Věřím, že Nick vše vysvětlil ve vašem vláknu stížností, kde napsal:
"Vzhledem k tomu, že kasino požádalo o dodatečné ověření něco před týdnem a standardní doba zpracování je kolem 14 dnů, zatím jsme je nekontaktovali. Pokud jste poskytli všechny požadované dokumenty, doporučoval bych zatím počkat. Pokud však čekáte déle, než je doporučený časový rámec, dejte nám prosím vědět a my se podíváme na zásah."
To je důvod, proč jsme zatím nezasáhli.
Doufám, že brzy přijde nová odpověď od Nicka a společně se nám podaří tento případ vyřešit.
Máte však něco nového ohledně KYC poté, co jste kasinu poskytli dodatečné dokumenty?
I believe Nick has explained everything in your complaint thread, where he wrote:
"As the casino requested additional verification just over a week ago, and the standard processing time is around 14 days, we have not yet contacted them. If you have provided all the required documents, I would recommend waiting for now. However, if you have been waiting longer than the recommended time frame, please let us know, and we will look into intervening."
That is the reason we didn't intervene as of yet.
I hope that soon there will be a new response from Nick, and together we'll be able to get this case to its resolution.
Have you got anything new regarding the KYC after you provided the additional documents to the casino, though?