeho odpověď.

Uvědomte si prosím, že se jedná o standardní postup a snažte se být trpěliví, abyste viděli, zda a kdy bude kasino komunikovat s naším týmem.

Teprve pak budeme moci vidět, jak se to všechno bude vyvíjet.

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky